No nii.......
Hoodluses tehti 4 päeva tööd, kõik vajalikud tihendid said vahetatud, termostaat, uued ketitallad, ventika laagirpukk koos rihmarullikuga, rooliamort ja muidugi õlid uuesti jms pisemad vidinad.
Materjalid võtsin korralikud kvaliteetsed, mitte turul kõide odavamad. Kõik nagu väga tore
Laupäeval sain siis auto kätte, aga sõites oli aru saada, et autol õige jõud puudub
. Pööretel kuni 3tuhhi nagu oleks mingit käru vedanud järgi ja korra pedaali andes ei tahtnud käiku alla vahetada jne
. Oli erinev (halvem) sõita igal juhul, kui enne tööde teostamist.
Noh, helistasin meistrile ja ta ültes, et ehk vajab veidi sissesõitmist. Mis seal siis ikka, sõitsin ülejäänud päeva rahulikult ja tegin maanteel ja linnas kokku sellise 80 km-se sõidu.
Pühapäeva hommikul planeerisin siis veidi pikemat trippi. Ajasin auto graaažist välja ja lasin maja ees mootri ilusti soojaks tiksuda. Sõitsin siis rahulikult 500m, panin suuna sisse ja keerasin asfalteeritud peateele, kuid sain sõita vaid 100m.....
.....Käis plaks, krrrrr ja auto suri välja. Käima enam ei läinud. Kutsusin puksiiri ja too viis siis masina samasse teenindusse tagasi. Täna hommikul selgus, et puruks läks mootori kett!!!
Nagu wtf?!?! Ikka suhteliselt lampi ilma erilise vajutamiseta.
Kas kellelgi teist võiks olla aimu, mille pärast kett pooleks võis minna? Ma ei suuda uskuda, et selle põhjus võis olla see, et minu auto on vana ja see võiski ühel päeval minna (hooldus vbl tuleb sellise ettekäändega välja, kui mootor vahetada tuleb)
Ma ei taha siinkohal küll endale mingit süüd võtta ja arvan, et tegemist ikka kokkupanemisel tehtud veaga vms-ga. Arvestades just seda, et teenindusest sõiduki kättesaamisel ei olnud sõiduk endise minekuga. Seda kinnitas ka meister ise, kui proovisõitu tegi. Kas võib olla, et panivad keti liiga pingule või milles võis probleem seisneda ja sellise tulemi põhjustada?
Olen mures, kuna vbl läheb üldse nüüd uut mootorit vaja, aga no kurat, mina selle eest ise maksta küll nüüd ei kavatse....
Palun tarkadel arutleda teemal.
Tänud ette!
Sain just lisainfot, et katki oli läinud alumine keti pinguti/rullik ja sellest ka järgnev asjade kulg...
no ma ei tea, kas see on päris nii, et kui mootori ülemine osa tehakse korda, siis hakkavad kohe alt midagi katki minema.