Postitused: 331
Teemad: 125
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
26-09-2012, 11:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-09-2012, 11:16 PM ja muutjaks oli e220.)
Niisiis, kui kohalt ära minna ja gaasi anda või sõites käiku vahetada ning gaasi anda, siis hakkab auto jõnksutama, mis ära kaob paari sekundiga. Jõnksutamine on seotud minumeelest tagasillaga.
Kas on tagasillas midagi läbi või kuidas viga korda saada?
89a. 200d manuaal.
Postitused: 79
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Tavaliselt teeb nii, kui gaasihoovastiku amurt on läbi või puudub üldse.
Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
Mina pakun, et reduktoris on lihtsalt lõtk sees. Endalgi sama jõnksutamine
Postitused: 331
Teemad: 125
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
asi lahendatud. tänud vastuste eest.
Postitused: 214
Teemad: 26
Liitus: Jan 2011
Maine:
2
Postitused: 54
Teemad: 17
Liitus: Mar 2012
Maine:
0
(27-09-2012, 08:34 AM)xman Kirjutas: Tavaliselt teeb nii, kui gaasihoovastiku amurt on läbi või puudub üldse.
Milline se välja näeb ja kus täpsemalt asub, samuti auto jõnksutab aga gaasihoovastiku amorti pole näinud- korralikult pole uurinud ka.
Postitused: 79
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
13-10-2012, 07:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-10-2012, 07:28 PM ja muutjaks oli xman.)
Amort asub sisselaskekollektori vahel. Ühe otsaga kinnitub sisselaskekollektori külge, teise otsaga gaasihoovastiku külge.
Postitused: 54
Teemad: 17
Liitus: Mar 2012
Maine:
0
(13-10-2012, 07:24 PM)xman Kirjutas: Amort asub sisselaskekollektori vahel. Ühe otsaga kinnitub sisselaskekollektori külge, teise otsaga gaasihoovastiku külge.
Ja ongi puudu!
Ega kuskil selle kohta mingit pilti pole?
Postitused: 79
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
15-10-2012, 06:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-10-2012, 06:43 PM ja muutjaks oli xman.)
Pildiga kahjuks ei oska Sind aidata. Ehk keegi targem leiab pildi ja paneb siia üles.
Postitused: 54
Teemad: 17
Liitus: Mar 2012
Maine:
0
(15-10-2012, 06:36 PM)xman Kirjutas: Pildiga kahjuks ei oska Sind aidata. Ehk keegi targem leiab pildi ja paneb siia üles.
Ags mille jaoks se amort on? Mis on tema funksioon?
Postitused: 172
Teemad: 13
Liitus: May 2011
Maine:
0
Ma avastasin tänu sellele teemale, et ka minul on see amort puudu. Käisin eile Lesvenis ja Imre väga lahkelt viskas kiirelt selle külge ka.
Tulemus - gaasipedaal ei ole nii tundlik. Gaasi lahti lastes järsult tuleb sujuvalt nö gaas tagasi. Minul jõnksutamisprobleemi täiesti korda ei saanud, aga võib öelda, et paremaks küll.
Märkuseks - mul W126 (originaalis 4,2), millele peale tõstetud OM 617 R5 3.0 diisel (manuaal )
Postitused: 79
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Amordi funktsioon on gaasihoovastiku liikumise muutmine sujuvamaks. Kui vajutada gaasipedaal järsult alla, siis hoovastik tuleb väikse hilinemisega järele.Samas automaatkastiga autodel amorti etenähtud ei ole. Järelikult ainus eesmärk tal ongi jõnksutamise ärahoidmine.
See vaid minu arvamus, kui eksin, parandage.
Postitused: 54
Teemad: 17
Liitus: Mar 2012
Maine:
0
(17-10-2012, 06:18 PM)xman Kirjutas: Amordi funktsioon on gaasihoovastiku liikumise muutmine sujuvamaks. Kui vajutada gaasipedaal järsult alla, siis hoovastik tuleb väikse hilinemisega järele.Samas automaatkastiga autodel amorti etenähtud ei ole. Järelikult ainus eesmärk tal ongi jõnksutamise ärahoidmine.
See vaid minu arvamus, kui eksin, parandage.
Selge!
Kus kohast ma selle amordi saaks, kas inult lammutuse teema?
Ise elan Lõuna osariigis.
Postitused: 79
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Lammutusest ma kindlasti sellist osa ei võtaks, kun asja korrasolekus ei saa kuidagi kindel olla.
Postitused: 54
Teemad: 17
Liitus: Mar 2012
Maine:
0
(18-10-2012, 06:44 PM)xman Kirjutas: Lammutusest ma kindlasti sellist osa ei võtaks, kun asja korrasolekus ei saa kuidagi kindel olla.
Seda muidugi, tartus mb varuosade poes on se 20euri aga ma ikka ei tea tea täpselt kuhu se käib !
Keegi võiks mingi pildi lisada või lingi.
Postitused: 11
Teemad: 2
Liitus: Jan 2013
Maine:
0
Minu w124 200D jõnkstas kohutavalt, tegelen selle probleemiga edasi sest päris korras see veel ei ole. Sai vahetatud amort (vanal oli õli väljas). Peale vahetust asi paranes märgatavalt, kuid siiski....
Kui ilmad soojad siis jõnksutab edasi, -vähem varasemast. Külmade ilmadega aga peaaegu, et mitte.
Tunda on kui kiirusel 90km/h jala gaasipedaalilt vabastada, siis jõnksutab paar kolm korda!
Millele võiksin veel tähelepanu pöörata?
Postitused: 207
Teemad: 16
Liitus: Apr 2010
Maine:
0
kardaanid, leevenduspukid ja reduktor
Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
Võta minuga peale kella viite ühednust, kui Tartus satud olema, näitan sulle kenasti, kuhu see leevendus amort kinnitada tuleb!
Postitused: 11
Teemad: 2
Liitus: Jan 2013
Maine:
0
23-01-2013, 06:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-01-2013, 06:08 AM ja muutjaks oli orupoiss.)
(22-01-2013, 05:31 PM)Kaltsyum Kirjutas: kardaanid, leevenduspukid ja reduktor
Puksid vahetatud, kardaan ei lonka, vahetasin ka siduri koos korviga, (siduri südamik oli lahti) auto läbisõit 96000km. Aga ikka on väike jõnks...?
Postitused: 172
Teemad: 13
Liitus: May 2011
Maine:
0
(23-01-2013, 06:04 AM)orupoiss Kirjutas: (22-01-2013, 05:31 PM)Kaltsyum Kirjutas: kardaanid, leevenduspukid ja reduktor
Puksid vahetatud, kardaan ei lonka, vahetasin ka siduri koos korviga, (siduri südamik oli lahti) auto läbisõit 96000km. Aga ikka on väike jõnks...?
Soovitan ka reduktori poole pilk pöörata.
|