Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Kui nõudlust on, siis miks mitte. Sinna arvesta veel paigaldus, eriti kui kasutusel on ainult üks jooks velgi.
Teist suve sellega lõpuni ei sõida. Seega pead tegema veel kaks vahetust, kui just lamelle alla ei pane ennem külmade saabumist.
Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
Jah just! Nõudlust siis ilmselt on. Sisuliselt on 3mm rehv ikkagi ju prügi, mille ainus kasulik omadus on see, et ta veereb.
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
15-03-2013, 10:40 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-03-2013, 10:51 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(15-03-2013, 09:56 AM)kait Kirjutas: Jah just! Nõudlust siis ilmselt on. Sisuliselt on 3mm rehv ikkagi ju prügi, mille ainus kasulik omadus on see, et ta veereb.
Sõltub rahakoti sisust. Meil legaalsetel kiirustel on 3 mm mustrisügavust soojal ajal täiesti piisav. Eriti sellisel juhile, kes teadvustab oma veerevahendite seisukorra nigelust, kuid kel mingil põhjusel siiski veereda vaja on.
Aga maksta säärase eest 30 eurot on küll lollus.
Sest üks mõtlemisvõimeline piiratud sissetulekuga isik ei tarbi ekstreemseid asju (sh. laiu ülemõõdus velgi, millele mahuvad peale vaid madalad "rehvid" ), vaid teeb oma valikud majandusliku otstarbekuse järgi. 30 euro pea kiila rehvi eest ei ole majanduslikult otstarbekas ost.
Postitused: 166
Teemad: 12
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
28-03-2013, 05:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-03-2013, 05:38 PM ja muutjaks oli Rando.)
Vin decoderi abil näitas sellist "lisa", keegi oskab õelda, et mis see tähendab ? - PRODUCTION TEST NEW ENGINES (ECE-CHASSIS WITH USA-
Postitused: 192
Teemad: 27
Liitus: May 2010
Maine:
0
2 min googeldamise peale leidsin foorumist et kui kasutad vene VIN decodereid siis täpsustused võivad olla valed ja kõikidel kellel tuli sama lisa
026 production test new engines (ECE-chassis with USA-engine) (с 19.06.1996)
oli tegelikult
026 = Discontinuation of spare key (mingi lisavõti vmt).
Seda siis ainult foorumitest loetud.
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Rääkige mulle rehvipinkidest. On seal võimalik rehve maha võtta ja peale panna ilma et kuidagi velje rante ei vigastaks? Või on see kõik puhtalt töömehe lohakus? Käisin just rehve maha võtmas ja kui esimene velg minuni jõudis siis oli randi pealt tükk väljas. Ütlesin et Türi-Paide, see on valuvelg mitte roostes plekk millest savi on. Vastus: ''Masin on vana jne''.... Ülejäänud kolm tulid paremad, aga siiski oli värv maas. Kuidas tegelikult lood on? Kuidas näiteks uue auto rehvid on valude peal ja absoluutselt ilma pisemagi kriimuta?
Postitused: 214
Teemad: 26
Liitus: Jan 2011
Maine:
2
Töömehe lohakus kindlasti ja mingil määral ka võibolla kulunud pink. See "Masin on vana jne" lause puhul läheks ma lihtsalt sellele meistrile kallale.
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
Kulunud pink on täiesti reaalne. Kui stopperid ei jõua enam kinni hoida, siis pole midagi teha. Väikese velje ja kõrge rehviga ei ole probleeme(kuni 16"), aga mida madalam rehv ja suurem velg seda kergem on igasuguseid vigastusi sinna tekitada.
Rehvi peale panekul on veljele raske vigastusi tekitada, siis pead ikka eriliselt lohakas olema.
Mahavõttes viga teha ei ole keeruline.
Samuti oleneb ka veljest, originaal veljed on üldiselt üsna tugevad. Igasugused taastatud variandid on kahtlased.
Postitused: 114
Teemad: 33
Liitus: May 2010
Maine:
0
mure w211 ukse lukuga. Seal läheb üks vedru katki ja lukk hakkab käima nagu õmblusmasin.
Kas sellist vedru saab eraldi kuskilt osta või leiab kuskilt poest taolise vedru?
on kellegil kogemusi või ideid?
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kaeva foorumis, kusagil siin alles hiljuti oli teema.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
Vaatasin, et neli läheb viimasel ajal jube kuumaks. Käisin kapoti all, pumpasin ülemist lõdvikut ja pidin käe ära kõrvetama, sai siis alumist lõdvikut ka pumbatud ja täiesti jahe. Kas võib eeldada, et tsirkulatsioonipump on omadega õhtal?
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
Tere.
Kas oskab keegi öelda palju cc-d on pihustil Siemens Deka H028 797 ITG 048. Google annab et jetronic, Reno pihusti ja see ka k6ik. Ette tänades!
having trouble having fun...
Postitused: 61
Teemad: 4
Liitus: May 2007
Maine:
0
(07-04-2013, 12:33 PM)Treiku Kirjutas: Vaatasin, et neli läheb viimasel ajal jube kuumaks. Käisin kapoti all, pumpasin ülemist lõdvikut ja pidin käe ära kõrvetama, sai siis alumist lõdvikut ka pumbatud ja täiesti jahe. Kas võib eeldada, et tsirkulatsioonipump on omadega õhtal?
Termostaat?
Postitused: 5,237
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
A klassi MB
Veojõukontrolli pole, ESP on. Kas mõlemal sillal peavad olema ühes mõõdus rehvid?
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(09-04-2013, 11:10 PM)Karl Kirjutas: A klassi MB
Veojõukontrolli pole, ESP on. Kas mõlemal sillal peavad olema ühes mõõdus rehvid?
Ei pea. Aga mida suurem erinevus, seda varem muutub auto paranoiliseks. Auto jaoks on oluline veereraadius (ehk ühe rehvipöördega läbitav vahemaa).
Postitused: 24
Teemad: 7
Liitus: Apr 2013
Maine:
0
Kas A6-e 1998.a avant plekkvelg läheb alla 1997.a. MB E230 universaal w210 ?
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
(13-04-2013, 07:02 PM)insippo Kirjutas: Kas A6-e 1998.a avant plekkvelg läheb alla 1997.a. MB E230 universaal w210 ? Audi keskava 57mm MB-l 66,5mm. Seega ei lähe.
Postitused: 2
Teemad: 0
Liitus: Apr 2013
Maine:
0
Tahtsin uurida veidike, et mu W201 "liigub" hetkel 2.0 53kW diisli jõul ja plaanis on sinna paigaldada 3-ne, aga kas vana mootori võin otse kaalu peale viie või on reaalselt sellisele asjale turgu ka? Mootor muidu täiesti korras ja poole pöörde pill.
Postitused: 461
Teemad: 16
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Kui mootor korras on tema hind 150-200 euri.
Pane siia müüki.
Kaalu peale küll pole mõtet viia.
OT. Lihtsalt huvi pärast- kuidas see 3 liitrine sinna ära mahub, isegi 124 kere peal ei mahu käsi kummastki otsast vahele?
Postitused: 2
Teemad: 0
Liitus: Apr 2013
Maine:
0
(15-04-2013, 09:02 PM)V@hh Kirjutas: Kui mootor korras on tema hind 150-200 euri.
Pane siia müüki.
Kaalu peale küll pole mõtet viia.
OT. Lihtsalt huvi pärast- kuidas see 3 liitrine sinna ära mahub, isegi 124 kere peal ei mahu käsi kummastki otsast vahele?
ausalt öeldes pole nii detailidesse veel laskunud, aga mitmed tuttavad on endale pannud ja mahtus vahele küll.
|