| 
		
	
	
	
		
	Postitused: 60 
	Teemad: 16 
	Liitus: Aug 2011
	
 Maine: 
0 
	
	
		Tere
 Autoks on w124 passi järgi 105 kw kuid mootor vahetatud mingi muu r6 vastu. Probleem seisneb selles, et külmalt käivitades(mis toimub hästi) peab mingi aeg gaasi tiba andma, muidu peaaegu sureb välja. Siis käib mingi klõps ja pöörded tiba tõusevad ning siis saab gaasipedaali lahti lasta. Kuid siiski pöörded on 450 u. See vist päris normaalne pole! Sooja mootoriga pöörded ok.
 Kas Tartus või  lähiümbruses on mõistliku hinnaga inimest, kes vaataks asja üle või annaks asjalikku nõu!
 
 terv. Siim
 
	
	
	
		
	Postitused: 8,336 
	Teemad: 100 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
37 
	
	
		 (20-12-2012, 02:34 PM)s.urm Kirjutas:  Tere
 Autoks on w124 passi järgi 105 kw kuid mootor vahetatud mingi muu r6 vastu. Probleem seisneb selles, et külmalt käivitades(mis toimub hästi) peab mingi aeg gaasi tiba andma, muidu peaaegu sureb välja. Siis käib mingi klõps ja pöörded tiba tõusevad ning siis saab gaasipedaali lahti lasta. Kuid siiski pöörded on 450 u. See vist päris normaalne pole! Sooja mootoriga pöörded ok.
 Kas Tartus või  lähiümbruses on mõistliku hinnaga inimest, kes vaataks asja üle või annaks asjalikku nõu!
 
 terv. Siim
 
Kas need 450 on kogu aeg? Siis on pumpa näpitud - soe moto peab ilma elektrita andma 650 kätte.
 
R6 motod tõstavad vajadusel tühikäiku elektriliselt. Millegipärast see ei toimi.  
Kas pardapinge on OK? ÜPR tekitab päris palju huvitavaid asju   
	
	
	
		
	Postitused: 60 
	Teemad: 16 
	Liitus: Aug 2011
	
 Maine: 
0 
	
	
		450 on külma mootoriga kui soe, siis kuskil 550-600. Ma suht võhik- mis-kus pardapinge ning kust seda mõõta saab?    
	
	
	
		
	Postitused: 60 
	Teemad: 16 
	Liitus: Aug 2011
	
 Maine: 
0 
	
	
		Hommik! 
 Loodan, et kõik elu ja tervise juures!   
    Mure ikka endine, kas tõesti pole ühtegi inimest kes asja üle vaataks või on kõik lihtsalt palju kirjandust lugenud!    
     terv. Siim
 
   Hääd lõppu ning teguderohket uut!
	 
	
	
	
		
	Postitused: 1,519 
	Teemad: 60 
	Liitus: Nov 2006
	
 Maine: 
5 
	
	
		Kas tõesti ei oska mõni mees googeldada? 
Postitus nr28, kui keelt ei jaga siis pildil on tühikäigu kruviks nr. 4
http://www.mbca.org/forum/b100-97-e300d ![[Pilt: 7006596_MWSnap019.jpg]](http://www.mbca.org/sites/default/files/7006596_MWSnap019.jpg)  
	
	
	
		
	Postitused: 3,908 
	Teemad: 80 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
9 
	
	
		Pole ilma elektrita suurt üle 500 saanud. Korras elektriga peaks olema 650 +-50.
 Kontrolli ülepingerelee toimimist, kui see nöögib siis ka pöörete hoidmine ei toimi.
 Kui muidugi keegi midagi aretanud, siis ei tea kunagi mis seal olla võib.
 R6 kui hoiab 450 rpm siis minu arvates pole vaja mehaanilist kruvi näppida, elekter tuleks korda teha.
 
M.O.T.TIf you want to make God laugh, tell him your future plans
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,519 
	Teemad: 60 
	Liitus: Nov 2006
	
 Maine: 
5 
	
		
		
		26-12-2012, 01:44 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 26-12-2012, 02:13 PM  ja muutjaks oli hannes_s.)
	
	 
		Kuna ei viitsi enam kindlaid fakte otsida, siis natuke targutan.... jah kuskil on see ka kirjas. 
Paberite järgi oli tühikäik elektrita 550, elektriga 650(sooja mootoriga) 
Mina olen selle kruvi abil (ilma et elekter järgi) ka 750 peale tühikäigu pannud, pole probleem, ainult keeramise vaev. Reguleering tuleks teha sooja mootoriga, kui el. klapp ei toimi mingil x põhjusel ja ei kavatse korda teha, siis regulli kuidas tahad. 
 
Kusjuures 450 jääb kindlasti väheks kuna el. klapp (eriti veel paarkend aastat vana) jääb tegelikult hiljaks, seega on väljasuremise oht (näiteks kohapeal pedaal hetkeks põhja ja äkiliselt lahti lastes). 450p/min minu 606.910 välja ei sure, aga nõmedat häält tegi küll, eriti R ja D vahel rapsides    
	
	
	
		
	Postitused: 60 
	Teemad: 16 
	Liitus: Aug 2011
	
 Maine: 
0 
	
	
		Hommik!
 Ausalt pole aega netis otsida, parem viin kellegi kätte kes asja jagab. Pärast asjatundjal hullem remontida.
 Aga proovin seda kruvi asja!
 
 terv. Siim
 
	
	
	
		
	Postitused: 374 
	Teemad: 25 
	Liitus: May 2007
	
 Maine: 
3 
	
		
		
		26-12-2012, 03:09 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 26-12-2012, 03:10 PM  ja muutjaks oli kaido.)
	
	 
		seda kruvi ära pigem ikka puudu, see muudab segu, kas gaasi trossist ei saa pöördeid peale keerata?
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,519 
	Teemad: 60 
	Liitus: Nov 2006
	
 Maine: 
5 
	
	
		 (26-12-2012, 03:09 PM)kaido Kirjutas:  seda kruvi ära pigem ikka puudu, see muudab segu, kas gaasi trossist ei saa pöördeid peale keerata? 
Trossist ei regullita tühikäiku, isegi punnvõrril on karpal vastav kruvi!
http://w124-zone.com/downloads/MB%20CD/W...1-2053.pdf 
	
	
	
		
	Postitused: 8,336 
	Teemad: 100 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
37 
	
	
		 (26-12-2012, 03:09 PM)kaido Kirjutas:  seda kruvi ära pigem ikka puudu, see muudab segu, kas gaasi trossist ei saa pöördeid peale keerata? 
Ehk selgitad, mismoodi saab KSP regulaatori vedrude pingust muutev kruvi muuta segu (ilmselt mõeldi küttesegu koostist)?
 
Loomulikult saab trossist peale keerata, kuid see töötab vaid väga piiratud juhtudel. Ning tulemus on...küsitav.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 3,908 
	Teemad: 80 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
9 
	
	
		See on tagajärje ravimine, mitte põhjuse, kui juba targutama hakata.
	 
M.O.T.TIf you want to make God laugh, tell him your future plans
 
	
	
	
		
	Postitused: 60 
	Teemad: 16 
	Liitus: Aug 2011
	
 Maine: 
0 
	
	
		Hommik!
 Trossi olen juba peale keeranud kuid külma mootoriga pole tolku kui siis hästi vähe!
 Täna õhtul proovin kruvi näppida kui ei aita siis tuleb leida keegi, kes kontrollib ÜPR-i kuna endal puuduvad vastavad seadmed!
 Ahjaa kui teemas sai märgitud, et käib klõps ning pöörded tiba tõusevad, siis salongi tuli läheb ka eredamaks!
 
 
 terv. Siim
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,908 
	Teemad: 80 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
9 
	
	
		See klõps tähendab seda, et hõõgküünlad lülitatakse välja. Genekalt kaob suur koormus ja mootori pöörded tõusevad.
	 
M.O.T.TIf you want to make God laugh, tell him your future plans
 
	
	
	
		
	Postitused: 60 
	Teemad: 16 
	Liitus: Aug 2011
	
 Maine: 
0 
	
	
		Ok!    
	
	
	
		
	Postitused: 60 
	Teemad: 16 
	Liitus: Aug 2011
	
 Maine: 
0 
	
	
		Hommik! 
   Ainuke kruvi mida ma sealt kannataks keerata, on 6- ne (väli)kuuskant ning mina seda keerata ei jõudnud! Muidugi on seal ees kollektori torud(sisse), mis muidugi segavad hullult. Loodan, et üritasin õiget asja kruttida!   
      Gaasitross on suht põhja keeratud, muidu jääb tross lõdvaks.
 
      terv. Siim
	 
	
	
	
		
	Postitused: 1,213 
	Teemad: 26 
	Liitus: Mar 2006
	
 Maine: 
5 
	
	
		Seda kohta oled proovinud kontrollida....? 
Ikka see ülepingerelee, mis omakorda mõjutab läbi solenoidi külmalt pöörde hoidmist...
 
Mingeid kruvisid ma seal küll ei torgiks. Ilma pumba teoreetilise koolituseta...
	 
	
	
	
		
	Postitused: 60 
	Teemad: 16 
	Liitus: Aug 2011
	
 Maine: 
0 
	
	
		 (28-12-2012, 01:29 PM)stihl Kirjutas:  Seda kohta oled proovinud kontrollida....?Ikka see ülepingerelee, mis omakorda mõjutab läbi solenoidi külmalt pöörde hoidmist...
 
 Mingeid kruvisid ma seal küll ei torgiks. Ilma pumba teoreetilise koolituseta...
 
 Egas ma ei julgegi väga näppida, eriti pumpa. 
    Nüüd jälle targem- tean kus asub ÜPR!  
      Õhtul seda näppima. 
    Kas solenoid peaks lihtsalt välja tulema?
      
   terv. Siim
	 
	
	
	
		
	Postitused: 1,213 
	Teemad: 26 
	Liitus: Mar 2006
	
 Maine: 
5 
	
	
		Solenoid tuleb väga lihtsalt välja.
 Aga veel lihtsamalt saab külmalt käivitades sellelt pistiku küljest võtta ja mõõta, kas üldse mingit voolu peale tuleb. (kui oletada, et külmalt peaks tulema)
 Kui ei tule, on ikkagi seesama vana ÜPR-i viga...
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,519 
	Teemad: 60 
	Liitus: Nov 2006
	
 Maine: 
5 
	
	
		Kas kontramutika nr.3 keerasid ka ennem lahti (vist 13 leht läks sinna)???
	 |