Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(19-12-2012, 03:59 PM)Thompson Kirjutas: Kui sul on vastav traat ja korralik gaas, siis kestab oi kui kaua. Lihtsalt tavalised töökojad ajavad läbi mingi suvalise odava traadi ja süsihappegaasiga ja seega nende keevitatud kronsa ei saagi kaua kesta.
Ehk seletad, kuidas täidistraadi koostis ja kaitsegaasi mõju parandavad eriterase äkilise kohttermika negatiivset mõju tsüklilise koormuse taluvusele?
Olen nõus, et hädaabilahendusena kannatab paariks päevaks alla panna ka keevitatud tükki. Eriti siis, kui sõita ettevaatlikult ja tasast teed, kus koormus stabikale on väike ja sujuv.
Kusagil maastikul või vähe särtsakamalt meie "teedel" kulgedes aga on varsti keevituse kõrvalt pooleks.
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Nii auto käib kohe paremini sai siis uued küünlad paigaldatud osad küünlad olid lahti üldse ja peksis igasugust jama välja.
uued küünlajuhtmed.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(19-12-2012, 05:37 PM)ktmduke Kirjutas: Nii auto käib kohe paremini sai siis uued küünlad paigaldatud osad küünlad olid lahti üldse ja peksis igasugust jama välja.
uued küünlajuhtmed.
No shit, Scherlok
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Uus mure nimelt vahepeal läheb armatuuris põlema mootoriploki tuli.
mahlad asjad kõik normis.Äkki külmaga tembutab.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Missugune see mootori tuli veel 124jal seal armatuuris on? Jahutusvedeliku oma ehk mõtled?
Turbo
Postitused: 167
Teemad: 7
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
(19-12-2012, 04:59 PM)v6sa Kirjutas: (19-12-2012, 03:59 PM)Thompson Kirjutas: Kui sul on vastav traat ja korralik gaas, siis kestab oi kui kaua. Lihtsalt tavalised töökojad ajavad läbi mingi suvalise odava traadi ja süsihappegaasiga ja seega nende keevitatud kronsa ei saagi kaua kesta.
Ehk seletad, kuidas täidistraadi koostis ja kaitsegaasi mõju parandavad eriterase äkilise kohttermika negatiivset mõju tsüklilise koormuse taluvusele?
Olen nõus, et hädaabilahendusena kannatab paariks päevaks alla panna ka keevitatud tükki. Eriti siis, kui sõita ettevaatlikult ja tasast teed, kus koormus stabikale on väike ja sujuv.
Keevitustraatidel on ISO standarditele vastavad tähised mis määravad nende koostise ja keevise omadused. Näiteks meie kasutasime hardox ja veel üht teist terast (ei meenu täpne tootenimi) mille kohta on tootja määranud sobivad keevitusvahendid sh. isegi vastavad traadid. Ma sügavalt kahtlen et w124 keskmised kronsteinid on tehtud millestki erilisemast kui see mida meie kasutasime ja mis oli väga jäik võrreldes tavaterasega. Kaitsegaaside koha pealt... mingil põhjusel ei kasuta ükski tõsiseltvõetav metallitöökoda süsihappegaasi keevitusgaasina. Tavaliselt on selleks mingi argooni ja süsihappegaasi segu kus argooni on tavaliselt üle 75%. Kuna see gaas on tunduvalt kallim kui puhas süsihappegaas, julgen järeldada et see on palju parem. oletan et liigne süsihappegaas mõjutab keevist ebasoovitavalt ja kui asendada enamik CO2st argooniga, saab CO2 mõju doseerida ja vajadusel lisada muid gaase et keevist mõjutada. Kui segugaasidel poleks pointi, siis neid ju ei kasutataks.
Pealegi sõitsin selle keevitatud kronsaga veel kaua ja hoopiski mitte ainult tasasel asfaldil.
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
19-12-2012, 06:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-12-2012, 06:52 PM ja muutjaks oli ktmduke.)
(19-12-2012, 06:37 PM)sm. pelle Kirjutas: Missugune see mootori tuli veel 124jal seal armatuuris on? Jahutusvedeliku oma ehk mõtled?
Õli tule kõrval on mingi tuli.Too põleb vahel.
(19-12-2012, 06:11 PM)v6sa Kirjutas: (19-12-2012, 05:37 PM)ktmduke Kirjutas: Nii auto käib kohe paremini sai siis uued küünlad paigaldatud osad küünlad olid lahti üldse ja peksis igasugust jama välja.
uued küünlajuhtmed.
No shit, Scherlok
Mis see tähendama peaks ?
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
19-12-2012, 06:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-12-2012, 06:54 PM ja muutjaks oli sm. pelle.)
Kontrolli omal jahutusvedelik üle ja vajadusel vala juurde.
Turbo
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
(19-12-2012, 06:54 PM)sm. pelle Kirjutas:
Kontrolli omal jahutusvedelik üle ja vajadusel vala juurde.
Okeei aitäh ma kaen perra
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
(19-12-2012, 12:31 PM)v6sa Kirjutas: (19-12-2012, 12:25 AM)ktmduke Kirjutas: Käisin ka ju hädaga peale et keevitataks . Ei saa ma aru mis töökoda see selline on kus klient avaldab soovi ja seda ei soovita teostada. Minul keevitati ja siiani peab õnneks
Loodan et 3.0 m103 pihustid sobivad m103 2.6le.
See on töökoda, kes natukenegi taipab sõna "ametiau" tähendiust ja päris ületüra asju teha ei soovi. Või tahtsid lihtsalt tüütust kiledist vabaneda Kuigi selleks on palju mõistlikum viis korrutada tunnihind läbi KTK väärtusega...
Keevitatud stabikakronsa ei kesta kuigi kaua. Originaaltükk on piisavalt odav, et mitte pideva vahetamisega end vaevata.
Ex see stabika kinnituste kestmine on kinni rohkem sõidustiilis. Mina olen enda S124-jal neid vähemalt 6 korda vahetanud või keevitanud. Küll olen pannud originaale, küll Meyle toodangut, küll kasutatud juppe, aga pole erilist vahet täheldanud, et miski kauem kestax. Kestab kaua kestab ja kui poolex läheb, lasen mõnel tuttaval kiirelt kinni keevitada. Viimane kord ei pidanud keevituse eest midagi maxma.
16v-l pean laskma Hentsil korralikud tummised stabikakinnitused teha, kuna minu silmis ei peax need üldse läbi painduma.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
20-12-2012, 02:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-12-2012, 02:09 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(19-12-2012, 05:37 PM)ktmduke Kirjutas: (19-12-2012, 06:11 PM)v6sa Kirjutas: (19-12-2012, 05:37 PM)ktmduke Kirjutas: Nii auto käib kohe paremini sai siis uued küünlad paigaldatud osad küünlad olid lahti üldse ja peksis igasugust jama välja.
uued küünlajuhtmed.
No shit, Scherlok
Mis see tähendama peaks ?
On ootuspärane, et hooldamata ottomootori töö paraneb märgatavalt, kui surnud küünlad asendada toimivatega. Ega enne ei oskagi kurta, kui uued peal.
Ainuke häda, et pelgalt kõrva/gaasianalüsaatori järgi ei suuda keegi öelda, kas mootori paneb laperdama süüte- või toitesüsteem, rääkimata konkreetse tõrkuva detaili tuvastamisest...
Rida: peksid igasugust jama vahelt välja... iseloomustab just hooldamata motot.
Hea, et paremaks läks. Nüüd tead, et need sõlmed on OK ja saad veaotsinguga edasi minna.
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
20-12-2012, 05:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-12-2012, 05:49 PM ja muutjaks oli ktmduke.)
Tõesti on hooldamatta mootor isegi mootori õli pole osatud vahetada ja on pandud õlivarda järgi üle maximumi mis ei ole üldse hea.Lasin ikka meeletus koguses seda välja.
Käivitamisega on olukord selline kui mootor käib suretad välja minut 2 lased seista siis käivitub ilusti ja vahel mitte
Käima läheb siis tuleb mega bensuhais üles.
Eks vaatab kui pihustid vahetatud siis näeb mis toimub.
Mõni arvas et aju võib peetis olla ja lamdaandur.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 167
Teemad: 7
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
20-12-2012, 08:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-12-2012, 08:53 PM ja muutjaks oli Thompson.)
(20-12-2012, 05:49 PM)ktmduke Kirjutas: Tõesti on hooldamatta mootor isegi mootori õli pole osatud vahetada ja on pandud õlivarda järgi üle maximumi mis ei ole üldse hea.Lasin ikka meeletus koguses seda välja.
Käivitamisega on olukord selline kui mootor käib suretad välja minut 2 lased seista siis käivitub ilusti ja vahel mitte
Käima läheb siis tuleb mega bensuhais üles.
Eks vaatab kui pihustid vahetatud siis näeb mis toimub.
Mõni arvas et aju võib peetis olla ja lamdaandur.
Lambda andurit saad ise testida. Otsi netist juhised ja osta/laena multimeeter.
Kas sul on on KE jetronic või PGM-FI? Kui viimane, siis peaks sul suht lihtne olema - vähe kruvikesi ja vedrukesi, rohkem diagnostikat arvuti abil.
Kas sul on jagaja?
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
Kui pihustid korralikult ei tööta ja mootor ei käivitu, valgub põlemata bensiin karterisse. Sellepärast ka kõrge õlitase.
Postitused: 167
Teemad: 7
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
(20-12-2012, 09:22 PM)hellrix Kirjutas: Kui pihustid korralikult ei tööta ja mootor ei käivitu, valgub põlemata bensiin karterisse. Sellepärast ka kõrge õlitase.
Sellele väitele sooviks algallikat.
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
21-12-2012, 11:06 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-12-2012, 11:09 AM ja muutjaks oli ktmduke.)
(20-12-2012, 09:22 PM)hellrix Kirjutas: Kui pihustid korralikult ei tööta ja mootor ei käivitu, valgub põlemata bensiin karterisse. Sellepärast ka kõrge õlitase.
Jaa tagajärg on kottis mootor??
(20-12-2012, 08:51 PM)Thompson Kirjutas: (20-12-2012, 05:49 PM)ktmduke Kirjutas: Tõesti on hooldamatta mootor isegi mootori õli pole osatud vahetada ja on pandud õlivarda järgi üle maximumi mis ei ole üldse hea.Lasin ikka meeletus koguses seda välja.
Käivitamisega on olukord selline kui mootor käib suretad välja minut 2 lased seista siis käivitub ilusti ja vahel mitte
Käima läheb siis tuleb mega bensuhais üles.
Eks vaatab kui pihustid vahetatud siis näeb mis toimub.
Mõni arvas et aju võib peetis olla ja lamdaandur.
Lambda andurit saad ise testida. Otsi netist juhised ja osta/laena multimeeter.
Kas sul on on KE jetronic või PGM-FI? Kui viimane, siis peaks sul suht lihtne olema - vähe kruvikesi ja vedrukesi, rohkem diagnostikat arvuti abil.
Kas sul on jagaja?
KE jetronic pritse on,Jagajaga ikka.Asub nukkvõlli otsas.
(20-12-2012, 08:51 PM)Thompson Kirjutas: (20-12-2012, 05:49 PM)ktmduke Kirjutas: Tõesti on hooldamatta mootor isegi mootori õli pole osatud vahetada ja on pandud õlivarda järgi üle maximumi mis ei ole üldse hea.Lasin ikka meeletus koguses seda välja.
Käivitamisega on olukord selline kui mootor käib suretad välja minut 2 lased seista siis käivitub ilusti ja vahel mitte
Käima läheb siis tuleb mega bensuhais üles.
Eks vaatab kui pihustid vahetatud siis näeb mis toimub.
Mõni arvas et aju võib peetis olla ja lamdaandur.
Lambda andurit saad ise testida. Otsi netist juhised ja osta/laena multimeeter.
Kas sul on on KE jetronic või PGM-FI? Kui viimane, siis peaks sul suht lihtne olema - vähe kruvikesi ja vedrukesi, rohkem diagnostikat arvuti abil.
Kas sul on jagaja?
Kuskilt lugesin et 122kw pidavat vabalthingav olema millel puudub lamda andur ja kat.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 167
Teemad: 7
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Pole lambdat ja KATi? Väga hea, aga kui sul on ke jetronic, siis head vaimude väljaajamist. Võid ka ühel teatud tartu tüübil lasta PGM-FI paigaldada kui rulli on ja mootor muidu tehniliselt korras on.
Vaata jagaja seisukorda. See on üks äärmiselt nõme seadeldis mis vananedes lolli mängib.
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
122 kw on jah ilma katita vers.
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
(21-12-2012, 04:48 PM)HotPapa Kirjutas: 122 kw on jah ilma katita vers.
aga lamda on ikkagi ?
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Minu teada peaks ikka olema....aga 100% kindel pole.
|