Postitused: 9
Teemad: 3
Liitus: Jan 2013
Maine:
0
Tere!
Mure selline, et pidurdamisel ei pidurda pidurid ühtlaselt, vaid sedasi jõnksutades, nagu mingi ketas oleks kõver, kuid kettad on uued. Kas keegi oskab suunata, mida peaks kontrollima, või on keegi sellise probleemiga tegelenud? Sõidukiks MB E220 2004.a. universaal W211
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(07-03-2013, 05:41 PM)Tornaado Kirjutas: Tere!
Mure selline, et pidurdamisel ei pidurda pidurid ühtlaselt, vaid sedasi jõnksutades, nagu mingi ketas oleks kõver, kuid kettad on uued. Kas keegi oskab suunata, mida peaks kontrollima, või on keegi sellise probleemiga tegelenud? Sõidukiks MB E220 2004.a. universaal W211
SBC pidurid?
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
(07-03-2013, 05:41 PM)Tornaado Kirjutas: Tere!
Mure selline, et pidurdamisel ei pidurda pidurid ühtlaselt, vaid sedasi jõnksutades, nagu mingi ketas oleks kõver, kuid kettad on uued. Kas keegi oskab suunata, mida peaks kontrollima, või on keegi sellise probleemiga tegelenud? Sõidukiks MB E220 2004.a. universaal W211
Klotsid ka uued?
Postitused: 265
Teemad: 47
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Kas ketaste ja rummude kontkatpinnad puhastati korralikult? Kas kõik liugurid on lahti kenasti? Kas liugurid pole liiga kulunud? Kas klotside ja sadulavahelised plekid ka vahetati? Ja kui uued need kettad on, palju sõidetud?
pisut üldharivat tarkust ka:
http://www.autoekspert.ee/Pidurikettad
http://www.autoekspert.ee/Piduriklotsid
Postitused: 9
Teemad: 3
Liitus: Jan 2013
Maine:
0
Mul CLASSIC variant, seega SBC pidurit ilmselt pole. Kas ma saan õigesti aru, et SBC on pidur, mis hoiab kallaku peal sõitukit kohal vms? Klotsid on ka uued. Endal oli ka see mõte, et võtan kettad uuesti maha ning pihastan kõik ära, vaatan üle ka liugurid. Pool aastat sõitnud uutega. Kõige imelikum on see, et vahepeal kaob see nagu ära, selleks olen mõtelnud, et ketastes ei saa siis olla, sest siis ilmneks see pidevalt.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
SBC - Sensotronic Brake System.
Loe siit:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=30052
2004 peaks olema...
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Kuni feissliftini on kõigil SBC.
Postitused: 265
Teemad: 47
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Ehk kõik tehase poolt ette nähtud hooldused sbc-le teha. Õli on ilusti vahetatud? Ja ilmselt saab see efektiimsem olema, kui arvutiga bleedida.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
(08-03-2013, 02:02 PM)thalenfrei Kirjutas: Ehk kõik tehase poolt ette nähtud hooldused sbc-le teha. Õli on ilusti vahetatud? Ja ilmselt saab see efektiimsem olema, kui arvutiga bleedida.
Kindlasti, siis kõik vajalikud kanalaid lahti. Kes veel ei tea, siis pid.vedelikku tuleb vahetada kindlasti iga 24 kuu tagant ja kui seda pole tehtud Silberis, siis SBC'l garantiid arvatavasti pole.
Postitused: 9
Teemad: 3
Liitus: Jan 2013
Maine:
0
13-03-2013, 09:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-03-2013, 09:24 PM ja muutjaks oli Tornaado.)
Ei ole facelift. Ma ei saa siiani aru, mis see SBC on. Kas SBC on STOP BRAKE CONTROL, ehk elektooniline seisupidur vms? Vahetan nüüd õli ära, eks siis ole näha. Kas piduriõli vahetamine on mingi väga jama töö? Ilmselt ise seda ei tee, aga kuidas see õli sealt kätte saadakse, pumpad tühjaks lihtsalt?
OK, sain aru "Sensotronic Brake Control" on tegelikult. Kas lihtsalt sõidukit kasutades saab üldse aru, kas SBC süsteem on masinal peal, või mitte? Kui oleks SBC metsas, siis kas diagnostika ei peaks SBC viga näitama? Alles hiljuti käisin, siis ei näidanud midagi.
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
|