K: Mercedes-Benz 4 juhtmega lambda... - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12) +--- Teema: K: Mercedes-Benz 4 juhtmega lambda... (/showthread.php?tid=3448) |
K: Mercedes-Benz 4 juhtmega lambda... - hents99 - 19-12-2006 ...Mis moodi toimib? Kas on võimalik, et impulsi juhtmeid on 2 ? Igal juhul ei ole ma lambdat mootoriga kooskõlla saanud, praegu siis töötab safe mode reziimis, seepärast ei lasegi üle 4000rpm. Kas Mercedes-Benz lambda toimib miski teise süsteemi järgi kui muud andurid ? nt audi 3 juhtmega lambda??? Siin joonisel tundub, et 35(impulss-roheline) ja 34 oleks nagu omavahel seoses? - et mõlemad on nö signaaljuhtmed? + tuleb peale nr 30 pealt ja - on eraldi kere küljest? Mis teie arvate?, mul endal juhe täiega koos. RE: K: Mercedes-Benz 4 juhtmega lambda... - virgo - 19-12-2006 Näiteks BMW Siemens süsteemi puhul on isegi 5 juhet. Võimalik, et vaja viga kompuutris ära nullida. Kas tegu mingi universaallambdaga või on originaal? Üldjuhul universaal ei anna õiget tulemust. Äärmisel juhul kasuta NGK mudelikohast andurit. RE: K: Mercedes-Benz 4 juhtmega lambda... - hents99 - 19-12-2006 Praegu proovisin audi bosch 3 juhtmega lambdat, sest vana lambda oli 3 juhtmega. Nüüd aga peab ilmselt ostma originaali 4 juhtmega ja siis proovima mingeid varjante. Mina arvasin, et loogiline oleks + ja - ja impulss - thats it, aga nii ei läind mitte. Võibolla on kõige targem minna DIA`sse või kuskile, kus on asjatundjad. RE: K: Mercedes-Benz 4 juhtmega lambda... - Laur - 19-12-2006 Naised saunas rääkisid, et Mercedes-Benz lambda anur olla soojendusega. RE: K: Mercedes-Benz 4 juhtmega lambda... - hents99 - 20-12-2006 Soojendus soojenduseks. Pärast 2-3 minutit peaks ta töösoe enivei olema. Asi ikkagi impulsis - See ei tule mitte kohe õige. Minu loogika järgi oli kah soojendusega originaalis, jätsin oma arust soojenduse mängust välja, kuna 3 juhtmega lambda oli kasutuses(tollel pole ju soojendus). panin ülejäänud paika aga ei midagi. Kas muidu lambda pistikul on mingid numbrid kah peal? 1, 2, 3, 4 ? RE: K: Mercedes-Benz 4 juhtmega lambda... - Laur - 20-12-2006 Mis impulsse sa seal taga ajad? Lambdast pinge tuleb 0-1v. Vähemalt nendest millel 1 juhe. RE: K: Mercedes-Benz 4 juhtmega lambda... - hents99 - 20-12-2006 Jah, lambdast tulebki 0-1V. Aga ajust tuleb välja 3-6V samast signaali juhtmest. Siis on ainult 1 variant, aju on lühises:bash: RE: K: Mercedes-Benz 4 juhtmega lambda... - Heinar - 20-12-2006 3 juhtmega peaks samuti küttega olema. http://www.bobblick.com/techref/projects/o2sensor/o2sim/o2sim.html RE: K: Mercedes-Benz 4 juhtmega lambda... - 92S500 - 21-12-2006 4 juhtmega lambdal on must signaal, hall mass ja valged soenduseks. Auto poolt siis roheline signaal, must mass(öäheb halliga kokku) ja valged jällegi soenduseks(pole vahet kumb + või -) Kasuta kindlasti 4 otsaga lambdat sellel mootoril... Aga hetkel tekib küsimus MIKS aju üldse avarii reziimis on? Lambda puudumine seda küll ei tohiks põhjustada. Äkki on algprobleem üldse CC/ISC contorl moduli puudumises? Või mis sulle diagnost ütles? Võid ka proovida aju teise auto peale (S2.8) aga vaevalt et ta lühises on...JA võibolla tõesti üritada kustutada veakood ajust lihtsalt? |