Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W140 S350TD - DimitiS -
#41
Need 500-2000eur avariid on 10a. tagasi "stange" kahjustused. Kui on midagi alates 2000eur, siis on mingi suurem avarii olnud Icon_razz
#42
Tundub, et juhiuks on kuidagi kahtlane. Selle laia plastliistu ülemiste tüüblite augud on olematuks roostetanud. Augud lausa näha väljapoolt:

[Pilt: 8519896045_d1e7d88ac8.jpg]

Ilmselt see kah vahetatud või üles klopsitud, teised uksed on väga korralikud.
Soojal ajal on mul plaan lappima hakata või terve korralik uks otsida.
Küsin sellist asja - kas W124 uksepleki profiil on täpselt sama (just see plastliistu juures olev aste)? Kui see oleks nii, siis oleks mul elu lihtsam. Muretseks kuskilt W124 ukse (mida vedeleb tunduvalt rohkem kui W140 omi), millelt saaks plekimaterjali enda ukse lappimiseks. Lõikaks augud kõik eraldi välja ja keevitaks doonori omalt võetud lapid asemele.




#43
(02-03-2013, 11:43 AM)DimitiS Kirjutas: Tundub, et juhiuks on kuidagi kahtlane. Selle laia plastliistu ülemiste tüüblite augud on olematuks roostetanud. Augud lausa näha väljapoolt:

[Pilt: 8519896045_d1e7d88ac8.jpg]

Ilmselt see kah vahetatud või üles klopsitud, teised uksed on väga korralikud.
Soojal ajal on mul plaan lappima hakata või terve korralik uks otsida.
Küsin sellist asja - kas W124 uksepleki profiil on täpselt sama (just see plastliistu juures olev aste)? Kui see oleks nii, siis oleks mul elu lihtsam. Muretseks kuskilt W124 ukse (mida vedeleb tunduvalt rohkem kui W140 omi), millelt saaks plekimaterjali enda ukse lappimiseks. Lõikaks augud kõik eraldi välja ja keevitaks doonori omalt võetud lapid asemele.

Vaata kui selle plastiku ära võtad, kaob igasugune isu seda ust lappida.
Huvitav, minu esimesel autol oli kah just see uks täitsa ära mädanenud. kunde oma oli parem, tagumised täitsa korras.
Lihtsam on "uus" uks osta kui seda lappida, alt pealegi suht keerulise konfiguratsiooniga.
Mina sain siit foorumist praktiliselt uued uksed koos alumiste liistudega ja isegi sama värvi ja maksin kokku veidi üle 100 juudiraha.


#44
Targemad aidake võhikut. Mis otstarve on sellel pisikesel võtmel võtmehoidja küljes?

[Pilt: 8520108383_f13b98cbc0.jpg]

Ning ootan pakkumisi, mida see pisike lüliti võiks teha seal kõrvalistuja jalgade juures?

[Pilt: 8520108351_2007bb7137.jpg]

Eemaldasin täna kindalaeka sisu, lootes et seal taga asubki immo aga tundub, et seal on mingi väärakas signa. Vähemalt signa puldi ja selle kobaka nimi on üks - "Mongoose". Jälle üks asi, mida ma üldse ei vaja ega kunagi ei kasuta.
Ajad on vist muutunud - kui vanasti topiti esimese asjana signa peale, siis nüüd mina küll vajaks hoopis teenust "signa ja immo jm igusugu perverssuste eemaldamine" Wink

[Pilt: 8520108263_8d8f03ed45.jpg]

Alguses ma ei teadnud, mis pult see käetoelaekas, aga üks teadjam seletas nii:
"See on asi millega saad reguleerida salongis mahuanduri tundlikust ja välist mahuandurit samuti ümberlülimise teel. + teeb tundlikumaks - vähemaks. Kui lülitad exterior peale siis vajuta + nuppu kuni ledid jäävad kuskile keskele või suts edasi, siis pane signa peale. Natukese aja pärast kui autole ligined peab ta hakkama hoiatama."
Jälle üks asi, millest ma rõõmu ei oska tunda.
[Pilt: 8521219774_53888a6349.jpg]



#45
See pisike võti peaks olema alarmi hooldusvõti ehk saad kapoti alt alarmi maha keerata.
Alarm on sul mingi Cliffordi ja Mongoose kompott, ehk eri aegadel pandud ja nüüd segadus kui suur.
Nupp kõrvalistuja jalgade juures kulub samasse kategooriasse, julgen arvata, ei tea küll tehasest sellsit jullat, minu omal küll polnud ja pole teistel ka täheldanud. Mingi salaluku nupp.....krt teab....

Kõige mõtekam oleks kogu see alarmikompott vist maha kiskuda ja hästi kaugele visata ja panne peale mingi korralik korraliku paigaldusega.
Sama kui nutti on ja tahtmist ka, saab ehk vana korralikult paigaldada ja endale selgeks teha.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#46
Reg. märk on "omapärane".

Aga paneb imestama, S350td kütusekulu, et ta nii palju võtab, ometi ju diisel ja peaks öko olema-isegi see 12 mis siin mainiti, ka päris omajagu.

Ja äkki oskab keegi võrdluseks tuua, S300td 130kw kütusekulu? Või on juba mõistlikum bensuka poole vaadata? Bensiin(95) ju mõned sendid odavam, kui diisel.

#47
S300 saab hakkama 10-13 liitrit, sõltuvalt kuidas tallata ja kui korras masin.
Vähemalt üks sõber sai 10 liitriga kenasti hakkama, samas teine masin tikkus 13 kanti ronima.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#48
(02-03-2013, 01:05 PM)V@hh Kirjutas: ....Aga sinu massinal ikka midagi ei ole õige, pole mina kah ainult linnasõiduga üle 12,5 sajale saanud,
turbo wastegate on neil üks jama süsteem ja kui seal mingi vaakumklapp või voolik lekib ongi küttekulu jamad käes

Aga nagu ma aru olen saanud, siis ega sina talvel ei sõida ka?
Arvad, et turbo puhub mootorist mööda?

Üks just väitis Benzwoldis, et tal võtab linnas 13.

Tegin täna jälle tankimise. Viimane välp sai siis just meelega veel rohkem piitsa antud, kiirendamised ikka 3000+ pöördega, aga ainult linnasõit ja palju külmkäivitusi ning kuluks sain 16.7

Aga ma endiselt ei imesta väga. Viga ikka pigem minus, kordan - mul võtavad kõik autod palju.
Just oli üks 55kw turbodiisel volkar ja selle kuluks sain samades tingimustes natuke üle 10.


Muide selle auto eelmise omaniku kuulutuses olid märgitud sellised numbrid: Linn 11, maantee 9 ja keskmine 10 ....




#49
(02-03-2013, 04:52 PM)DimitiS Kirjutas:
(02-03-2013, 01:05 PM)V@hh Kirjutas: ....Aga sinu massinal ikka midagi ei ole õige, pole mina kah ainult linnasõiduga üle 12,5 sajale saanud,
turbo wastegate on neil üks jama süsteem ja kui seal mingi vaakumklapp või voolik lekib ongi küttekulu jamad käes

Aga nagu ma aru olen saanud, siis ega sina talvel ei sõida ka?
Arvad, et turbo puhub mootorist mööda?

Üks just väitis Benzwoldis, et tal võtab linnas 13.

Tegin täna jälle tankimise. Viimane välp sai siis just meelega veel rohkem piitsa antud, kiirendamised ikka 3000+ pöördega, aga ainult linnasõit ja palju külmkäivitusi ning kuluks sain 16.7

Aga ma endiselt ei imesta väga. Viga ikka pigem minus, kordan - mul võtavad kõik autod palju.
Just oli üks 55kw turbodiisel volkar ja selle kuluks sain samades tingimustes natuke üle 10.


Muide selle auto eelmise omaniku kuulutuses olid märgitud sellised numbrid: Linn 11, maantee 9 ja keskmine 10 ....



[Pilt: 557064.png]


Eelmine talv sai sõidetud ja näit oli ainult tiba suurem, ja see kah läks poe juures tiksumisele.


#50
(02-03-2013, 03:38 PM)Autojuht Kirjutas: Reg. märk on "omapärane".

Aga paneb imestama, S350td kütusekulu, et ta nii palju võtab, ometi ju diisel ja peaks öko olema-isegi see 12 mis siin mainiti, ka päris omajagu.

Ja äkki oskab keegi võrdluseks tuua, S300td 130kw kütusekulu? Või on juba mõistlikum bensuka poole vaadata? Bensiin(95) ju mõned sendid odavam, kui diisel.

Ma olen arvamusel, et füüsika kehtib endiselt ning iga auto diiselversioon on kolmandiku võrra bensukast ökonoomsem. Seega pakun, et sarnase bensukaga ma alla 20 ei saaks...

Näiteks see teema> http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=26585




#51
Autori palvel VIN-koodi alusel Datacard:

http://www.auto-parts.spb.ru/cat/cats/m.mycat?cat=mb

engine 603971 12 019094
interior 261A
paint1 269
transmission 722367 04 210855

222 RIGHT FRONT SEAT, ELECTRICALLY ADJUSTABLE
221 LEFT FRONT SEAT, ELECTRICALLY ADJUSTABLE
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
512 MB RADIO SPECIAL WITH TRAFF. MESS., RDS
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
652 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT
806 AEJ 06/1/M/X
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
872 Unknown
980 REG. DOC. AND ABE NO. ON TYPE LABEL FOR EXPORT
200A LEATHER
269 Unknown
261A LEATHER BLACK
#52
(02-03-2013, 06:21 PM)nostromo Kirjutas: Autori palvel VIN-koodi alusel Datacard:
...................................

Jube lühike nimekiri Big Grin teisel olen ikka vähemalt poole pikemat näinud...
Ega vist midagi erilist seal polegi?
Huvitav, et tagumisi istmesoojendusi pole seal märgitud. Need on küll mu autol olemas ja töötavad ka. Nr 806-st ei saa ka aru.





#53
Olen ka osadel põhjalikumaid nimekirju näinud-ehk mingi teise allika kaudu? Mina tean vaid seda Vene oma. 806 ka ei oska öelda.
#54
(02-03-2013, 08:13 PM)nostromo Kirjutas: Olen ka osadel põhjalikumaid nimekirju näinud-ehk mingi teise allika kaudu? Mina tean vaid seda Vene oma. 806 ka ei oska öelda.

806 tähendab mudeliaastat, koodi; selle alusel saab EPC-st (varuosa kataloog) kindlaks teha õige tootekoodi, milline varuosa sobib, kui on rohkem kui 1 variant.Eusa_angel
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020

#55
Tuli veel meelde üks asi, millega kohe peale ostu tegelema pidin. Nimelt oli juhipoolne kojamees omadega sassis - algasendis oli selle luua ots tugevalt surutud vastu katuseposti ja aknatihendit, luud jäi paindesse ja oli natuke lõhkunud nii enda otsa kui tihendis oli juba väike jälg. Kui kojamehed jõudsit otse üles ehk vertikaali, siis ulatus juhipoolse ots mitu cm üle katuse serva. Seda kojameest sai käsitsi täiesti vabalt lühemaks ja pikemaks venitada. Tuli kohe sekkuda, sest selline olukord oli liiast.

Pildid räägivad enda eest:

[Pilt: 8522692065_00b552f054.jpg]

[Pilt: 8522692017_1d2ff37e7f.jpg]

[Pilt: 8523805720_49aa072979.jpg]

[Pilt: 8522692111_6f34bafcc8.jpg]

Kogu kojameeste süsteemi eemaldamine osutus imelihtsaks. Mingeid keerulisi olukordasid ette ei tulnud ning imepeeneid spetsvõtmeid vaja polnud.

[Pilt: 8523805758_39d51786a8.jpg]

Ja nagu aimata oli, siis süüdlaseks oli üks pisike purunenud plasthammasratas.

[Pilt: 8522691987_043f49a66a.jpg]

[Pilt: 8522691899_2c17b6fbb0.jpg]

[Pilt: 8522691949_fa96572d7b.jpg]

Aga kuna see plasthammasratas tundub hinna järgi otsustades tehtud olevat kullast, siis sai ajutiselt asi lahendatud väga lihtsalt. Kojamehe pikkus sai jäigalt fikseeritud tükikese puuklotsi ja kõvastunud aiavooliku jupi abil. Kusjuures suurt midagi ei saa arugi, ei tunne nagu puudust, et luud peaks nüüd juhi seisukohalt vaadates esiklaasi vasakust ülevalt nurgast natuke pikemalt pühkima. Äkki jääb kunagi ette kasutatud hammakas või kogu süsteem, siis saab asi päris korda tehtud.

[Pilt: 8523805430_3caafb5ded.jpg]

#56
Täitsa huvitav, tea kas 124 hammakas sobib, neid mehhanisme liigub rohkem.

#57
(03-03-2013, 12:00 PM)V@hh Kirjutas: Täitsa huvitav, tea kas 124 hammakas sobib, neid mehhanisme liigub rohkem.

Tahaks ka teadaSmirk
#58
eBays täitsa olemas muidu. Kahjuks USA's, seega läheb toll ka veel otsa. Kisub sinna suurusjärku u 100€.

Samal müüjal on ka W202 oma, sellel aga hambaid tunduvalt rohkem, hind sama.



#59
Kuna õues temperatuur läks plussi, siis kannatab juba auto kallal nokitseda. Kiskusin uuesti raadio välja ja vaatasin juhtmed üle. Külmaga olid need nii kanged, et kartsin nende liigutamisel isolatsiooni murdumist, nüüd aga sai juba toimetada. Kohe maki taga olid robustselt kokku ühendatud kaks juhet:

"7 - Switched plus (terminal 15)" punane musta triibuga
"4 - Permanent plus (terminal 30)" punane kollase triibuga

[Pilt: 8530027127_fb53208000.jpg]

Ühendasin need lahti ning kohe läksid voolud paika. Raadio sisselülituse nupu valgustus kustub peale raadio sulgemist mõne sekundi pärast ning mõnikümmend sekundit seistes langeb tarbimine 0,02A peale.
nr 7 punane musta triibuga jäi üldse praegu vabaks, kuna see oli läbi lõigatud. Avastatsin, et selle teise poole ka sealt maki tagant aga sellest läksid juhtmed kindalaeka taga oleva signa poole.

Praegu saab siis makil toidet vaid nr 4 punane kollase triibuga. Sinna aga tuleb üldse kuskilt vasakult ise veetud valge juhe. Läbi lõigatud puna/kollast teist otsa ma ei leidnud.

Kahjuks või õnneks saab nüüd ikkagi makki üldse ilma süütevõtmeta ka sisse lülitada.

Teadjamad kommenteerige. Miks need olid kokku pandud või miks neid toite otsasid üldse kaks on? Midagi on seal ikkagi nihu. Aga vähemalt ei põle enam maki "ON" tuli pidevalt ja ei tarbi ilmaasjata voolu.

[Pilt: 8530027237_2575cfd243.jpg]

Pagasnikus on veel üks totrus, mis peale igat raadio sisselülitust tükk aega jahvatab ja maurab. Varsti lendab see kast sealt suure kaare ja hooga välja. Praegu võtsin sellelt pistiku tagant ära.

[Pilt: 8530027169_44bfc91404.jpg]






#60
(05-03-2013, 02:17 PM)DimitiS Kirjutas: Pagasnikus on veel üks totrus, mis peale igat raadio sisselülitust tükk aega jahvatab ja maurab. Varsti lendab see kast sealt suure kaare ja hooga välja. Praegu võtsin sellelt pistiku tagant ära.

Ma oleks küll väga õnnelik, kui mul cd box pagassis oleks Rolleyes


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB W140 500SEL, S600 ja teised ükssarvikud - Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 291 430,390 13-08-2023, 12:57 PM
Viimane postitus: renkss
  MB S600L, w140, 1995 - ALFFAA ALFFAA 125 138,727 27-07-2022, 08:59 PM
Viimane postitus: Pant
  MB S350td W140, Karl140 Karl140 4 1,560 17-01-2022, 03:38 PM
Viimane postitus: Rolz
  MB S320, w140, 1995 - Madis madis399 43 40,346 09-05-2021, 08:37 PM
Viimane postitus: madis399
  MB w140, 420, 1992, Arkadi.T Arkadi.T 7 2,996 18-04-2021, 07:30 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB S 280, 1993, w140 - Magnus djmaq 12 15,991 25-03-2020, 03:08 PM
Viimane postitus: djmaq
  MB S350 Td w140 96. - ktmduke ktmduke 84 87,336 22-01-2019, 05:32 PM
Viimane postitus: Laur
Thumbs Up MB W140, S350TD, 1995 - Aston777 Aston777 12 14,162 13-10-2017, 10:40 AM
Viimane postitus: ktmduke
  MB S350td w140 ja Mb Ce230 - Raimz14 raimz14 14 17,054 13-03-2017, 09:00 PM
Viimane postitus: peedu.
  MB S300 turbodiesel W140 Alar ALQ 2 5,672 13-08-2016, 01:05 AM
Viimane postitus: mparn



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne