| 
		
	
	
	
		
	Postitused: 44 
	Teemad: 12 
	Liitus: Mar 2006
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		20-07-2009, 09:31 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 21-07-2009, 02:44 PM  ja muutjaks oli marek.)
	
	 
		Mure sai alguse eile. Autod käivitades hakkasid peegli küljes tuled vaheldumisi vilkuma. Auto läks käima, aga jõudu ei ole. Ei lähe pöördesse. Natuke aega seisis, siis nagu poleks midagi olnutki. Käivitus korralikult, kuni täna õhtul jälle sama jama.Tuled vilguvad ja jõudu pole. Kas äkki immo jamab? Paluks abi targematelt.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 639 
	Teemad: 8 
	Liitus: Feb 2006
	
 Maine: 
15 
	
		
		
		20-07-2009, 09:54 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 20-07-2009, 10:16 PM  ja muutjaks oli wdb240.)
	
	 
		INFOKS....Kui vilgub ainult roheline  siis on toimunud kesklukustuse avamine. Kui vilgub punane ,siis on kesklukustuse  sulgemine. SEDA teavad ilmselt kõik  ... Kui vilguvad punane  ja  roheline  üheaegselt uksi avades ja sulgedes  siis on märk sellest, et võtme patareid hakkavad  tühjaks saama......Ja nüüd sinu  mure . Kui vilguvad   punane   ja  roheline kordamööda süüde sisse  keerates, siis ei ole saanud Immo plokk ühendust Käivitusplokeeringu plokiga 
Kuna sinul on 350 TD siis sellel varjandil ei olnud veel mootori aju.Oli mehaaniline  pump  ja seda ei olnud võimalik kuidagi surmata,et ta  ilma käivitusloata käima ei läheks. 
 Nendel  oli enne  pumpa elektrooniline  kütuse kraan, kes sai käivitusloa CAN-i kaudu infrapuna plokilt(IFZ) ja  lubas  kütusel pumpa voolata. Ilmselt on sul selle  KRAANIGA mingi jama  ja  see ei anna  immo plokile  vastust enda olemasolust. Siis on  imma  plokk pahane ,et tema on üksi jäetud  ja  väljendab oma  pahameelt  punast  ja rohelist  kordamööda vilgutades.  
See et ta  sul käima  läks  on  märk sellest ,et see kraan ei suuda  väga tihedalt sulgeda  pealeminevat kütust, küll aga niipalju,et mootoril jõudu väheseks jääb. Lõpuks peaks  ta sul ikka välja surema.
 
Seda  klappi saab tellida ainulut esindusest ja vaja omaniku isiku andmeid. Sisseõptamine  käib  tehase testriga. Sinna  kirjutatakse ühekortselt  elektrooniline  VINkood sisse ja   rohkem seda  teise masina peale panna ei saa. Langeb ära  ka  lammutuse  variant . 
Lihtsam moodus on sedasi, et tuleb  üks  otse auk puurida sealt klappi seest ja  harjud  ära oma vilkuvate tuledega.nad vilguvad teatud aja ja siis on  edasi kõik tumm jälle.  Siis aga   ei ole enam sul ka käivitus takistus. 
   Jõudu  otsustamisel  :-D
	 
	
	
	
		
	Postitused: 44 
	Teemad: 12 
	Liitus: Mar 2006
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		20-07-2009, 10:05 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 21-07-2009, 07:54 AM  ja muutjaks oli dinho.)
	
	 
		Tänud kiire ja asjaliku vastuse eest.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 44 
	Teemad: 12 
	Liitus: Mar 2006
	
 Maine: 
0 
	
	
		Väike tähelepanek veel, et viga esineb sooja mootoriga. Hommikuti kõik ok.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 639 
	Teemad: 8 
	Liitus: Feb 2006
	
 Maine: 
15 
	
	
		95% see klapp ise defektne. Ilmselt on  kütus sinna sisse  lekkinud ja segab elektroonika tööd. Võibolla  ka  mingi külmjoode või elektroonika komponendi viga. Aga vahet pole eriti, sest ega seda klappi lahti võetavaks  pole tehtud.99% saad siis teada vea, kui viid selle diagnostikasse vea esinemise hetkel. Üldiselt on see maru kehvasti kontrollitav süsteem,  sest diagnoosimine käib läbi selle klapi. See et sul käivitus luba  pole on kahe  erineva  aju omavahelise kommunikatsiooni tõrge. EL. KÜTTEKLAPP ja INFRAPUNA IMMO PLOKK.    Diagnoosimine  käib Aga nii  TESTER <--diag juhe--> EL KÜTTE KLAPP <-- CAN--> INFRAPUNA IMMO
 Lühidalt öeldes  pääseb testriga  infrapuna  plokki  siis kui CAN võrk toimib kahe ploki vahel. Kui aga sul tuled vilguvad ongi probleem can ahelas. Miks ei saa  EL.KLAPP INFRAPUNA PLOKIGA ühendust see ongi üks suur  küsimärk. Sest samal ajal ei pääse ka testriga  INFRAPUNA  plokki ,et vaadata  mis  tema asjast arvab.
 
 Ühesõnaga: Siiamaani on asi saanud alati korda kui see  klapp on ära vahetatud, kuidi kindlasti tuleks eelnevalt välistada igasugused toitevoolu ära kadumised.
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,277 
	Teemad: 33 
	Liitus: Apr 2007
	
 Maine: 
7 
	
	
		Sellest jutust võib vist kleepsu teha    
	
	
	
		
	Postitused: 45 
	Teemad: 11 
	Liitus: Jul 2006
	
 Maine: 
0 
	
	
		kustkohast küll sellised teadmised tulevad?
	 
	
	
	
		
	Postitused: 5,244 
	Teemad: 150 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
20 
	
	
		aix19 Kirjutas:kustkohast küll sellised teadmised tulevad? 
Äkki amet eeldab?    
	
	
	
		
	Postitused: 619 
	Teemad: 22 
	Liitus: Oct 2008
	
 Maine: 
0 
	
	
		aix19 Kirjutas:kustkohast küll sellised teadmised tulevad? 
ma loen ka selle mehe juttu siin aeg-ajalt ja imestan... hea on see, et isegi täiesti võhik saab jutust aru.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 44 
	Teemad: 12 
	Liitus: Mar 2006
	
 Maine: 
0 
	
	
		Tõmbasin klapi küljest pistiku lahti, näib nagu oleks pistik seest kütusest märg. Kas seda klappi saab ka koduste vahenditega pumba küljest eemaldada?
	 
	
	
	
		
	Postitused: 499 
	Teemad: 21 
	Liitus: Jun 2008
	
 Maine: 
1 
	
	
		wdb240 Kirjutas:INFOKS....Kui vilgub ainult roheline  siis on toimunud kesklukustuse avamine. Kui vilgub punane ,siis on kesklukustuse  sulgemine. SEDA teavad ilmselt kõik ... Kui vilguvad punane  ja  roheline  üheaegselt uksi avades ja sulgedes  siis on märk sellest, et võtme patareid hakkavad  tühjaks saama......Ja nüüd sinu  mure. Kui vilguvad   punane  ja  roheline kordamööda süüde sisse  keerates, siis ei ole saanud Immo plokk ühendust Käivitusplokeeringu plokiga Kuna sinul on 350 TD siis sellel varjandil ei olnud veel mootori aju.Oli mehaaniline  pump  ja seda ei olnud võimalik kuidagi surmata,et ta  ilma käivitusloata käima ei läheks.
 Nendel  oli enne  pumpa elektrooniline  kütuse kraan, kes sai käivitusloa CAN-i kaudu infrapuna plokilt(IFZ) ja  lubas  kütusel pumpa voolata. Ilmselt on sul selle  KRAANIGA mingi jama  ja  see ei anna  immo plokile  vastust enda olemasolust. Siis on  imma  plokk pahane ,et tema on üksi jäetud  ja  väljendab oma  pahameelt  punast ja rohelist   kordamööda vilgutades.
 See et ta  sul käima  läks  on  märk sellest ,et see kraan ei suuda  väga tihedalt sulgeda  pealeminevat kütust, küll aga niipalju,et mootoril jõudu väheseks jääb. Lõpuks peaks  ta sul ikka välja surema.
 
 Seda  klappi saab tellida ainulut esindusest ja vaja omaniku isiku andmeid. Sisseõptamine  käib  tehase testriga. Sinna  kirjutatakse ühekortselt  elektrooniline  VINkood sisse ja   rohkem seda  teise masina peale panna ei saa. Langeb ära  ka  lammutuse  variant.
 Lihtsam moodus on sedasi, et tuleb  üks  otse auk puurida sealt klappi seest ja  harjud  ära oma vilkuvate tuledega.nad vilguvad teatud aja ja siis on  edasi kõik tumm jälle.  Siis aga   ei ole enam sul ka käivitus takistus.
 Jõudu  otsustamisel  :-D
 
Tõsiselt hea on lugeda asjatundja juttu  
Jumal tänatud, et sa siin oled...
	 
	
	
	
		
	Postitused: 639 
	Teemad: 8 
	Liitus: Feb 2006
	
 Maine: 
15 
	
	
		selle klapi saab ikka koduste vahenditega  kätte, kuid iseasi on tagasisaamine     seal nimelt ühekordne polt, millel kinnikeerates  pea küljest ära murdub. Alati oleks soovitav uus polt osta ja siis samuti puruks see pea keerata. Siis on kindlalt kinni. Ettevaatust vana  poldi lahtivõtmisel. Kui meisliga  hooletult ja  mõtlematult  lahti lüüa siis võib  ka uut pumba  korpust vaja  minna.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 4 
	Teemad: 1 
	Liitus: Oct 2008
	
 Maine: 
0 
	
	
		Puuritud klapp läbi, aga kas on võimalik seda vilkumist kuidagi "kinni keerata"? Pimedad õhtud juba, suht häiriv.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 128 
	Teemad: 10 
	Liitus: Mar 2008
	
 Maine: 
0 
	
	
		220d Kirjutas:Puuritud klapp läbi, aga kas on võimalik seda vilkumist kuidagi "kinni keerata"? Pimedad õhtud juba, suht häiriv. 
Võta peegel lahti, ja eemalda pirnid   (ma ei tea, kui tõsiselt Sa seda küll võtad, aga minu kõige kergem lahendus oleks selline)   
Alumiiniumi ja Roostevaba terase Keevitus- ja Painutustööd.RakWeld OÜ
 5656 3210
 Rakvere ja Tallinn
 
	
	
	
		
	Postitused: 4 
	Teemad: 1 
	Liitus: Oct 2008
	
 Maine: 
0 
	
	
		ei tahaks, keskluku märgutuled samad vist. Aga hea pakkumine.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 15 
	Teemad: 3 
	Liitus: Oct 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Saab eemaldada küll . Mul sama auto ja probleemgi oli enam vähem sama . Võtsin klapi vahelt ära . Vajaliku vahejupi sain hüdroscand poest . Nüüd jah tuled algul vilguvad aga nagu eespool mainit siis sellega harjub  ära.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 1 
	Teemad: 0 
	Liitus: Nov 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Endal sama auto, oli ka sellega probleeme ,sai käidud silberautos niiöelda võtmeid õpetamas maksin selle eest 250 kr ja asi korras(patareid said ka uued pandud).Toimis kõik ilusti kuni ükspäev lihtsalt pult ei avanud uksi enam üldse, pika pusimise peale lõpuks sain ikka uksed lahti,nüüd ei lähe nad enam kinni.Kas viga on puldis või milleski muus?Endal on kakas pulti ja mõlemad ei toimi, ennem seda toimisid mõlemad kas on võimalik et mõlemad puldid korraga läbi läksid?Oskab keegi aidata.
	 |