Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Njah, maitse asi. Minu arust oli see masin perfektne kui ta lihtsalt madaladatud oli, aga nüüd kus sa tagaosa veel allapoole kruvisid, nüüd näeb välja nagu iga teine väsinud vedrustusega rullnoka auto. Mina siiski kergitaxin nivooregulaatorist tagant tsipake kõrgemale tagasi, et tagarattad nii koopas peidus polex.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Aga nii on masin loodis, kui tagant üleval siis nagu vanasti Siksi-tuuning. Teised võivad arvata et väsinud, arvaku- aga ei ole. Kõik madaldatud autod ju pole väsinud vedrustusega. Peace!
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Ajaviiteks
Postitused: 124
Teemad: 5
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
23-08-2012, 11:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-08-2012, 11:03 PM ja muutjaks oli matu87.)
Kena auto!
Meenutab kangesti mu enda endist autot, mul oli küll masuudipress ja istus küll tsiba kõrgemal see auto aga see selleks.
Kui kellegile huvi pakub siis väike meenutus (võib eemaldada hiljem) .
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
''Tsipa'' on küll leebelt öeldud Ja kui vaatad pealkirja, siis näed, et mul ka Diesel.
Postitused: 124
Teemad: 5
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Vabandust, on jah disla, vaatasin valesti
Ma lasin küll hiljem veidikene madalamaks, mul olid kummilitrid spets alla pandud, talvel uhas igast hangest muidu läbi küll
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Enne vedrude lõikamist talvel hätta ei jäänud. Põhjakate on ka hea asi, ei satu lund rihmade jne vahele, tuttavatel on seda jama esinenud, rihm maas ja midagi läks veel katki. Võiks ASD või LSD ka peal olla.
Postitused: 146
Teemad: 13
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Pilt muutus-paremaks. Vaatasin pildilt,et lõikasid kaks keerdu maha aga postituses rääkisid ühest keerust. Palju nüüd põhja alla ruumi jäi(siis kõige madalamas kohas)? Arvestades meie talvist lume lükkamist võib vist väita,et oled ka nüüd üks sahapõka või lükkad talveks kõrge vedru alla?
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
2 keerdu lõikasin ise jah, ühte maha lõigata soovitasin kellegile teisele. Ei ole mõõtnud palju all ruumi on, aga täiesti piisavalt. Ja see talv auto nagunii lund ei näe, juba paari nädala pärast jätan talveunne kuna ma lahkun natukeseks. Tagasi tulen siis vaatab mis saab- vaja oleks värvida, uut sisu jne. Siis julgeks klubiga liituda. Kas ja mis soovid/huvid siis on, seda näitab aeg. Aga MB on oma jälje jätnud!
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Masin puhkusel, kuuris, pukkide peal.
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Leidsin vea mis kojamehe süsteemi ära lõhkus. Nimelt seesamune võll on nii kinni et lõpuks käisid plasthambad üle ja lõhkus ka hammasvöö. Kõik asjad sain lahti ja puhastatud peale selle - kuidas see plast hammasratas maha tuleb? Ei ole ühtegi kuuskanti, kruvi ega muud sellist. Tõmmitsatega?
Sees pole kuuskanti, ainult auk.
Homme uurib kust saab uued jupid.
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Minu diislipress on liikvel jälle. Ülevaatus tehtud- ei kolise, on paras pidur ja ei tahma. Kõik OK.
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Kui ma tagasillale panen uued vedrud, kas algul võiks panna ilma kummipadjata et oleks hiljem varu igaks juhuks kui vaja tõsta. Või hakkab sealt liigset müra edasi kandma? Teeb midagi muud paha? Need mis suvel lõikasin, hoidsid autot loodis aga nüüd tagaots natuke allpool(kummipadjad olid 3 punniga). Samas pole aimu ka kui vanad need vedrud olid. Ja kui tagaosa allpool siis üldse välimus ei meeldi. Uutest u keerd maha ja alla.
Siiani pole probleeme olnud sõita nii madala masinaga. Täiesti ok, kartsin hullemat.
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
02-02-2013, 11:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-02-2013, 11:15 PM ja muutjaks oli kentq.)
(02-02-2013, 12:14 PM)2015c Kirjutas: Kui ma tagasillale panen uued vedrud, kas algul võiks panna ilma kummipadjata et oleks hiljem varu igaks juhuks kui vaja tõsta. Või hakkab sealt liigset müra edasi kandma? Teeb midagi muud paha? Need mis suvel lõikasin, hoidsid autot loodis aga nüüd tagaots natuke allpool(kummipadjad olid 3 punniga). Samas pole aimu ka kui vanad need vedrud olid. Ja kui tagaosa allpool siis üldse välimus ei meeldi. Uutest u keerd maha ja alla.
Siiani pole probleeme olnud sõita nii madala masinaga. Täiesti ok, kartsin hullemat.
Uued vedrud kummipadjata?
Miks peaks uutele vedrudele kummipadjad vahele panema.
Minu arvates on iilge kui kenal masinal on tagumik upitud.
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Mitte liiga upitud vaid et oleks loodis. Praegu kui vaadata, on tagaosa natuke rohkem allpool kui peaks.
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Hei.
Vahetasin täna õli, kellal 471 170 km + uued klotsid tagasillale ja selle klambrid.
Nädala algul hakkas tagant kostuma mingit kiuksumist ja tagumikutunne ütles et sild nagu ujuks vahel. Klotside vahetuse käigus nägin, et vasak ratas loksub otsas, samuti on kolks veovõlli välimisest otsast(see ka logiseb) kui kardaani logistada. Laager läbi? Midagi muud?
Postitused: 354
Teemad: 43
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
09-02-2013, 06:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-02-2013, 06:59 PM ja muutjaks oli jegesmesh.)
Laager jah vast läbi.
Kui midagi tõsist siis mul on nelja tagasild olemas kodus, saad miskit kui vaja.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
On selle laagri vahetus DIY?
Postitused: 354
Teemad: 43
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
Googelda, ma leidsin kunagi W126 oma, piltidena olid kõik sammud olemas.
http://www.w124performance.com/service/I...index.html - siit võid ka abi leida.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Udune pilt ka. Googeldasin aga ei leidnud veel kas peab kõik hoovad ka lahti võtma või ei. 124 omanikud, kommenteerige.
|