Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W140 S350TD - DimitiS -
#61
Lasin huvi pärast ka kaheeurosest mnt laiast päringust läbi.

Tehnilised andmed
Registreerimismärk ------
Tehasetähis (VIN-kood) -------
Registreerimistunnistuse number -----
Mark MERCEDES-BENZ
Kaubanduslik nimetus S 350 TD
Tüüp 140
Variant F0
Kategooria Sõiduauto
Kere nimetus SEDAAN
Keretüüp CH
Baastehas MERCEDES-BENZ AG
Täismass (kg) 2590
Registrimass (kg) 2590
Tühimass (kg) 1932
Kandevõime (kg) 658
Lubatud piduritega haagise mass (kg) 2100
Lubatud piduriteta haagise mass (kg) 750
Lubatud koormus haakeseadmele (kg) 84
Värvus TUMEROHELINE
Mitmevärviline E
Esmaregistreerimise kuupäev (B) 1995
Eestis registreerimise kuupäev (B1) 19.11.1998
Registreeritud Eestis kasutatuna, päritolu riik Eesti Vabariik
Pikkus (mm) 5113
Laius (mm) 1886
Kõrgus (mm) 1492
Telgede vahe(d) ehk baas(id) 3040
Telgi kokku 2
Juhttelgi 1
Veotelgi 1
Lubatud suurimad ja registri
teljekoormused (kg)
Telg Registri
teljekoormus
Lubatud suurim
teljekoormus
Juhtteljed Veoteljed
1. teljel 1250 1250 J E
2. teljel 1340 1340 E J
Rehvid Telg Rehvide võimalikud variandid
1. teljel 235/60 R16 100H, 235/60 ZR16, 235/60 R16 100H M+S, 255/45 ZR18
2. teljel 235/60 R16 100H, 235/60 ZR16, 235/60 R16 100H M+S, 255/45 ZR18
Mootori mudel OM603 D35A
Mootori töömaht (cm3) 3449
Mootori võimsus (kW) 110 pööretel 4000
Mootori tüüp DIISEL
Käigukasti tüüp AUTOMAAT
Suurim kiirus (km/h) 185
Seisumüra (dB(A)) 77
Sõidumüra (dB(A)) 72
Uksi 4
Istekohti 5
Istekohti juhi kõrval 1
Seisukohti 0

Ülevaatused:
Aeg Ülevaatuse liik Otsus Järgmise ülevaatuse aeg Odomeetri näit

17.09.2012 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2013 375803
27.07.2011 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2012 360891
20.07.2010 Korduv Tehniliselt korras 31.07.2011 328329
12.07.2010 Korraline Esitada korduvale ülevaatusele 295089
09.07.2009 Korduv Tehniliselt korras 31.07.2010 302308
08.07.2009 Korraline Esitada korduvale ülevaatusele 302192
24.09.2008 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2009 278353
07.08.2006 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2007 274000

Märkus: Ülevaatuse andmed on elektroonilisel kujul kättesaadavad alates 2005.aastast.


Toimingud sõidukiga
Kuupäev Toimingu nimetus
18.01.2013 Omaniku vahetus
21.04.2012 Duplikaatmärgi väljastamine
05.04.2012 Autorongi andmed, Omaniku vahetus
11.10.2010 Omaniku vahetus
19.11.2008 Omaniku vahetus
20.12.1999 Reg.tunnistus varastatud/põlenud

Märkus: Enne 23.11.1999 tehtud toimingute elektrooniline ajalugu puudub.

_________________________________________________

Arvutasin aastased läbisõidud:

2006-2008 4353km
2008-2009 23955km
2009-2010 26021km
2010-2011 32562km
2011-2012 14912km



#62
(05-03-2013, 02:17 PM)DimitiS Kirjutas: Kahjuks või õnneks saab nüüd ikkagi makki üldse ilma süütevõtmeta ka sisse lülitada.

Teadjamad kommenteerige. Miks need olid kokku pandud või miks neid toite otsasid üldse kaks on?

pin 7 switched plus - on selle jaoks, et raadio hakkaks tööle kui süüde sisse lülitada.

Mina ühendaks selle juhtme ka, jube tüütu on makki iga kord eraldi sisse-välja lülitada.Eusa_angel
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020

#63
(03-03-2013, 09:34 AM)DimitiS Kirjutas: Ja nagu aimata oli, siis süüdlaseks oli üks pisike purunenud plasthammasratas.

Äkki jääb kunagi ette kasutatud hammakas või kogu süsteem, siis saab asi päris korda tehtud.

Eestis on paar ettevõttet kes tegelevad n.ö. tikutopsi suuruste detailide valmistamisega. Pead ei anna kuid võid küsida siit

http://sumar.ee/html/profile.html

parimat,
T.
#64
Juba ammu huvitas mind maanteekulu. Sain nüüd kahe päeva vältel esimest korda selle autoga teha ainult puhast maanteesõitu (kokku 134km). Sõit oli väga rahulikul maanteelõigul, möödasõite polnud. Kiirust hoidsin rangelt täpselt spido järgi 90km/h.

Kuluks sain 10,22L/100km.

Ilmselt kui väga väga pingutaks ja sõidaks võibolla isegi veidike alla 90-ne, siis saaks mina selle autoga ka maanteel kulu veits alla 10-ne.

Mul tuleb täpselt sama otsa veel kahe päeva vältel teha. Pingutan veidi rohkem, näis mis tulemuse siis saan. Annan kindlasti teada.








#65
Ma ei tea kyll mis pump sul seal on aga tundub kangesti selle viga olevat. Mul sama asi bemmiga, sellel VP pump ja peale tihendite vahetamist t6usis kyttekulu oluliselt. Peab kaane arvutiga paika panema, k6rvast ei piisa Eusa_angel
Ennem oli kyttekulu ca 7 nyyd kuidagi alla 9 ei saa...
Käivitub hästi, tyhikäik ok. Aga kulu liialt k6rge. Tavaline keskmine on 10.2 ja alla selle peab ikka väga " v6luma".Kolmese kere kohta see ikka väga suur.
having trouble having fun...
#66
(09-03-2013, 08:14 PM)itbilen Kirjutas: Ma ei tea kyll mis pump sul seal on aga tundub kangesti selle viga olevat. Mul sama asi bemmiga, sellel VP pump ja peale tihendite vahetamist t6usis kyttekulu oluliselt. Peab kaane arvutiga paika panema, k6rvast ei piisa Eusa_angel
Ennem oli kyttekulu ca 7 nyyd kuidagi alla 9 ei saa...
Käivitub hästi, tyhikäik ok. Aga kulu liialt k6rge. Tavaline keskmine on 10.2 ja alla selle peab ikka väga " v6luma".Kolmese kere kohta see ikka väga suur.

350 diislitel on kõigil vanakooli ridapump ja see on igavene ja lollikindel.
Vast käigukast kah libiseb ja see tõstab küttekulu.

#67
Nagu ma kõigile ütlen - sellel on vana traktori mootor, ridapump on peal, nagu bellarussil! Big Grin Sellel pole arvutiga midagi teha. Smile Mootor iseenesest väga timm, käivitub väga hästi ja käib hästi edasi. Ei suitse üldse ega ei tahma ka.

Keegi võiks sõna võtta, kus temal asub kütusekulu seier, kui sõita 90km/h kiirusel tasasel teel. Minu omal on seieri oma paksuse jagu üle 7,5-e kriipsu (ehk 5 ja 10 vahel oleva kriips, eeldan et see on 7,5). Ehk siis u 8L peal. Eks langustel läheb pea 5 peale ja kergetel tõusudel sinna 10-ne alla. Proovisin sõita ka stabiilselt 100km/h, siis oligi seier peaaegu 10-ne kriipsu vastas. Ilmselt see süsteem näitab aiateibaid, aga midagi ikka. Aga ikkagi kui kellelgi teisel on 90-ga näiteks 5 peal, siis oleks, siis oleks mul juba põhjust muretsemiseks.
Kusjuures siin -15C kraadil sõitu alustades saab kogu auto soojaks alles kuskil 20km jutiga sõites. Siis on kohe näha, kuidas kuluseier vajub madalamale.

Pöörded on kah muidugi pahad - 90-ga on tahhomeeter 2200 peal. Sellise suurusega mootori puhul võiks ika olla 1600 või 1800 (nagu suurte mootoritega bemmidel). Ega see 4-ne automaat vist mingi öko asi polegi...





#68
Vaata see kütusekulu seier näitab minu omal samuti, iseasi kui õige see näit on. Kergest mäest rahulikult alla sõites näitab nulli Unibrow

Aga vaat see et 90 peal on 2200 pööret, on paha- paha, sellest oleks pidanud alustama.
90 ga peab olema täpselt 2000 pööret, : järelikult libiseb kast. See võib olla vana ja sita õli ja mustunud filtri tagajärg, kuid hullemal juhul võib kast vajada remonti.

#69
(09-03-2013, 08:58 PM)V@hh Kirjutas: Vaata see kütusekulu seier näitab minu omal samuti, iseasi kui õige see näit on. Kergest mäest rahulikult alla sõites näitab nulli Unibrow

Aga vaat see et 90 peal on 2200 pööret, on paha- paha, sellest oleks pidanud alustama.
90 ga peab olema täpselt 2000 pööret, : järelikult libiseb kast. See võib olla vana ja sita õli ja mustunud filtri tagajärg, kuid hullemal juhul võib kast vajada remonti.

No müüja ju tagus vastu rindu ja väitis ka igal pool kuulutustes, et lasi käigukastil Märjamaal 450€ eest remondi teha. Tema olevatki ostnud käigukastiveaga, ilma ühegi käiguta. Olevat peale remonti ise sõitnud vaid 3000km.

Nüüd siis tuleb välja, et kui ostad auto, millel on värskelt "teostatud käigukasti remont 450€ eest", siis sellel tuleb teostada käigukasti remont????




#70
Jajah, kui esimese S i ostsin tagus müüja- ühe Harjumaa lugupeetud transpordifirma juht, samuti rusikaga rindu ja ütles et just enne seismajäämist tehti firma rahadega käigukasti remont 15 kiloeegu eest.

Kui õli vahetama hakkasime siis võin vanduda et seda kasti polnud küll auto sünnist peale keegi maha võtnud, vana õli ja loputusõli sisaldas metalli ja vasepuru.
Kuid tolku oli kõvasti, kui enne läks otsekäik sisse 60- 65 km/h ja paraja litakaga siis peale õli ja filtri vahetust hakkas see toimuma kiirusel 50- 52 km/h ja sujuvalt ja pehmelt , niiet linnas saab vabalt otsekäiguga sõita.

#71
(09-03-2013, 04:15 PM)DimitiS Kirjutas: Juba ammu huvitas mind maanteekulu. Sain nüüd kahe päeva vältel esimest korda selle autoga tehtud ainult puhast maanteesõitu (kokku 134km). Sõit oli väga rahulikul maantee lõigul, möödasõite polnud. Kiirust hoidsin rangelt täpselt spido järgi 90km/h.

Kuluks sain 10,22L/100km.

Ilmselt kui väga väga pingutaks ja sõidaks võibolla isegi veidike alla 90-ne, siis saaks mina selle autoga ka maanteel kulu veits alla 10-ne.

Mul tuleb täpselt sama otsa veel kahe päeva vältel teha. Pingutan veidi rohkem, näis mis tulemuse siis saan. Annan kindlasti teada.

Saigi täna jälle see puhas maanteeots tehtud. Kella 7 ajal oli meil -23,7C, veidike peale seda käivitasingi. Tegin video ka:



Ma siiani naudin seda, kui hästi võib üks diisel külmaga käivituda! Plarts ja käib!
See pirin, mis kostub, tuleb laest mingist kliima andurist vms. See kõvade külmakraadidega alati piriseb, kui salong soojemaks läheb, siis jääb vait.

Sõitsin siis spetsiaalselt spido järgi 80km/h. Ei tea mis täna lahti oli, kas need kõvad miinuskraadid või mis, aga kütusekuluks sain tervelt 11,16. Tundub et 80-ga ökotada pole mingit mõtet.

(09-03-2013, 09:17 PM)V@hh Kirjutas: ..................
Kui õli vahetama hakkasime siis võin vanduda et seda kasti polnud küll auto sünnist peale keegi maha võtnud, vana õli ja loputusõli sisaldas metalli ja vasepuru.
Kuid tolku oli kõvasti, kui enne läks otsekäik sisse 60- 65 km/h ja paraja litakaga siis peale õli ja filtri vahetust hakkas see toimuma kiirusel 50- 52 km/h ja sujuvalt ja pehmelt , niiet linnas saab vabalt otsekäiguga sõita.

Proovisin ka käiguvahetusi nõrgalt kiirendades. Vahetab ilusti neljanda peale kuskil 52-53km/h juures. Videos u 55 pealt:









#72
Soovitan ikka gps-i järgi kiiruseid võrrelda, ennnem, kui kasti remonti tegema hakkate!Icon_razz
#73
(10-03-2013, 05:50 PM)kait Kirjutas: Soovitan ikka gps-i järgi kiiruseid võrrelda, ennnem, kui kasti remonti tegema hakkate!Icon_razz

Mina sellele kotletile ei hakka kohe kindlasti mingit kastiremonti tegema! Nagu ma ütlesin, kuni sõidab, seni sõidan, kui enam ei liigu, siis läheb pressi alla. Või kui hakkab mind väga välja vihastama, siis läheb sundmüüki. Wink Tegelikult praeguseni on suht hästi ennast ülal pidanud ja mind üllatab Mercedese remondi lihtsus ja loogilisus. Tundub, et ka remondi vajadus on väike. Vähemalt praegu tundub, et ühtegi volkarit ma küll enam kunagi näha ei taha. Wink

Mingi tühise 200 pöörde pärast ma ei põe, ei hakka selle pärast pead vaevama, et kas on ikka midagi viga või on tegelikult kõik ok. Iseenesest ju kast toimetab ilusti, tõusul auto tagasi ei vaju, käike vahetab ilusti, õli on puhas ja ei haise.

Mõõtsin täna gpsiga ka. Spido järgi kiirusel 80 oli gps-s midagi 77,... ning et oleks gps-i järgi 90km/h pidin sõitma spido järgi u 95-96km/h.




#74
Võtsin täna tsirkulatsioonipumba remondi käsile. Kuna ei teadnud, kas saab kohe asja või mitte, siis tegin pumba asemele ajutise plaadi:

[Pilt: 8553474777_5e1fbca7e8.jpg]

Mootor ise kummalise ehitusega! Pumba tiivikut ei veetagi ringi jäigalt otse võllilt vaid kaudselt läbi magneti ning tiiviku võll ise on jäigalt paigal.

[Pilt: 8553474569_83a7192d0e.jpg]

[Pilt: 8553474625_66c1631e69.jpg]

Kui mootori pooleks võtsin, siis oli kohe viga näha - harjad olid olematuks kulunud:

[Pilt: 8553474659_7e819954eb.jpg]

[Pilt: 8553474737_383955572b.jpg]

Harjade ristlõige on 5x5mm ja juhe neist tuleb välja küljelt. Sain sarnased, kuid veidi laiemad vähekulunud harjad miski teise auto sarnase suuruse ja ehitusega läbipõlenud bensu- vms pumbast. Lihvisin harjad ilusti mõõtu ja paigaldasin. Mootori laagritele tilgutasib veidike paksemat õli, sest esimesel proovikäivitusel tegi väga paha ja kuiva häält. Olid küll kinnised laagrid aga kaitsepleki vahelt midagi ikka vast tööpindadele jõudis, sest pärast töötas ilusti mahedalt.

[Pilt: 8553474805_de857f7a0a.jpg]

ASI NÜÜD KORRAS! Nüüd kui "REST" nuppu vajutada, siis hakkab ilusti sirisema ja vesi vulistama:












#75
Kammisin vahelduseks MNT statistikarubriiki. Sai huvi pärast kokku arvutatud, palju siis samasuguseid Eestimaal arvel on.

Mudel 350 SD, 110kw:

1991-1993 - 7tk

Mudel S 350TD, 110kw:

1993 - 47tk
1994 - 57tk
1995 - 64tk
1996 - 23tk
1997 - 2tk
1998 - 1tk
Kokku: 194tk

Vaatasin ka, kui mitu on neid paljuihaldatud uuema mootoriga variante:

Mudel S 300TD, 130kw

1996 - 16tk
1997 - 30tk
1998 - 18tk
1999 - 2tk

Seega siis kolmepooleseid diisleid on 201tk + 66tk kolmeseid.

Kui juba arvutama hakkasin, siis löön bensukad ka kokku:

S 280, 142kw 1992-1997 - 15tk

S 320, 1991-1998 170kw - 46tk

S 420, 1991-1997 205/210kw - 19tk

S 500, 1992-1998 235kw - 26tk

S 600, 1993-1997 290/300kw - 14tk

Umbes neljasaja alla neid W140 sedaane siis kokku on.
Üldiselt on mudelite lõikes umbes pooled arvel Harjumaal ja siis veel pea samapalju Lääne/Ida-Virumaal. Ülejäänud maakondades on enamasti 1 või harvem 2-3.
Kindlasti ei vasta need numbrid absoluutsele tõele, võisin teha ka rämeda arvutusvea. Aluseks võtsin MNT lehel oleva tabeli "seisuga 31.12.2012 arvel olevad sõiduautod".




#76
(10-03-2013, 06:15 PM)DimitiS Kirjutas: .............
Iseenesest ju kast toimetab ilusti, tõusul auto tagasi ei vaju, käike vahetab ilusti, õli on puhas ja ei haise.
............

Natuke pean oma sõnu sööma, sest väike kiuks siiski käiguvahetusel on - teatud olukorras viskab korraks pöörded üles. Seda teiselt kolmandale vahetusel ning just siis, kui gaasipedaali vajutada õrnalt või lasta vahetuse ajal seda natuke järgi, ja seda kiirustel 40-42km/h. Kui gaasi rohkem vajutada, et vahetus oleks veidi hilisem, siis vahetab ilusti. Teiste käikudega pole kordagi seda ette tulnud. Tegin video ka:



Mida targad ütlevad? Kas peaksin hakkama pumba küljel olevat kopsikut kuhugi poole timmima. Väidetavalt siis sellel masinal käigukasti küljes väljatõmmatavat T-tähte pole, kuigi ega ma selle konkreetse auto alla pole veel ise jõudnud.

Ja veel käigukasti teemal - mina loen iga kord 3 vahetust: 1>2, 2>3, 3>4, kuigi siit foorumist olen lugenud, et peaks minema kohalt teise käiguga. Minul läheb kogu aeg esimesega. Kolmandalt neljandale vahe on suht väike tahhomeetri järgi, ega sellel ju turbiinilukku pole?

#77
Tundub, et on ketaste vahetuse aeg.Thumbsup
#78
(19-03-2013, 04:09 PM)DimitiS Kirjutas:
(10-03-2013, 06:15 PM)DimitiS Kirjutas: .............
Iseenesest ju kast toimetab ilusti, tõusul auto tagasi ei vaju, käike vahetab ilusti, õli on puhas ja ei haise.
............

Natuke pean oma sõnu sööma, sest väike kiuks siiski käiguvahetusel on - teatud olukorras viskab korraks pöörded üles. Seda teiselt kolmandale vahetusel ning just siis, kui gaasipedaali vajutada õrnalt või lasta vahetuse ajal seda natuke järgi, ja seda kiirustel 40-42km/h. Kui gaasi rohkem vajutada, et vahetus oleks veidi hilisem, siis vahetab ilusti. Teiste käikudega pole kordagi seda ette tulnud. Tegin video ka:



Mida targad ütlevad? Kas peaksin hakkama pumba küljel olevat kopsikut kuhugi poole timmima. Väidetavalt siis sellel masinal käigukasti küljes väljatõmmatavat T-tähte pole, kuigi ega ma selle konkreetse auto alla pole veel ise jõudnud.

Ja veel käigukasti teemal - mina loen iga kord 3 vahetust: 1>2, 2>3, 3>4, kuigi siit foorumist olen lugenud, et peaks minema kohalt teise käiguga. Minul läheb kogu aeg esimesega. Kolmandalt neljandale vahe on suht väike tahhomeetri järgi, ega sellel ju turbiinilukku pole?

oleneb käigukastist, vin koodi järgi saab teada mis kast peal. Osad kastid stardivadki 1 käiguga. Ntx minu esimene 140 läks 2 käiguga , esimese sai sisse ainult kickdowniga või kui käru taga oli siis läks kah esimesega Unibrow paigalt., praegusel autol 722.367 kast läheb alati esimesega ja on ikka parem kohalt minna küll.


#79
(19-03-2013, 04:50 PM)kait Kirjutas: Tundub, et on ketaste vahetuse aeg.Thumbsup

Huvitav, mida siis seal Märjamaal selle kastiga tehti? Väidetavalt siis 3000km tagasi tehti seal kastile 450€ eest remonti....

#80
(19-03-2013, 05:28 PM)DimitiS Kirjutas:
(19-03-2013, 04:50 PM)kait Kirjutas: Tundub, et on ketaste vahetuse aeg.Thumbsup

Huvitav, mida siis seal Märjamaal selle kastiga tehti? Väidetavalt siis 3000km tagasi tehti seal kastile 450€ eest remonti....

Kas põhjagaasiga ka libistab? Kas KD puhul laseb ka pöörded üles enne, kui järgmine käik haagib?

Selle auto kastil peaks siiski olema võimalus rõhku tõsta kasti küljelt... Oled kindel, et käepidet ei ole?


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB W140 500SEL, S600 ja teised ükssarvikud - Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 291 430,634 13-08-2023, 12:57 PM
Viimane postitus: renkss
  MB S600L, w140, 1995 - ALFFAA ALFFAA 125 138,835 27-07-2022, 08:59 PM
Viimane postitus: Pant
  MB S350td W140, Karl140 Karl140 4 1,569 17-01-2022, 03:38 PM
Viimane postitus: Rolz
  MB S320, w140, 1995 - Madis madis399 43 40,381 09-05-2021, 08:37 PM
Viimane postitus: madis399
  MB w140, 420, 1992, Arkadi.T Arkadi.T 7 2,999 18-04-2021, 07:30 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB S 280, 1993, w140 - Magnus djmaq 12 16,004 25-03-2020, 03:08 PM
Viimane postitus: djmaq
  MB S350 Td w140 96. - ktmduke ktmduke 84 87,394 22-01-2019, 05:32 PM
Viimane postitus: Laur
Thumbs Up MB W140, S350TD, 1995 - Aston777 Aston777 12 14,168 13-10-2017, 10:40 AM
Viimane postitus: ktmduke
  MB S350td w140 ja Mb Ce230 - Raimz14 raimz14 14 17,064 13-03-2017, 09:00 PM
Viimane postitus: peedu.
  MB S300 turbodiesel W140 Alar ALQ 2 5,674 13-08-2016, 01:05 AM
Viimane postitus: mparn



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne