Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 200d jõnksutab
#1
Niisiis, kui kohalt ära minna ja gaasi anda või sõites käiku vahetada ning gaasi anda, siis hakkab auto jõnksutama, mis ära kaob paari sekundiga. Jõnksutamine on seotud minumeelest tagasillaga.
Kas on tagasillas midagi läbi või kuidas viga korda saada?


89a. 200d manuaal.
Vasta
#2
Tavaliselt teeb nii, kui gaasihoovastiku amurt on läbi või puudub üldse.
Vasta
#3
Mina pakun, et reduktoris on lihtsalt lõtk sees. Endalgi sama jõnksutamine
Vasta
#4
asi lahendatud. tänud vastuste eest.
Vasta
#5
Ja milles viga oli?
Vasta
#6
(27-09-2012, 08:34 AM)xman Kirjutas: Tavaliselt teeb nii, kui gaasihoovastiku amurt on läbi või puudub üldse.

Milline se välja näeb ja kus täpsemalt asub, samuti auto jõnksutab aga gaasihoovastiku amorti pole näinud- korralikult pole uurinud ka.
Vasta
#7
Amort asub sisselaskekollektori vahel. Ühe otsaga kinnitub sisselaskekollektori külge, teise otsaga gaasihoovastiku külge.
Vasta
#8
(13-10-2012, 07:24 PM)xman Kirjutas: Amort asub sisselaskekollektori vahel. Ühe otsaga kinnitub sisselaskekollektori külge, teise otsaga gaasihoovastiku külge.

Ja ongi puudu!
Ega kuskil selle kohta mingit pilti pole?
Vasta
#9
Pildiga kahjuks ei oska Sind aidata. Ehk keegi targem leiab pildi ja paneb siia üles.
Vasta
#10
(15-10-2012, 06:36 PM)xman Kirjutas: Pildiga kahjuks ei oska Sind aidata. Ehk keegi targem leiab pildi ja paneb siia üles.

Ags mille jaoks se amort on? Mis on tema funksioon?
Vasta
#11
Ma avastasin tänu sellele teemale, et ka minul on see amort puudu. Käisin eile Lesvenis ja Imre väga lahkelt viskas kiirelt selle külge ka.
Tulemus - gaasipedaal ei ole nii tundlik. Gaasi lahti lastes järsult tuleb sujuvalt nö gaas tagasi. Minul jõnksutamisprobleemi täiesti korda ei saanud, aga võib öelda, et paremaks küll.

Märkuseks - mul W126 (originaalis 4,2), millele peale tõstetud OM 617 R5 3.0 diisel (manuaalRetard)
Vasta
#12
Amordi funktsioon on gaasihoovastiku liikumise muutmine sujuvamaks. Kui vajutada gaasipedaal järsult alla, siis hoovastik tuleb väikse hilinemisega järele.Samas automaatkastiga autodel amorti etenähtud ei ole. Järelikult ainus eesmärk tal ongi jõnksutamise ärahoidmine.
See vaid minu arvamus, kui eksin, parandage.
Vasta
#13
(17-10-2012, 06:18 PM)xman Kirjutas: Amordi funktsioon on gaasihoovastiku liikumise muutmine sujuvamaks. Kui vajutada gaasipedaal järsult alla, siis hoovastik tuleb väikse hilinemisega järele.Samas automaatkastiga autodel amorti etenähtud ei ole. Järelikult ainus eesmärk tal ongi jõnksutamise ärahoidmine.
See vaid minu arvamus, kui eksin, parandage.

Selge!
Kus kohast ma selle amordi saaks, kas inult lammutuse teema?

Ise elan Lõuna osariigis.
Vasta
#14
Lammutusest ma kindlasti sellist osa ei võtaks, kun asja korrasolekus ei saa kuidagi kindel olla.
Vasta
#15
(18-10-2012, 06:44 PM)xman Kirjutas: Lammutusest ma kindlasti sellist osa ei võtaks, kun asja korrasolekus ei saa kuidagi kindel olla.

Seda muidugi, tartus mb varuosade poes on se 20euri aga ma ikka ei tea tea täpselt kuhu se käibEusa_angel!

Keegi võiks mingi pildi lisada või lingi.
Vasta
#16
Minu w124 200D jõnkstas kohutavalt, tegelen selle probleemiga edasi sest päris korras see veel ei ole. Sai vahetatud amort (vanal oli õli väljas). Peale vahetust asi paranes märgatavalt, kuid siiski....
Kui ilmad soojad siis jõnksutab edasi, -vähem varasemast. Külmade ilmadega aga peaaegu, et mitte.
Tunda on kui kiirusel 90km/h jala gaasipedaalilt vabastada, siis jõnksutab paar kolm korda!
Millele võiksin veel tähelepanu pöörata?
Vasta
#17
kardaanid, leevenduspukid ja reduktor
Vasta
#18
Võta minuga peale kella viite ühednust, kui Tartus satud olema, näitan sulle kenasti, kuhu see leevendus amort kinnitada tuleb!Smirk
Vasta
#19
(22-01-2013, 05:31 PM)Kaltsyum Kirjutas: kardaanid, leevenduspukid ja reduktor

Puksid vahetatud, kardaan ei lonka, vahetasin ka siduri koos korviga, (siduri südamik oli lahti) auto läbisõit 96000km. Aga ikka on väike jõnks...?
Vasta
#20
(23-01-2013, 06:04 AM)orupoiss Kirjutas:
(22-01-2013, 05:31 PM)Kaltsyum Kirjutas: kardaanid, leevenduspukid ja reduktor

Puksid vahetatud, kardaan ei lonka, vahetasin ka siduri koos korviga, (siduri südamik oli lahti) auto läbisõit 96000km. Aga ikka on väike jõnks...?

Soovitan ka reduktori poole pilk pöörata.

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 477 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 318 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 666 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 495 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 573 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 8,960 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 557 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 910 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 965 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w124 Robin03 0 625 10-11-2021, 02:02 AM
Viimane postitus: Robin03



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne