Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w140 600SEL mootori tööga probleemid!
#21
Niipalju kui lugenud olen, on tegemist täielikult ilma hülssideta ja silikoon-alumiiniumiga tehtud silndiri seinad.
Vasta
#22
Silindri surveid oled mõõtnud?
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#23
(03-12-2012, 01:27 AM)R129 Kirjutas: Silindri surveid oled mõõtnud?

Täna plaanis teha seda.
Vasta
#24
Nii....rõhud: 1. 12bar 2. 13bar 3. 13.5bar kõik on need silindrid kus on õli ja mis ei tööta.

Võrdluseks töötavates silindrites rõhud 10-11bar

rõhud on mõõdetud suhteliselt tühja akuga ning -3C kraadise mootori temperatuuriga.

Mis arvate?

Samuti sai pisut endoskoobiga uuritud 1 silindri seina ja ei paistnud seal mingeid kraapse, oli ilus hall pind. Aga no väga pikalt ei saanud uurida, väljas ju külm.

Kas on võimalik, et enne seisma jätmist ummistas parema kati ära ja nüüd kuidagi selle vasturõhu pärast satub õli silindrisse miskit moodi?

Järgmise asjana plaanis üks väljalaske kolledest lahti võtta....

Vasta
#25
Üritasin kollet maha saada aga lisaõhupump jäi ette ja loobusin sellest mõttest ja ronisin auto alla ja lõikasin parema summuti, enne katti pooleks. Summuti välisküljelt oli näha et kus oli väiksemgi auguke, sealt ka korralikult õline.
Panin käima ja nüüd on siis seis selline, et parem silindririda tööötab vahelduva eduga. Et kui hakkad aeglaselt mootori pöördeid tõstma, siis vahepeal võtab mõneks sekundiks järgi parema rea ja siis jälle kaob ära. Otseseselt pöörete arvuga see seotud pole aga enamasti tuleb parem pool järgi 3 tuhande ja 4 vahel, isegi ühtlaselt hoides toimib selles vahemikus sagedamini. Samas võib ka jba 1500 ja edasi vahemikus järgi võtta. Suhteliselt kaootiline värk. Tühikäigul järgi ei võta. Järsult gaasi vajutades on enamasti parem rida ka toimimas ja pöördesse läheb ülikiirelt ja ühtlase käiguga.......enamasti.
Ja jamab ikka kogu parem pool korraga, nii et kui järgi võtab siis kohe pööre tõuseb korralikult. Umbes-täpselt nii, et kas kõik - või mitte midagi.Smirk
Igaks juhuks uurisin ka karteris olevat rõhku ja korgiga testides selgus, et seal on pigem vaakum kui rõhk, sest õlikork püsis nagu naelutatult.


Aga mis võiks seda parema poole mittetöötamist põhjustada? Üks on selge - kütet tuleb peale piisavalt (sellest ka see katt saba andis).

Aga miks toimub süttimine paremas reas ainult aegajalt?

Sai ka jagaja kaas maha krutitud. Nii rootor kui ka kaas tunduvad olema päris värsked ja minimaalsete põlemisjälgedega klemmidel.

Usun, et jamas ka probleemide alguses kogu parem pool. Mõtlen just seda kiirushoidjaga sõitmist(aegajalt viskas kiiruse ülesse->parem rida hakkas tööle ja mootori ebaühtlast tööd->ainult 6 silindrit toimisid. Samal ajal, kui paremat rida ainult uputas ja niimoodi see katt ära sulaski.

Süütepool??? Või süütemoodul?(Asi mille tööülessannetega 100% kursis pole) Või miskit kolmandat.......
Vasta
#26
Minu omal ka yks pool jamas- vahest töötas vahest mitte. Viga oli syytepoolis.
Kas 6li ikka silindris?
Vasta
#27
(04-12-2012, 11:07 PM)itbilen Kirjutas: Minu omal ka yks pool jamas- vahest töötas vahest mitte. Viga oli syytepoolis.
Kas 6li ikka silindris?

Ei. Enam küünlaid märjaks ei tee. Eks homme hakkam poole ümber tõstma.....vahel on ikka topelt osadega mootoril eelised ka......aga enamasti on see lisakulutuse põhjuseks.


Vasta
#28
Tuleb valja, et hommik on õhtust targem. Kui nüüd natuke täpsemalt sümptomeid jälgida, siis on segu ilmselt ikkagi liiga rikas.

Ok. Lambda ei tööta. Kas on võimalik, et lambda ajab segu nii rikkaks, et mootor ei käi? Kui pistik lahti võtta kas siis peaks defaulti minema ja segu ikkagi toimimise piiridesse jääma?
Vasta
#29
Kas kummalgi real on oma kütuserõhu regulaator?
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#30
Ei. Regulaatorit on ainult 1.
Vasta
#31
Pärast mitmeid tunde mõõtmisi ja uurimisi-puurimisi, selgus et õhukulumõõtja juhtmed, olid lühises. Lühis oli juhtplokkide kasti alla minevas juhtmekimbu osas, päris kasti juures ja sai need ka sealt siis ära vahetatud(algselt vahetasin õhukulu juhtmed kuni süütemoodulini). Siinkohal ei hakka täpsustamagi milline õudus kuubis seda teha oli!Retard

Üks tähelepanek minu poolt on veel see, et mädanevad AINULT õhukulumõõtjate ja drosselite juhtmed ning nn. mootoripealne juhtmesari kuni suure vahepistikuni. Ülejäänud on täiesti ok.

Lisaks sai veel vahetatud ka p. drosseli juhtmed ning määritud potekad, hammakad.Thumbsup

Kui nüüd veel kuskilt puudu olevad 15 pikka orig. velje polti ka saaks siis saaks talvekad alla ning lambdat vahetama minnaEusa_dance


Tänud kõigile, kes kaasa elasid.Thumbsup

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Rainbow W140 CO² paigast Preda 8 893 18-04-2024, 03:06 PM
Viimane postitus: EuroMerc600SEL
  MB 600SEL tühikäik ujub EuroMerc600SEL 11 1,418 08-03-2024, 12:13 PM
Viimane postitus: EuroMerc600SEL
  W140 Tagurdustuled ktmduke 5 592 27-09-2023, 08:24 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W140 värvtööd TAD17I 3 724 23-04-2023, 04:37 AM
Viimane postitus: TAD17I
  W140 kesklukk ktmduke 1 654 21-02-2023, 11:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  W140 tagatuled MAV 4 1,196 21-04-2022, 11:27 PM
Viimane postitus: Rolz
  W140 500SEL ASR/ABS Barbarossa 8 1,635 13-12-2021, 03:24 PM
Viimane postitus: Lahekas
  w140 Süütelukk katki hanr 2 1,236 05-05-2021, 09:44 AM
Viimane postitus: hanr
  W140 paar tüüphäda + kadunud säde roodla 7 2,315 19-04-2021, 11:20 PM
Viimane postitus: roodla
  W140 500SEL heitgaasid Barbarossa 6 1,543 28-03-2021, 08:53 PM
Viimane postitus: mydimees



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne