Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
30-01-2013, 02:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-01-2013, 02:53 AM ja muutjaks oli erx000.)
Lugesin teema diagonaalis läbi, konna puhul ei oska kategooriate kohta kommenteerida aga kui pukseeritava auto üks sild veereb maas(konna puhul), siis peab pukseeritaval autol olema kehtiv liikluskindlustus. Kui auto on treileril siis ei pea kindlustust olema. Kunagi sai pikemalt uuritud, endale tuli näiteks uudisena see et kui vedaval autol on naastrehvid siis peavad ka treileril naastrehvid olema, saime selle eest politseilt hoiatuse ja treileri rendifirmas ei olnud sellest midagi kuuldud. Kõige halenaljakam oli veel see et kohustuslik talverehvide periood oli läbi aga nõuded rehvidele kehtivad ka siis.
Postitused: 16
Teemad: 1
Liitus: Mar 2012
Maine:
1
30-01-2013, 05:17 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-01-2013, 05:20 AM ja muutjaks oli Indrek001.)
Pikalt seda teema arendust jälginud ja on tekkinud selline mõte.. kas ML-i peab vedama Smardiga, et lõhki ei läheks autorongi täismass? Väga vale on arvamus enamustel siin, et see konn pole lubatud veoks ainult B-kategooriaga! Samahästi ei tohiks keegi ainult B-katiga köie otsas tirida ka suvalist naabrimehe autot käima või mis? Mõelge natuke enne kui hakkate virisema mingi mõtetu teema kallal!
Indrek
(30-01-2013, 02:48 AM)erx000 Kirjutas: Lugesin teema diagonaalis läbi, konna puhul ei oska kategooriate kohta kommenteerida aga kui pukseeritava auto üks sild veereb maas(konna puhul), siis peab pukseeritaval autol olema kehtiv liikluskindlustus. Kui auto on treileril siis ei pea kindlustust olema. Kunagi sai pikemalt uuritud, endale tuli näiteks uudisena see et kui vedaval autol on naastrehvid siis peavad ka treileril naastrehvid olema, saime selle eest politseilt hoiatuse ja treileri rendifirmas ei olnud sellest midagi kuuldud. Kõige halenaljakam oli veel see et kohustuslik talverehvide periood oli läbi aga nõuded rehvidele kehtivad ka siis.
Ja nii ongi, need rehvide teemad pole kehtivad siis kui järelveetav haagis on kerghaagis aga piduritega haagisel peavad olema kas lamell või naastrehvid vastavalt vedavale sõidukile!
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
30-01-2013, 09:23 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-01-2013, 11:03 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(30-01-2013, 05:17 AM)Indrek001 Kirjutas: ...
Ja nii ongi, need rehvide teemad pole kehtivad siis kui järelveetav haagis on kerghaagis aga piduritega haagisel peavad olema kas lamell või naastrehvid vastavalt vedavale sõidukile!
Palun viidet.
Nii Määrus 50. Mootorsõiduki tehno.... kui LS seda ei nõua. O2 kategooria haagisel peavad olema talverehviperioodil talverehvid ja need peavad olema samal sillal sama mustriga. Kogu nõuete pakett.
Ning erxile:
Kui saite "puuduvate" naastude eest trahvi, siis on kolm varianti:
1) sattusite peast miilitsa otsa;
2) ülbitsesite;
2) tegelikult olid treileril all MStähistuseta rehvid ja trahviti hoopis talverehvide puudumise eest.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Ja muidugi peaks arvestama autode enda lubatuid veetavaid koormuseid. Tavaliselt sõiduautode puhul on piduriteda haagise lubatud suurim mass 750 kg, kui isegi seda.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(30-01-2013, 09:35 AM)indrek Kirjutas: Ja muidugi peaks arvestama autode enda lubatuid veetavaid koormuseid. Tavaliselt sõiduautode puhul on piduriteda haagise lubatud suurim mass 750 kg, kui isegi seda.
Vaata ülespoole, kus on paragrahvid. Mina väidan endiselt, et pukseerimine ei ole käruvedu, mistap siin haagisenõuded ei kehti.
Arvestama peab eluskaale, mis on ka loomulik piduriteta koorma puhul.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
30-01-2013, 11:39 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-01-2013, 11:41 AM ja muutjaks oli erx000.)
(30-01-2013, 09:23 AM)v6sa Kirjutas: (30-01-2013, 05:17 AM)Indrek001 Kirjutas: ...
Ja nii ongi, need rehvide teemad pole kehtivad siis kui järelveetav haagis on kerghaagis aga piduritega haagisel peavad olema kas lamell või naastrehvid vastavalt vedavale sõidukile!
Palun viidet.
Nii Määrus 50. Mootorsõiduki tehno.... kui LS seda ei nõua. O2 kategooria haagisel peavad olema talverehviperioodil talverehvid ja need peavad olema samal sillal sama mustriga. Kogu nõuete pakett.
Ning erxile:
Kui saite "puuduvate" naastude eest trahvi, siis on kolm varianti:
1) sattusite peast miilitsa otsa;
2) ülbitsesite;
2) tegelikult olid treileril all MStähistuseta rehvid ja trahviti hoopis talverehvide puudumise eest. Ei ülbitsenud, saime hoiatuse. Pärast leidsin selle seadusest üles ka, kus oli kirjas et piduritega haagisel peavad olema naastrehvid kui vedaval sõidukil on naastrehvid, ehk siis kõigil pidurdavatel ratastel peavad olema ühte tüüpi rehvid. Treileril olid korralikud lamellid ja bussil millega vedasime olid naastud.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(30-01-2013, 11:39 AM)erx000 Kirjutas: ...
Pärast leidsin selle seadusest üles ka, kus oli kirjas et piduritega haagisel peavad olema naastrehvid kui vedaval sõidukil on naastrehvid, ehk siis kõigil pidurdavatel ratastel peavad olema ühte tüüpi rehvid.
Viita, muidu läheb linnalegendina kirja.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
30-01-2013, 11:49 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-01-2013, 11:50 AM ja muutjaks oli erx000.)
(30-01-2013, 11:40 AM)v6sa Kirjutas: (30-01-2013, 11:39 AM)erx000 Kirjutas: ...
Pärast leidsin selle seadusest üles ka, kus oli kirjas et piduritega haagisel peavad olema naastrehvid kui vedaval sõidukil on naastrehvid, ehk siis kõigil pidurdavatel ratastel peavad olema ühte tüüpi rehvid.
Viita, muidu läheb linnalegendina kirja. Kood 509. Naastrehvid
Nõuded: 1) kui M1, N1, O1 ja O2 kategooria sõidukil või eritalituse autol kasutatakse naastrehve, peavad naastrehvid olema sõiduki kõikidel ratastel. Kui O 2 kategooria haagist vedaval vedukautol on naastrehvid, peavad naastrehvid olema ka haagisel. Kui M2, M3, N 2 , N3, O3 ja O4 kategooria sõidukil kasutatakse naastrehve, peavad ühe ja sama telje mõlemal poolel olema naastrehvid.
https://www.riigiteataja.ee/akt/12896328
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(30-01-2013, 11:49 AM)erx000 Kirjutas: Kood 509. Naastrehvid
Nõuded: 1) kui M1, N1, O1 ja O2 kategooria sõidukil või eritalituse autol kasutatakse naastrehve, peavad naastrehvid olema sõiduki kõikidel ratastel. Kui O 2 kategooria haagist vedaval vedukautol on naastrehvid, peavad naastrehvid olema ka haagisel. Kui M2, M3, N 2 , N3, O3 ja O4 kategooria sõidukil kasutatakse naastrehve, peavad ühe ja sama telje mõlemal poolel olema naastrehvid.
https://www.riigiteataja.ee/akt/12896328
Jess, provokatsioon töötas. Tänan.
Ehk naastumehed, rendihaagistega ettevaatust! Lamellikasutajail on savi.
Mõni hää mode võiks teema poolitada sealtmaalt, kust asi konna lahkamiseks läks. Algne teenusepakkumise jutt võiks ikka äri all olla.
|