Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Jul 2006
Maine:
0
mul nimelt käsil mb w115 taastamine. Nii probleem siis pihustitega.Panin uues pihusti otsad aga mootor ikka suitseb, kontrollisin pihusteid ja uued pihustid ei pihustanud. Uurisin siis vähe kirjandust ja leidsin et pihustid peaxid avanema mingi 110-120 juures (mul avanesid 140 juures). Kas sellest võib tuleneda ka mootori suitsemine. kas kusagil pihusteid saab reguleerida. Äkki mõni parem soovitus
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
19-11-2006, 10:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-11-2006, 10:34 PM ja muutjaks oli Heinar.)
W123 käib surve reguleerimine seibiga, asub selles otsas vedru taga, kus kütus siseneb.
Mis mõttes ei pihustanud,kuda auto mootor siis käima sai minna?
Postitused: 535
Teemad: 46
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Diiselmootori normaalne töö on tõesti üpris keeruline protseduur.
See,et mootor suitseb võib alguse saada õlirõngastest,klapisääretihenditest,valest sissepritsenurgast,venind ketist,pihustitest,vigasest plokikaanest,kütusest,kõrgssurvepumbast,õhufiltrist jne.
Kõige parem on ikka lasta teha täielik diagnoos alates kompressiooni-pumba- pihustite surveastmete mõõtmisest.
Kui praktika ja vajalikud abivahendid puuduvad,oleks otstarbekas ikka pöörduda spetsialistide poole.Odav lõbu see aga kindlasti pole.