Postitused: 13
Teemad: 7
Liitus: May 2006
Maine:
0
Tere,mure selles et armatuuris põleb mootori tuli ja peale mõnda aega käimist ei lähe enam üle 3000 pöörde,alguses kui käima paned ja sõidad siis laseb ilusti peeneks ja sõidab aga ükshetk lähe väga tuimaks ja ei lase pöördeid ülesse.kui välja suretada ja uuesti käima panna siis mingi hetke jälle kõik töötab.Ehk kellegil kogemusi antud probleemiga?
tervitades Timo
Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
Kohvipaksu pealt julgeks öelda et 6hukoguse lugeja, täpsemalt saad teada kui diagnostikasse viid...
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
Avarii režiimi läheb mootor, sellepärast ei lähe pöördesse.
Ise suvaliste juppide vahetamine läheb kallimaks kui diagnosti/remonti viimine.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
(25-11-2012, 12:35 AM)BlackLady Kirjutas: Samade, täpselt nende samade, sümptomitega oli meil W211 E270CDI - põhjuseks oli EGR klapp.
avariis olev mootor käitub alati ühtmoodi, aga vigu võib olla kümneid.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 13
Teemad: 7
Liitus: May 2006
Maine:
0
Tagant tuleb musta ka(ennemalt ei ole seda olnud)
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
Seni on kõik sihukesed mured saanud leevendust peale arvutiseanssi tehtud remondile. Võib ka tükkhaaval hakata vahetama, kuid nii võib auto väärtus kiiresti mitmekordistuda.
[/quote]
... jutt osaliselt õige aga kas just auto väärtus sellest tõuseb, pigem suureneb omahind aga väärtus jääb samaks või pigem langeb kui mootorit tööle ei saa :-)
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.