08-05-2013, 10:09 AM
Tee armatuur keemiast puhtaks ja asi ok, samuti klaas.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
W140 S350TD - DimitiS -
|
08-05-2013, 10:09 AM
Tee armatuur keemiast puhtaks ja asi ok, samuti klaas.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
10-05-2013, 01:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-05-2013, 07:22 AM ja muutjaks oli DimitiS.)
Teen lühida kokkuvõtte selle auto vigadest:
*Juhiuks on läbivalt roostes, laia plastliistu alt metallosa praktiliselt puudub. Liist on kuidagi hädapäraselt fikseeritud silikooniga. Vaja oleks uut ust, vaevalt et sama värvi leiab, seega vaja veel värvida ka. *Kapott on rohkelt mõlke täis, ilmselt üle kaela käinud või avariiline. Olemasolevat taastada ei ole mõtet. Vaja uut + värvimine. *Esistange altosa on puruks, lohakalt needitud, külgedel on mõrad, alt on värv suurte laikudena maas. Oleks vaja korralik lappimine + värvimine või uus. *Parem esitiib eest nurgast rohkete roostekobrutistega. *Eesmine parem ülestõstmise tugitald puudub, kuna on täielikult ära roostetanud. Külgmine originaaltungi ava on samuti nii pehme, et autot sealt üles tõsta pole võimalik. *Tagumised tiivaääred on tugevalt roostes. Antenniaugu ümbert värv mullitab. Üle kere on veel rohkelt roostemullitusi - katuseluugi ümber, esiklaasi ülemises servas, tagumisel juhipoolsel uksel, ustenurkades jne *Tagakapotil ja katusel on näha värvimise piirjooni. Tugevalt silmatorkavaid. Ja nagu mainitud, siis Lkf-i andmetel on auto osalenud 7-s avariis. *Juhipoolne peegel ei pööra ennast vastu keret, seda on robustselt fikseeritud, suured nipuka pead on väljapoolt näha. Mõlemad peeglid ei reguleeru väljapoole. *Tagumised rattad tunduvad olema liiga lääpas, eelmisel ülevaatusel olevat tehtud märkus, et mingid tagumised puksid vms on "pehmed". *Vasak esimene piduriketas kõver, pidurdamisel on tunda tugevat jõngutamist ja maanteesõidul rool vibab. Üldse on piduripedaal liialt raske ja pidurdamine seetõttu ebameeldiv. *Vasakul esivedrustuses on aukudest läbi sõites kuulda ja tunda tugevat "kõnksumist". Kiirel 90 kraadisel parempöördel käib esisillast läbi kummaline jõnks ja heli, nagu oleks kuskil väga suur lõtk. *Rool ei jookse peale pöörangut lahti lastes ise sirgeks tagasi, vaid tuleb ise lapata. Ilmselgelt esisilla seaded pole paigas. *Automaatkast libistab rahulikul kiirendusel 2>3 vahetusel. Pöörded peaksid olema 90km/h kiirusel 2000, on aga hoopis 2200. Turbiin õhtal? *Kui mootor on täiesti töösoe, siis ülemine osa hakkab tühikäigul tugeva klõbinaga töötama, nagu õmblusmasin plõgiseb ja jahvatab. Hüdrotõukurid õhtal? *Mootor töötab teatud pööretel "laksudes", seda on tugevalt kuulda linnasõidul gaasiga mängides - teatud gaasipedaali asendis on see tugevalt kuulda. Talvel peale külmkäivitust gaasi veidi peal hoides hakkab teatud pööretel mootor vahele jätma. Ilmselt on ikkagi mingi surve mootoris sees, kuna paisupaagis on näha kerget kihisemist ja ja sinna suubuvast peeniksest voolikust tuleb aegajalt õhupurtsatusi. Ka on lõdvikud peale seismist täiesti pehmed, ettenähtud surve ei jää jahutussüsteemi püsima. Kuuma mootoriga paarutades lähevad lõdvikud liialt kõvaks. 85C termostaadiga läks maanteel peale pikka maad sõitmist soojenduse seier tavapärasest asendist ootamatult järjest üles kuni punase ala lähedale. Hakkas tagasi vajuma tühikäigul või väikestel kiirustel. 80C termostaadiga pole seda veel täheldanud. *Konditsioneeri kompressor ei rakendu. Süsteem tühi. *Duoklapid ei pea (kui neile ise vool peale anda, siis ikkagi lekivad läbi), lisaks ei tule nende juhtimiseks mingeid voolusid, soojendus kütab kogu aeg täiega, jahedat õhku puhuma panna ei saa. *Tsirkulatsioonipump ei tööta, kuna selle juhtimine ei tööta. *Juhipoolse kojamehe pikemaks-lühemaks muutumine ei tööta, kuna selle süsteemi plasthammasratas on puruks. *Rooli nahkate on vastikult kleepuv ja katkine, ühes kohas on sügav auk. *Sigaretisüütaja kaitse põleb asendamisel koheselt läbi, kuskil on lühis. *Püsikiirusehoidja ei tööta. *Tagumine juhipoolne elektiaken ei tööta. *Tagaakna soojendus ei tööta, vaid 2 niiti keset klaasi sulatavad. *Istmesoojendustel ei tööta juhiistme seljatagune ja tagaistmete seljatagused. *Tagumised peatoed ei keera ennast vastavale nupule vajutades alla. *Tagumine parempoolne turvarihm blokeerub väljatõmmates iga mõne cm tagant, vajalikus pikkuses selle väljasaamiseks tuleb näha palju vaeva. *Kütusekuluga on ka kehvasti, maksimum talvel 16,7L/100km. Miinimum maanteel 8,9L/100km, keskmine 12+. Kui midagi veel meelde tuleb, siis lisan.
10-05-2013, 03:08 PM
21-05-2013, 07:15 AM
Leidsin kõikidele probleemidele ja vigadele üheaegse ning kiire lahenduse!
Auto MÜÜDUD! Võib teema lukku panna. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|