Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Pihustite reguleerimine - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: Pihustite reguleerimine (/showthread.php?tid=3190)



Pihustite reguleerimine - handoP - 19-11-2006

mul nimelt käsil mb w115 taastamine. Nii probleem siis pihustitega.Panin uues pihusti otsad aga mootor ikka suitseb, kontrollisin pihusteid ja uued pihustid ei pihustanud. Uurisin siis vähe kirjandust ja leidsin et pihustid peaxid avanema mingi 110-120 juures (mul avanesid 140 juures). Kas sellest võib tuleneda ka mootori suitsemine. kas kusagil pihusteid saab reguleerida. Äkki mõni parem soovitus


RE: Pihustite reguleerimine - Heinar - 19-11-2006

W123 käib surve reguleerimine seibiga, asub selles otsas vedru taga, kus kütus siseneb.

Mis mõttes ei pihustanud,kuda auto mootor siis käima sai minna?


RE: Pihustite reguleerimine - v6sa - 20-11-2006

Kui ise pihusteid edukalt reguleerinud pole, siis on mõtekas see töö jätta kogenenumatele. Kuna Sa ei kirjuta, kuskandis reguleerida soovid, siis ei oska soovitada. Tallinnas on Test-rem näiteks selline koht, Tartus näikse olevat Stikke... Oisus on miskised vennad ja Roosna-Allikul...

Alati võib katse-eksituse meetodil õppida, kuid see kipub kalliks minema..

Kuidas mootor töötada sai, kui pihustid ei pihustanud?

Soovitus on pihustid lasta ära reguleerida korralikus stendis.

Kas pump on ikka korras ja suudab piisavat survet tekitada? 123 mootorile on pihusti avanemissurve 115 bar uuel ja 104 bar on remondipiir.

115 kohta minu AD ei näita üldse diislit.Angry


RE: Pihustite reguleerimine - nordrainbow - 20-11-2006

Diiselmootori normaalne töö on tõesti üpris keeruline protseduur.
See,et mootor suitseb võib alguse saada õlirõngastest,klapisääretihenditest,valest sissepritsenurgast,venind ketist,pihustitest,vigasest plokikaanest,kütusest,kõrgssurvepumbast,õhufiltrist jne.
Kõige parem on ikka lasta teha täielik diagnoos alates kompressiooni-pumba- pihustite surveastmete mõõtmisest.
Kui praktika ja vajalikud abivahendid puuduvad,oleks otstarbekas ikka pöörduda spetsialistide poole.Odav lõbu see aga kindlasti pole.