Postitused: 45
Teemad: 7
Liitus: Dec 2011
Maine:
0
Tere.
Mure siis selline, et immo plokk mis asub pumba kõrval/küljes lekib kütust kui hommikul auto käima panna. Kui mootor soojaks läheb siis enam ei leki (vähemalt praegu).Kas seda plokki võib ise ka maha võtta või kaasneb sellega paela otsas remonti sõit hiljem? Plokil küljes ka mingi juhtmestik, enamusel pidavat olema kuidagi gaasitrossiga? Uue ploki hinnaks pakuti 225eur aga vahetamisega ei ole siiani tahtnud keegi tegeleda. Arvatakse ,et pärast vahetust tuleb minna Silberautosse uut programmeerima (et omaks tunnistaks). On kellegil aimu, ehk on seal mõni tihend mida vahetada saab või midagi sellist. Kui on ainult uue vasu vahetamise võimalus, siis mis firma seda tööd teeks? Tänud !
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Harjumaa inimesel ei tasuks mõne petsialitsi arvamise alusel end lolliks mõelda, vaid minna kilulinna Lesvenist või Hort Autost diagnoosi (ja võimalusel, ka ravi saama).
Mina tahaksin küll seda immoplokki näha - polegi enne kohanud. Pilti saab?
Postitused: 45
Teemad: 7
Liitus: Dec 2011
Maine:
0
(26-10-2012, 08:26 AM)v6sa Kirjutas: Harjumaa inimesel ei tasuks mõne petsialitsi arvamise alusel end lolliks mõelda, vaid minna kilulinna Lesvenist või Hort Autost diagnoosi (ja võimalusel, ka ravi saama).
Mina tahaksin küll seda immoplokki näha - polegi enne kohanud. Pilti saab?
Hommikust.
Seda ,et see on immo plokk jne öeldi diislimeistrist Lennujaama teelt. Samas ütlesid nad, et nii vanu autosid ei tee. Uurin Hort Autost mis sellest arvatakse. Tänud
Postitused: 263
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
(26-10-2012, 08:26 AM)v6sa Kirjutas: Mina tahaksin küll seda immoplokki näha - polegi enne kohanud. Pilti saab?
Tundub, et ta jah mõtleb kõrgsurvepumba juures IMMO-t. Mul kunagi ka kalas ja Karlas diislikeskuses killiti see IMMO üldse ära. Hiljem enam KickDown ei toiminud - öeldi, et see käib asja juurde, vähemalt käivitub ju. Kurat mehed, enne oleks seda pidanud ütlema kui auto lombakaks tegite.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
ot: kas kellegil karla diisliga mõni hea kogemus ka on?
Ise pole kunagi käinud, kuid kõik keda isiklikult tean on ropendanud.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 45
Teemad: 7
Liitus: Dec 2011
Maine:
0
Nagu ma aru saan pole endal mõtet seda lahti võtma hakata? Karla autosse ei tahaks jah nagu viia, küsin mis see Lesven arvab. Hort Auto ei tahtnud mul isegi tihendeid vahetada viimati. Ju siis ei viitsi nii vana autoga tegeleda...
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
oisu diisel viitsib küll.:-)
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
(26-10-2012, 10:42 AM)Laur Kirjutas: ot: kas kellegil karla diisliga mõni hea kogemus ka on?
Ise pole kunagi käinud, kuid kõik keda isiklikult tean on ropendanud.
Äkki peaks teema tegema - "Positiivsed kogemused Karlaga"
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Vend mul käis Karlas. Igaljuhul asjaga millega Oisu jms. kohad hakkama ei saanud tehti seal ~15 minutiga ära.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(26-10-2012, 07:13 PM)Nustu826 Kirjutas: Vend mul käis Karlas. Igaljuhul asjaga millega Oisu jms. kohad hakkama ei saanud tehti seal ~15 minutiga ära.
Keerati mingi sigakallis uus tykk kylge?
Tehti vigade nullimine
Karla on end nii rasva s88nud, et ei viitsi remontida - ikka uus tykk kylge. Kuid mitte ighayhe rahakott ei kannata sellist l2henemist...
Postitused: 45
Teemad: 7
Liitus: Dec 2011
Maine:
0
Kuna üksi koht pole mitme päeva (mõni juba kahe nädala) jooksul tagasi kirjutanud/helistanud sooviks teada mis jupiga mul ikkagi tegemist on. Ehk on kusagil mingi kirjeldus/skeem selle asja kohta olemas. Ehk siis mille jaoks see on ja mis seal sees lekib. Üritasin paar pilti teha telefoniga aga ei oska neid kuidagi arvutist siia ülesse laadida...
Postitused: 45
Teemad: 7
Liitus: Dec 2011
Maine:
0
Postitused: 35
Teemad: 12
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
Karla on nüüd küll viimane koht kuhu mina oma auto viiksin, sain sealt sellise arve et võtab nii mõnelgi rikkal silmad märjaks, lisaks sõimati nägu täis kah veel et ise tulid ja ise oled süüdi et remonti tahtsid, hinnast ei rääkinud keegi et nii suureks läheb, ei tahetud öelda ka mis remonti tehti, öeldi vaid et korras, sõidab... Isiklikult minul väga negatiivne kogemus.
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
IMMO plokk on ainult 601 ja 603 mootoritel.EHK siis vito, V-klass 638(230D/TD) ja W140 (350TD). W210 omas 604, 605, 606 mootorit. 601, 603 on mehaanilise pumbaga mootorid ja neid pole võimalik muud moodi käivitustakistust luua, kui IMMO kütuse-kraanplokiga. Viimane siis saab käivitus loa võtme tuvastus plokilt ja võimaldab seljuhul kütusel kõrgsurve pumpa jõuda. Immo ploki paigaldusel on tõesti vaja auto kere number testriga sisse kirjutada ja lammutusest ei saa neid võtta. Lisaks käib ta pumba külge spetsiaalse ühekirtselt keeratava turva poldiga.
Sinu autol on aga selle koha peal LISA SURETUSKLAPP, mis ei ole mitte immo klapp ja mis on lihtsalt paari TORX kruviga kõrgsurve pumba küljes. 90% juhtudel hakkab lekkima klapi ja kõrgsurve pumba vaheline O rõngas. A0219977548 telli uus ja vaheta hirmu tundmata ära. 10min. töö
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(27-10-2012, 01:18 PM)wdb240 Kirjutas: ....
neid pole võimalik muud moodi käivitustakistust luua, kui IMMO kütuse-kraanplokiga. Viimane siis saab käivitus loa võtme tuvastus plokilt ja võimaldab seljuhul kütusel kõrgsurve pumpa jõuda. Immo ploki paigaldusel on tõesti vaja auto kere number testriga sisse kirjutada ja lammutusest ei saa neid võtta. Lisaks käib ta pumba külge spetsiaalse ühekirtselt keeratava turva poldiga.
Kas IMMOplokk takistab siis vaid kütuse jõudmist ettandepumbast KSP sisendisse? Või on ikak otsapidi pumba sees olevas hoovastikus ka kinni?
Ma saan aru, et vastus sellele ei ole ehk turvaline, kuid vahest siiski harid huvilisi...
(27-10-2012, 01:18 PM)wdb240 Kirjutas: Sinu autol on aga selle koha peal LISA SURETUSKLAPP, mis ei ole mitte immo klapp ja mis on lihtsalt paari TORX kruviga kõrgsurve pumba küljes. 90% juhtudel hakkab lekkima klapi ja kõrgsurve pumba vaheline O rõngas. A0219977548 telli uus ja vaheta hirmu tundmata ära. 10min. töö
Milleks topeltklapp? Või tehaksegi teemaks oleval mootoril kogu tapmine selle kaudu, kütusekogust latilt nulli keeramata?
Postitused: 45
Teemad: 7
Liitus: Dec 2011
Maine:
0
Tänud vastuste eest kõigile, hakkan teisipäeval lahkama seda siis paistab mis ja kuidas
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
(27-10-2012, 02:42 PM)v6sa Kirjutas: Kas IMMOplokk takistab siis vaid kütuse jõudmist ettandepumbast KSP sisendisse? Või on ikak otsapidi pumba sees olevas hoovastikus ka kinni?
Milleks topeltklapp? Või tehaksegi teemaks oleval mootoril kogu tapmine selle kaudu, kütusekogust latilt nulli keeramata?
Immo plokk ehk siis immo klapp takistab ainult kütuse pealevoolu kõrgsurve pumbale. Füüsiliselt ei takista ta midagi pumbas. Suretus toimub ikka vaakumi abil.
Suretus klapp on primaarne mootori välja suretamisel, kuid kasutatakse teatud osal ka sekundaarsuretuse abi . Ehk siis mõlemad toetavad teineteist
Kui on klapil mingi viga ja mootori pöörded ei ole aeglustunud ca 1sec. jooksul peale sureutse tellimist, siis sunnitakse elektrooniliselt koguse regulaatorit pumba latti sekundaarsele välja suretamisele 100% . Kui on toimunud sekundaarne välja suretamine, siis loetakse mootori ajusse ka viga ja järgmisel käivitusel põleb EPC ning võimsus on piiratud.
Sureture klapp on aga omaette huvitav komponent. Nimelt on trema ülesanne sureutsel pöörata etteande kütuse liikumine vastassuunaliseks. Lihtsustatult: Suretusel pumpab etteande pump kõrgsurve pumba tühjaks tagasi paaki.
Miks on selline lahendus välja mõeldud?......ARVAN, et kui pumbas elektroonikaga peaks midagi juhtuma. siis ei ole võimalik mootorit kuidagi suretada. Sellel pumbal puudub vanematele ridapumpadele omane STOPP kirjaga suretushoob.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(29-10-2012, 12:11 AM)wdb240 Kirjutas: ...
Lihtsustatult: Suretusel pumpab etteande pump kõrgsurve pumba tühjaks tagasi paaki.
...
Ma tänan.
See tühjaks pumpamine peaks tähendama siis ka seda, et järgmine käivitus on mõnevõrra pikem? Kuigi täppispaarid ja trass jäävad kütust täis, kulub etteanderõhu tekitamiseks õige mitu etteandepumba töötsüklit...
Kas ebaõnnestunud tapmisele järgneval EPCtule süttimisel saab veast lahti mootorit seisates ja uuesti käivitades? Või kaob see vaid arvuti abiga?
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
30-10-2012, 01:24 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-10-2012, 01:25 AM ja muutjaks oli wdb240.)
Käivitumine on olnud alati hea, neil mootoritel. Pigem ongi probleeme suretamisega. Kõrgsurve pumpa ei pumbata tegelikult tühjaks. Etteanne tõmmatakse alarõhu alla ja see seiskab suht ruttu. Ilmselt pärast seiskumist vajub ise tagasi ja uuel käivitusel on küte juba olemas.
Viga peale ebaõnnestunud suretamist muutub mitte aktiivseks 5 õnnestunud suretamis järel ja mäletamistmööda vist tuli kustub . Tester aitab kohe
|