Postitused: 120
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
14-04-2013, 02:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-04-2013, 02:17 PM ja muutjaks oli DimitiS.)
(14-04-2013, 01:47 PM)ktmduke Kirjutas: Kas tegid midagi,et said ökomaks selle mootori?
Midagi pole teinud, ilmselt soojemate ilmade teene. Siiani olid ju kõige raskemad olud - talv ja lühikesed otsad. Usun, et edaspidi läheb kulu järjest alla.
Mootor ju iseenesest töötab väga hästi. Õli ei võta üldse, käivitub nii soojalt kui külmalt jube hästi, peale käivitust ei jäta kordagi vahele, ei viska sinist ega ka musta. Kiirendus ka väga hea. Ei näe põhjust töötava asja torkimiseks.
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Kui ma seda videot vaatasin -20 ja käivitus siis tõmbas karbi lahti endal
Sõbra s350 ei tahtnud -10ga enamgi käima minna sealt ka see arvamus diisli kohta talvisel ajal.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(14-04-2013, 11:33 PM)ktmduke Kirjutas: Kui ma seda videot vaatasin -20 ja käivitus siis tõmbas karbi lahti endal
Sõbra s350 ei tahtnud -10ga enamgi käima minna sealt ka see arvamus diisli kohta talvisel ajal.
Sarad ei käivitu. Elus diisel käivitub kuni -30ni päris kenasti. Sealtmaalt hakkab kütuse isesüttimisvõime piirama. Trikitades saab ka madalamalt elu sisse, kuid mis elu see enam on.
Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
Kylmaga mittekäivituv diiselmootor pole mitte p...es mootor aga pigem omaniku lohakus.
having trouble having fun...
Postitused: 120
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
26-04-2013, 01:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-04-2013, 02:00 PM ja muutjaks oli DimitiS.)
Nonii, suverehvid said ka alla. Enne seda sai natuke turgu uuritud, mis see vahetus siis erinevates kohtades maksab (rattad alt + tarverehvid maha + suverehvid peale + tasakaalustus + rattad alla tagasi). Hinna üldiselt väga koledad, ühes kohas 27€, teises 28€ + 1€ raskuse tk, kolmandas öeldi, et ei tea hinda, vaata ise hinnakiri on seinal. Eks see vist nii suur, et ei julgeta kohe välja öelda ja lajatatakse see summa kliendile alles siis, kui töö juba tehtud. Ühe tüübi numbri sain, kes teeb kodus, küsisin hinda, vastas 25€.
Lõpuks leidsin ühe väikse garaazi, kus üks noor kutt oli omale sügisel pingid ostnud, temal oli täisvahetuse + tasakaalustuse hind kokku vaid 20€. Firmad pidid käima tema juures sõimamas, et ta turusolkija Lasingi temal teha, tegi täitsa hoolikalt. Pakkus ka kahte sorti tutikaid 215/60 16" rehve 60 ja 63€ eest tk.
Nüüd suvekatega auto tunduvalt vaiksem võrreldes jorisevate naelrehvidega.
Paagi lõin ka jälle täis, küttekulu stabiilselt sama eelmise korraga (12,29 vs 12,21).
Keskmine kulu ka järjest alanenud.
Postitused: 461
Teemad: 16
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Kummaline, Jõhvis saab 19-20 euriga tehtud.
22-25 on kaubikute ja maasturite hind.
Aga vaatan jah et mida põhjast lõunapoole seda kallimaks kõik läheb, isegi poes leib
Postitused: 120
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
26-04-2013, 03:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-04-2013, 12:39 PM ja muutjaks oli DimitiS.)
Kummaline kummaline. Meil siin kõik asjad kõige kallimad, samas palgad kõige väiksemad
Lugesin streetrace foorumist rehvivahetuse teemas hindasid - Haapsalu lähedal 12€, Tartu lähedal 15€...
Sügisel lasin siin ühel autol kõik rattad ainult tasakaalustada (võeti rattad alt, tasakaalustati, pandi alla tagasi) - selle eest taheti tervelt 15€! Kasu polnud ka midagi, sest rool võdistas edasi.
-----------------------------------------------------------------------
Sai tehtud õlivahetus, odonäit: 379018km
Õliks ostsin kohalikust õlipoes lahtist poolsünt Unil Europa 10W-40
ACEA A3/B3/B4/E2, API SM/CF4/CG4, MB229.1
Ostsin 9L aga pärast ostsin 0,5L juurde, kuna tase jäi vardal kuskil kolmveernadile. Seega kokku 9,5L.
Liitri hind oli 3,50€.
9,5L läks kokku maksma 33,25€.
Õlifiltri ja kütusefiltri vahetasin samuti ära.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Loksal taheti 20 euri, plekkveljed.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 120
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
Suvekummid ja soojem aeg mõjuvad küttekulule üllatavalt positiivselt!
Viimase 300+km kuluks mõõtsin just 8,92L/100km
Veel sai tellitud õhufilter, kui see saab vahetatud, siis mootoripoolelt täishoole tehtud - õli + õlifilter + õhufilter + küttefilter.
Postitused: 138
Teemad: 12
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
Kas see 300+ km oli puhas maantee või linnaga pooleks?
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Meil siin Võrus võtavad sõiduautodel ikka 17-25. Ise sain 13 euriga
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 120
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
(02-05-2013, 03:24 PM)igiliikur Kirjutas: Kas see 300+ km oli puhas maantee või linnaga pooleks?
Kuskil 2/3 maanteed ja 1/3 linnasõitu.
------------------------------------------------
Täna sain Smartpostist õhufiltri ka kätte. Tellisin selle ladu24.ee lehelt, maksis 8,87€ + 1,95€ transport. Tuli kohale 3 päevaga.
Kokku maksis kogu mootori hooldus (õli + õlifiler + õhufilter + küttefilter) 51€.
Postitused: 461
Teemad: 16
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
No see vana filter on ikke sürr..
Ime et sealt veel midagi läbi tuli. Ehk nüüd veel kulu mingil määral väheneb?
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Vana õhufiltriga takistus suurem mootori hingamisel.
Eks nüüd tekib minek kah parem.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 120
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
Nojah see diisli minek on nagu ta on. Mul sõbral on e39 540i, V8 4,4L 210kw, ta proovis ka ükspäev sõita, noh et kuidas siis toimib Mercedese automaatkast vs BMW oma. Ta ehmatas ikka päris ära, kui kiirendust proovis...
Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
Sellised asjad on esimesed mis uue kasutatud auto ostes kontrollida/vahetada tuleks.
having trouble having fun...
Postitused: 73
Teemad: 7
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
(03-05-2013, 02:29 PM)DimitiS Kirjutas: Nojah see diisli minek on nagu ta on. Mul sõbral on e39 540i, V8 4,4L 210kw, ta proovis ka ükspäev sõita, noh et kuidas siis toimib Mercedese automaatkast vs BMW oma. Ta ehmatas ikka päris ära, kui kiirendust proovis...
Ehmatas ära....kas sellesmõttes, et kui aeglane oli diisli kiirendus vs. v8 oma, või vastupidi ?
Postitused: 120
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
Ta oli ju harjunud, et auto kiirendamise kiirus on võrdeline gaasipedaali liikumise kiirusega. Tangil võivat aga gaasipedaali tallamise järel vabalt paberkandjal kalendrit sirvima hakata
Postitused: 120
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
08-05-2013, 08:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-05-2013, 08:15 AM ja muutjaks oli DimitiS.)
Nüüd, kui on sõitmist rohke päikesega ajal, paneb mind imestama üks Mercedese möödalaskmine. Nimelt asi selles, et kui otse päikesele vastu sõita, siis peegeldab armatuuri kelladepealne osa täpselt esiklaasile, nagu sein oleks ees! Teatud teise nurga alt peegeldab jällegi kõrvalistuja pool. Väga häiriv minu jaoks!
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(08-05-2013, 08:09 AM)DimitiS Kirjutas: Nüüd, kui on sõitmist rohke päikesega ajal, paneb mind imestama üks Mercedese möödalaskmine. Nimelt asi selles, et kui otse päikesele vastu sõita, siis peegeldab armatuuri kelladepealne osa täpselt esiklaasile, nagu sein oleks ees! Teatud teise nurga alt peegeldab jällegi kõrvalistuja pool. Väga häiriv minu jaoks!
Klaas on puhas? 124 puhul hakkab kohe peegeldama, kui klaas on seestpoolt tolmu/uduga kaetud. Puhas klaas ei peegelda.
|