Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sprinter 903 314KA 1999 - Thompson
#21
(06-12-2012, 10:02 PM)Thompson Kirjutas: nimelt ei põle automaattulede asendis armatuurivalgustus ja numbritule valgusti. Park ja täistulede asendis süttivad nii armatuur kui ja numbrimärgituled.
Ma mõtlesin, et see debiilsus on minu W124'l kellegi ajuhiiglase kätetöö, aga tuleb välja, et vist ikka ei ole. Samas on minu auto tulede automaatikat ilmselt keegi näppinud, sest parktulede asendis põlevad mul endiselt lähituled ja ainult vasaku/parema poole gabariite ma ka põlema ei saa jätta, lihtsalt ei lülitu.

Vasta
#22
Ostsin eile 70€ eest volvo m46 käigukasti, millel on laylock P tüüpi eraldiseisev overdrive. Kui see mis ma teha püüan õnnestub siis... on mul 5 käik ilma suurepärast 722.3 kasti vahetamata. Lisaks saan alles jätta 4.32 difri. Ohh... tuleb paras aretamine.
Vasta
#23
Huvitav. Tee pilte ka siis.
having trouble having fun...
Vasta
#24
Homme teen mõned pildid.

Võtsin täna overdrive osa käigukasti küljest lahti. Õli käigukastis oli mustjaspruun ega lõhnanud väga hästi. Loodan et see pole overdrive'le halba teinud. Nimelt on seal ATF õli ja see on teatavasti punane.
Hea külg on see et on tõenäosus et ma saan käigukasti ja overdrive adaptrit kasutada eraldiseisvana JUHUL kui ma leian sinna otsa sobiva laagri koos laagripesaga. Homme seega käik laagrikeskusesse. Halvemal juhul lõikan käigukasti seina koos laagripesa ja laagriga ära. Käigukasti seest pean veel ära võtma väljundvõlli, kuna seal otsas on overdive sisse sobivad nuudid ja ekstsentrik, mis overdrive õlipumpa käitab. väljundvõlli teise otsa tuleb panna plaat mille külge saan adaptri käigukastist jõu võtmiseks või CV liite jaoks juhul kui asukohaga probleeme tekib ja tarvis kardaani keskele panna.

Keegi teab mõnd treialit kes soodsalt haltuurat teeks?
Vasta
#25
(08-11-2012, 05:04 PM)Laur Kirjutas: Huvitav leid.
No Rootslasi rohkem, suurem sissetulek, järelikult laekub riigile raha rohkem, nii lihtne see ongi.
noh Eestlasi vähem, vähem sissetulekuid riigile ja ideeliselt peaks olema ka väiksemal riigil vähem kulutusi nii,et kõik peaks olema omavahel võrdeline olema.....
Vasta
#26
Lammutasin vahepeal volvo käigukasti laiali.
Eemaldasin mulle vajalikud osad nagu:
Laylock P tüüpi overdrive ~0,74 ülekandega. kannatab kuni 300 NM pidevat väänet mis on m111 jaoks ilmselgelt piisav.
[Pilt: 62573-PC310005.JPG]
Käigukastist eemaldasin overdrive poolse võlli millelt tõenäoliselt lõikan ebavajaliku maha või lihtsalt eemaldan need üleliigsed hammasrattad.
Kui keegi teab mingit head treialit, siis andke teada. Vaja oleks teada, kas saab sellele võllile nuudid lõigata ja teha üleminekumuhvi neilt nuutidelt 722.3 väljundvõllile. Kui sellest asja ei saa siis tuleb sinna otsa saada universaalliigend. Eelistaksin esimest varianti - siis ehitan jäiga adaptri ja overdrive kinnituks otse 722.3 otsa.
[Pilt: 59469-PC310006.JPG]
Adapter volvo m46 kasti ja overdrive vahel. Loodan sellest ehitada overdrive kaane sisemisele poolele. Kui sellest midagi välja ei tule siis pean sinna midagi ise leiutama/lasta treida, aga eelistaksin seda kuna tal on vajalikud mutrikohad jne olemas.
[Pilt: 66243-PC310008.JPG]
Siit läheb edasi kardaan... mida ilmselgelt tuleb lasta lühendada.
[Pilt: 78293-PC310009.JPG]
Vasta
#27
Homme veedan ühe suurepärase päeva auto all lamades ja vaadates kuhu ma selle jupstüki paigaldada saan.
Vasta
#28
Niih, eile leidsin firma kelle tegevusalaks on imelike asjade valmistamine ja konsulteerisin natuke. Firmajuht ise on näppepidi õli sees nagu väikese töökoja omanikule kohane ja väga pädev. Ühesõnaga suurepärane. Ühesõnaga saavad nad treida overdrive'le kaane koos laagripesaga, lõigata võllilt maha see hammasratastega osa ja treida otsa auk koos keermega ning nuudid ja simmerlingi soon.
Praegu lihtsalt pean leidma sisenuudiga flantsi mille sisemõõt oleks ~27,5 mm, selle järgi saab nuudid treida.

Igaljuhul olen optimistlik- lihtsalt pole veel päris kindel kuhu ta paigaldan - keset kardaani ei saa panna kuna pole ruumi. ette oleks ideaalne aga vbolla pole piisavalt ruumi. taga oleks piisavalt ruumi aga väga ei tahaks seda difri külge kinnitada - võib viga saada. vedrustamata mass pole suur probleem kuna see on enivei raske auto ja vaevalt oleks see hullem kui topeltratastega kaubik.
Vasta
#29
Selgus põnev asi - silberis ei teata mis on minu väljalasketorustikus oleva vaakumiga juhitava klapi otstarve.
Vasta
#30
Tüütasin täna jälle silberautot. Nad olid abivalmid niiet väike Thumbsup neile.

Helistasin ja küsisin ühe armatuuritule kohta, mis mul veidi aega on põlenud. Selline kollane tuli millel on kujutatud ringikujuline nool.
Uuris ja puuris see tüüp seal ja lõpuks vin järgi tuvastas et autol on lisaks ABDle ka ASR, koondnimega ETS. Ütlesin et ma pole kül kuskil märganud asr off nuppu olevat ja kui kehv pidamine on, siis ABD toimib kah nii nagu peab, kuigi pean tunnistama et paigast võtab halvemini. Kui esimene lumepaanika oli, siis polnud foori tagant äraminek kunagi probleem. Nüüd kipub nagu käiama. Ta väitis et ei pea tingimata asr off nuppu olema. Niiet tuleb minna Horti ja arvuti külge panna.

Lisaks suutsime kahepeale selle ventiili (asub heitgaasi torustikus) otstarbe kindlaks teha. Nimelt on mul auto tehaseandmetes kirjas "noise reduction measure". Vbolla on see? Igaljuhul kindlalt ei tea selle pulpluplulaatori otstarvet vist keegi siin eestimaal ja karta on et vist isegi Daimler AGs peaks nad nuputama. Ju siis neil vedeles neid ventiile ja servosid ja lihtsalt toppisid neid pulli pärast.Rolleyes

Silberauto tehnik et ta pole kunagi sellise seadega autoga kokku puutunud.
Vasta
#31
Niih, täna sai jälle käed õliseks tehtud. Juba pikemat aega on käigukang olnud kui lambajalg. Käike oli tülikas vahetada ja üleüldse polnud väga vahva. Nädalavahetusel otsustas asi täitsa pornoks hakata. Parkingu peale panna ei saa, R peal peab käega jõuga hoidma, N ja D on kobamisi. Porno ühesõnaga.

Ühesõnaga läksin Viimsisse ja kakkusin käigukangi lahti. Selgus et käigukang ise funkab - seega viga peab olema trossis või kastis. Viga oligi trossis. Nimelt oli kasti hoova ja trossi kuulliigend kinni roostetanud. kui üritada käiku vahetada, läheb tross pinge alla kui vibu ja saab liikuda ainult natukene. Seal puudus ka kaitsekumm. Kuna sobivat kummi polnud käepärast, siis jäi see lahtiseks. Ehk kunagi leiab. Lisaks keevitasin kinni rebenenud käigukangi samba kronsteini. Nüüd töötab käigukangi asendi vahetus väga hästi, aga selle kummi pean ikkagi leidma, muidu on varsti sama jama.
Vasta
#32
Käisin Hort'is ja lasin kaabli külge panna. Viga on kuskil tagadifri automaatikas (ETS). Igaljuhul lähen varsti uuesti ja siis nad tõstavad auto üles ja üritavad sellest pudrust ja kapsast jagu saada.
Krt iga kord kui ma arvan et nüüd on see auto selge, avastan ma midagi huvitavat.
Vasta
#33
(23-01-2013, 07:04 PM)Thompson Kirjutas: Käisin Hort'is ja lasin kaabli külge panna. Viga on kuskil tagadifri automaatikas (ETS). Igaljuhul lähen varsti uuesti ja siis nad tõstavad auto üles ja üritavad sellest pudrust ja kapsast jagu saada.
Krt iga kord kui ma arvan et nüüd on see auto selge, avastan ma midagi huvitavat.

ETS ei ole difriga seotud. ETS tekitab "difriluksuuse" tagapidurite abil. Ehk pigem on kala ABSi ahelas...
Vasta
#34
(23-01-2013, 08:12 PM)v6sa Kirjutas:
(23-01-2013, 07:04 PM)Thompson Kirjutas: Käisin Hort'is ja lasin kaabli külge panna. Viga on kuskil tagadifri automaatikas (ETS). Igaljuhul lähen varsti uuesti ja siis nad tõstavad auto üles ja üritavad sellest pudrust ja kapsast jagu saada.
Krt iga kord kui ma arvan et nüüd on see auto selge, avastan ma midagi huvitavat.

ETS ei ole difriga seotud. ETS tekitab "difriluksuuse" tagapidurite abil. Ehk pigem on kala ABSi ahelas...

Tõenäoliselt seda nad silmas pidasidki kui ütlesid et difriluku automaatika. Ma isegi sattusin veits segadusse aga ausaltöeldes ajab see auto juba kõiki remondimehi segadusse. Tõenäoliselt on kuskil ETS kontrolleri blokis viga, katkine juhe, oksüdeerunud klemmid jne... selleks peab auto üles tõstma ja uurima.
Vasta
#35
Noniihhh, vahepeal pole nagu eriti miskit olulist toimunud. See asi mida ma vahepeal üritasin aretada, well, sellega on nii nagu ta on. Kulutatud rahast ja ajast on vits kahju aga noh... see selleks.
Igaljuhul on mul ikkagi kopp ees sõita 90km/h@3500rpm, seega ostsin Zeka käest 722.5 kasti ja panin Imre juures aja kinni.

Well, täna hakkas action pihta.

Kõigepealt tuli vana kast ära tirida. See oli nats keeruline kuna roolilatt segas turbiini lahtiühendamist. Tehtud see siiski sai eksole...

[Pilt: 221867294d349c_l.jpg]

Uus ja vana kast kõrvuti, siit algasid ka esimesed probleemid...

[Pilt: 22186725e7ed93_l.jpg]

1. Käigukasti tagumised leevendid olid erinevad ja vanalt uuele kinnitust tõsta ei saanud - selle probleemi lahendus tuleb tagapool.
2. Vanal kastil oli spidomeetri andur kastis, uuel kohta polnud. - haarasin õlekõrre ehk helistasin sõbrale kes ütles et saab ehitada karbikese mis muudab abs anduri signaali spidokale loetavaks.
3. Uuele kastile on vaja leida kickdowni ja 5 käigu solenoidi pistik - pole veel leidnud.
4. Vana kasti käiguvahetustrossi kinnitus ei sobi uuele - otsustasime et keevitame mingi erzats kinnituse käigukasti tugitala külge.
5. Vanal kastil oli suur õlivann, uuel väike - läheb vahetusse, kuna tegemist on heavy duty masinaga, siis parem rohkem õli kui vähem.
6. Käiguvahetustrossi munakas oli roostes ja kinni - roosteeemaldiga sai lahti. Peab sinna kõvasti tavotti panema ja mingi kummikatte leiutama.
7. Mingi trossi ja konksude teema. vanal oli üks ja uuel kaks - midagi nad mõtlesid välja. Ma polnud kohapeal ja unustasin küsida.

Ja lähebki paika!

[Pilt: 22186731a00c6d_l.jpg]

Siin parasjagu leiutatakse kronsteini.

[Pilt: 2218673308f4e3_l.jpg]

ja siin on peaaegu valmislahendus.

[Pilt: 22186735583fa9_l.jpg]

Siiani suured tänud Imre&Kambale.

To be continued...
Vasta
#36
See uus 722.5 kast pole W124 pealt võetud eks? W124 spido on trossiga va V8 mudelid, aga viimastel oli teine kast.


Polegi soovida muud, kui edu ja jätku! Ületamatuid takistusi pole olemas, vähemalt autodega/tehnikaga mitte.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#37
(13-04-2013, 12:33 AM)hents99 Kirjutas: See uus 722.5 kast pole W124 pealt võetud eks? W124 spido on trossiga va V8 mudelid, aga viimastel oli teine kast.


Polegi soovida muud, kui edu ja jätku! Ületamatuid takistusi pole olemas, vähemalt autodega/tehnikaga mitte.

Kusjuures on 124 pealt võetud. Sellest polnud mulle siiski abi kuna mu sprinter luges pöördeid elektrooniliselt. Pöördeandur oli käigukasti otsas olevasse pessa pandud nii et ta luges käigukasti välljundi pöördeid.

Mu sõber ütles et saab valmistada jagaja. Kui teada palju impulsse tekitab abs-i andur ühe pöördega, siis on need võimalik konvertida üheks signaaliks spidoka juhtmele.
Tead ehk sina palju MB abs ühe ringiga signaale annab? Või on see vastavalt aastale ja mudelile erinev?
Kas on võimalik lihtsalt juhtmele tester külge panna, ratast ringi keerata ja mõõta impulsse?

Vasta
#38
Räägi miks Laylockist midagi välja ei tulnud ?
having trouble having fun...
Vasta
#39
(13-04-2013, 12:52 PM)itbilen Kirjutas: Räägi miks Laylockist midagi välja ei tulnud ?

Oleks vbolla isegi tulnud. Kaane lasin valmis teha ja väga ilus tuli, aga tsementeeritud võllile nukkide tegemine... Confused

Hinnapakkumised läksid lihtsalt nii suureks et odavam oli osta 5-ne kast ja Imre juures vahetada lasta. Ega ma veel täpselt tea kui suure arve Imre mulle esitab aga vähemalt ma tean mida ma selle eest saan.

Nüüd on mul 140 eurone ilus alumiiniumist paberiraskus.
Vasta
#40
(05-01-2013, 01:11 PM)Thompson Kirjutas: Niih, eile leidsin firma kelle tegevusalaks on imelike asjade valmistamine ja konsulteerisin natuke. Firmajuht ise on näppepidi õli sees nagu väikese töökoja omanikule kohane ja väga pädev. Ühesõnaga suurepärane. Ühesõnaga saavad nad treida overdrive'le kaane koos laagripesaga, lõigata võllilt maha see hammasratastega osa ja treida otsa auk koos keermega ning nuudid ja simmerlingi soon.

Selge. Yhes6naga keegi hindas natuke v6imed yle. Millegipärast arvasin ise ka et just v6ll saab takistuseks...
having trouble having fun...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB V220 1999 W638 isakene isakene 12 8,452 28-05-2019, 09:19 AM
Viimane postitus: herki
  Mercedes-Benz E 200 Classic, 1999, W210 - Uku Uku 0 3,054 09-04-2017, 01:04 PM
Viimane postitus: Uku
  MB C 220 CDI 1999, Random Hero Random Hero 21 20,606 17-05-2016, 11:43 AM
Viimane postitus: Random Hero
  MB w210 300td, 1999 stern100 stern100 15 12,285 13-11-2015, 07:24 PM
Viimane postitus: stern100
  MB E320 Elegance 4matic, 1999, w210 - tumesinine tumesinine 8 11,708 27-05-2015, 09:23 AM
Viimane postitus: tumesinine
  Mercedes-Benz CLK 230 Kompressor, 1999, w208 - OnkelMats OnkelMats 22 20,093 28-07-2014, 11:34 PM
Viimane postitus: OnkelMats
Smile W210 E320CDi Avantgarde - 1999/12 - GrHo66 GrHo66 34 31,505 09-02-2014, 04:49 PM
Viimane postitus: Maitz
  W220, S320, 1999 - tets tets 9 7,492 18-10-2013, 01:46 PM
Viimane postitus: danil523
  Mercedes-Benz, w210, E290, 1999 - Sumerko sumerko 8 11,603 08-02-2011, 01:07 AM
Viimane postitus: sumerko
  W210 E 320 CDI T Avantgarde12/1999 a. - Maitz Maitz 43 31,324 03-09-2010, 06:06 PM
Viimane postitus: Maitz



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 12 külali(st)ne