Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
30-06-2013, 01:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-06-2013, 01:40 PM ja muutjaks oli arcar.)
selline lugu siis,sõidan ja mingi moment jõud kadunud,kiiruse venitab jeeli jeeli üles,korraks seisma,süüde välja,uuesti käima ja kõik jälle korras
mootori tule viskas ka põlema korraks.arvamusi ?
vianol oli ka mingi sarnane kamm aga seal läks mootor avariisse,siin aga mitte ja lihtsalt sõiduajal suretad välja ja uuesti käima ja edasi,kahjuks möödasõidul seda teha ei jõua .
kindlasti diagnost abiks aga oleks tore juba targa jutuga diagnostiku poole pöörduda !
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
Pihusti ?
having trouble having fun...
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
(30-06-2013, 05:12 PM)kentq Kirjutas: (30-06-2013, 01:39 PM)arcar Kirjutas: selline lugu siis,sõidan ja mingi moment jõud kadunud,kiiruse venitab jeeli jeeli üles,korraks seisma,süüde välja,uuesti käima ja kõik jälle korras
mootori tule viskas ka põlema korraks.arvamusi ?
vianol oli ka mingi sarnane kamm aga seal läks mootor avariisse,siin aga mitte ja lihtsalt sõiduajal suretad välja ja uuesti käima ja edasi,kahjuks möödasõidul seda teha ei jõua .
kindlasti diagnost abiks aga oleks tore juba targa jutuga diagnostiku poole pöörduda !
Sama jutuga peadki diagnostiku juurde minema. loll lugu on see,et aja sain teispäevaks,kui mõnigi arutamistväärt vihje tuleks saaks esmaspäeval eeltöö ära teha,tohutu tuli on takus kuna laupäeva hommikul tuleb üks pikem reis sama bussiga ette võtta,seepärast uuringi,et kerget eeltööd saaks homme teha,mitte hakata teispäeva lõunast juppe otsima mis äkki reedeks jõuavad aga pigem ikkagi mitte. ja nagu tavaliselt on esmaspäevaks kohal,kuna keegi puhkab jne jne jne. aga eks ma hoian ise endale pöialt
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
No ei oska siin keegi öelda, mis Sinu autole vastukarva on...
Pistikud-voolikud on kenasti kinni ja terved?
Kas avariisse läheb gaasi põhjasurumise peale? Või täiesti suvalisel hetkel? Löök (august läbisõitmine) viib avariisse?
ÕKM võiks ju profülaktika mõttes ää vahetada... Kuluosa ju.
Diagnostika võtsid ikka mersusudi tundvasse putkasse, kus STAR (ja seda pruukida mõistev Diagnostik ) olemas?
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
(01-07-2013, 09:31 AM)v6sa Kirjutas: No ei oska siin keegi öelda, mis Sinu autole vastukarva on...
Pistikud-voolikud on kenasti kinni ja terved?
Kas avariisse läheb gaasi põhjasurumise peale? Või täiesti suvalisel hetkel? Löök (august läbisõitmine) viib avariisse?
ÕKM võiks ju profülaktika mõttes ää vahetada... Kuluosa ju.
Diagnostika võtsid ikka mersusudi tundvasse putkasse, kus STAR (ja seda pruukida mõistev Diagnostik) olemas? Avariisse ei lähegi,lihtsalt jõud kaob,pikapeale kogub nii pöördeid kui kiirust,puudub jõud ! Süüde välja,uuesti käima ja sõit jätkub ilusasti kuni jälle mingi suvalise momendini kui jõud kaob.Juhtmed ,pistikud ja muu kama kontrollitud.
Karlasse võtsin aja kuna mujal tohutud järjekorrad ja aega napilt reede õhtuni,et siis asjad pakkida ja poisiga Prantsusmaa poole teele asuda võistlustele.Ja alati on see nii,eelmine aasta suri kliima ära vahetult ennem väljasõitu ja ei saanudki korda,tuli higistada kogu tee
Kui muud üle ei jää tuleb matkakas rentida kuigi selle rendi raha eest saaks vast uue mootori juba peale
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
See on küll kohvipaksult ennustamine, kuid kui läheb avariise ühtlasel maanteesõidul, siis kahtlustaks EGR´i
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(01-07-2013, 11:38 AM)arcar Kirjutas: Avariisse ei lähegi,lihtsalt jõud kaob,pikapeale kogub nii pöördeid kui kiirust,puudub jõud ! Süüde välja,uuesti käima ja sõit jätkub ilusasti kuni jälle mingi suvalise momendini kui jõud kaob.
...
Ja pöörded tõusevad kuni 3 krpmini... Kui probleem kaob taaskäivitusega, on tekib avariisse sundiv viga sõidul. EGR on võimalik küll.
Karlasse võid viia, kuid vaevalt nad nii ähmase veakirjelduse peale midgai mõistlikku teevad. Samas peaksid nad suutma välistada või ära lappida anumarõhuprobleemid.
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
aitäh kes viitsisid kaasa mõelda,ommikul on tõehetk ja kui abi ei saa siis surusin läbi ussi m....i ennast Hort autosse ka peale seda,tänud Markole kes mind ennemgi raskel hetkel aidanud
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 135
Teemad: 23
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
(01-07-2013, 10:33 PM)arcar Kirjutas: aitäh kes viitsisid kaasa mõelda,ommikul on tõehetk ja kui abi ei saa siis surusin läbi ussi m....i ennast Hort autosse ka peale seda,tänud Markole kes mind ennemgi raskel hetkel aidanud
ja mis diagnoos oli ? mul oma CDI-l oli algul sama jama ja lõpuks oligi ainult avarii reziimil.
viga oli suht labane aju klemmari pistik oli mingi valemiga oksüdeerunud kaableid liigutades hakkas asi korralikult tööle ( peale seda kui olin suure papi igasugustele õlinäppudele maksnud puhastasin klemmid ja pistiku ja panin tagasi ja töötab siiani .
CDI põhimure on see kuramuse modulaator ja õhukulu lugeja !
aga anna teada mis sai . mul sama mootor siis hea teinekord vaadata
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(02-07-2013, 01:16 PM)Kupskin Kirjutas: ...
CDI põhimure on see kuramuse modulaator ja õhukulu lugeja !
...
Vale - CDImootori põhihädaks on omanike arvamus, et elektriliselt juhitavat mootorit saab diagnoosida kõrvakuulmise järgi. Mida omakorda kasutavad häbematult ära igat karva "tiakgnostikut" oma Hiinast telllitud "diagnostikaseadmetega" "veakoodide kustutamist" pakkudes.
Pistikute oksüdeerumine on aga kõigi elektriautode põhinuhtlus ning mis kõige hullem - tihtipeale ei paista kontakti puudumine ka kusagilt otsast välja...
Teemaalgataja peaks aga kindlasti märku andma sellest, mida tema autost siis õigupoolest leiti ja millise tüki nahka võimsus läks...
Postitused: 135
Teemad: 23
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
võsa ma oma kogaemuste baasil aga jah seda kuramuse oksüüdi sealt klemmide vahelt ei näinud isegi silberi esindus !! mis sa veel minust kui võhikust tahad eks
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
Vigasi oli oma 13 tki,alustuseks oli kütterõhk väike siis lambda vead ja veel ja veel,eks kui järgi lähen teen täpsema nimekirja mis täpselt.Hetkel veel tegelevad kuna koguaeg ei saa minu bussiga tegeleda, sai ju eelisjärjekorras vahele trügitud ja teised tööd tahavad ka tegemist.Õhud asjad paigas,ÕKL tundub korras olevat,lubasid algatuseks küttefiltri ära vahetada ja siis edasi vaadata mis näitab.Nendel seal mingi Boschi aparatuur millega diagnoosivad.
Hiinakatega saab jah edukalt vigasi ajust kustutada aga mitte viga ennast likvideerida olen isegi seda teenust kasutanud,igal noorel bemmi vennal on see taskus ! Ja täitsa toimib !
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
Postitused: 135
Teemad: 23
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
(03-07-2013, 12:55 AM)hellrix Kirjutas: Cdi-l lambda?
nu kui kat. all sis ka ehk lambda ma nüüd nii tark pole aga teadjad mehed räägivad
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
(03-07-2013, 08:08 AM)Kupskin Kirjutas: (03-07-2013, 12:55 AM)hellrix Kirjutas: Cdi-l lambda?
nu kui kat. all sis ka ehk lambda ma nüüd nii tark pole aga teadjad mehed räägivad ohjah,õnneks piirdus asi hetkel kütuse filtri vahetusega
uskumatu aga tõsi,julm küte mis siin müüakse järelikult,sest hoolduseni on veel ca 9000km ja eelmise hooldega sai kõik filtrid vahetatud kaasaarvatud küttefilter,sai täna ka ca 60km ring tehtud,kiirendatud ja sõidetud suht piinaval viisil 3käigu ja põhja gaasiga ja õnneks kõik toimib,vigasi oli 13 tk-i alates geneka mingist ulme veast,kütte surve oli alla miinimumi ja lambdades ka vead ja veel mingit juhtblokki viga näitas ja käigukasti vigasi näitas ka (automaat)homme käin igaks juhuks veelkord ja lasen lesvenis stari taha ühendada,et olla kindel,et kõik on tõesti OK.
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
04-07-2013, 12:23 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-07-2013, 08:24 AM ja muutjaks oli arcar.)
fu,,,,k,järgmine probleem ilmnes,tyri ja tartu,
sümptomid õidan,jään seisma,kapott lahti ja sealt vaatab laiali pritsinud jahutus vedelik,surve paagis päris suur,lõdvikud punnis.termostaadi kakkusin lahti,kontrollisin koduste vahenditega ,asi ok.panin tagasi,vedelikk sisse,lasin soojaks lahtise korgiga,valasin juurde,tegin kiire tiiru Jüri ringile ja tagasi,,,,,,,fu...k jälle märg kapoti alune,Sai hiina STAR taha aetud ,vigasi netu,temp ei tõusnud üle 89'.Küla targad mehaanikud pakkusid välja,et paisupaagi kork,ise kahtlustan millegipärast plokikaane tihendit
Äkki on kuskil keegi kes veel midagi asjast arvata võib või on kedagi kes oskaks ilma kaant eemaldamatta diagnoosida tihendi viga ?
Olen kuulnud mingist ime vidnast mis pannakse paisupaagi korgi asemele ja milles on mingi vedelikk mis gaasidele reageerib juhul kui need peaks jahutus vedelikku sattuma.On kellegi aimu sellisest kohast/mehest kellel selline asjandus olemas on ? Või on see puhas pläma,sest näinud ma sellist asjandust pole !
Igakülgne abi teretulnud,sest aeg pressib ikka juba julmalt peale.
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
|