Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W210 4maticu mootori vahetus
#1
Tere!

Kas on keegi teinud läbi 2.8 mootori vahetuse 3.2 vastu?
Kas doonoriks sobib ka tagaveolise mootor (õlivanni võtaks olemasolevalt mootorilt)? Omakorda on huvitav see, kas 3.2 mootor 2.8 kere peal saab kiirem kui 3.2 originaalseades (kastid samad, peaülekanded aga 3.2 puhul 3.07, 2.8 puhul aga 3.45). Kindlasti on vist vaja vahetada ka mootori juhtaju.
Selge on see, et lihtsam (odavam) oleks osta 3.2 -ne. Samas keegi võiks siis olemaoleva 2.8-se ära osta. Seega tekkis mõte, et äkki hoopis praegust masinat natukene huvitavamaks muuta.

Tänud ette.
Vasta
#2
Tagu 2000.a. masinaga
Vasta
#3
Saab küll.

Vasta
#4
Et siis doonorilt mootor ja aju, ning minu masinalt karter ja see on kõik mida vaja?
Vasta
#5
Kõike on võimalik teha, aga ma ei näe asjal pointi minna jõuetust mootorist veidi mitte nii jõuetule üle.

Kas mõlema auto ajud on olemas? Kas asi on sama kiire? Mida sellega küsitakse? Kui võimsamal on kiirem ülekanne aga sina jätad aeglasema, siis on tuurid samad mis 2.8 mootorilgi, kuid tõmme on parem. Samas võtan auto kohe ekstra rohkem kütet!
Võimalik, et veojõukontroll hakkab karjuma, kuna ülekanne on vale ja auto kiirus ei lähe pööretega kokku.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#6
(17-12-2012, 09:21 PM)R129 Kirjutas: Kõike on võimalik teha, aga ma ei näe asjal pointi minna jõuetust mootorist veidi mitte nii jõuetule üle.

Kas mõlema auto ajud on olemas? Kas asi on sama kiire? Mida sellega küsitakse? Kui võimsamal on kiirem ülekanne aga sina jätad aeglasema, siis on tuurid samad mis 2.8 mootorilgi, kuid tõmme on parem. Samas võtan auto kohe ekstra rohkem kütet!
Võimalik, et veojõukontroll hakkab karjuma, kuna ülekanne on vale ja auto kiirus ei lähe pööretega kokku.

Seda "kiire" all pidasingi silmas seda, kas uues koosluses oleks masin erksam kui 3.2 oma orig. difriga. 3.2 koos ajuga täitsa leitav. No see kütusekulu erinevus ei tohiks väga ulmeline olla.
See veojõukontrolli teema päris huvitav.
Kui näiteks 0-100-ni kiirendus paraneb ca 1,5 sek võrra (10.0 - 8.5) siis arvan, et tegu pole nii pointless tegevusega. Eriti arvestades vahetusele kuluva raha mitte just liiga suurt hulka.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 222 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Mootori temperatuur ei tõuse rohkem kui 50-60 peale Triin123 2 288 15-02-2024, 04:48 PM
Viimane postitus: Triin123
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 687 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 300 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  Ostan mootori. 642858 Veiko1986 0 751 13-06-2022, 06:48 PM
Viimane postitus: Veiko1986
  W210 722.6 5G-TRONIC käigukasti variandid dinowalk 2 715 01-05-2022, 05:52 PM
Viimane postitus: dinowalk
  W210 Naviga Becker Comandi vastu roodla 0 478 13-03-2022, 11:59 PM
Viimane postitus: roodla
  elektriga juhtus , w210 veixmbs 4 896 17-02-2022, 09:48 PM
Viimane postitus: veixmbs
  W210 220d EPC vigane käivitus valdis6 1 670 16-12-2021, 10:31 AM
Viimane postitus: v6sa
  K: W210 kütuse pump + pilt siimsl1 14 14,147 10-12-2021, 10:05 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne