12-06-2013, 10:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-06-2013, 11:35 PM ja muutjaks oli boa999.)
Mark: Mercedes-Benz 300 td
Väljalaskeaasta: 1989
Läbisõit: 222 500 km (vähe tõenäoline
Võimsus: 108KW
Mootori valem: 3.0
Käigukast: automaat
Värvus: Helehall metallik
Pikkus: 4740
Täismass: 1970 kg
Lisavarustus: roolivõimendi, kesklukustus, kesklukustus puldiga, ABS pidurid, 4x elektrilised akende tõstukid, valuveljed (16), signalisatsioon (mahuanduriga), püsikiiruse hoidja (ei tööta), elektrilised välispeeglid, elektrilised soojendusega välispeeglid, CD stereo mb orig. , esimesed udutuled, välistemperatuuri näidik (ei tööta), iluliistud salongis (puitdekoor), tulede korrektor (ei tööta), peatoed esiistmetel, käetugi ees, käetugi taga, veluurpolster, nahkkattega käigukanginupp, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid,
Veel: Kõik istmed kenasti terved ja nüüd ka puhtaks küüritud. Esialgu oli auto seest väga määrdunud.
Kere suht roostevaba, aga omab mõningasi mõlke ja kriime.
Esialgsed vead: Käigukasti tihend vajab vahetamist, radiaator immitseb vähe, vajab vähest keevitamist, välistemperatuuri näidik ei tööta, püsikiiruse hoidja ei tööta, tulede korrektor ei tööta
Tehtud: Kõrvaldatud vaakumileke, tagumiste vedrude vahetus, salongi puhastus(oli hallitust ja väga määrdunud), Kütusefiltri vahetus.
Plaanid: Natuke keretöid, nina osa on liiga kõrgel, mida tuleb madalamaks lasta, hoida võimalikult heas korras.
Saamislugu: Ühel ilusal pühapäevasel päeval sai oma vana kalli 124-ga Pärnust Tallinna poole vuratud, kui kilomeeter ennem linnapiiri ei liikunud enam auto foorialt. Sai siis elukaaslasega kohe oma laevapiletid ümberbronnitud, sõber järgi kutsutud ja internetti autot ostima mindud. See auto polnud kaugeltki esimene valik, kuna aga üks auto asus helsinkis, teine oli bronnitud, kolmas maha müüdud eelmine päev, neljandal polnud ülevaatust, pluss ei olnud eestiregistris ja vajas rattalaagritte vahetust, viiendal polnud nii kiirelt aega autot näitama tulla, siis sai see võetud. Peale proovisõitugi sai elukaasalsele öeldud, et kui jalamees ning kiire poleks, siis ei võtaks. Siiski sai võetud ja järgmisel hommikul olime laeval, peale mida oli 400 km piina, kas veab ikka välja. Korra põleb õlituli, siis kõigub kütuseseier ülesalla, sama moodi kõikus temp näidik. Peale poolt maad hakkas auto jõudki kohati raugema. Siiski vedas lõpuni. Nüüdseks siis ca 2000 km läbitud. Loodetavasti peale vähest kõpitsemist võib vabalt ka pikemaid sõite taas ettevõtta
Väljalaskeaasta: 1989
Läbisõit: 222 500 km (vähe tõenäoline
Võimsus: 108KW
Mootori valem: 3.0
Käigukast: automaat
Värvus: Helehall metallik
Pikkus: 4740
Täismass: 1970 kg
Lisavarustus: roolivõimendi, kesklukustus, kesklukustus puldiga, ABS pidurid, 4x elektrilised akende tõstukid, valuveljed (16), signalisatsioon (mahuanduriga), püsikiiruse hoidja (ei tööta), elektrilised välispeeglid, elektrilised soojendusega välispeeglid, CD stereo mb orig. , esimesed udutuled, välistemperatuuri näidik (ei tööta), iluliistud salongis (puitdekoor), tulede korrektor (ei tööta), peatoed esiistmetel, käetugi ees, käetugi taga, veluurpolster, nahkkattega käigukanginupp, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid,
Veel: Kõik istmed kenasti terved ja nüüd ka puhtaks küüritud. Esialgu oli auto seest väga määrdunud.
Kere suht roostevaba, aga omab mõningasi mõlke ja kriime.
Esialgsed vead: Käigukasti tihend vajab vahetamist, radiaator immitseb vähe, vajab vähest keevitamist, välistemperatuuri näidik ei tööta, püsikiiruse hoidja ei tööta, tulede korrektor ei tööta
Tehtud: Kõrvaldatud vaakumileke, tagumiste vedrude vahetus, salongi puhastus(oli hallitust ja väga määrdunud), Kütusefiltri vahetus.
Plaanid: Natuke keretöid, nina osa on liiga kõrgel, mida tuleb madalamaks lasta, hoida võimalikult heas korras.
Saamislugu: Ühel ilusal pühapäevasel päeval sai oma vana kalli 124-ga Pärnust Tallinna poole vuratud, kui kilomeeter ennem linnapiiri ei liikunud enam auto foorialt. Sai siis elukaaslasega kohe oma laevapiletid ümberbronnitud, sõber järgi kutsutud ja internetti autot ostima mindud. See auto polnud kaugeltki esimene valik, kuna aga üks auto asus helsinkis, teine oli bronnitud, kolmas maha müüdud eelmine päev, neljandal polnud ülevaatust, pluss ei olnud eestiregistris ja vajas rattalaagritte vahetust, viiendal polnud nii kiirelt aega autot näitama tulla, siis sai see võetud. Peale proovisõitugi sai elukaasalsele öeldud, et kui jalamees ning kiire poleks, siis ei võtaks. Siiski sai võetud ja järgmisel hommikul olime laeval, peale mida oli 400 km piina, kas veab ikka välja. Korra põleb õlituli, siis kõigub kütuseseier ülesalla, sama moodi kõikus temp näidik. Peale poolt maad hakkas auto jõudki kohati raugema. Siiski vedas lõpuni. Nüüdseks siis ca 2000 km läbitud. Loodetavasti peale vähest kõpitsemist võib vabalt ka pikemaid sõite taas ettevõtta