Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W140 S350TD - DimitiS -
#21
Ma ju räägin, et peale W140 proovimist läheb edasine autovalik kibedaks Big Grin Tagasikäiku ei tahaks ju kuidagi enam panna.

Mul oligi põhiline, et süda oleks hea. Muu oli suht pohh, läbivate roosteaukude ja erivärvi plekkidega ma arvestasin juba eos.
Aga ta sõidab, ja kuidas veel! Smile



#22
Sellel autol on kaval kliimaseade, mis oskab igasugu tarka juttu ajada.
Selleks tuleb nuppu "REST" päris pikad sekundid all hoida ning siis need numbrid tulevadki. Vasakul servas järjekorra nr ning paremal siis näit.

[Pilt: 8519662971_a8775cffa0.jpg]


Panen siia kirja, mida minu auto mulle pajatab. Ettepoole panen kohe peale käivitust ehk külma auto andmed (mõni + kraad oli õues) ja sulgudesse sooja mootoriga andmed. Parandage ja lisage täpsustusi, ega mina ei tea sellest tegelikult suurt midagi, kuskilt netist midagi leidsin ja võibolla kohmakalt tõlkisin.

1. Sissetuleva õhu temp: 1 (31)
2. Väljamineva õhu temp: -0 (5)
3. Temp vasakul: 1 (80)
4. Temp paremal: 1 (80)
5. Aurustuse temp? 0 (7)
6. Mootori temp: 7 (88)
7. Freooni rõhk BAR: 0 (0)
8. Freooni temp: 0 (7)
9. ? 0 (0)
10. Ventilaatori pinge V: 1,0 (1,0)
11. ? 1,7 (1,7)
12. Päikese sensor V: 4,1 (4,1)
20. Lisavent. vool mA? 0 (0)
21. Mootori pöörded x100: 7 (7)
22. Sõidukiirus 0 (vastavalt kiirusele)
23. Tulede erksus? 0 (0)
24. Laadimisvool: 14,0 (14,4)
40. Programmi vers? 1 (1)
41. ? 3 (3)
42. ? 3 (3)
43. ? 132 (132)

Lisaks sain täna kätte streetrace foorumi vahendusel 30€ eest ostetud 110Ah 850A e60 bemmi aku. Post24 pakiautomaadi vahendusel sai asi saadetud (elu on ikka mugavaks tehtud!). Mahtus täitsa ilusti ära, ei jäänud liiga pikaks. Aku klemmil on daatum 10/08. Need bemmi originaalakud on jube vintsked. Mul ühel veokal on juba u 5 aastat peal üks sarnane kasutatud. Suremise märke ei näita ja palju rohkem omas käivitamiseks energiat kui uus "noname" (kunagi külmaga käiasin bemmi oma tühjaks ja siis panin uuepoolse 100-se "noname" peale ja sellega ei saanud pooltki seda käiata).

[Pilt: 8519649871_7dfe628a56.jpg]

[Pilt: 8519649841_76d814d371.jpg]









#23
See masslüliti pole seal kõige parem lahendus. Mul on neid 2 tükk üles sulanud/maha põlenud. Muidugi tarbimist oli ka muusika näol Icon_rolleyes Kõige parem on see üleni rauast vene oma.
#24
See masslüliti jah seal hädalahendus. Kui auto seisab, siis tarbimine on 0,15A. Vana aku oli niigi surnud, selle imes kiirelt tühjaks, sellepärast paningi esimese kätte juhtunud lüliti vahele.


#25
(27-02-2013, 11:45 AM)v6sa Kirjutas: Kütusekulu number reedab, et kas:
A. jalg on raske või;
B. auto vajab hoolt.

Usun, et suurem osakaal on variandil B, kuid ka A (vaadates tühimassi!) omab teatavat mõju.

Esimesed sõidud tegin väga pensionäri stiilis, vägagi rahulikult kiirendasin. Nüüd viimase mõõtmise ajal sai natuke rohkem vajutatud. Ütleme nii keskmiselt või isegi alla selle. Tänase tankimisega sain kulu teada - kohe viskas selle 16,5 peale. Nüüd peaks katseta järgmiseks lapats põhjas kiirendamistega sõidu ära, näis mis siis kuluks tuleb.
Mootor iseenesest käib kui kulda! Pidurid ei ole peal, kummid ei ole tühjad. Sõidab väga mehkalt. Ma küll ei kujuta ette milline "hoolitsus" küttekulu 5L võrra alla võiks tuua...






#26
(28-02-2013, 03:46 PM)DimitiS Kirjutas: Esimesed sõidud tegin väga pensionäri stiilis, vägagi rahulikult kiirendasin. Nüüd viimase mõõtmise ajal sai natuke rohkem vajutatud. Ütleme nii keskmiselt või isegi alla selle. Tänase tankimisega sain kulu teada - kohe viskas selle 16,5 peale. Nüüd peaks katseta järgmiseks lapats põhjas kiirendamistega sõidu ära, näis mis siis kuluks tuleb.
Mootor iseenesest käib kui kulda! Pidurid ei ole peal, kummid ei ole tühjad. Sõidab väga mehkalt. Ma küll ei kujuta ette milline "hoolitsus" küttekulu 5L võrra alla võiks tuua...

Nii väikeste koguste ja läbisõitude juures ei ole number usutav. Räägime uuesti umbes jaanipäeva paikuWink

Pidurite pealolekut tasub alati kahtlustada - küüraka puhul on mureks tühimass, mille tõttu kergelt takistav pidur üldse tudnfa ei ole (kui välja arvata veidi leigem velg), kuid kütusekulule paneb kenasti 3-4 otsa.

16 on bensuga käiva V8 kulu...Paranoid
#27
Käisin kohe õues velgesid ja kettaid katsumas Big Grin
Täiesti ühtlaselt külmad kõik!
Keegi teine kolmepoolese omaja võiks mu kulu takka kiita või maha teha?
Huvitaks just kütusepäeviku pidajad. Kui keegi väidab kõhutundest: "mul võtab kuskil...", siis neid ma eriti ei usu. "KUSKIL" on väga kahtlane väärtus.
Ma olen tegelt auto24 foorumist ka näinud, et keegi väitis samasuguse auto linnakuluks 15-16 (võibolla oli sama auto omanik Big GrinDDD)

#28
(28-02-2013, 04:12 PM)DimitiS Kirjutas: Käisin kohe õues velgesid ja kettaid katsumas Big Grin
Täiesti ühtlaselt külmad kõik!
Keegi teine kolmepoolese omaja võiks mu kulu takka kiita või maha teha?
Huvitaks just kütusepäeviku pidajad. Kui keegi väidab kõhutundest: "mul võtab kuskil...", siis neid ma eriti ei usu. "KUSKIL" on väga kahtlane väärtus.
Ma olen tegelt auto24 foorumist ka näinud, et keegi väitis samasuguse auto linnakuluks 15-16 (võibolla oli sama auto omanik Big GrinDDD)

[Pilt: 557064.png]
Pidurite pealejäämist proovi ikka kergel kaldel. Kang neutraali peale ja pidur lahti. Kui pidurid korrlikult maha tulevad ja laagrid veel libedad on siis peab veerama hakkama juba suht tasasel pinnal (eeldusel et rehvides on õige rõhk loomulikult) Rolleyes

#29
See kulu on ilmselgelt suur selle põka kohta, oma 500 SEL-iga sain selliseid numbreid, umbes-täpselt.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#30
sama mootoriga mina üle 12L/100 ei ole veel saanud. Arvestan alati täispaagi järgi ja sama tankla sama tankur.
#31
Natuke muret teeb see voolu tarbimine (0,15A). Tüütu on iga õhtu pagassist käia massi välja lülitamas.
Kas ilma süüteta võtit süütelukku toppimata sel raadio tohib käima minna või on seal mingit isetegevust tehtud? Hetkel saan sisse lülitada küll. Jabur veel, et raadio "ON" nupu valgustus põleb pidevalt, see ei ole ju normaalne?
Kas raadiol on oma eraldi kaitse või töötavad mõned asjad veel tema kaitsme all?


#32
(01-03-2013, 12:36 PM)DimitiS Kirjutas: Natuke muret teeb see voolu tarbimine (0,15A). Tüütu on iga õhtu pagassist käia massi välja lülitamas.
Kas ilma süüteta võtit süütelukku toppimata sel raadio tohib käima minna või on seal mingit isetegevust tehtud? Hetkel saan sisse lülitada küll. Jabur veel, et raadio "ON" nupu valgustus põleb pidevalt, see ei ole ju normaalne?
Kas raadiol on oma eraldi kaitse või töötavad mõned asjad veel tema kaitsme all?



[Pilt: 557064.png]

Normaalne raadio nii käitubki.

Kas see ONtuluke poole tunni pärast ära ei kustu?

150 mA on paljuvõitu. Otsi õgard üles - see pole keeruline. Kuid aeganõudev.
(28-02-2013, 04:12 PM)DimitiS Kirjutas: Käisin kohe õues velgesid ja kettaid katsumas Big Grin
...

Kerge pealolek ilmneb vaid vahetult peale kiiremat sõitu velgi katsudes. Ning vahe on vaevutabatav, eriti kiireltjahtuvate valuvelgede korral.

Õigem oleks katsuda piduriketast või -sadulat.

Või püüda rõhtsal siledal platsil autot veeretada käe jõul. Peatumine peab olema sujuv. Kui nõksatab paika, on miski vastu ketast/trumlit (ka mittekasutatav seisupidur võib trikitada).
#33
Poole tunni teooriat ei teadnudki.
Tegelt peamine kahtlusalune on ikkagi Immo. Väga tüütu asi ja lisaks veel saab süütelukk topeltkoormuse - enne igat käivitamist tuleb süüde korra sisse keerata, siis uuesti tagasi ja võti välja ning tuleb immo pulk salajasest kohast kindla liigutusega üle libistada. Ei viitsi iga kord võtmehoidja küljest ka ära koukida.

Veeremist sai eile veel korra proovitud. Isegi lumisel pinnal vajus "N" peal pea olematu kalde peal väga kergesti ära.




#34
(01-03-2013, 12:36 PM)DimitiS Kirjutas: Natuke muret teeb see voolu tarbimine (0,15A). Tüütu on iga õhtu pagassist käia massi välja lülitamas.
Kas ilma süüteta võtit süütelukku toppimata sel raadio tohib käima minna või on seal mingit isetegevust tehtud? Hetkel saan sisse lülitada küll. Jabur veel, et raadio "ON" nupu valgustus põleb pidevalt, see ei ole ju normaalne?
Kas raadiol on oma eraldi kaitse või töötavad mõned asjad veel tema kaitsme all?



[Pilt: 557064.png]

Kui süütevõti on väljas ei tohi raadio töötada, veelgi vähem mingid tulukesed seal põleda. Mingi totaalne samkombunn tehtud.
See voolukadu on oskamatult paigaldatud immo, minu omal oli nii et kui auto läks immo alla siis oli 2 releed mis süüte ja toiteahelad katkestasid rakendunud ja nemad imesid aku mõne päevaga tühjaks. Lendas kogu see värk pealt ja rahu majas.

Minu 95 aasta isend mis on sõbra kasutada jäi novembri lõpus parklasse talvituma. Käisime siis eelmine nädalavahetus teda vaatamas ja lume alt välja kaevamas. Igatahes 10 sek eelsüüte andmise peale läks matsust käima.
Aku oli kogu aeg ühendatud ja tarbijateks signa ja Pioneeri cd raadio mälu...
A noh aku üsna uus kah..


#35
Kusjuures akul ja akul on ikka vahe sees. Mul eile peale pandud 110Ah bemmi oma tõmbab starterit kohe tuntavalt teravamalt kui see vana poolsurnud sajane Exide.


#36
(01-03-2013, 12:55 PM)V@hh Kirjutas: Kui süütevõti on väljas ei tohi raadio töötada, veelgi vähem mingid tulukesed seal põleda.
...

Ehk kõik tehasepaigaldused on samkompunn?Paranoid

ISOpistikus on just selleks pidev ja lülitatav toide. Lülitatav äratab ja seiskab raadio süüteluku signaali järgi, pideva tõttu saad vastavalt soovile sisse ja välja lülida ka ilma võtmeta.

Targemad raadiod oskavad ise poole tunni pärast tuttu minna. Hea aega arvestada väljas toimetades lustikummuti saatelNod
#37
Mul Opeli raadio ongi väga lahe - samuti 1h pärast klõpsab ennast ise kinni. Hea ajakalkulaator auto kallal vms nokitsedes. Tegelt see "garaazitund" on väga lühike, päris mitu korda tuleb teinekord uuesti käima panna Big Grin


(01-03-2013, 12:55 PM)V@hh Kirjutas: Kui süütevõti on väljas ei tohi raadio töötada, veelgi vähem mingid tulukesed seal põleda. Mingi totaalne samkombunn tehtud.
....

Samkombunn on asjalik! Võtsin tabeli järgi "Radio" kaitsme välja aga raadio läks ikkagi käima! Võtsin kõik kaitsmed ükshaaval korraks välja, nii kapotialt vasakult kui ka pagasnikust paremalt - raadio ikka jäi käima.

Tõmbasin uurimiseks raadio pesast välja, päris kole pilt avanes! Õnneks eelmised omanikud on oma räpase töö ilusti erivärvi rõveteipidega märgistanud. Isegi immo anduri asupaika läksid täiesti ilusti 2 nähtavat juhet. Tundub, et selle maharookimine ja ühenduste korrastamine ei saa olema eriti keeruline töö. Rohkem põen igasugu plastide ja katete lammutamist, et armatuuri ja keskkonsooli alla üldse ligi saada, sest nende eemaldamiseks on vaja teada kindlaid võtteid ja tööjärjekorda. Vaja siis eeltööt teha, praegu suskasin maki lihtsalt tagasi. Pilte ka:

[Pilt: 8520776238_e07e858be1.jpg]

[Pilt: 8519663007_39d82bb379.jpg]

Siin minu enda tehtud makieemaldus "spetsvõti" Big Grin

[Pilt: 8519663047_944cea71ac.jpg]








#38
Ei näe pilte.
#39
Näeb.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#40
(27-02-2013, 11:04 AM)kentq Kirjutas: Number seitse on küll jah iseensest suur. Samas ei näita see ka alati resoluutselt et nüüd on tegemist panniga. Nende kindlustusjuhtumite taga võiks numbried vaadata. Kui 7-st 6 on parklakõksud siis pole ju midagi hullu. Selliste läbisõitude juures ikka juhtub.
Esimese ja tagumise otsa suuremad avariid on reeglina teravale silmale tuvastatavad.

Esimese ja tagumise otsa avariid on ka võhikule ilusti tuvastatavad Big Grin
Esitiivad on toon heledamad. Kapott on loppis ja esiosa värvitud. Stange on räbal. Tagaosa on mitmest kohast lapiti värvitud jne

Natuke uurisin Lkfi tabelit. Väike kokkuvõte:

1. ?
1999 - Vastutuse ulatus: 0%
Makstud sõidukikahju hüvitis kokku: summa on täpsustamisel või sõidukikahju ei hüvitatagi

2. NISSAN PATHFINDER, 1996 > MB
2000 - Vastutuse ulatus: 0%
Makstud sõidukikahju hüvitis: 500 kuni 2000 eurot

3. PEUGEOT 206, 2000 > MB
2001 - Vastutuse ulatus: 0%
Makstud sõidukikahju hüvitis: 500 kuni 2000 eurot

4. MERCEDES-BENZ 260, 1991 > MB
2002- Vastutuse ulatus: 0%
Makstud sõidukikahju hüvitis: kuni 500 eurot

5. MB > OPEL VECTRA, 2001
2002 - Vastutuse ulatus: 100%
Kannatajale makstud sõidukikahju hüvitis: kuni 500 eurot

6. FORD SIERRA, 1987 > MB
2005 - Vastutuse ulatus: 0%
Makstud sõidukikahju hüvitis: kuni 500 eurot

7. MB > SUBARU LEGACY, 2002
2009 - Vastutuse ulatus: 100%
Kannatajale makstud sõidukikahju hüvitis: 500 kuni 2000 eurot

Ainult kahel korral siis MB ise süüdi olnud, viis korda on teda teiste poolt "rünnatud".





Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB W140 500SEL, S600 ja teised ükssarvikud - Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 291 430,377 13-08-2023, 12:57 PM
Viimane postitus: renkss
  MB S600L, w140, 1995 - ALFFAA ALFFAA 125 138,722 27-07-2022, 08:59 PM
Viimane postitus: Pant
  MB S350td W140, Karl140 Karl140 4 1,560 17-01-2022, 03:38 PM
Viimane postitus: Rolz
  MB S320, w140, 1995 - Madis madis399 43 40,345 09-05-2021, 08:37 PM
Viimane postitus: madis399
  MB w140, 420, 1992, Arkadi.T Arkadi.T 7 2,995 18-04-2021, 07:30 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB S 280, 1993, w140 - Magnus djmaq 12 15,991 25-03-2020, 03:08 PM
Viimane postitus: djmaq
  MB S350 Td w140 96. - ktmduke ktmduke 84 87,315 22-01-2019, 05:32 PM
Viimane postitus: Laur
Thumbs Up MB W140, S350TD, 1995 - Aston777 Aston777 12 14,156 13-10-2017, 10:40 AM
Viimane postitus: ktmduke
  MB S350td w140 ja Mb Ce230 - Raimz14 raimz14 14 17,053 13-03-2017, 09:00 PM
Viimane postitus: peedu.
  MB S300 turbodiesel W140 Alar ALQ 2 5,667 13-08-2016, 01:05 AM
Viimane postitus: mparn



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne