Postitused: 263
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Näiteks BMW Siemens süsteemi puhul on isegi 5 juhet. Võimalik, et vaja viga kompuutris ära nullida. Kas tegu mingi universaallambdaga või on originaal? Üldjuhul universaal ei anna õiget tulemust. Äärmisel juhul kasuta NGK mudelikohast andurit.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Praegu proovisin audi bosch 3 juhtmega lambdat, sest vana lambda oli 3 juhtmega. Nüüd aga peab ilmselt ostma originaali 4 juhtmega ja siis proovima mingeid varjante.
Mina arvasin, et loogiline oleks + ja - ja impulss - thats it, aga nii ei läind mitte. Võibolla on kõige targem minna DIA`sse või kuskile, kus on asjatundjad.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Naised saunas rääkisid, et Mercedes-Benz lambda anur olla soojendusega.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Soojendus soojenduseks. Pärast 2-3 minutit peaks ta töösoe enivei olema. Asi ikkagi impulsis - See ei tule mitte kohe õige. Minu loogika järgi oli kah soojendusega originaalis, jätsin oma arust soojenduse mängust välja, kuna 3 juhtmega lambda oli kasutuses(tollel pole ju soojendus). panin ülejäänud paika aga ei midagi. Kas muidu lambda pistikul on mingid numbrid kah peal? 1, 2, 3, 4 ?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Mis impulsse sa seal taga ajad? Lambdast pinge tuleb 0-1v. Vähemalt nendest millel 1 juhe.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Jah, lambdast tulebki 0-1V. Aga ajust tuleb välja 3-6V samast signaali juhtmest. Siis on ainult 1 variant, aju on lühises:bash:
Postitused: 411
Teemad: 43
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
4 juhtmega lambdal on must signaal, hall mass ja valged soenduseks.
Auto poolt siis roheline signaal, must mass(öäheb halliga kokku) ja valged jällegi soenduseks(pole vahet kumb + või -)
Kasuta kindlasti 4 otsaga lambdat sellel mootoril...
Aga hetkel tekib küsimus MIKS aju üldse avarii reziimis on?
Lambda puudumine seda küll ei tohiks põhjustada. Äkki on algprobleem üldse CC/ISC contorl moduli puudumises? Või mis sulle diagnost ütles?
Võid ka proovida aju teise auto peale (S2.8) aga vaevalt et ta lühises on...JA võibolla tõesti üritada kustutada veakood ajust lihtsalt?