Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
LUKKU!!! - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122)
+--- Teema: LUKKU!!! (/showthread.php?tid=29692)

Lehed: 1 2 3


LUKKU!!! - ktmduke - 10-12-2012

LUKKU!


RE: Mb W124 E260 1986-ktmduke - itbilen - 10-12-2012

Milleks stabilisaatori varrast keevitada? Kas 2.3 oli sel kunagi originaalmootor v6i neid seal juba kordades vahetatud?
terv.


RE: Mb W124 E260 1986-ktmduke - ktmduke - 10-12-2012

(10-12-2012, 01:29 PM)itbilen Kirjutas: Milleks stabilisaatori varrast keevitada? Kas 2.3 oli sel kunagi originaalmootor v6i neid seal juba kordades vahetatud?
terv.

Paberite järgi on jah 230 olnud.2.6 on siin esimene vahel ja eelnev oli 2.3


RE: Mb W124 E260 1986-ktmduke - Werewolf - 10-12-2012

Stabika vardal pole häda midagi. Hoopis kere küljes olevad stabikavarda kinnitused lähevad aegajalt poolex. Neid võib keevitada või uued osta, aga aktiivsema sõidustiili juures lähevad nad mingi aja peale samamoodi poolex. Mina olen enda S124-jal neid 6 tükki vahetanud ja viimane kord sai kinni keevitatud ja tugevdus plaat peale. Ja siis läx keevituse kõrvalt poolex ja sai uuesti keevitatud.


RE: Mb W124 E260 1986-ktmduke - Laur - 10-12-2012

Keevitatakse vahel varras kulunud kohast uuesti paksemaks. Muidu hakkab loksuma puksi sees ja kolisema. Kuigi lihtsam on puksil tükk välja lõigata ja hiljem puksile mõned ringid teipi välja poole peale kerida.


RE: Mb W124 E260 1986-ktmduke - ktmduke - 10-12-2012

Tekkis suur probleem tuledega.Noo ei saa aru milles viga võib olla esimesed tule juhtmed seal mingi kõlari juhtmetega porri tehtud ja nüüd ei tööta udukad ei park tuled ja kaugtule pirn armatuuris põleb aindSad kaugtulesid näitab krammike aind


RE: Mb W124 E260 1986-ktmduke - canyondrift - 10-12-2012

(10-12-2012, 05:38 PM)ktmduke Kirjutas: Tekkis suur probleem tuledega.Noo ei saa aru milles viga võib olla esimesed tule juhtmed seal mingi kõlari juhtmetega porri tehtud ja nüüd ei tööta udukad ei park tuled ja kaugtule pirn armatuuris põleb aindSad kaugtulesid näitab krammike aind
Elektriviga alusta alati otsimist kaitsmetest, siis massist, siis ühendustest ja siis alles juhtmetest.. Kui kõik üle vaadatud siis peab töötama ka.



RE: Mb W124 E260 1986-ktmduke - ktmduke - 12-12-2012

Nii eile sai käidud keevitatud stabikakinnitust,Uued talvekad said alla,Tule irne vahetasin hunniku nii salongis kui väljaspool salongi. Endiselt moootor teeb trikke vahel läeb soojalt ilusti käima vahel ketra oimetuks.
Sumbutit pole mõttet keevitada kuna see oli väga mäda.


RE: Mb W124 E260 1986-ktmduke - ktmduke - 14-12-2012

[Pilt: P111212_1507.jpg]
[Pilt: P111212_1507_02_.jpg]
Pesulas ka ei jõua käia aja puuduse tõttu.Kärukonksu võtan alt ära kes huvi tunneb konksu vastu siis PS konks on korralik ei ussita ja peaks käima 4 poldiga alt.
Spidoka trossi on vaja ilma on jama sõita ja ei oska bensiini kulu ka arvestada sellega.
Keskonsooli ostsin valed pirnd liiga võimsad et näpud ära kõrvetada.Pidin valgust maha timmima veidi.
[Pilt: 8263465513.jpg]
[Pilt: 8280512151.jpg]


RE: Mb W124 E260 1986-ktmduke - v6sa - 14-12-2012

(14-12-2012, 09:11 AM)ktmduke Kirjutas: ...
Keskonsooli ostsin valed pirnd liiga võimsad et näpud ära kõrvetada.Pidin valgust maha timmima veidi.
...

Näpud on tühiasi - plasti sulatad/põletad ära! Originaalis käib 0,4 W pirn, kuid täna oleks ilmselt mõistllik leedida need pesad.


RE: Mb W124 E260 1986-ktmduke - Treiku - 14-12-2012

Kui plaanis vähem näppe kõrvetavate tulede vastu vahetada, siis õiged saad siit http://www.autoladu.ee/rehvid/9876
Ise käisin alles loetud päevad tagasi pliidinupule pirni toomas.


RE: Mb W124 E260 1986-ktmduke - ktmduke - 18-12-2012

Nii eile said esimesed tuled korda viga oli massis mis oli ära oksüdeerunud ja ühes kaitsmes oli viga.Salongi said uued pirnid varsti teen ka seest pilti muidu on jamaBig Grin .
Auto seisab garaasis hetkel , Proovisin käima läks laksust kohe.
Oootan endiselt uusi pihusteid.krt see nali odav ei tule:S
Kellegil korras pihusteid leidub siis äkki saame kokkuleppeleSmile


RE: Mb W124 E260 1986-ktmduke - sm. pelle - 18-12-2012

Nagu ma ühes teemas vist juba mainisin, mul pritsung kogu mölluga üle, sh ka pihustid. 3.0 omad aga kui wikit uskuda siis sobivad.


RE: Mb W124 E260 1986-ktmduke - BlackLady - 18-12-2012

(18-12-2012, 04:35 PM)sm. pelle Kirjutas: ...sh ka pihustid. 3.0 omad aga kui wikit uskuda siis sobivad...

Sobivadki! Sõitsin ja elasin nii ilma probleemita.




RE: Mb W124 E260 1986-ktmduke - Thompson - 19-12-2012

(10-12-2012, 03:21 PM)Werewolf Kirjutas: Stabika vardal pole häda midagi. Hoopis kere küljes olevad stabikavarda kinnitused lähevad aegajalt poolex. Neid võib keevitada või uued osta, aga aktiivsema sõidustiili juures lähevad nad mingi aja peale samamoodi poolex. Mina olen enda S124-jal neid 6 tükki vahetanud ja viimane kord sai kinni keevitatud ja tugevdus plaat peale. Ja siis läx keevituse kõrvalt poolex ja sai uuesti keevitatud.

Minul oli keegi keenjus pannud plastvooliku jupid stabika ja pukside vahele et jumalapärast mitte kulutada räiget pappi ja tunnikest uute pukside peale. Sõita niimoodi oli jumalast äge, iga tuulepuhang kiskus rooli ja rekkast möödasõit ajas käed higiseks.

Ühe stabikakinnituse olen ka mina oma kunagisel w124l keevitusega terveks teinud. Remonditöökojas hakati nutma et eieisaasedakeevitadaissandjumaleriteraseritraat jne... viisin oma töökohta, ajasin tungile, korjasin alt ära, keevitasin kokku ja toimis. Väike aga siin muidugi oli - meie põhiliseks materjaliks oli külmrullitud teras - meie traadid polnud mingi kõige odavam hiinakas ja gaas polnud teps mitte puhas süsihappegaas.
Peale seda sain edukalt teha "nordic flicki" niiet odavate nexeni rehvide kiunumine kõrvalasuva poe müüjaid alati võpatama pani.


RE: Mb W124 E260 1986-ktmduke - ktmduke - 19-12-2012

(19-12-2012, 12:05 AM)Thompson Kirjutas:
(10-12-2012, 03:21 PM)Werewolf Kirjutas: Stabika vardal pole häda midagi. Hoopis kere küljes olevad stabikavarda kinnitused lähevad aegajalt poolex. Neid võib keevitada või uued osta, aga aktiivsema sõidustiili juures lähevad nad mingi aja peale samamoodi poolex. Mina olen enda S124-jal neid 6 tükki vahetanud ja viimane kord sai kinni keevitatud ja tugevdus plaat peale. Ja siis läx keevituse kõrvalt poolex ja sai uuesti keevitatud.

Minul oli keegi keenjus pannud plastvooliku jupid stabika ja pukside vahele et jumalapärast mitte kulutada räiget pappi ja tunnikest uute pukside peale. Sõita niimoodi oli jumalast äge, iga tuulepuhang kiskus rooli ja rekkast möödasõit ajas käed higiseks.

Ühe stabikakinnituse olen ka mina oma kunagisel w124l keevitusega terveks teinud. Remonditöökojas hakati nutma et eieisaasedakeevitadaissandjumaleriteraseritraat jne... viisin oma töökohta, ajasin tungile, korjasin alt ära, keevitasin kokku ja toimis. Väike aga siin muidugi oli - meie põhiliseks materjaliks oli külmrullitud teras - meie traadid polnud mingi kõige odavam hiinakas ja gaas polnud teps mitte puhas süsihappegaas.
Peale seda sain edukalt teha "nordic flicki" niiet odavate nexeni rehvide kiunumine kõrvalasuva poe müüjaid alati võpatama pani.

Käisin ka ju hädaga peale et keevitataks . Ei saa ma aru mis töökoda see selline on kus klient avaldab soovi ja seda ei soovita teostada. Minul keevitati ja siiani peab õnneks Smile
Loodan et 3.0 m103 pihustid sobivad m103 2.6le.


RE: Mb W124 E260 1986-ktmduke - Thompson - 19-12-2012

(19-12-2012, 12:25 AM)ktmduke Kirjutas:
(19-12-2012, 12:05 AM)Thompson Kirjutas:
(10-12-2012, 03:21 PM)Werewolf Kirjutas: Stabika vardal pole häda midagi. Hoopis kere küljes olevad stabikavarda kinnitused lähevad aegajalt poolex. Neid võib keevitada või uued osta, aga aktiivsema sõidustiili juures lähevad nad mingi aja peale samamoodi poolex. Mina olen enda S124-jal neid 6 tükki vahetanud ja viimane kord sai kinni keevitatud ja tugevdus plaat peale. Ja siis läx keevituse kõrvalt poolex ja sai uuesti keevitatud.

Minul oli keegi keenjus pannud plastvooliku jupid stabika ja pukside vahele et jumalapärast mitte kulutada räiget pappi ja tunnikest uute pukside peale. Sõita niimoodi oli jumalast äge, iga tuulepuhang kiskus rooli ja rekkast möödasõit ajas käed higiseks.

Ühe stabikakinnituse olen ka mina oma kunagisel w124l keevitusega terveks teinud. Remonditöökojas hakati nutma et eieisaasedakeevitadaissandjumaleriteraseritraat jne... viisin oma töökohta, ajasin tungile, korjasin alt ära, keevitasin kokku ja toimis. Väike aga siin muidugi oli - meie põhiliseks materjaliks oli külmrullitud teras - meie traadid polnud mingi kõige odavam hiinakas ja gaas polnud teps mitte puhas süsihappegaas.
Peale seda sain edukalt teha "nordic flicki" niiet odavate nexeni rehvide kiunumine kõrvalasuva poe müüjaid alati võpatama pani.

Käisin ka ju hädaga peale et keevitataks . Ei saa ma aru mis töökoda see selline on kus klient avaldab soovi ja seda ei soovita teostada. Minul keevitati ja siiani peab õnneks Smile
Loodan et 3.0 m103 pihustid sobivad m103 2.6le.

See töökoda mis on roopa tänava ülevaatuse kõrval. Ei nad on tublid poisid, lihtsalt seda kinnitust ei tahtnud keevitada.


RE: Mb W124 E260 1986-ktmduke - ktmduke - 19-12-2012

VEHICLE TYPE: Car
MODEL NAME: 230 E JAPAN
ENGINE: 102982 12 023658
TRANSMISSION: 722408 02 305583
BODY: 02204
ORDER NUMBER: 0522707323
LIGHTS: HELLA
WIPER: SWF 000000
INTERIOR COLOR: 078
PAINTS: 199

260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION

420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR

550 TRAILER COUPLING

620 AIR POLLUTION CONTROL


mIS SEE E230 Japan tähendab?


RE: Mb W124 E260 1986-ktmduke - v6sa - 19-12-2012

(19-12-2012, 12:25 AM)ktmduke Kirjutas: Käisin ka ju hädaga peale et keevitataks . Ei saa ma aru mis töökoda see selline on kus klient avaldab soovi ja seda ei soovita teostada. Minul keevitati ja siiani peab õnneks Smile
Loodan et 3.0 m103 pihustid sobivad m103 2.6le.

See on töökoda, kes natukenegi taipab sõna "ametiau" tähendiust ja päris ületüra asju teha ei soovi. Või tahtsid lihtsalt tüütust kiledist vabanedaWink Kuigi selleks on palju mõistlikum viis korrutada tunnihind läbi KTK väärtusega...

Keevitatud stabikakronsa ei kesta kuigi kaua. Originaaltükk on piisavalt odav, et mitte pideva vahetamisega end vaevata.


RE: Mb W124 E260 1986-ktmduke - Thompson - 19-12-2012

(19-12-2012, 12:31 PM)v6sa Kirjutas:
(19-12-2012, 12:25 AM)ktmduke Kirjutas: Käisin ka ju hädaga peale et keevitataks . Ei saa ma aru mis töökoda see selline on kus klient avaldab soovi ja seda ei soovita teostada. Minul keevitati ja siiani peab õnneks Smile
Loodan et 3.0 m103 pihustid sobivad m103 2.6le.

See on töökoda, kes natukenegi taipab sõna "ametiau" tähendiust ja päris ületüra asju teha ei soovi. Või tahtsid lihtsalt tüütust kiledist vabanedaWink Kuigi selleks on palju mõistlikum viis korrutada tunnihind läbi KTK väärtusega...

Keevitatud stabikakronsa ei kesta kuigi kaua. Originaaltükk on piisavalt odav, et mitte pideva vahetamisega end vaevata.

Eusa_dance Kui sul on vastav traat ja korralik gaas, siis kestab oi kui kaua. Lihtsalt tavalised töökojad ajavad läbi mingi suvalise odava traadi ja süsihappegaasiga ja seega nende keevitatud kronsa ei saagi kaua kesta.