23-08-2012, 08:51 PM
Sa oleks nõus kellelgi teisel ka sellise töö ära tegema?
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
W124 ümber ehitus-diiseldamine
|
23-08-2012, 08:51 PM
Sa oleks nõus kellelgi teisel ka sellise töö ära tegema?
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
23-08-2012, 11:06 PM
24-08-2012, 03:54 PM
Plaan oli ka omal mootor lasta vahetada,sest vanal on õlisurve nõrgavõitu. Mõte käis läbi ka,et äkki diisel. NT 2.5 69 KW või 2.5 83 TD. hektel peal 2.0 80 KW karpamootor
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
20-12-2012, 02:21 PM
Kas sillatala on kõigil üks ühele? Et rida kuus bensukale pole probleemi paigaldada reas kuuene diisel?
21-12-2012, 10:50 AM
29-03-2013, 06:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-03-2013, 06:16 PM ja muutjaks oli grimes@hot.ee.)
Tervist.. Uuriks vähe diiselmootorile ümberehituse kohta.
Kuna olen üldiselt värske mersuomanik. Seega pole veel selle margipoolse eluga väga kursis. Nimelt hetkel 2.6 R6 118kw bensukas.. Kuid endal plaanis panna 3.0d peale 80kw (täpset markeeringut ei jaga veel) Kuna see on ka R6, siis kas selle paigaldamine võiks olla sama sisukas või isegin lihtsam kui R5 D ? Nimelt kas juhtmestikku peab ümber viskama ? Või kannatab ka bensuka jhtmestikuga käima ajada, sest mootor ise vist ju suht mehaaniline ? Süütelukk tuleb asendada millest aru sain, see ei ole probleemiks. Aga kas mu bensuka käigukast/sidur/kardaan võiksid sobida sellele diislile otsa ? Nimelt mul vist pikema võlliga käikar.. 86a auto Siis, kuidas kütusesüsteemiga olema hakkab ? Kas bensupump tuleb vahetada ümber diisli etteandepumbaks ? Või jääb sama pump etteande pumbaks ? Bensufilter mis põhjaall, selle asendab sammuti diisli omaga ? Radikas kas võib sama sobida/jääda ? Summuti.. R6-e omad juhuslikult ei sobi vist üksteisele ? plokid erinevad ? Ette tänades Tarvo
30-03-2013, 12:44 PM
Bensuka summuti sobiks, kuid vahel pole vibratsiooni summutavat sukka, saab ise keevitada. Kuigi ARK nõuab täies pikkuses diisli väljalaset, kuid vaevalt nad vahet teevad.
Radikas ei sobi, lõdvikute kohad erinevad. Juhtmestiku võiks ringi vahetada, suht lihtne, kuid saab ka bensuka oma kasutada. Tahokas ei sobi, vaja diisli oma, vahet pole mitme silndriga diislilt, kõigil samad. Kast sobib, kuid pead leidma kastile sobiva siduri komplekti. Eraldi etteande pumpa see diisel ei vaja, kasutab paagist imemiseks seda mis on ks pumba küljes. Bensuka pumbad filtrid kasutamist ei vaja, torule üleminek vaja teha.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
30-03-2013, 01:27 PM
Selge Tundub ,et asi on siis tehtav ja just mitte kõige suurema vaevaga. Kuna enda 2.6B on kerge saalekaga vast. Siis tuleks mootori vahetus niivõinaa ette võtta...
Küsiks ka, kas hiljem see 3.0D vabalthingavana turbokaks teha on väga keeruline ? Kas seal läheb omakorda uut juhtmestikku, sisselaske kollet, turbot, väljalaset jms vaja ? Vaatan, et hetkel müügil ühtegi td kombot ei ole ka.
30-03-2013, 09:50 PM
Kusagilt on kõrvu jäänud et ARK pidi olevat hakanud peedistama, kust mootori said, milleks ümberehitad jne.
5 aastat tagasi vähemalt oli asi lihtsam, minu autot isegi ei tuldud vaatama. Mingit uut juhtmestikku pole vaja, peale eelsüüteküünalde relee oma. Selle võib teadmiste korral üldse ise teha. hannesel üks õpetlik diiseldamise teema http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=19749
31-03-2013, 10:42 PM
(30-03-2013, 01:27 PM)grimes@hot.ee Kirjutas: Selge Tundub ,et asi on siis tehtav ja just mitte kõige suurema vaevaga. Kuna enda 2.6B on kerge saalekaga vast. Siis tuleks mootori vahetus niivõinaa ette võtta...Vabalthingav turbokaks, ei ole ka see keeruline. Hannesel on ka see teema olemas, võtke eeskuju ja uurige ning puurige. Niisama vabalthingava otsa turbo panna, see ei anna mitte midagi eriti tagumikuga tuntavat, jõud on siiski põletatud küttesegu ja mootori pöörded. Keerasin ka turbo külge, küttekulu peaks ju loogiliselt langema, aga tõusis kuna näperdasin ka natukene kõrgsurve pumpa, kus muutsin plunserite maksimaalset keeramise nurka, ehk siis kütust antakse mootorile rohkem peale kui gaas põhja on vajutatud. Minul muutus asi nii palju, et auto suudab mäkke ronida hulka paremini kui varem ja käru suudab näiteks tõmmata edukamalt. No muidugi on ka see, et mootoris tekitatakse rohkem põlemist, mis suurendab gaaside kogust ja temperatuuri kuna õhku ja kütust on rohkem, sellega kaasneb ka vana mootoriga nähtus kus kolvirõngad ei suuda enam silindrit tihedana hoida ja mõningane silindrist tulev rõhk surutakse karterisse. Sellest ka probleemid et mootor hakkab õli nö välja sülgama, nagu mul see praegu on. Juhtmestikuga ei ole turbotamise juures midagi muud vaja kui enda teadmiseks ja reguleerimiseks võibolla väljalaske gaaside temperatuuri andurit ja näidikut, aga seda juba siis kui küttekogused kasvavad kahekordseks. Sisselaske kollet läheb vaja, turbot, õlitust, väljalaset ja jõulisa jaoks kütusepumpa reguleerida (stendis soovitatavalt). Erilise jõu jaoks tuleb ilmselgelt uurida STD foorumi poole kus on 500hp tõmbamine 3.0D mootorist muutunud juba tavaliseks.
31-01-2014, 09:48 PM
91 aasta w124 auto eeldatavasti ka 91 käigukast automaat kas sobib 3.0 r6 diislile otsa
01-02-2014, 04:37 PM
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|