Postitused: 1
Teemad: 1
Liitus: Jan 2012
Maine:
0
Autot käivitades oli taga akulaadja ja auto läks käima ja siis mingil hetkel käis läbi plõlks kuskil ja auto suri välja kuid bensiinipump jäi tööle. Eemaldades akuklemmi jäi see seisma ja kui tagasi sai panna siis pump enam häält ei teinud nüüd siis veab mootorit ringi kuid auto ei käivitu enam milles võib olla probleem . Kaitsmed sai üle vaadatud kuid need olid kõik korras.
PS: sellist käivitust ei teinud ma ise ja see mb on mul esimene
Postitused: 10
Teemad: 1
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
mul täpselt sama probleem.isegi tiagnostika vend oli nõutu kuna tiagnostika riist ei ühendanud end autoga ja ei saanud tiagnosti teha.oleks hea kui keegi saaks aidata mida edasi teha.vooluring kõik kontrollitud ja isegi küünlad üle vaadatud kuid ei midagi.kui otse bensiin peale anda siis läheb käima kui läbi pumba siis ei lähe käima.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kõigepealt vaheta tiagnostikud... Üks asjast veidigi jagav inime peaks teadma, et MB seeliku alla pääseb vaid STARiga, igasugused KTSi derivaadid jms. sinna ei pääse.
Paljugi võisite maha põletada. Sel käib enamus asju juba särtsu pealt ka sotse kõi kaude.
Kas kõik kaitsmeplokid on kontrollitud?
Releekarbis ei ole midagi maha põlenud?
Immo tuleb maha?
Pumbale otse toidet andes see käima läheb?
Postitused: 10
Teemad: 1
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
nüütseks on selge see et pump lööb,pihustid toimivad.aga kas käivitamise ajal ka seda ei ole veel selgeks saanud.tahaks teada kas oleks vaja aju välja vahetada või saab kuidagi teisiti auto tööle.kui topkat anda siis läheb käima.ja kütuse pumba surve on 5 atti.kaitsmed kontrollitud ja kusagilt midagi maha ei ole põlenud.
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
Üks asi on järelpaigaldus signa või immo, see võib olla põhjuseks, katkestus võib olla kus iganes. Aga 97 aasta masinal on ka originaal immo, ja seda nii lihtsalt enam ära ei saa. Kui mootori juhtplokk immolt käivitusluba ei saa, siis ei ole mõtet proovidagi.
Peaks ikka arvuti järgi panema ja vaatama mis auto ise asjast arvab, pead oma "(T)diagnostika" venda vahetama.
Kas on flip-key (kuidas peegli küljes tuled põlevad?) või smartkey
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 10
Teemad: 1
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
peegli küljes tuled vilguvad siis kui aku hakkab tühjaks saama.puldist vajutades ei tee midagi.võti on klappiga võti.
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 10
Teemad: 1
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
aga kas immole loeb see kui võtmest on patakad ligi kuu aega väljas.või ei loe.pult igatahes immot ei tunnista.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
KTSiga saab siiski enamus asju tehtud, pole päris nii, et midagi ei saa.
Oleneb muidugi väga suuresti tegijast ka.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 10
Teemad: 1
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
25-06-2013, 02:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-06-2013, 02:31 PM ja muutjaks oli mart46.)
et ühe sõnaga auto müüki või teenindusse.
aga kas keegi teab kui palju peab olema mb kütuse pumba surve;ja mitu volti peab andma pihustitesse tulevast pistikust käivitamise hetkel voolu:
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
25-06-2013, 07:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-06-2013, 07:36 PM ja muutjaks oli laf1247.)
(25-06-2013, 02:29 PM)mart46 Kirjutas: et ühe sõnaga auto müüki või teenindusse.
aga kas keegi teab kui palju peab olema mb kütuse pumba surve;ja mitu volti peab andma pihustitesse tulevast pistikust käivitamise hetkel voolu:
See ei ole nagu karpaga mootor millele piisab, kütusest, õhust ja sädemest, siin on nende saamiseks vaja ka erinevate andurite signaale. Vända-nuka pöörded, ehk sünkronisatsioon jne.
Kui ta sul käima ei lähe järelikult ei ole ka pihusti pistikust midagi mõõta, ja sealt mõõtes on 2 tööriista millega mõõta milliampertangid ja ostsilloskoop.
Multimeetri võib ära unustada. Ja voltides ei tule sealt mingit voolu, vaid amprites on vool.
Vii see auto kuskile ning ära ürita midagi ise teha, sellega ei jõua niikuinii kuskile, puhas aja raiskamine.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 10
Teemad: 1
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
ok.aitäh.homme viin järva jaani tehniku juurde.