23-01-2013, 02:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-01-2013, 09:58 AM ja muutjaks oli whiteknut.)
142kw mootor 4matic kast.
Aasta 1997
1.Probleem
Kiirendades (enamasti pärast mõningast sõitu) kostub pedaali liiga hoogsalt vajutades mootorist metalne kõlksatus ja kiirendus peatub hetkeks, kuid jätkub pärast seda tavapäraselt.
2.Probleem sooja mootoriga kohalt ära minnes ei tohii liiga palju gaasi anda, muidu hakkab auto nagu puterdama, ning ei taha üldse kohalt liikuda(välja ei sure)
3.Nüüd pärast -28C ööd hommikul pärast auto 5minutit soojendamist, ei läinud tagurpidi käik sisse. Lasin autol seista töötava mootoriga Parkingu peal veel 20minutit, ning seejärel tagumine käik töötas. Pärast seda hommikut on probleem igahommikune. Edaspidised käigud kõik töötavad esimesest hetkest alates. Eile lisasin targemate soovitusel natuke käigukasti õli, kuid hommikul tuli jälle oodata, enne kui parkimiskohalt välja tagurdatud sain.
PS!Tagurdamistuli läheb põlema, kui R peale panna, lihtsalt käik ei rakendu vist.
Küsimused:
1.kas tõesti on jõudnud kätte hetk, mil mu käigukast on otsustanud hingusele minna? Ning kas selle remont või asendamine on üldse nii vanal mudelil mõistlik teguviis.
2.Kas esimene probleem on teistest sõltumatu, kuna käiguvahetusi sellistel hetkedel üldjuhul toimuma ei peaks(ei alla vahetamist ega üles vahetamist)?
Mootor liigseid vedelikke ei tarbi, display erroreid ei näita. Ise arvan, et küllap käigukastil sai 180k km liigseks koormuseks.
Aasta 1997
1.Probleem
Kiirendades (enamasti pärast mõningast sõitu) kostub pedaali liiga hoogsalt vajutades mootorist metalne kõlksatus ja kiirendus peatub hetkeks, kuid jätkub pärast seda tavapäraselt.
2.Probleem sooja mootoriga kohalt ära minnes ei tohii liiga palju gaasi anda, muidu hakkab auto nagu puterdama, ning ei taha üldse kohalt liikuda(välja ei sure)
3.Nüüd pärast -28C ööd hommikul pärast auto 5minutit soojendamist, ei läinud tagurpidi käik sisse. Lasin autol seista töötava mootoriga Parkingu peal veel 20minutit, ning seejärel tagumine käik töötas. Pärast seda hommikut on probleem igahommikune. Edaspidised käigud kõik töötavad esimesest hetkest alates. Eile lisasin targemate soovitusel natuke käigukasti õli, kuid hommikul tuli jälle oodata, enne kui parkimiskohalt välja tagurdatud sain.
PS!Tagurdamistuli läheb põlema, kui R peale panna, lihtsalt käik ei rakendu vist.
Küsimused:
1.kas tõesti on jõudnud kätte hetk, mil mu käigukast on otsustanud hingusele minna? Ning kas selle remont või asendamine on üldse nii vanal mudelil mõistlik teguviis.
2.Kas esimene probleem on teistest sõltumatu, kuna käiguvahetusi sellistel hetkedel üldjuhul toimuma ei peaks(ei alla vahetamist ega üles vahetamist)?
Mootor liigseid vedelikke ei tarbi, display erroreid ei näita. Ise arvan, et küllap käigukastil sai 180k km liigseks koormuseks.