Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W140 S350TD - DimitiS -
Maitse asi need kleepsud, mina pigem eelistaks rooste auku kui seda kleepsu.
Ukse tüübliaukude korralikult keevitamine pole mingi probleem, kuna vahendid mul on olemas. Kindlasti on probleemiks korralikult värvimine. Seda oskust ja vahendeid mul pole. Kui seda kuskil lasta teha, siis ilmselt kahekordistakisn hetkega auto hinda, ole ju mõtet nii odavasse autosse niisama raha magama panna.
Üks mõte tegelt on veel - terve auto või siis alumine osa mattroheliseks ehk khaki matiks värvida. Sellega saaksin küll hakkama Big Grin

Siin üks stiilinäide mattmustast:

[Pilt: DSCF2164.jpg]

(28-03-2013, 11:42 AM)DimitiS Kirjutas: Ukse tüübliaukude korralikult keevitamine pole mingi probleem, kuna vahendid mul on olemas. Kindlasti on probleemiks korralikult värvimine. Seda oskust ja vahendeid mul pole. Kui seda kuskil lasta teha, siis ilmselt kahekordistakisn hetkega auto hinda, ole ju mõtet nii odavasse autosse niisama raha magama panna.
Üks mõte tegelt on veel - terve auto või siis alumine osa mattroheliseks ehk khaki matiks värvida. Sellega saaksin küll hakkama Big Grin

Siin üks stiilinäide mattmustast:

[Pilt: DSCF2164.jpg]

Ei soovitaks khaki roheliseks mul sõbral on terve bmw üle värvitud khaki roheliseks to on lausa õudne kui soov võin pildi saata miuke see välja näeb Eusa_angel
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Äkki saab nii kole, et ilus juba? Big Grin

See mu lemmik facebooki leht, koledalt ilusad autod> https://www.facebook.com/rustisnotacrime.com

Mis sa sellest roostest peidad siis kleepsudega, kui roostes autod meeldivad?
Rat style oleks ka mõeldav? Big Grin
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
(28-03-2013, 05:49 PM)ktmduke Kirjutas: Rat style oleks ka mõeldav? Big Grin

Täiesti mõeldav. Meeldiks ka midagi sellist> http://nast-sonderfahrzeuge.de/MB-Exoten...p?id=18819
(28-03-2013, 06:00 PM)DimitiS Kirjutas:
(28-03-2013, 05:49 PM)ktmduke Kirjutas: Rat style oleks ka mõeldav? Big Grin

Täiesti mõeldav. Meeldiks ka midagi sellist> http://nast-sonderfahrzeuge.de/MB-Exoten...p?id=18819

Päris vahva!Thumbsup
Maitse asi muidugi aga siuke värk sobiks Bmwle rohkem Eusa_angel
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
(28-03-2013, 06:53 PM)ktmduke Kirjutas: Maitse asi muidugi aga siuke värk sobiks Bmwle rohkem Eusa_angel

BMW-l pole sellise kerega tanki....
Noh 7 seeria diisel on kah üsna kõva sõna aga pole ikka nagu see.
Tank on tank!

Panin nüüd tsirkulatsioonipumba plussjuhtme pidevalt sulgema duovalve klappe, pumba enda jätsin üldse toiteta. Mõte oli selles, et ees oli üks pikk ots ning ei tahtnud saunas sõita. Idee poolest oleks pidanud tuba täitsa külm olema, aga ikkagi küttis täie rauaga! Olenemata, kas temperatuur oli seadistatud "Lo" või "Hi" või mingi vahepealne kraad, oli salong täiesti kuum ja umbne. Duovalve klapid ilmselt ei pea.
Lisaks hakkas täismajaga sõites esiklaas mingi moment uduseks minema! Kuigi mul oli puhumine pandud ainult esiklaasile ja sinna tuli tulist õhku, siis hakkas ülemisse serva tulema udurant, mis kasvas järjest allapoole, lõpuks kuni poole klaasini! Aru ma ei saa!? Angry
Järelikult toimub õhuvõtt salongist, mitte õuest (see auto kujutisega nupp kliimaplokil). Kuid kui duoklapid õieti ei tööta siis suure tõenäosusega ei tööta ka see nupp ja õhuvõtt toimub valest kohast või kust jumal juhatab.

(30-03-2013, 09:40 PM)V@hh Kirjutas: Järelikult toimub õhuvõtt salongist, mitte õuest (see auto kujutisega nupp kliimaplokil). Kuid kui duoklapid õieti ei tööta siis suure tõenäosusega ei tööta ka see nupp ja õhuvõtt toimub valest kohast või kust jumal juhatab.

Täpselt nii oligi, õhuvõtt toimus salongist ning seda pidevalt, olenemata mingitest seadetest. Ehk siis kapoti all olevale sise/välis vaakumklapile tuli pidev vaakum peale. Lahedus lihtne ja odav - voolik lahti ja pime ette! Nüüd klaas puhas.

Sooja kinnikeeramise probleemile pole siiani lahendust saanud. Mõttes on eraldi mehaaniline või vaakumiga juhitav mõne teise lihtsa auto soojenduskraan soojendusradika vooliku vahele ehitada.
Kahju, et sise/välisõhu klapp ei toimi, muidu oleks lihtne vaakumiga juhitv kraan panna. Sooja/külma saaks siis vahetada kliima sise/väisõhu nupust.
Aga ilmselt siiski mõttekam panna sujuvalt trossiga reguleeritav ning tross vedada kuhugi vasakule kapotiavamis lingi kanti. Siis võiks kliima jamad ära unustada - sooja saaks sujuvalt käsitsi salongist reguleerida. Muud kliima asjad, nagu ventikas ja klaasile/jalgadele jms operatsioonid toimetavad ju ilusti.
Duoklappidele olen juba liiga palju oma aega ja närvirakke kulutanud, tundub et sealt võib lausa midagi puudu olla, lammutatud on seda enne mind kõvasti. Loobun sellega tegelemisest.

Muid asju veel niipalju, et tellisin ikkagi 85C termostaadi asemele 80C-se. Eesti veebipoodidest seda ei leidnudki, siin enamuses vaid 85 pakutakse. Leidsin aga täpselt samasuguse Wahleri eBayst ühelt Leedu müüjalt. Maksis koos saatekuluga 12,30€ ning toodi koju ukse taha 6 päevaga.

[Pilt: 8645090924_d76411004a.jpg]


Avastasin kapoti päris püsti tõstmise võimaluse. Ega ma seda enne ei teadnudki... Icon_redface

[Pilt: 8645090920_e73e40ae55.jpg]

Termostaadi vahetuse pilte:

[Pilt: 8645090936_1f3efd0203.jpg]

[Pilt: 8645090932_bcb8a6bb45.jpg]

Rihma asetuse pilt (kui äkki kunagi läheb vaja).

[Pilt: 8645090954_5b7a0cd0d3.jpg]

Kütusekulu olen päris alla saanud juba, täitsa ökonoomne sellise kahetonnise kolaka kohta. Wink

[Pilt: 557064.png]




Vaatan pilti ja mõtlen kas ülemine rihmaratas tõesti peab olema pealt ?
Tundub kuidagi ebaloogiline
http://bayhas.com:8080/w140manu/1994%20S...Manual.pdf
Vaatasin manualist (lk 120) et seal teistmoodi (nr6 on ülemine ratas)

Mainin igaks juhuks, vabandan kui minu viga...
Mnjaa, ei tea kes see geenius on olnud! Big Grin Iga eelnev omanik on rikastanud autot oma käekirjaga... Eusa_doh

edit. Nüüd asi korras, panin rihma õigesse asendisse:

[Pilt: 8644317237_5457a1ffae.jpg]

Tuulekoda ka puudu, seda märkasin ka alles hiljuti teiste pilte vaadates.
No selle tuulekoja pärast maksa põdeda, üle ta sellepärast ei kuumene.

Termostaati vahetades võtsin suure radika ka maha, sai seda jälle surveveega loputatud ja vahepeal suruõhuga ehmatatud. Tuli jälle veidi roostevett ja roostepuru aga enam mitte nii palju, kui esimesel korral.
Enne radika paigaldust vedasin ka kompressori auto juurde ning puhusin kliima radika korralikult puhtaks. Sealt tuli ikka meeletult tolmu ja muud sodi!
Thumbsup

Kas tegid midagi,et said ökomaks selle mootori?
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB W140 500SEL, S600 ja teised ükssarvikud - Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 291 430,638 13-08-2023, 12:57 PM
Viimane postitus: renkss
  MB S600L, w140, 1995 - ALFFAA ALFFAA 125 138,840 27-07-2022, 08:59 PM
Viimane postitus: Pant
  MB S350td W140, Karl140 Karl140 4 1,569 17-01-2022, 03:38 PM
Viimane postitus: Rolz
  MB S320, w140, 1995 - Madis madis399 43 40,381 09-05-2021, 08:37 PM
Viimane postitus: madis399
  MB w140, 420, 1992, Arkadi.T Arkadi.T 7 2,999 18-04-2021, 07:30 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB S 280, 1993, w140 - Magnus djmaq 12 16,004 25-03-2020, 03:08 PM
Viimane postitus: djmaq
  MB S350 Td w140 96. - ktmduke ktmduke 84 87,399 22-01-2019, 05:32 PM
Viimane postitus: Laur
Thumbs Up MB W140, S350TD, 1995 - Aston777 Aston777 12 14,168 13-10-2017, 10:40 AM
Viimane postitus: ktmduke
  MB S350td w140 ja Mb Ce230 - Raimz14 raimz14 14 17,064 13-03-2017, 09:00 PM
Viimane postitus: peedu.
  MB S300 turbodiesel W140 Alar ALQ 2 5,674 13-08-2016, 01:05 AM
Viimane postitus: mparn



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne