Postitused: 9
Teemad: 5
Liitus: Aug 2012
Maine:
0
Tere
Nimelt siis kaob vool kuskile ööpäevaga nii, et aku täitsa tühi ööpäevaga, mõõtsin , kadu on 1,3 amperit umbes..
Vaatasin läbi enamus kaitsmed ja plokid, kuid sealt ma viga ei leidnud.
Kas keegi oskab aidata mind edasi, mida veel vaadata ja kust ostida edasi viga ?
Või äkki on mõni tüüpviga , kuhu see vool kaduda võib ?
autoks 220cdi 2001 a
Postitused: 518
Teemad: 76
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Ühenda command või raadio lahti ning mõõda siis uuesti.
W463 ja W212
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Minu omal tegi seda asja mootori lisasoojendi, mis sisselaske lekke tõttu õliga kaetud oli ja seetõttu ka lühisesse läinud. Õnneks sai õigel hetkel ka tossamine avastatud ja süsteem lahti ühendatud.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 263
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Kui nii suur kadu, siis lase autol magama jääda ja tee mõõtmised kaitsmeplokkidest. Sis mõistad mis ahela kaitsme kaudu see kadu toimub.
Postitused: 93
Teemad: 29
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
Tere
Mul oli c200 cdi 2004a sama probleem ja avastati et lisasoendus oli lühises ja uus maksis 12000 EEK.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Pole mõtet neti teel diagnoosida. Kui sa ei oska mahalaadimise vigu ise diagnoosida (nagu näiteks palju kahtlasemate remonditöökodade "elektrikud"), siis tuleb pöörduda spetsialisti poole.
Ökki jääb tagumine ukse plokk ülesse ja ei lähe magama, äkki hoopis kliima plokk?
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
1.3 AMP viitab sellele, et kere can võrk ei lähe magama. Kui nii, siis sellisel juhul on peaaegu igas kaitsmes tarbimine olemas ja suht loterii süüdlane kätte saada. Kui can magama ei lähe siis on kõik ploklid üleval ja tarbivad voolu. Kas masinal on EL istmed mäludega. Kui jh ,siis võta prooviks esi- istmete alll olevatel plokidel toide ära. Samas on olnud ka kombi süü jne.
Postitused: 9
Teemad: 5
Liitus: Aug 2012
Maine:
0
16-11-2012, 12:15 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-11-2012, 12:22 AM ja muutjaks oli taavi6.)
(15-11-2012, 09:24 PM)wdb240 Kirjutas: 1.3 AMP viitab sellele, et kere can võrk ei lähe magama. Kui nii, siis sellisel juhul on peaaegu igas kaitsmes tarbimine olemas ja suht loterii süüdlane kätte saada. Kui can magama ei lähe siis on kõik ploklid üleval ja tarbivad voolu. Kas masinal on EL istmed mäludega. Kui jh ,siis võta prooviks esi- istmete alll olevatel plokidel toide ära. Samas on olnud ka kombi süü jne.
Istmed ei ole mäluga.
Ise ma seda tuvastada ei suuda enam. Pakkuge mulle asjatundjaid, kes selle vea ülesse võiks leida.
Ei viitsi seal kapoti all käia enam igapäev ja akujuhet maha võtta...
(15-11-2012, 08:15 PM)R129 Kirjutas: Pole mõtet neti teel diagnoosida. Kui sa ei oska mahalaadimise vigu ise diagnoosida (nagu näiteks palju kahtlasemate remonditöökodade "elektrikud"), siis tuleb pöörduda spetsialisti poole.
Ökki jääb tagumine ukse plokk ülesse ja ei lähe magama, äkki hoopis kliima plokk?
Olen nõus, et iga "elektrik" ei jaga matsu, pigem kohe spetsi poole pöörduda ennem kui käia läbi algul mitu erinevat nn. asjatundjat.
Aga kus kohast ma leian siis nt ukse plokki ja kliima ploki, et testiks ära kohe.
Mul on ka millegipärast kõrvalistuja tagant täitsa märg, et lirtsub lausa, võib äkki sealt mingi kaudu lühisesse minna ? ja huvitav , et kus kogas see vesi sinna sisse tungib, vaatasin nagu auto alt ja võtsin põhjakaitsme ka ära aga nagu ei saanud aru küll kus kohast .. ?
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(16-11-2012, 12:15 AM)taavi6 Kirjutas: Mul on ka millegipärast kõrvalistuja tagant täitsa märg, et lirtsub lausa, võib äkki sealt mingi kaudu lühisesse minna ? ja huvitav , et kus kogas see vesi sinna sisse tungib, vaatasin nagu auto alt ja võtsin põhjakaitsme ka ära aga nagu ei saanud aru küll kus kohast .. ?
Katuseluuk on we?
Postitused: 9
Teemad: 5
Liitus: Aug 2012
Maine:
0
(16-11-2012, 08:30 AM)stihl Kirjutas: (16-11-2012, 12:15 AM)taavi6 Kirjutas: Mul on ka millegipärast kõrvalistuja tagant täitsa märg, et lirtsub lausa, võib äkki sealt mingi kaudu lühisesse minna ? ja huvitav , et kus kogas see vesi sinna sisse tungib, vaatasin nagu auto alt ja võtsin põhjakaitsme ka ära aga nagu ei saanud aru küll kus kohast .. ?
Katuseluuk on we?
Ei ole katuseluuki
Postitused: 9
Teemad: 5
Liitus: Aug 2012
Maine:
0
Sain lõpuks mure murtud.
Asi oli siis nii, et viisin auto MB abi'sse peterburi mnt'le. Seal siis avastati, et vooluleke on 3's kohas -kellaplokis, tagumises SAM plokis ja siis pagassilukk, ei lasknud samuti autol magama jääda. Tundus ,et seal on väga pädev elektroonik, oskas õigest otsast asja uurima hakata. Olid proovinud seal enda detailidega kõik üle, et tuvastatda voolu leket.
Muidu ikka võib juhtuda, et 1 vooluleke, aga et 3..see on müstika...rahakott ehamatas samuti ära lõpuks. Remont läks pisut üle 500 euri.
Romulast kellaplokk 80euri
uus tagalukk 77euri
ja SAMI plokk 225 euri
ülejäänd tööraha ja lekkeotsing.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(03-12-2012, 09:22 PM)taavi6 Kirjutas: ...
Olid proovinud seal enda detailidega kõik üle, et tuvastatda voolu leket.
...
Julged mehed.
Hea, et korda said. Kas auto jäi peale "remonti" viisakaks? Katted paika, juhtmed peitu, auto näpujälgedest puhtaks?
Julged teistelegi soovitada? Pane siis remondikohtade teemasse ka kirja:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=6877
Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
Tere! Olen ka nyyd suure mure ees. Nimelt jookseb aku tyhjaks mone tunniga. Auto, cdi 220 2002a w203 seisis u 3 aastat ja nyyd käima pannes avastasin sellise vea. Mootmiste tulemusena kaob mööda starteri juhet kusagile kollektori alla. Starterilt sai juhe lahti yhendatud. Vool kaob ka, kui votit syytelukus pole. Kas see voibki see lisasoendus olla? Ja mis voiks olla selle soenduse ametlik nimi? Esindusse pole voimalik viia, vahema u 100 km. Tänud abistajatele.
|