Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
08-10-2012, 12:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-10-2012, 12:53 AM ja muutjaks oli itimees8.)
Kas keegi oskab mind aidata minu mures.
190D 2,0D on sõites jube uimane. Gaasi andes väljub tagant torust veel puhtam õhk kui ilmselt sisse läks.
Tahaks proovitda pritsekogust tõsta, aga vat mitte ei leia seda kohta. Ka kõikvõimalikud otsingud ei anna abi.
Ehk olen ise loll, aga vast on siin targemaid
Ette tänudega.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Otsi veel, siin foorumis kindlasti olemas materjal selle kohta.
Peast ei mäleta kus täpselt aga hannes_s oli selle autor 99%
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Alg allikas http://www.superturbodiesel.com/std/thread-189.html
Mis jääb alla ühe tiiru see pole tuntav, üle kolme tiiru hakkab põhjagaasiga meeletult tahmama. Edu.
601 selles suhtes kehv mootor, et tal peab õlifiltri kopsiku eemaldama et pumpa peale keerata. Arvesta et võid lõhkuda kopsiku ja mootoriploki vahelise tihendi. Seega töötava mootoriga ei saa seadistada. ....kuigi ilmselt kui näha vaeva ja leida/valmistada erivõtmed, siis võibolla et saab seadistused teha ka õlifiltri kopsikut eemaldamata.
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Suurimad tänud.
Segaseks jäävad veel paar asja.
1.Saan aru et pumbast jookseb välja õli... kas see tuleb asendada või täitub pump ise?
2.Eeldusel et filtrijalga maha võtma ei pea, kas saan seadistada siis töötava mootoriga või hakkab kütust pumbast lekkima?
3.Kas lisaks selle full-load fuel quantity kruvi keeramisele on kohustuslik ka pumbast seest tühikäiku siluda?
Ilmselt jõuab üks loll palju rohkem küsida kui 100 tarka vastata. Pole lihtsalt enne ridapumba hingeellu pidanud süvenema.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
08-10-2012, 05:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-10-2012, 05:02 PM ja muutjaks oli hannes_s.)
1. Tegu on mootoriõliga, mis tuleb pumpa karterist... seega mootorisse võid õli lisada kui on vajalik.
2. Lekib seda sama mootoriõli vähesel määral jah saab seadistada töötava mootoriga. Võimalik on eemaldada filtrikopsik, keerata maha pumba taga kaan ja kontramutikad lahti, paigaldada uuesti filtrikopsik ning teha seadistus töötava mootoriga, eemaldada uuesti filtri kopsik ja keerata kinni kontramutikad ja pumba tagakaan ning lõplikult paigaldada tagasi filtrikopsik.
3. Sama arv pöördeid kui keerad full load, keera ka tühikäigukruvi pumba seest. Tühikäigu peenhäälestuse saab teha (pumba väliselt) keerates toore klappi - seda siis teha hiljem.
(08-10-2012, 04:27 PM)itimees8 Kirjutas: Suurimad tänud.
Segaseks jäävad veel paar asja.
1.Saan aru et pumbast jookseb välja õli... kas see tuleb asendada või täitub pump ise?
2.Eeldusel et filtrijalga maha võtma ei pea, kas saan seadistada siis töötava mootoriga või hakkab kütust pumbast lekkima?
3.Kas lisaks selle full-load fuel quantity kruvi keeramisele on kohustuslik ka pumbast seest tühikäiku siluda?
Ilmselt jõuab üks loll palju rohkem küsida kui 100 tarka vastata. Pole lihtsalt enne ridapumba hingeellu pidanud süvenema.
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Suurimad tänud. Asi selgem kohe.
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Nii. proovisin kogust tõsta.
Põhimõtteliselt ei andnud see erilist tulemust.
Ei ootagi et 53kw nüüd kruvi keerates kolmekordistuks kuid ei usu kaa et saksa insenerid tegid auto millega peadki maantepeal 90km/h saavutamiseks ja selle hoidmiseks gaasipedaali stabiilselt põhjas hoidma.
Ainus mis muutus on käivitumine. Enne oli vähe pikemalt kedrata vaja.
Kust võiks veel viga otsida?
Küttekoguse reguleerimist proovitud.
Peenfilter ja eelfilter käivad ilusti läbi.
paagis vaakumit kaa pole.
Kas paagis on kütuse tagasivoolu takistav klapp? Eelfiltri juurest torust paaki õhu puhumine ei tundunud õnnestuvat.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(10-10-2012, 12:52 AM)itimees8 Kirjutas: Nii. proovisin kogust tõsta.
Põhimõtteliselt ei andnud see erilist tulemust.
Ei ootagi et 53kw nüüd kruvi keerates kolmekordistuks kuid ei usu kaa et saksa insenerid tegid auto millega peadki maantepeal 90km/h saavutamiseks ja selle hoidmiseks gaasipedaali stabiilselt põhjas hoidma.
Ainus mis muutus on käivitumine. Enne oli vähe pikemalt kedrata vaja.
Kust võiks veel viga otsida?
Küttekoguse reguleerimist proovitud.
Peenfilter ja eelfilter käivad ilusti läbi.
paagis vaakumit kaa pole.
Kas paagis on kütuse tagasivoolu takistav klapp? Eelfiltri juurest torust paaki õhu puhumine ei tundunud õnnestuvat.
Alusta diiselmootori tööpõhimõtte selgekstegemisest.
Pihustiotsad? Pritsehetk? Mootori tihedus? Hõre ja hooldamata mootor ei hakka paremini käima, kui KSP reguleering peeti keerata.
Tagasilöögiklappi tehasest ei paigaldatud. Küll on aga petsialitsid neid paigaldanud oma käpardlikkuse peitmiseks või omaniku ihnsuse märgiks.
Umbes võib olla ka paagis olev sõel.
Etteandetorustik peab mõlemas suunas läbi käima!
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
10-10-2012, 10:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-10-2012, 10:23 AM ja muutjaks oli stihl.)
(10-10-2012, 12:52 AM)itimees8 Kirjutas: kuid ei usu kaa et saksa insenerid tegid auto millega peadki maantepeal 90km/h saavutamiseks ja selle hoidmiseks gaasipedaali stabiilselt põhjas hoidma.
Kui mulle tuleks keegi sellise murega, siis ma alustaks lihtsast katsest: kas seda autot on võimalik vabakäiguga/seisupidur maas sileda maa peal (plaatpõrand on parim) ainult pöialt kasutades edasi veerema lükata...?
190 on väike ja kerge auto.
Kui see pool korras, alles siis sukelduks mootorisse...
Mis ma sellega tahan öelda, on see, et kui pidurid peal ja sillad kõverad, siis see 55kw ei hakkagi teda erksamalt liigutama, tuuni palju tahad.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
(10-10-2012, 12:52 AM)itimees8 Kirjutas: Nii. proovisin kogust tõsta.
Põhimõtteliselt ei andnud see erilist tulemust.
Vot ei taha seda uskuda, mitu pooret millist kruvi keerasid. Napitud pumbaga om601 kiirendab gramm paremini kui om602 millel originaal seades pump.
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
10-10-2012, 01:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-10-2012, 02:00 PM ja muutjaks oli itimees8.)
(10-10-2012, 09:58 AM)v6sa Kirjutas: Alusta diiselmootori tööpõhimõtte selgekstegemisest.
Pihustiotsad? Pritsehetk? Mootori tihedus? Hõre ja hooldamata mootor ei hakka paremini käima, kui KSP reguleering peeti keerata.
Tagasilöögiklappi tehasest ei paigaldatud. Küll on aga petsialitsid neid paigaldanud oma käpardlikkuse peitmiseks või omaniku ihnsuse märgiks.
Umbes võib olla ka paagis olev sõel.
Etteandetorustik peab mõlemas suunas läbi käima!
Ei maksa eeldada et kõik kes küsida julgevad, ei oma aimu tööpõhimõttest. Pole just elu esimene diisel.
Pihustid käinud stendis, pihustavad ilusti.
Kompresiooni kül mõõtnud pole, kuid ei kahtlustaks seda absoluutselt. -30 kraadi käivitumiseks probleemi ei valmista, kohviveski kombel ringi ei käi, mootori pidurdus on mehine.
Good point on paagisõel. eelfiltri juurest paaki õhku puhuda ei õnnestunud. Kütusetorustik on originaal, mingeid isearetuslikke vigureid vahel pole.
(10-10-2012, 10:18 AM)stihl Kirjutas: Kui mulle tuleks keegi sellise murega, siis ma alustaks lihtsast katsest: kas seda autot on võimalik vabakäiguga/seisupidur maas sileda maa peal (plaatpõrand on parim) ainult pöialt kasutades edasi veerema lükata...?
190 on väike ja kerge auto.
Kui see pool korras, alles siis sukelduks mootorisse...
Mis ma sellega tahan öelda, on see, et kui pidurid peal ja sillad kõverad, siis see 55kw ei hakkagi teda erksamalt liigutama, tuuni palju tahad. Pidurid üle käidud, üks laagritest vahetatud, vabajooks normaalne. Eile läks starter loojakarja. Suutsin üksi käimalükata.
(10-10-2012, 11:07 AM)hannes_s Kirjutas: Vot ei taha seda uskuda, mitu pooret millist kruvi keerasid. Napitud pumbaga om601 kiirendab gramm paremini kui om602 millel originaal seades pump.
Keerasin full load kruvi ja tühikäigu kruvi alustuseks 3 pööret. Panin filtrijala tagasi ja käigupealt ümbernurga siis hakkasin tagasi keerama kuni tahm normis. kokku umbes 2,5 pööret võrreldes algseisuga. Huvipärast sai proovitud ka teiselepoole, tulemuseks see et gaasipedaal ei tõstnud ühtegi pööret enam.
Hetkel ainus pääsetee tundubki see paagisõel. Tunda on et küttenäljas on see mootor. Kõik muu tundub olevat juba üle vaadatud.
Õhtul proovin starteri harjad ära vahetada, siis hakkab ehk tõde selguma.
Tänud neile kes vastata viitsisid.
(10-10-2012, 01:59 PM)itimees8 Kirjutas: (10-10-2012, 09:58 AM)v6sa Kirjutas: Alusta diiselmootori tööpõhimõtte selgekstegemisest.
Pihustiotsad? Pritsehetk? Mootori tihedus? Hõre ja hooldamata mootor ei hakka paremini käima, kui KSP reguleering peeti keerata.
Tagasilöögiklappi tehasest ei paigaldatud. Küll on aga petsialitsid neid paigaldanud oma käpardlikkuse peitmiseks või omaniku ihnsuse märgiks.
Umbes võib olla ka paagis olev sõel.
Etteandetorustik peab mõlemas suunas läbi käima!
Ei maksa eeldada et kõik kes küsida julgevad, ei oma aimu tööpõhimõttest. Pole just elu esimene diisel.
Pihustid käinud stendis, pihustavad ilusti.
Kompresiooni kül mõõtnud pole, kuid ei kahtlustaks seda absoluutselt. -30 kraadi käivitumiseks probleemi ei valmista, kohviveski kombel ringi ei käi, mootori pidurdus on mehine.
Good point on paagisõel. eelfiltri juurest paaki õhku puhuda ei õnnestunud. Kütusetorustik on originaal, mingeid isearetuslikke vigureid vahel pole.
(10-10-2012, 10:18 AM)stihl Kirjutas: Kui mulle tuleks keegi sellise murega, siis ma alustaks lihtsast katsest: kas seda autot on võimalik vabakäiguga/seisupidur maas sileda maa peal (plaatpõrand on parim) ainult pöialt kasutades edasi veerema lükata...?
190 on väike ja kerge auto.
Kui see pool korras, alles siis sukelduks mootorisse...
Mis ma sellega tahan öelda, on see, et kui pidurid peal ja sillad kõverad, siis see 55kw ei hakkagi teda erksamalt liigutama, tuuni palju tahad. Pidurid üle käidud, üks laagritest vahetatud, vabajooks normaalne. Eile läks starter loojakarja. Suutsin üksi käimalükata.
(10-10-2012, 11:07 AM)hannes_s Kirjutas: Vot ei taha seda uskuda, mitu pooret millist kruvi keerasid. Napitud pumbaga om601 kiirendab gramm paremini kui om602 millel originaal seades pump.
Keerasin full load kruvi ja tühikäigu kruvi alustuseks 3 pööret. Panin filtrijala tagasi ja käigupealt ümbernurga siis hakkasin tagasi keerama kuni tahm normis. kokku umbes 2,5 pööret võrreldes algseisuga. Huvipärast sai proovitud ka teiselepoole, tulemuseks see et gaasipedaal ei tõstnud ühtegi pööret enam.
Hetkel ainus pääsetee tundubki see paagisõel. Tunda on et küttenäljas on see mootor. Kõik muu tundub olevat juba üle vaadatud.
Õhtul proovin starteri harjad ära vahetada, siis hakkab ehk tõde selguma.
Tänud neile kes vastata viitsisid.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(10-10-2012, 01:59 PM)itimees8 Kirjutas: ...Ei maksa eeldada et kõik kes küsida julgevad, ei oma aimu tööpõhimõttest. Pole just elu esimene diisel.
...
Aga millegipärast ei kirjutanud sa olulist infot: et pihustid on stenditud (kas surved ikka on OK?) ja mootor tundub (muhhahaaa ) tihe.
Pritsehetk on kontrollitud? Mootori märgid on üleüldse paigas?
Kui tunned diiselmootoreid, miks ei ole sa siis teinud ära kanistritesti? Välistad koheselt kõik toru- ja paagiprobleemid.
Postitused: 461
Teemad: 16
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Pane enne etteandepumpa see väike plastist jämefilter ja viska paagisõel üldse minema. Paagisõel kipub ummistuma, eriti kui kanistrist tangid ja tema mahavõtmine pole kõige mõnusam tegevus.
Enda autodel kõigi paagisõela välja visanud, talvel elu lihtsam.
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
10-10-2012, 06:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-10-2012, 06:33 PM ja muutjaks oli itimees8.)
(10-10-2012, 02:08 PM)v6sa Kirjutas: (10-10-2012, 01:59 PM)itimees8 Kirjutas: ...Ei maksa eeldada et kõik kes küsida julgevad, ei oma aimu tööpõhimõttest. Pole just elu esimene diisel.
...
Aga millegipärast ei kirjutanud sa olulist infot: et pihustid on stenditud (kas surved ikka on OK?) ja mootor tundub (muhhahaaa ) tihe.
Pritsehetk on kontrollitud? Mootori märgid on üleüldse paigas?
Kui tunned diiselmootoreid, miks ei ole sa siis teinud ära kanistritesti? Välistad koheselt kõik toru- ja paagiprobleemid.
Jah, tunnistan, ei pannud kirja kõike mis tehtud.
Sellegipoolest Eesti energiasse helistades ei soovitata ka esimese asjana Ohmi seaduse õppimist.
Igaljuhul on tekkinud mõtteainet tänu siinsele diskusioonile.
Plastfilter on olemas, skeemilt paistab et juba tehase poolt. Filtrite eemaldamisse suhtun eelarvamustega.
Suurimad tänud kaasamõtlejatele.
|