Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
Mis seade see on ja milleks vajalik ? Asub mootori küljes konditsioneeri pumba vastaspool ja saab käitust rihmarattalt.
Hetkel on see demonteeritud ja mingit erinevust mootori töös ei tähelda võrreldes ajaga kui see küljes oli.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
See on õhupump, mille toimimise eesmärk on saada summutist puhtamad väljalaskegaasid. Kui sul ÜV läbimisega probleeme pole, siis pole sul seda tarvis. See oli vist rohkem USA turule mõeldud, kus ÜV läbimise kord väljalaskegaaside osas karmim.
Siin on täpsemalt kirjas, millega tegu:
http://en.wikipedia.org/wiki/Secondary_air_injection
Põhimõtteliselt pumpab see summutisse värsket õhku, et katalüsaatoris toimuv väljalaskegaaside järelpõlemine olex efektiivsem.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
(27-08-2012, 01:38 PM)Werewolf Kirjutas: See on õhupump, mille toimimise eesmärk on saada summutist puhtamad väljalaskegaasid. Kui sul ÜV läbimisega probleeme pole, siis pole sul seda tarvis. See oli vist rohkem USA turule mõeldud, kus ÜV läbimise kord väljalaskegaaside osas karmim.
Siin on täpsemalt kirjas, millega tegu:
http://en.wikipedia.org/wiki/Secondary_air_injection
Põhimõtteliselt pumpab see summutisse värsket õhku, et katalüsaatoris toimuv väljalaskegaaside järelpõlemine olex efektiivsem.
Tänud põhjaliku info eest.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe