Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W210 E300D 95a. immo plokk lekib
#1
Tere.
Mure siis selline, et immo plokk mis asub pumba kõrval/küljes lekib kütust kui hommikul auto käima panna. Kui mootor soojaks läheb siis enam ei leki (vähemalt praegu).Kas seda plokki võib ise ka maha võtta või kaasneb sellega paela otsas remonti sõit hiljem? Plokil küljes ka mingi juhtmestik, enamusel pidavat olema kuidagi gaasitrossiga? Uue ploki hinnaks pakuti 225eur aga vahetamisega ei ole siiani tahtnud keegi tegeleda. Arvatakse ,et pärast vahetust tuleb minna Silberautosse uut programmeerima (et omaks tunnistaks). On kellegil aimu, ehk on seal mõni tihend mida vahetada saab või midagi sellist. Kui on ainult uue vasu vahetamise võimalus, siis mis firma seda tööd teeks? Tänud !
Vasta
#2
Harjumaa inimesel ei tasuks mõne petsialitsi arvamise alusel end lolliks mõelda, vaid minna kilulinna Lesvenist või Hort Autost diagnoosi (ja võimalusel, ka ravi saama).

Mina tahaksin küll seda immoplokki näha - polegi enne kohanud. Pilti saab?
Vasta
#3
(26-10-2012, 08:26 AM)v6sa Kirjutas: Harjumaa inimesel ei tasuks mõne petsialitsi arvamise alusel end lolliks mõelda, vaid minna kilulinna Lesvenist või Hort Autost diagnoosi (ja võimalusel, ka ravi saama).

Mina tahaksin küll seda immoplokki näha - polegi enne kohanud. Pilti saab?

Hommikust.
Seda ,et see on immo plokk jne öeldi diislimeistrist Lennujaama teelt. Samas ütlesid nad, et nii vanu autosid ei tee. Uurin Hort Autost mis sellest arvatakse. Tänud
Vasta
#4
(26-10-2012, 08:26 AM)v6sa Kirjutas: Mina tahaksin küll seda immoplokki näha - polegi enne kohanud. Pilti saab?

Tundub, et ta jah mõtleb kõrgsurvepumba juures IMMO-t. Mul kunagi ka kalas ja Karlas diislikeskuses killiti see IMMO üldse ära. Hiljem enam KickDown ei toiminud - öeldi, et see käib asja juurde, vähemalt käivitub ju. Kurat mehed, enne oleks seda pidanud ütlema kui auto lombakaks tegite.

LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
Vasta
#5
ot: kas kellegil karla diisliga mõni hea kogemus ka on?
Ise pole kunagi käinud, kuid kõik keda isiklikult tean on ropendanud.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#6
Nagu ma aru saan pole endal mõtet seda lahti võtma hakata? Karla autosse ei tahaks jah nagu viia, küsin mis see Lesven arvab. Hort Auto ei tahtnud mul isegi tihendeid vahetada viimati. Ju siis ei viitsi nii vana autoga tegeleda...
Vasta
#7
oisu diisel viitsib küll.:-)
Vasta
#8
(26-10-2012, 10:42 AM)Laur Kirjutas: ot: kas kellegil karla diisliga mõni hea kogemus ka on?
Ise pole kunagi käinud, kuid kõik keda isiklikult tean on ropendanud.

Äkki peaks teema tegema - "Positiivsed kogemused Karlaga" Retard
Vasta
#9
Vend mul käis Karlas. Igaljuhul asjaga millega Oisu jms. kohad hakkama ei saanud tehti seal ~15 minutiga ära.
Vasta
#10
(26-10-2012, 07:13 PM)Nustu826 Kirjutas: Vend mul käis Karlas. Igaljuhul asjaga millega Oisu jms. kohad hakkama ei saanud tehti seal ~15 minutiga ära.

Keerati mingi sigakallis uus tykk kylge?
Tehti vigade nullimine

Karla on end nii rasva s88nud, et ei viitsi remontida - ikka uus tykk kylge. Kuid mitte ighayhe rahakott ei kannata sellist l2henemist...
Vasta
#11
Kuna üksi koht pole mitme päeva (mõni juba kahe nädala) jooksul tagasi kirjutanud/helistanud sooviks teada mis jupiga mul ikkagi tegemist on. Ehk on kusagil mingi kirjeldus/skeem selle asja kohta olemas. Ehk siis mille jaoks see on ja mis seal sees lekib. Üritasin paar pilti teha telefoniga aga ei oska neid kuidagi arvutist siia ülesse laadida...
Vasta
#12
nii... suutsin pildid kuhugi pildiparki laadida kui see nüüd näha jääb

http://pildipark.clubmb.ee/pilt/69744-pilt22.JPG

http://pildipark.clubmb.ee/pilt/26353-pilt11.JPG
Vasta
#13
Karla on nüüd küll viimane koht kuhu mina oma auto viiksin, sain sealt sellise arve et võtab nii mõnelgi rikkal silmad märjaks, lisaks sõimati nägu täis kah veel et ise tulid ja ise oled süüdi et remonti tahtsid, hinnast ei rääkinud keegi et nii suureks läheb, ei tahetud öelda ka mis remonti tehti, öeldi vaid et korras, sõidab... Isiklikult minul väga negatiivne kogemus.
Vasta
#14
IMMO plokk on ainult 601 ja 603 mootoritel.EHK siis vito, V-klass 638(230D/TD) ja W140 (350TD). W210 omas 604, 605, 606 mootorit. 601, 603 on mehaanilise pumbaga mootorid ja neid pole võimalik muud moodi käivitustakistust luua, kui IMMO kütuse-kraanplokiga. Viimane siis saab käivitus loa võtme tuvastus plokilt ja võimaldab seljuhul kütusel kõrgsurve pumpa jõuda. Immo ploki paigaldusel on tõesti vaja auto kere number testriga sisse kirjutada ja lammutusest ei saa neid võtta. Lisaks käib ta pumba külge spetsiaalse ühekirtselt keeratava turva poldiga.

Sinu autol on aga selle koha peal LISA SURETUSKLAPP, mis ei ole mitte immo klapp ja mis on lihtsalt paari TORX kruviga kõrgsurve pumba küljes. 90% juhtudel hakkab lekkima klapi ja kõrgsurve pumba vaheline O rõngas. A0219977548 telli uus ja vaheta hirmu tundmata ära. 10min. töö

Vasta
#15
(27-10-2012, 01:18 PM)wdb240 Kirjutas: ....
neid pole võimalik muud moodi käivitustakistust luua, kui IMMO kütuse-kraanplokiga. Viimane siis saab käivitus loa võtme tuvastus plokilt ja võimaldab seljuhul kütusel kõrgsurve pumpa jõuda. Immo ploki paigaldusel on tõesti vaja auto kere number testriga sisse kirjutada ja lammutusest ei saa neid võtta. Lisaks käib ta pumba külge spetsiaalse ühekirtselt keeratava turva poldiga.

Kas IMMOplokk takistab siis vaid kütuse jõudmist ettandepumbast KSP sisendisse? Või on ikak otsapidi pumba sees olevas hoovastikus ka kinni?

Ma saan aru, et vastus sellele ei ole ehk turvaline, kuid vahest siiski harid huvilisi...

(27-10-2012, 01:18 PM)wdb240 Kirjutas: Sinu autol on aga selle koha peal LISA SURETUSKLAPP, mis ei ole mitte immo klapp ja mis on lihtsalt paari TORX kruviga kõrgsurve pumba küljes. 90% juhtudel hakkab lekkima klapi ja kõrgsurve pumba vaheline O rõngas. A0219977548 telli uus ja vaheta hirmu tundmata ära. 10min. töö

Milleks topeltklapp? Või tehaksegi teemaks oleval mootoril kogu tapmine selle kaudu, kütusekogust latilt nulli keeramata?
Vasta
#16
Tänud vastuste eest kõigile, hakkan teisipäeval lahkama seda siis paistab mis ja kuidas Smile
Vasta
#17
(27-10-2012, 02:42 PM)v6sa Kirjutas: Kas IMMOplokk takistab siis vaid kütuse jõudmist ettandepumbast KSP sisendisse? Või on ikak otsapidi pumba sees olevas hoovastikus ka kinni?


Milleks topeltklapp? Või tehaksegi teemaks oleval mootoril kogu tapmine selle kaudu, kütusekogust latilt nulli keeramata?

Immo plokk ehk siis immo klapp takistab ainult kütuse pealevoolu kõrgsurve pumbale. Füüsiliselt ei takista ta midagi pumbas. Suretus toimub ikka vaakumi abil.


Suretus klapp on primaarne mootori välja suretamisel, kuid kasutatakse teatud osal ka sekundaarsuretuse abi . Ehk siis mõlemad toetavad teineteist
Kui on klapil mingi viga ja mootori pöörded ei ole aeglustunud ca 1sec. jooksul peale sureutse tellimist, siis sunnitakse elektrooniliselt koguse regulaatorit pumba latti sekundaarsele välja suretamisele 100% . Kui on toimunud sekundaarne välja suretamine, siis loetakse mootori ajusse ka viga ja järgmisel käivitusel põleb EPC ning võimsus on piiratud.
Sureture klapp on aga omaette huvitav komponent. Nimelt on trema ülesanne sureutsel pöörata etteande kütuse liikumine vastassuunaliseks. Lihtsustatult: Suretusel pumpab etteande pump kõrgsurve pumba tühjaks tagasi paaki.
Miks on selline lahendus välja mõeldud?......ARVAN, et kui pumbas elektroonikaga peaks midagi juhtuma. siis ei ole võimalik mootorit kuidagi suretada. Sellel pumbal puudub vanematele ridapumpadele omane STOPP kirjaga suretushoob.

Vasta
#18
(29-10-2012, 12:11 AM)wdb240 Kirjutas: ...
Lihtsustatult: Suretusel pumpab etteande pump kõrgsurve pumba tühjaks tagasi paaki.
...

Ma tänan.Eusa_clap

See tühjaks pumpamine peaks tähendama siis ka seda, et järgmine käivitus on mõnevõrra pikem? Kuigi täppispaarid ja trass jäävad kütust täis, kulub etteanderõhu tekitamiseks õige mitu etteandepumba töötsüklit...

Kas ebaõnnestunud tapmisele järgneval EPCtule süttimisel saab veast lahti mootorit seisates ja uuesti käivitades? Või kaob see vaid arvuti abiga?
Vasta
#19
Käivitumine on olnud alati hea, neil mootoritel. Pigem ongi probleeme suretamisega. Kõrgsurve pumpa ei pumbata tegelikult tühjaks. Etteanne tõmmatakse alarõhu alla ja see seiskab suht ruttu. Ilmselt pärast seiskumist vajub ise tagasi ja uuel käivitusel on küte juba olemas.

Viga peale ebaõnnestunud suretamist muutub mitte aktiivseks 5 õnnestunud suretamis järel ja mäletamistmööda vist tuli kustub . Tester aitab koheNod


Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W210 raadio juhtmete teadmatus r2lfian 0 124 24-09-2024, 12:30 AM
Viimane postitus: r2lfian
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 373 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  W210 722.6 5G-TRONIC käigukasti variandid dinowalk 2 833 01-05-2022, 05:52 PM
Viimane postitus: dinowalk
  W210 Naviga Becker Comandi vastu roodla 0 536 13-03-2022, 11:59 PM
Viimane postitus: roodla
  elektriga juhtus , w210 veixmbs 4 1,032 17-02-2022, 09:48 PM
Viimane postitus: veixmbs
  W210 220d EPC vigane käivitus valdis6 1 755 16-12-2021, 10:31 AM
Viimane postitus: v6sa
  K: W210 kütuse pump + pilt siimsl1 14 15,015 10-12-2021, 10:05 PM
Viimane postitus: v6sa
  W210 320CDI TOSSAB veixmbs 7 1,196 19-11-2021, 09:58 PM
Viimane postitus: veixmbs
  w210 2001 aasta kõlarid Alan87 1 1,979 03-11-2021, 08:23 PM
Viimane postitus: MAV
  w210 cd mängija veixmbs 0 636 03-11-2021, 03:57 PM
Viimane postitus: veixmbs



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne