Postitused: 84
Teemad: 18
Liitus: Dec 2011
Maine:
0
Tere,
Nimelt on selline probleem, et autol kaob vahel tõmme ja jõud ära.. Jäänud on mulje, et märgadel ja vihmastel ilmadel kui on teedel loigud, siis nagu satuks kuskile vesi ja ei lase enam toimuda sellel väändel..
Täna toimus see üle pika aja, kuid enam ei aita ka mootori välja suretamine.. Seistes parkingu peal pöörded üle 3 tuhande ei lähe gaas põhjas.. Filtrid on kõik vahetatud, turbiini tihendid samutit, igast kummikesed ka. Oskab keegi öelda milles võib olla probleem ?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Esimene koht mis saab hakkama mb diagnostikaga, annab sulle vastuse.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
* KÕIKIDEL CDI mootoritel esineb suurtel (300k+ km, PS. enamasti on disladel spidonäitu muudetud!) läbisõitudel sisselaskekollektoris olevate plastik-klappide probleem! Esimesed märgid vigastest klappidest ilmuvad maanteel sõites 90-100km/h juures kiirendades, jõudu ei ole ja möödasõit võib venida väga pikaks. linnakiirusel ei saa midagi aru. Teine keerulisem viis diagnoosimiseks on turbolõdviku lahtipäästmine ja sealt sisse piiludes, vastu vaatab NÕGI! See võib muidugi viidata ka väsind turbole juba. Kolmas kõige kindlam võimalus diagnoosimiseks on ARVUTI! Auto peaks kurtma, et vaevleb õhupuuduses. Midagi remontida seal ei ole, ainuke võimalus on sisselaskekollektor uus panna. Müügil on terve komplekt või siis jupikaupa, soovitan terve komplekt võtta. Rahakott kergeneb umbes 20k jagu.
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
No nii hull see asi ka pole. Sisselaske kolle saab edukalt puhtaks teha ja need plastik klapid eemaldada kui on tahtmist-vajadust. Sellest teema olemas. Aga soovitaks kõigepealt õhulugeja ära vahetada.Kas just kohe uus, äkki saad kellegi käest proovimiseks. Kas arvuti ei näidanud mingeid vanu vigu isegi?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Nu, see 187 kkm on usumõõdiku näit. Palju auto STARile väidab?
Klapid ja õhukulumõõtja peavad diagnostikas näha olema! kui mitte otsese veakoodina, siis mitteklappivate näitudena kindlasti.
SLklapid on mitmete automudelite peavalu...
Ehku peale tükke vahetades auto remontimine on rikaste ajaviide...
Postitused: 265
Teemad: 47
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
klapid tuleb minema kupatada, kõige olulisem et see mootor maha ei põleks, mis klappe liigutab sest siis tuleb uus mootor osta ja see on kallis. Klapid tuleb välja võtta sealt seest ja mootor saab siis tühjalt ja kergelt töötada. Muud ei juhtu midagi. Mingis asendis pidi siis nati uimasem olema aga mitte märgatavalt.
Küsiks siinkohal et kust jookseb see piir kus kollektori ära peab vahetama. Omal on plaanis see profülaktika mõttes lahti võtta ja vaadata mis seis on.
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
03-01-2013, 11:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-01-2013, 11:26 PM ja muutjaks oli laf1247.)
(03-01-2013, 10:51 PM)thalenfrei Kirjutas: ...
Küsiks siinkohal et kust jookseb see piir kus kollektori ära peab vahetama.
...
Kui klapid on terved, ei loksu ja liiguvad ilusti, siis võivad need seal ju olla
Kas 2.7-el on alu kollektor?
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Parandage kui eksin aga needsamad klapid tagavad väände ning parema mineku juba väga madalast pöördest alates? Ja sõites on see väga oluline. Vaikselt podistades ja gaasi andes kohe läheb.
Postitused: 723
Teemad: 60
Liitus: Mar 2010
Maine:
3
Enda omal on klapid eemaldatud ja läheb samuti nagu enne. Ei oma tähtsust kas kohalt või sõidu ajal kiirendades.
Kurjajuur
Postitused: 302
Teemad: 64
Liitus: Nov 2014
Maine:
0
13-08-2018, 11:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-08-2018, 05:20 PM ja muutjaks oli madis71.)
Ma näituseks täna puhastasin omal kollektori ära.Kuna mehhanilisi vigu polnud jätsin ka klapid alles.Aega läks aga asja sai,Auto nagu uus
teemaalgatajale teadmiseks et kui muud viga ei näita siis võimalik ka EGR-i viga.Diagnoos võib öelda et air mass too large.Tegelik põhjus aga nendesamade klappide raskustega liikumine+kulunud pihustid...
Mis aga tekitab seda nn muda kollektorisse...esimene mis pähe lööb on turbo....aga võta näpust...hoopis suuremaks süüdlaseks on karterituulutus.Kui see ventiil ikka mõlematpidi läbilaseb siis on kuri karjas.Kui õigesti mäletan siis mingil ML-llausa käsib seda vahetada iga teatud aja järgi
Olen nüüd 5 masinal vahetanud selle ventiili ja asi paraneb.Õhutorud on kuivad mitte ei nõreta õlist!
Tühja-Tähja tootmiskoondis
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas.
Müüa Star C3 , Star C4
Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i. 12kuud/80 Euri
Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse