Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 diisel
#21
(28-12-2012, 05:16 PM)hannes_s Kirjutas: Kas kontramutika nr.3 keerasid ka ennem lahti (vist 13 leht läks sinna)???

Üritasin jah keerata kuid päris täie jõuga ei julgenud.
Aga õnneks sain korda asja!
Releed maha võttes avastasin, et 1 kaitse relee küljes oli õhtal.
Panin uue ja ennäe, käivitades pöörded 600 kandis!
Selleks korraks võib siis teema lukku panna!

terv. Siim
Vasta
#22
(28-12-2012, 11:32 PM)s.urm Kirjutas:
(28-12-2012, 05:16 PM)hannes_s Kirjutas: Kas kontramutika nr.3 keerasid ka ennem lahti (vist 13 leht läks sinna)???

Üritasin jah keerata kuid päris täie jõuga ei julgenud.
Aga õnneks sain korda asja!
Releed maha võttes avastasin, et 1 kaitse relee küljes oli õhtal.
Panin uue ja ennäe, käivitades pöörded 600 kandis!
Selleks korraks võib siis teema lukku panna!

terv. Siim

No näed siis, ikka probleem elektris nagu tavaliselt mb-del. Hea on, et sa kruvi näppida ei jõudnud.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#23
Mina igatahes näppisin enda mootoril seda kruvi, kuna ilma elektrita oli samuti 500 kandis pöörded. Ilmselt kuna vahe el. klapi tööpinna ja pumba vahel aja pikku muutub (kindel suurus jällegi oli kusagil kirjas ja hetkel ei viitsi otsida), siis sellest ka tühikäik elektrita muutub ajapikku madalamaks...

Andmed millele toetudes soovitasin pumpa "keerata"

http://www.w124-zone.com/downloads/MB%20...1-1100.pdf

[Pilt: 48877-Untitled.jpg]

Natuke panin puitu, eelnev info oli OM606-e kohta, OM603-me kohat sama asi
http://w124-zone.com/downloads/MB%20CD/W...1-1100.pdf

[Pilt: 88856-asasasas.jpg]
Vasta
#24
Järgmine kord kui selline jama, siis hea teada!

terv. Siim
(29-12-2012, 01:01 AM)hannes_s Kirjutas: Mina igatahes näppisin enda mootoril seda kruvi, kuna ilma elektrita oli samuti 500 kandis pöörded. Ilmselt kuna vahe el. klapi tööpinna ja pumba vahel aja pikku muutub (kindel suurus jällegi oli kusagil kirjas ja hetkel ei viitsi otsida), siis sellest ka tühikäik elektrita muutub ajapikku madalamaks...

Andmed millele toetudes soovitasin pumpa "keerata"

http://www.w124-zone.com/downloads/MB%20...1-1100.pdf

[Pilt: 48877-Untitled.jpg]

Natuke panin puitu, eelnev info oli OM606-e kohta, OM603-me kohat sama asi
http://w124-zone.com/downloads/MB%20CD/W...1-1100.pdf

[Pilt: 88856-asasasas.jpg]

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  1991a w124 pritsepea S3pp 3 63 09-06-2025, 01:31 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 568 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  W213, OM654.920, 143kw diisel, õlileke!?! intel666 2 515 08-04-2024, 09:28 AM
Viimane postitus: intel666
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 388 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 789 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 619 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 671 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  3.2 diisel 150kw rida 6 Daisel 3 519 07-02-2024, 07:52 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mure W124 pööretega spy4 21 9,396 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 641 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne