| 
		
	
	
	
		
	Postitused: 117 
	Teemad: 35 
	Liitus: Apr 2008
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		13-09-2012, 10:16 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 25-10-2012, 09:15 PM  ja muutjaks oli kriipspois.)
	
	 
		Tere,tegemist siis väikekaubikuga WDB4147001N248157 mille manuaal käigukast tegi juba ammu häält ja see lasti "võiduka lõpuni". Leidsin uue k.kasti A-klass WDB1680081J384298.Suure ringi küsimus siis selline,et kas sobib?Varuosa nr.-d on erinevad,Vaneo k.kast nr.716513 ja A-klassi nr.716500.Mõlemal on 1,7cdi mootorid,millest võib tulla numbrite erinevus?pooltelgede pikkusest,kinnitusest?Ülekande erinevusest?Kas antud A-klassi k.kast teisele sobib?   
	
	
	
		
	Postitused: 798 
	Teemad: 83 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
0 
	
	
		 (13-09-2012, 10:16 PM)kriipspois Kirjutas:  Tere,tegemist siis väikekaubikuga WDB1417001N248157 mille manuaal käigukast tegi juba ammu häält ja see lasti "võiduka lõpuni". Leidsin uue k.kasti A-klass WDB1680081J384298.Suure ringi küsimus siis selline,et kas sobib?Varuosa nr.-d on erinevad,Vaneo k.kast nr.716513 ja A-klassi nr.716500.Mõlemal on 1,7cdi mootorid,millest võib tulla numbrite erinevus?pooltelgede pikkusest,kinnitusest?Ülekande erinevusest?Kas antud A-klassi k.kast teisele sobib? 
Sobib ikka!
	 
Mercedes-Benz  =   Edasiliikumise parimad lahendused!GSM - 52 222 40
 Mercedes-Benz Eesti Klubi Juhatuse Liige
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 117 
	Teemad: 35 
	Liitus: Apr 2008
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		15-09-2012, 10:23 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 19-09-2012, 12:04 PM  ja muutjaks oli kriipspois.)
	
	 
		Kui nüüd saaks veel teada milles seisneb tagavaraosa nr. erinevus, saaksingi oma küsimustele vastused.   
	
	
	
		
	Postitused: 639 
	Teemad: 8 
	Liitus: Feb 2006
	
 Maine: 
15 
	
	
		Vaneo kerekood algab  ikka  414 mitte 141
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 117 
	Teemad: 35 
	Liitus: Apr 2008
	
 Maine: 
0 
	
	
		Väga õige tähelepanek,kuigi see minu küsimustele vastust ei anna,aitab ehk jõuda õige tulemuseni   
	
	
	
		
	Postitused: 262 
	Teemad: 47 
	Liitus: Aug 2010
	
 Maine: 
0 
	
	
		vaata varuosakataloogist üksikdetailide koode, differ, poolteljed, sidur.
 Teine asi et palju kilomeetreid kast kestis?
 Oma a-klassil vahetasin 170000 pealt kõik kasti laagrid ja esimese käigu sünkro ära. Tundus et imelikult vähe kilomeetreid kestnud.
 
 Minuteada peaks kastid omavahel vahetatavad olema. Sidurite järgi vaata ikkagi eelkõige.
 
	
	
	
		
	Postitused: 117 
	Teemad: 35 
	Liitus: Apr 2008
	
 Maine: 
0 
	
	
	
		
	Postitused: 262 
	Teemad: 47 
	Liitus: Aug 2010
	
 Maine: 
0 
	
	
		Kui laiali su oma kast läks? Minu kastil oli viga alguse saanud tagumistest laagritest, sinna jookseb siuke renn, mida mööda ilmselt ka kõik tahke ollus laagritesse jookseb, uued laagrid olid kinnised ja uuenenud koodiga. Seejärel läheb sama võlli teise otsa laager ja seejärel diffrilaagrid. Esimene kord kui kasti laiali võtsin vahetasin ainult diffri omad ära, hääl ära ei kadunud. Kakkusin siis kasti veel teist korda ära ja vahetasin kõik laagrid ära ja esimese käigu sünkrorõngakomplekti ka. Kokku läks vist 120 või 140 euri. Diffrilaagrid lähevad volkari omad ka ja neid saab autoeksperdist ja need on kõige kallimad, tagumised laagrid on erilised randiga laagrid ja ka üsna kallid, rull-laagrid olid odavamad kõvasti. Laagrite vahetamine oli suhteliselt lihtne, pressi oli tarvis ainult ning paar tundi ja tehtud.Vaneol käib vist kast lihtsamini alt ära kuna sillatala käib vist pooleks, facelift w168-l on vähemalt nii väidetavalt.
 
 Ilmselt tuleks kastis õli vahetada ca 60000 tagant või tihedamini, et seda probleemi vältida.
 
	
	
	
		
	Postitused: 117 
	Teemad: 35 
	Liitus: Apr 2008
	
 Maine: 
0 
	
	
		 (03-10-2012, 10:05 PM)thalenfrei Kirjutas:  Kui laiali su oma kast läks? Minu kastil oli viga alguse saanud tagumistest laagritest, sinna jookseb siuke renn, mida mööda ilmselt ka kõik tahke ollus laagritesse jookseb, uued laagrid olid kinnised ja uuenenud koodiga. Seejärel läheb sama võlli teise otsa laager ja seejärel diffrilaagrid. Esimene kord kui kasti laiali võtsin vahetasin ainult diffri omad ära, hääl ära ei kadunud. Kakkusin siis kasti veel teist korda ära ja vahetasin kõik laagrid ära ja esimese käigu sünkrorõngakomplekti ka. Kokku läks vist 120 või 140 euri. Diffrilaagrid lähevad volkari omad ka ja neid saab autoeksperdist ja need on kõige kallimad, tagumised laagrid on erilised randiga laagrid ja ka üsna kallid, rull-laagrid olid odavamad kõvasti. Laagrite vahetamine oli suhteliselt lihtne, pressi oli tarvis ainult ning paar tundi ja tehtud.Vaneol käib vist kast lihtsamini alt ära kuna sillatala käib vist pooleks, facelift w168-l on vähemalt nii väidetavalt.
 
 Ilmselt tuleks kastis õli vahetada ca 60000 tagant või tihedamini, et seda probleemi vältida.
 Ostsin auto katkise kastiga,laupäev saan romulast töökorras kasti,ei sa kaasa rääkida.Endine omanik ütles ,et hakkas häält tegema ja servis kallis,lasi edasi, kuniks...otsa sai.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 262 
	Teemad: 47 
	Liitus: Aug 2010
	
 Maine: 
0 
	
	
		 (04-10-2012, 11:12 PM)kriipspois Kirjutas:   (03-10-2012, 10:05 PM)thalenfrei Kirjutas:  Kui laiali su oma kast läks? Minu kastil oli viga alguse saanud tagumistest laagritest, sinna jookseb siuke renn, mida mööda ilmselt ka kõik tahke ollus laagritesse jookseb, uued laagrid olid kinnised ja uuenenud koodiga. Seejärel läheb sama võlli teise otsa laager ja seejärel diffrilaagrid. Esimene kord kui kasti laiali võtsin vahetasin ainult diffri omad ära, hääl ära ei kadunud. Kakkusin siis kasti veel teist korda ära ja vahetasin kõik laagrid ära ja esimese käigu sünkrorõngakomplekti ka. Kokku läks vist 120 või 140 euri. Diffrilaagrid lähevad volkari omad ka ja neid saab autoeksperdist ja need on kõige kallimad, tagumised laagrid on erilised randiga laagrid ja ka üsna kallid, rull-laagrid olid odavamad kõvasti. Laagrite vahetamine oli suhteliselt lihtne, pressi oli tarvis ainult ning paar tundi ja tehtud.Ostsin auto katkise kastiga,laupäev saan romulast töökorras kasti,ei sa kaasa rääkida.Endine omanik ütles ,et hakkas häält tegema ja servis kallis,lasi edasi, kuniks...otsa sai.Vaneol käib vist kast lihtsamini alt ära kuna sillatala käib vist pooleks, facelift w168-l on vähemalt nii väidetavalt.
 
 Ilmselt tuleks kastis õli vahetada ca 60000 tagant või tihedamini, et seda probleemi vältida.
 
kui vähegi vaeva viitsid näha, võta see uus kast korraks pooleks, näed vähemalt diffri laagrid ja rull-laagri võlli seisukorra ära. Pooleksvõtmisega midagi muud ei kaasne, midagi laiali ei lenda aga silikooni pead ainult uue panema ja enne ära puhastama korralikult. 
Umbes tunni töö.
 
ses mõttes et kui need kastid sellised äbarikud on siis on lihtsam enne järgi kontrollida ju. Diffrilaagrisaaledele (koonus-rull) tulevad jäljed sisse. Samas lammar hakkab jälle teistpidi sind peetima kui tõesti mingi jama on kastiga.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 117 
	Teemad: 35 
	Liitus: Apr 2008
	
 Maine: 
0 
	
	
		Nii, kast vahetatud,kõik sobis,ongi põhimõtteliselt A-klass kõhu alt.Proovisõit veel tegematta,kas ülekanne on sama või mitte ei tea veel,annan teada kas spidokas valetab või mitte.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 3,908 
	Teemad: 80 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
9 
	
	
		Kas A klassil on spidole miski andur kusagil jõuülekandes, et kardad valetamist?
	 
M.O.T.TIf you want to make God laugh, tell him your future plans
 
	
	
	
		
	Postitused: 117 
	Teemad: 35 
	Liitus: Apr 2008
	
 Maine: 
0 
	
	
		 (15-10-2012, 03:13 AM)Laur Kirjutas:  Kas A klassil on spidole miski andur kusagil jõuülekandes, et kardad valetamist? Käigukastil on ainult tagurpidi käigu tule andur,ratastel abs andurid,sealt vast auto kiirust ei arvuta(või eksin),mõtlen et kui siis äkki on A-klassi kast natsa kiirem kui kaubiku varjandil.Ainuke erinevus mis olen leidnud on tagasillal on ketaspidurid,A-l aga trumlid.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 3,908 
	Teemad: 80 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
9 
	
	
		ABSilt ikka kiirus
	 
M.O.T.TIf you want to make God laugh, tell him your future plans
 |