Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W202 2.2 Õhudrossel ikka jukerdab.
#1
Mõnda aega tagasi sai Hagudi tänava mersuremondis puhastatud ja vead nullitud, täna hakkas jälle pihta..Hoiab pöördeid üleval, 1500-2000..
sõita on raske, eriti libedal pidama eriti ei saa(automaat !). Samas võivad pöörded alla kukkuda, peaaegu sureb välja..Viimati mees võttis õhufiltrist tuleva kummivooliku lahti, tõmbas drosseli küljed kaltsuga üle, pritsis mingit vahendit vahele, väidetavalt võttis läpakaga vead ka maha ja kuskil kuu aega töötas..nüüd jälle jamad..kuidas see drossel nii kiiresti jälle sodiseks läheb ? Ja kus saaks asja korralikult puhtaks, prooviks mõnda muud kohta..kes nende õhudrosselitega kokku puutnud on? Imre rääkis, et seal elektrimootor võib ka jukerdada, kõik abi on oodatud ja perspektiivis on vist uue drosseli ostmine, soovitage kus normaalselt saab...miks see mootor just külmaga jukerdab ?
Vasta
#2
Minu autol vigurdab drossel külmaga.
[Pilt: droselkcl2.jpg]
Samad sümptomid mis eelkõnelejal, et jätab pöörded peale - seda reeglina vaid suurel kiirusel sõites. Niisama vaikselt töristades seda ei juhtu. Pöörete langemist pea, et väljasuremiseni ei ole täheldanud. Nüüd viimase aja komme on aga, et suurte külmadega ei taha käivutuda. Ei luba, ega näita mingit muud koostöövalmidust.

Üks võimalik variant on, et kuna autoga liigeldakse väikelinnas lühikesi otsi siis drosselis külmub kondents ja see takistab koostööd.
Võin ju drosseli tuppa tõsta, soojendada, sulatada puhastada aga mida preventatiivselt teha, et sarnane lugu ei korduks. Mingi kütuselisand, mingi soojustus mingi ...
Ehk on kellelgi kogemusi ja häid näpunäiteid.

Autoks C-klass W202, 1,8B (OM111), automaat
Vasta
#3
Drosselklappi peaks püüdma uuesti ära õpetada. Ei tea kas teistega saab, aga originaal testriga kindlasti tehtav. Kui ära ei õpi, siis ilmselt viga drosselklapi kulunud asendiandurites. Veel tüüpviga PMS juhtplokiga mootoritel aju sees olevas MAP anduris. Läheb kondentsi täis ja ei anna mootori ajule korraliku koormussignaali. Viga siis tehasepoolt valesti paigaldatud vaakumvooliku asukohas sisselaske kolektori küljes.
HMS mootoritel seda viga pole.
PMS= Ilma õhululumõõtjata toitesüsteem.
HMS= Õhukulumõõtjaga toitesüsteem.

Vasta
#4
Õhulugejaga mootor.
(Lugeja fotol vasakul - sisselaskes)
Ma pigem kahtlustan kondentsi tekkimist ja jäätumist.
Suvel seda käivitamise ja pöörete probleemi ei esine.
Vaid talvel suure külmaga.

Kas seda Drosselit kuidagi soojustada ei anna või kuidagi seda
plastikkatet. Kahtlustan, et ninast puhub niipalju külma peale.
Vaja see külm õhk mööda juhtida.


H
(22-01-2013, 09:56 PM)wdb240 Kirjutas: Drosselklappi peaks püüdma uuesti ära õpetada. Ei tea kas teistega saab, aga originaal testriga kindlasti tehtav. Kui ära ei õpi, siis ilmselt viga drosselklapi kulunud asendiandurites. Veel tüüpviga PMS juhtplokiga mootoritel aju sees olevas MAP anduris. Läheb kondentsi täis ja ei anna mootori ajule korraliku koormussignaali. Viga siis tehasepoolt valesti paigaldatud vaakumvooliku asukohas sisselaske kolektori küljes.
HMS mootoritel seda viga pole.
PMS= Ilma õhululumõõtjata toitesüsteem.
HMS= Õhukulumõõtjaga toitesüsteem.

Vasta
#5
Mul oli sama jama. Külmaga sõita maanteel ei saanud. Pöörded peal, masin lõugab. Suvel käib nagu kell.
Võtsin selle õhu toru maha vett nirises nagu mahlakask, drossel samuti uppus. Loogiline et külmub.
Sai siis see karterituulutuse lühike voolik lahti ühendatud õhutoru küljest ja maha suunatud. Õhutoru augule sinna pime ette.
Pole enam jama olnud. Loll sústeem jh, mootorist jookseb möga trosselklappi. Eks ole insenerid mõelnud keskkonna peale.
Lühikesed otsad talvel ja teadagiSad
Vasta
#6
Mootoril on kaks karterituulutus süsteemi.
1) tühikäik ja keskmised pöörded.
2) makspöörded.

See toru, mis sa lahti võtsid on nr:2 süsteem. Paraku on on nr:1 ilmselt kinni ummistunud ja kogu tuulutud on jäänud nr 2 kanda.
Nr:2 on aga enne drosselit ja seal pole lihtsalt gaaside liikumis kiirus vastav, et suudaks kogu kondentsi vaikselt töristades sisse tõmmata.
Nr:1 asub sisselaske kollektori all 1-2 ning 3-4 sisselaske all peened torud, mis lahevad kokku Y toruga( mõnedel juhtudel Y klapiga) ning suundub ühe jämedama toruga umbes roolivõimu pumba alla olevasse piirkonda.

Vasta
#7
See on vist suur töö nr:1 ummistusest lahti saada
Vasta
#8
Sai paar päeva tagasi ka seda tehtud. Kokku läks selle jama peale kaks päeva kuna aegajalt pidi muid asju ka ajama. Ehk siis kollektor maha koos juhtmete ja muu kraamiga. Algul üritasin seda jämedat toru sealt vahelt kätte saada aga selle käigus murdusid ära need teised kaks mis selle jämedaga kokku saavad. Pärast läks ka see jämedam toru katki. See jäme toru jookseb roolivõimu taha aga kuidas see kobakas sealt maha käib et saaks lahti võtta seda ma enam aru ei saanud. Ruumi ka seal suht väha ja ei näe täpselt. Kas tõesti tuleb roolivõim ja muud asjad kõik maha võtta selleks? Igatahes ajasin traadi sealt august sisse ja pärast lasin surveõhuga vaikselt läbi. Õlikork pealt ära mootoril ja oli tunda ,et tuul puhub ilusti läbi. Traat oli küll suht räpane kui sealt torust surkisid ehk siis peab mingi hetk leidma võimaluse see jupp sealt ikkagi kätte saada ja lahti teha. Siis näeb mis seal sees on ja kuidas puhastada korralikult. Kui keegi on teinud seda võib infot jagada kuidas ja mis.
Vasta
#9
(27-01-2013, 12:41 PM)erki232 Kirjutas: Sai siis see karterituulutuse lühike voolik lahti ühendatud õhutoru küljest ja maha suunatud. Õhutoru augule sinna pime ette.

Kas selle nö suletud ringi muutmine mootori tööle halba mõju ei avalda?

Vasta
#10
Täna siis vahetasin kollektori tihendi ära ja juhuslikult avastasin et need kaks jupstükki mis karterituulutus torude otsas on olid täiesti umbes. Ehk siis need mis alt on kahe toru otsas ja ülemised otsad on kollektori all plokis. Ehk kellegil abi sellest. Pärast nende puhastamist enam ei tõmba pöördeid ka maha kui käigu sisse tõmban. Tegemist siis aut.kastiga ja enne tõmbas pöörded umbes 300 - 400 peale kui käigu sisse panid.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w202 bensiinipumba relee dinowalk 4 506 19-11-2023, 07:35 PM
Viimane postitus: dinowalk
Tongue W202 2.0D 55kw süüteluku juhtmete erinevus Mersuotsingul 0 258 20-10-2023, 03:52 PM
Viimane postitus: Mersuotsingul
  W202 Starting issue Santtu 0 460 02-05-2023, 08:03 PM
Viimane postitus: Santtu
  W202 Diffri erinevus rexrex 4 674 15-02-2023, 04:23 PM
Viimane postitus: rexrex
  w202 mootoriaju pinout 7hp 0 494 05-01-2023, 03:39 PM
Viimane postitus: 7hp
  W202 250td ei puhu jalgadele sooja Alpz 1 874 09-12-2021, 10:11 PM
Viimane postitus: v6sa
  W202 c180 rev limiter merce 2 1,243 21-01-2021, 07:09 PM
Viimane postitus: merce
  w202/H0 2.0 D (OM 601),1994a. küsimused Jokker 12 3,746 28-12-2020, 10:40 PM
Viimane postitus: Jokker
  W202 VDO MSE H10 ecu pinout xmediax 0 1,086 25-12-2020, 05:25 PM
Viimane postitus: xmediax
  w202 250 diisel (OM 605) kaal HarryPokker 2 1,781 23-08-2020, 09:09 PM
Viimane postitus: HarryPokker



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne