Postitused: 11
Teemad: 5
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
Tere, probleem nimelt selles, et külmast peast kui ööläbi seisnud on käivitab väga pikalt. Soojast peadt või kui juba korra käivitatud on läheb kohe käima nagu cdi mootor ikka peale paari pööret. Esimene probleem mis kohe pähe tuleb on vigane eelsüüte küünal, kuid armatuuris kustub eelsüüte tuluke ära nagu peab...
Käisin diagnostikas ja seal veateateid ei näidanud. Mõõdeti ka eelsüüteküünalde relee juurest ka küünalde seisukorda ja kõik pidid ilusti funksima.
Mõtlesin, et ehk egr klapp kuidagi mõjutab käivitamist ja sai see ka igaksjuhuks ära pestud ja kontrollitud, nagu töötab kuid viga on alles. Mootor muidu töötab hästi, peale küttefiltri vahetust ei tule musta ka gaasi andes.
Olen täheldanud, et kui õues olid soojad ilmad (10 sooja hommikul) ei olnud mingit probleemi käivitamisel. Nii kui tegi 2-4 kraadi sooja ainult nii käivitab vääga pikalt.
Autol peal ka defa plokisoojendus, sellega ka huvitav teema, kui panna plokisoojendus umbes 20 minutiks enne käivitamist taha läheb enam-vähem ilusti käima. Seega ei saa ka kütus alla vajuda kuna plokisoojendus ei too kütust üles:d
mootor pealt puhas ja diisli haisu ka kapoti all pole.
Endal mõistus otsas...
Roosna allikul pidid vea muidugi üles otsima kuid seal küsitakse juba diagnostika eest 120 euri..
Ehk oskab keegi midagi tarka välja pakkuda, mida veel teha... Kust viga otsida.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Teise akuga oled proovinud? Mingid mootorid tahavad lisaks õigele kütte rõhule saada ka õige arvu pöördeid käivitumiseks.
Aga jah, sul on vaja diagnostikut mitte arvutiga kuti kes loeb vea koode.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(06-10-2013, 09:14 AM)system256 Kirjutas: ...
Ehk oskab keegi midagi tarka välja pakkuda, mida veel teha... Kust viga otsida.
Vali diagnostiakkohtade teemast sobiv ja mine juhtme otsa. Arvama võib jäädagi.
Ning värskest kogemusest:
multimeetri tabloole "õige" tulemuse manav küünal ei pruugi veel soojaks minna.
Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
tere
probleem on pihustite tagasivoolus see on nende tavaline probleem. Kui on mure siis saaksin selle kohapealt aidata
Postitused: 11
Teemad: 5
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
(19-10-2013, 12:19 PM)marko03 Kirjutas: tere
probleem on pihustite tagasivoolus see on nende tavaline probleem. Kui on mure siis saaksin selle kohapealt aidata
Äkki räägid sellest lähemalt?
Kui õues on soe (nt: 10 kraadi) läheb käima ilma probleemita, olenemata kaua seisnud on. Kas siis võib ikka olla probleem tagasivoolus?
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
(19-10-2013, 12:56 PM)system256 Kirjutas: (19-10-2013, 12:19 PM)marko03 Kirjutas: tere
probleem on pihustite tagasivoolus see on nende tavaline probleem. Kui on mure siis saaksin selle kohapealt aidata
Äkki räägid sellest lähemalt?
Kui õues on soe (nt: 10 kraadi) läheb käima ilma probleemita, olenemata kaua seisnud on. Kas siis võib ikka olla probleem tagasivoolus?
Jah siis võib viga olla pihustite liigses tagasivoolus, mida külmem on, seda suurem on kütte kogus, mis lekib tagasivoolu, seda pikem käivitus. Kõrgsurvepump ei suuda nii kiiresti rõhku üles saada.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 11
Teemad: 5
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
(19-10-2013, 01:00 PM)laf1247 Kirjutas: (19-10-2013, 12:56 PM)system256 Kirjutas: (19-10-2013, 12:19 PM)marko03 Kirjutas: tere
probleem on pihustite tagasivoolus see on nende tavaline probleem. Kui on mure siis saaksin selle kohapealt aidata
Äkki räägid sellest lähemalt?
Kui õues on soe (nt: 10 kraadi) läheb käima ilma probleemita, olenemata kaua seisnud on. Kas siis võib ikka olla probleem tagasivoolus?
Jah siis võib viga olla pihustite liigses tagasivoolus, mida külmem on, seda suurem on kütte kogus, mis lekib tagasivoolu, seda pikem käivitus. Kõrgsurvepump ei suuda nii kiiresti rõhku üles saada.
Kas see tähendab siis pihustite (vigase pihusti) vahetust või on seal mõni muu variant kuidas asja korda teha?
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
(19-10-2013, 01:05 PM)system256 Kirjutas: (19-10-2013, 01:00 PM)laf1247 Kirjutas: (19-10-2013, 12:56 PM)system256 Kirjutas: (19-10-2013, 12:19 PM)marko03 Kirjutas: tere
probleem on pihustite tagasivoolus see on nende tavaline probleem. Kui on mure siis saaksin selle kohapealt aidata
Äkki räägid sellest lähemalt?
Kui õues on soe (nt: 10 kraadi) läheb käima ilma probleemita, olenemata kaua seisnud on. Kas siis võib ikka olla probleem tagasivoolus?
Jah siis võib viga olla pihustite liigses tagasivoolus, mida külmem on, seda suurem on kütte kogus, mis lekib tagasivoolu, seda pikem käivitus. Kõrgsurvepump ei suuda nii kiiresti rõhku üles saada.
Kas see tähendab siis pihustite (vigase pihusti) vahetust või on seal mõni muu variant kuidas asja korda teha?
Pihusti vahetus või remont on lahenduseks. Millal viimati pihustiseibe on vahetatud? Soovituslik oleks iga 60000 tagant vahetada, kui ei ole tehtud seda, siis tasuks pihustid maha võtta niikuinii ja siis ei ole keeruline kuskile asutusse stendi viia.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 11
Teemad: 5
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
(19-10-2013, 01:25 PM)laf1247 Kirjutas: (19-10-2013, 01:05 PM)system256 Kirjutas: (19-10-2013, 01:00 PM)laf1247 Kirjutas: (19-10-2013, 12:56 PM)system256 Kirjutas: (19-10-2013, 12:19 PM)marko03 Kirjutas: tere
probleem on pihustite tagasivoolus see on nende tavaline probleem. Kui on mure siis saaksin selle kohapealt aidata
Äkki räägid sellest lähemalt?
Kui õues on soe (nt: 10 kraadi) läheb käima ilma probleemita, olenemata kaua seisnud on. Kas siis võib ikka olla probleem tagasivoolus?
Jah siis võib viga olla pihustite liigses tagasivoolus, mida külmem on, seda suurem on kütte kogus, mis lekib tagasivoolu, seda pikem käivitus. Kõrgsurvepump ei suuda nii kiiresti rõhku üles saada.
Kas see tähendab siis pihustite (vigase pihusti) vahetust või on seal mõni muu variant kuidas asja korda teha?
Pihusti vahetus või remont on lahenduseks. Millal viimati pihustiseibe on vahetatud? Soovituslik oleks iga 60000 tagant vahetada, kui ei ole tehtud seda, siis tasuks pihustid maha võtta niikuinii ja siis ei ole keeruline kuskile asutusse stendi viia.
See pihusti värk on päris kallis värk vist.
Kuid kuidas mõjutab seda kõike ploki soojendus? Kui ploki soojendus praeguste ilmadega (0-3 kraadi umbes) kahekümneks minutiks taha panna läheb käima normaalselt nagu oleks õues 10 kraadi sooja? Ega ploki soojendamine kütust ju ometi üles too...
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
(19-10-2013, 02:00 PM)system256 Kirjutas: (19-10-2013, 01:25 PM)laf1247 Kirjutas: (19-10-2013, 01:05 PM)system256 Kirjutas: (19-10-2013, 01:00 PM)laf1247 Kirjutas: (19-10-2013, 12:56 PM)system256 Kirjutas: (19-10-2013, 12:19 PM)marko03 Kirjutas: tere
probleem on pihustite tagasivoolus see on nende tavaline probleem. Kui on mure siis saaksin selle kohapealt aidata
Äkki räägid sellest lähemalt?
Kui õues on soe (nt: 10 kraadi) läheb käima ilma probleemita, olenemata kaua seisnud on. Kas siis võib ikka olla probleem tagasivoolus?
Jah siis võib viga olla pihustite liigses tagasivoolus, mida külmem on, seda suurem on kütte kogus, mis lekib tagasivoolu, seda pikem käivitus. Kõrgsurvepump ei suuda nii kiiresti rõhku üles saada.
Kas see tähendab siis pihustite (vigase pihusti) vahetust või on seal mõni muu variant kuidas asja korda teha?
Pihusti vahetus või remont on lahenduseks. Millal viimati pihustiseibe on vahetatud? Soovituslik oleks iga 60000 tagant vahetada, kui ei ole tehtud seda, siis tasuks pihustid maha võtta niikuinii ja siis ei ole keeruline kuskile asutusse stendi viia.
See pihusti värk on päris kallis värk vist.
Kuid kuidas mõjutab seda kõike ploki soojendus? Kui ploki soojendus praeguste ilmadega (0-3 kraadi umbes) kahekümneks minutiks taha panna läheb käima normaalselt nagu oleks õues 10 kraadi sooja? Ega ploki soojendamine kütust ju ometi üles too...
Kütus ju ei vaju alla, vaid osa kütusest lekib tagasivoolu ja seetõttu läheb kauem aega, kuni kütuserõhk tõuseb nii kõrgele, et mootor käivituks. Ja veel, kui see ei juhtu piisavalt kiiresti, siis pihusteid ei avata.
Plokisoojenduse asemel peaks ka aitama pihusite peale kuuma vee kallamine.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
kõige pealt tuleks pihusteid kontrollida auto peal selleks tuleks panna pihustitele peale mensuurid millega on võimalik mõõta tagasivoolu pidavust või mitte pidavust . kui lekivad tagasi rohkem kui lubatud siis ei lähegi auto külma mootoriga käima ja seos ploki soojendusega on ju väga palju see teeb mootori soojaks kui ilmad veel külmemaks läheb siis ei aita ka enam sellest 20 min. soojendusest. selle lahenduseks on kas uued pihustid või vanade remont kui annab remontida . kahjuks on nii et keskmiselt on pihusti eluiga
150000 km siis see kulub seest ära ja hakkavad jamama.
Postitused: 2
Teemad: 0
Liitus: Nov 2013
Maine:
0
20-11-2013, 05:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-11-2013, 06:12 PM ja muutjaks oli 108D.)
Tere! Kõige pealt vabandan võõra teema reostamise pärast, aga mul tundub olevat sama mure.
Teema algataja võiks lisada mis lahenduse asi leidis ja mis hinnaga ?!
Mina olen pidanud probleemiks ühte puuduvat eelsüüte küünalt(teised vahetatud).
Kuulsin, et kui ei ole kõiki 4 töökorras eelsüüte küünlaid releel taga siis ei anna piisavat voolu neile peale. Tänu sellele mõtlesin
kaane mahavõtmisele saamaks kätte see sisse murdunud e.k. (sai kuumutatud ja u. 10 mutrit otsa keevitatud aga ei saa lahti)
Kui kaane juba maha võtan siis teen sellele kapremondi.(sääred, juhtpuksid, klapid, uued e.k., lihvimine, tihendid)
Mõtlesin vahetada pihustiotsad vajadusel(kui "kusevad")
Külm käivitus näeb välja selline: 3 korda eelsüüte küünlaid-ketran starterit u.10sek. kui ei lähe siis veel kord eelsüüdet ja ketran käima.
Ja kui käima läheb lööb sumbutist ilge pahvaka valget(helehalli)tossu välja.
Lugedes neid postitusi ja mõeldes oma probleemile tekkis küsimus millele loodan kogemustega inimeste vastust.
Kui pihusti ei saa nn. piisavat survet, et pihustada silindrisse kütet ja laseb kütte tagasi voolu siis mis asi selle valge pilve tekitab käivitudes???
Kõikide nõuannete, ettepanekute ja muidu toredate vastuste eest ettetänades Gert!
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kui tagant lööb valge (õigemini sinakashalli hapukalt lõhnava) pilve välja, on surve pihustamiseks piisavalt hea. Lihtsalt mootor on kohvi või pihustamist enam ei toimu. Mõlemaid kõrvaldab remont, kui omanik soovib seda kulu kanda. Toimivad küünlad võiamldavad remonti edasi lükata.
Kust pärineb teadmine, et CDi-mootorid ühe küünla tõrke korral vooluta jäävad?
Küll aga võib lühis küünlas põletada maha suure kaitsme releekaane all.
Postitused: 2
Teemad: 0
Liitus: Nov 2013
Maine:
0
(20-11-2013, 06:23 PM)v6sa Kirjutas: Kui tagant lööb valge (õigemini sinakashalli hapukalt lõhnava) pilve välja, on surve pihustamiseks piisavalt hea. Lihtsalt mootor on kohvi või pihustamist enam ei toimu. Mõlemaid kõrvaldab remont, kui omanik soovib seda kulu kanda. Toimivad küünlad võiamldavad remonti edasi lükata.
Kust pärineb teadmine, et CDi-mootorid ühe küünla tõrke korral vooluta jäävad?
Küll aga võib lühis küünlas põletada maha suure kaitsme releekaane all.
Tegelt unustasin mainida et tegemist on tavalise 108D-ga
Mu enda arvamus on see et mul on 4 kusepritsi mitte pihustit
Seda et kui palju nn. vale takistuse puhul voolupeale annab olen mõõtnud ja see kestab täpselt nii kaua kui relee lubab.(Üks e.k. on puudu lihtsalt)
Ei usu ka eriti sellesse soovitusse, et ühenda 4-s eelsuuteküünal väljapoole mootorit...
Kas saan kinnitust arvamusele et probleem jääb pigem pihustite valdkonda? Minimaalselt otsad ja maks uued pihustid?
Postitused: 11
Teemad: 5
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
Minul viitab siis probleem ikka pihustitele (või ühele)
Kuna remont on mega kallis (diagnostika on juba roosna-allikul vist 120 eurot vms) siis otsustasin, et kõigepealt paigaldan kerole kella ja see peaks esialgu probleemid lahendama. Ennem käivitamist kütan keroga (praeguste ilmadega 10-15 minutit) mootori soojaks ja siis käivitamise probleemi ei ole.
Keegi seltsimeestest äkki Tartu kandist vast teab rääkida kus on usaldusväärset firmat kus pihusteid remontida (vahetada) ja kus tehakse mersule ka diagnostikat ja palju maksma võib minna üks või teine asi. Tavaline diagnostika aparaat teadupärast kõike mida vaja ei näita...
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(27-11-2013, 11:23 PM)system256 Kirjutas: ... probleemid lahendama.
...
Ei laheda midagi, lihtsalt võimaldab ruunamist jätkata.
Diagnostika puhul on enam kinni mehes/naises kui aparaadis. Silberis on Aparaadid, kuid diagnostika...
Postitused: 11
Teemad: 5
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
Probleem oli mul ju külmalt käivitamisega, ja kero antud hetkel lahendab käivitamise probleemi...
v6sa, mida silmas pead ruunamisega?
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(29-11-2013, 05:10 PM)system256 Kirjutas: v6sa, mida silmas pead ruunamisega?
Külmalt mittekäivitumine on sümptom. Probleem on mingi sõlme rikkes või lihtlabases üldises kulumises.
Kuna keskmine autoomanik ei soovi oma autot mitte korda teha, vaid odavalt liikuma saada, siis otsitakse võimalusi oma lombakat edasi piinata ehk rahvakeeli ruunata. Viimases hädas võib ju ka seisma mitte jätta... Tühikäigu tunnikulu on liitri ümber...
Postitused: 38
Teemad: 15
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
Mul pole kyll tegemist vitoga aga oli ml 270cdi käivitamisega häda...kord läks kohe kord ketras ja erineva ilmaga erinev tulemus...pihustitest 2 ja 4 "jooksid" kontollija arvates liiga palju...aga teglik viga oli plastik kytusetorudes mis mootori peal asetsevad...sai õhku natuke ja kõik!
|