Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W126 hüppab
#1
Tere

Ehk on keegi taolise probleemiga kokku puutunud.
Nimelt madalatel pööretel sõites ja gaasi vajutades hakkab auto jõnksutama - hüppab väga häirivalt.
Auto on 420 SE, millele vahele pandud W123 3.0 R5 diisel. Kast on neljakäiguline manuaal.
Vahetatud on autol kõiksugu filtrid, kütusepaak puhastatud, kütusetorud uued. Kõrgsurvepump käis remondis, kuid selle viga ei saa välistada. Siduriketas ja töösilinder on vahetatud. Samuti sai 2011 suvel kõiksugu pihustiotsi ja seibe mootoris vahetatud (ma enam täpselt ei mäletagi, mis tehtud sai). Ükski eelmainitutest ei ole probleemi lahendanud.
Olen ka märganud, et gaasi järsult lahti lastes (sõites, käik sees), hakkab jõnksutama.
Kui madalatel pööretel jõnksutab, siis vajutan gaasi juurde, teeb mõned jõnksud veel ja siis sõidab nö sujuvalt. Eriti esineb probleem just madalatel käikudel, ehk neljandaga seda probleemi väga ei ole.

Ehk on kellegil sarnane probleem enne olnud ja teab, kuidas sellest lahti saada.
Tänud ette!
Vasta
#2
Kõrgsurvepump, mootoripadjad
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#3
Kui tühikäik on OK (nii 700 rpm), siis on KSP ilmselt korras. Aga eks vanal autol on lõtke palju, mis kokku võivad anda toreda resonantsi.

Vaevalt Sa ühe tüki vahetusega sellest pääsed.
Vasta
#4
Tühikäigul on mootori töö ühtlane.
Uurin mootoripatjade varianti.
Vasta
#5
Mul tegi seda nalja sidur, samamoodi, alumised käigud ja madalal pöördel.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#6
(16-08-2012, 10:33 AM)Laur Kirjutas: Mul tegi seda nalja sidur, samamoodi, alumised käigud ja madalal pöördel.

Aga kas mõni jupp täpsemalt?
Ma olen ühe silindri ära vahetanud ja siduriketta ka.
Või vahetasid terve siduri ära ja siis sai korda?


Vasta
#7
Mul olid ketta leevendid läbi, ei mäleta kas vahetasin koos korviga või mitte. Muidugi oli ka muid lõtke süsteemis. Suurim lõtk oli poolassid ja differ.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#8
mul oli samaprobleem lõpuks suri välja ka. välja tuli, et vesi voolas kuskilt sisse ja ajul oksüdeerusid klemmid ära ning kärssas läbi. praegu sõidan ilma ajuta.
Mõtlen kuidas kanaleid puhtaks teha, ennem ei julge uut aju soetada.
Vasta
#9
(30-12-2012, 05:38 PM)Dave88 Kirjutas: mul oli samaprobleem lõpuks suri välja ka. välja tuli, et vesi voolas kuskilt sisse ja ajul oksüdeerusid klemmid ära ning kärssas läbi. praegu sõidan ilma ajuta.
Mõtlen kuidas kanaleid puhtaks teha, ennem ei julge uut aju soetada.
??? Ise saad aru mida kirjutasid?
Vasta
#10
(30-12-2012, 07:08 PM)Ermo Kirjutas:
(30-12-2012, 05:38 PM)Dave88 Kirjutas: mul oli samaprobleem lõpuks suri välja ka. välja tuli, et vesi voolas kuskilt sisse ja ajul oksüdeerusid klemmid ära ning kärssas läbi. praegu sõidan ilma ajuta.
Mõtlen kuidas kanaleid puhtaks teha, ennem ei julge uut aju soetada.
??? Ise saad aru mida kirjutasid?

....praegu sõidan ilma ajuta.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#11
(30-12-2012, 05:38 PM)Dave88 Kirjutas: mul oli samaprobleem lõpuks suri välja ka. välja tuli, et vesi voolas kuskilt sisse ja ajul oksüdeerusid klemmid ära ning kärssas läbi. praegu sõidan ilma ajuta.
Mõtlen kuidas kanaleid puhtaks teha, ennem ei julge uut aju soetada.

See ikka päris sama probleem ei ole. Mul saab gaasi ja siduriga veidi mängides sujuvalt sõita küll ja väljasuremisest juttu ei ole. Lihtsalt üsna ebamugav on nii. Lisaks on see mure ainult teatud kiirustel - näiteks kui 55-60ga üritan sujuvalt sõita, siis auto hakkab hüppama. Lisan või langetan kiirust, läheb üle.
Mul oli gaasiamort puudu. Paigaldasin selle ja veidi leevendas probleemi, kuid mitte täielikult.
Hetkel ei ole jõudnud antud probleemile rohkem keskenduda.

Vasta
#12
(30-12-2012, 08:23 PM)Rolz Kirjutas:
(30-12-2012, 07:08 PM)Ermo Kirjutas:
(30-12-2012, 05:38 PM)Dave88 Kirjutas: mul oli samaprobleem lõpuks suri välja ka. välja tuli, et vesi voolas kuskilt sisse ja ajul oksüdeerusid klemmid ära ning kärssas läbi. praegu sõidan ilma ajuta.
Mõtlen kuidas kanaleid puhtaks teha, ennem ei julge uut aju soetada.
??? Ise saad aru mida kirjutasid?

....praegu sõidan ilma ajuta.

Sarnane probleem oli- kuskilt voolas vesi sisse otse kõrvalistuja jalge alla üle aju- või mis iganes see seal on-peaks reguleerima kütte ja õhu pealevoolu.- kuna oli niiskust saanud ja klemmid olid ära oksüdeerunud siis reguleeris nii kuidas ise heaks arvas ja auto hüppas ja lõpuks suri välja pidevalt. Algul arvasin, et co kruvi paigast ära, kuid tegelt oli viga ajus.

ja päris sõbralikud inimesed Teil siis foorumis ma vaatan! võtke vähe positiivsemalt siis on endal ka parem elada.
Vasta
#13
(31-12-2012, 01:54 PM)Dave88 Kirjutas: ...
Sarnane probleem oli- kuskilt voolas vesi sisse otse kõrvalistuja jalge alla üle aju- või mis iganes see seal on-peaks reguleerima kütte ja õhu pealevoolu.- kuna oli niiskust saanud ja klemmid olid ära oksüdeerunud siis reguleeris nii kuidas ise heaks arvas ja auto hüppas ja lõpuks suri välja pidevalt. Algul arvasin, et co kruvi paigast ära, kuid tegelt oli viga ajus.

ja päris sõbralikud inimesed Teil siis foorumis ma vaatan! võtke vähe positiivsemalt siis on endal ka parem elada.

Sõbralikud? Üldiselt küll... Aga täpsed oleme ja täpsust ka nõuame.Eusa_snooty
Ning eks vähehaaval hakkab tüdimus tekkima sama juttu uuesti ja uuesti rääkida... Eriti nüüd, kus foorumis toimib peale algse otsingumootori ka kohandatud Otsing B1...

Nimetada tühikäigureleed ajuks on suurusehullustus.Icon_razz

Kust see niiskusekahjustus sinna sai? Tulemüür läbi mädanenud?
KE-Jet maksab kiiresti hooletule või rahatule omanikule kätte mittetöötamisega.Icon_rolleyes Kahjuks (tõsi, diagnostiku õnneks - veaotsing lihtsustub) suudab isegi surmavalt haavatud pritse mootorit kuidagi töös hoida, võimaldades omanikul igal pool kiruda, kui sitt auto Mercedes-Benz ikka on.
Eriti teravalt ilmneb see esindusklassi autode puhul, kus kasutatud lahendused on kallid remontida.

Õnneks ei vaja Sa mitte täpselt selle auto tühikäigureleed, vaid lihtsalt sobiva koodiga karpi. Ning leiduda võib see pea kõigi sarnase motoga isendite juhtmestikust. Tuleb ainult otsida varuosanumbrite järgi.
Vasta
#14
(31-12-2012, 02:09 PM)v6sa Kirjutas:
(31-12-2012, 01:54 PM)Dave88 Kirjutas: ...
Sarnane probleem oli- kuskilt voolas vesi sisse otse kõrvalistuja jalge alla üle aju- või mis iganes see seal on-peaks reguleerima kütte ja õhu pealevoolu.- kuna oli niiskust saanud ja klemmid olid ära oksüdeerunud siis reguleeris nii kuidas ise heaks arvas ja auto hüppas ja lõpuks suri välja pidevalt. Algul arvasin, et co kruvi paigast ära, kuid tegelt oli viga ajus.

ja päris sõbralikud inimesed Teil siis foorumis ma vaatan! võtke vähe positiivsemalt siis on endal ka parem elada.

Sõbralikud? Üldiselt küll... Aga täpsed oleme ja täpsust ka nõuame.Eusa_snooty
Ning eks vähehaaval hakkab tüdimus tekkima sama juttu uuesti ja uuesti rääkida... Eriti nüüd, kus foorumis toimib peale algse otsingumootori ka kohandatud Otsing B1...

Nimetada tühikäigureleed ajuks on suurusehullustus.Icon_razz

Kust see niiskusekahjustus sinna sai? Tulemüür läbi mädanenud?
KE-Jet maksab kiiresti hooletule või rahatule omanikule kätte mittetöötamisega.Icon_rolleyes Kahjuks (tõsi, diagnostiku õnneks - veaotsing lihtsustub) suudab isegi surmavalt haavatud pritse mootorit kuidagi töös hoida, võimaldades omanikul igal pool kiruda, kui sitt auto Mercedes-Benz ikka on.
Eriti teravalt ilmneb see esindusklassi autode puhul, kus kasutatud lahendused on kallid remontida.

Õnneks ei vaja Sa mitte täpselt selle auto tühikäigureleed, vaid lihtsalt sobiva koodiga karpi. Ning leiduda võib see pea kõigi sarnase motoga isendite juhtmestikust. Tuleb ainult otsida varuosanumbrite järgi.

Tänud tagasiside eest.

Saan täiesti aru et selline korduvate teemade jada võib tüütuks muutuda, kuid kui soovite, et mb klubi kasvaks siis tasuks uute tulijate vastu natukenegi sõbralikum olla, kohe alguses ei saa sotti siin nii lihtaslt kust ja kuidas mida otsida. vajab harjumist- sellise suhtumisega on raske liikmete hulka kasvata.

Ja mina MB-d ei kiru olen väga rahul ja väga meeldib mb- eriti just vanemad mudelid Smile

Ja aitäh Sulle, nüüd tean et see on tühikäigurelee. jälle natukene mb suunal targem.

Seda üritangi tuvastada, et kust see kahjustus sinna sai- ise arvan, et viga on äravoolukanalites- et vana omanik polnud neid puhastanud ja ise ostsin selle aasta alguses- ning ei teadnud suurt midagi mb kohta. nüüd tean et kuskilt jooksevad kanalid- need said nüüd läbi puhutud survega ja kontrollitud- peaksid toimima- varem oli parem poolne salongi põrand nii ees kui taga läbimärg- nüüd enam pole. ilmselt oligi viga selles- ma loodan. täna sulaga saab näha kas läheb märjaks veel. praegu juba otsingud käivad uue tühikäigurelee tarvis. Jama on see, et vana jäi ühte lammarisse mis kolis ja muutis asukohta- ning nad on selle ära kaotanud. Nüüd ei teagi mis sinna täpselt sobib.
Lisaks kõigele tuleb pistiku ots ka ära vahetada- sest sealt küljest on klemmid relee sisse murdunud.
Uurisin, et seda peab vahetama nii, et uus pistiku juhe ei oleks vanast lühem pigem olgu pikem muidu võib hakata vigast peksma.

Endal plaanis auto täielikult taastada- ise sain ta suhteliselt heas korras kätte- w126- 260SE 118kw- manuaal kast- kohe alguses tegin veermikud ja taga difri korda. mootor ja käigukast on ka tihke ja korralik. Sisu ka väga korralik- juhi ise natukene kulunud ära vajunud pole- rool on samuti suhteliselt korralik, pole täiesti siledaks kulunud- seega arvan et läbisõit on ka kerimata hetkel on 296000 km ees.
Mõned väiksed iluvead ka. need kroom liistud nagu ikka

varsti plaanin siia oma loo selle auto kohta kirjutada.

Vasta
#15
(31-12-2012, 02:29 PM)Dave88 Kirjutas: ...
Tänud tagasiside eest.

Saan täiesti aru et selline korduvate teemade jada võib tüütuks muutuda, kuid kui soovite, et mb klubi kasvaks siis tasuks uute tulijate vastu natukenegi sõbralikum olla, kohe alguses ei saa sotti siin nii lihtaslt kust ja kuidas mida otsida. vajab harjumist- sellise suhtumisega on raske liikmete hulka kasvata.

Ja mina MB-d ei kiru olen väga rahul ja väga meeldib mb- eriti just vanemad mudelid Smile

Ja aitäh Sulle, nüüd tean et see on tühikäigurelee. jälle natukene mb suunal targem.

Seda üritangi tuvastada, et kust see kahjustus sinna sai- ise arvan, et viga on äravoolukanalites- et vana omanik polnud neid puhastanud ja ise ostsin selle aasta alguses- ning ei teadnud suurt midagi mb kohta. nüüd tean et kuskilt jooksevad kanalid- need said nüüd läbi puhutud survega ja kontrollitud- peaksid toimima- varem oli parem poolne salongi põrand nii ees kui taga läbimärg- nüüd enam pole. ilmselt oligi viga selles- ma loodan. täna sulaga saab näha kas läheb märjaks veel. praegu juba otsingud käivad uue tühikäigurelee tarvis. Jama on see, et vana jäi ühte lammarisse mis kolis ja muutis asukohta- ning nad on selle ära kaotanud. Nüüd ei teagi mis sinna täpselt sobib.
Lisaks kõigele tuleb pistiku ots ka ära vahetada- sest sealt küljest on klemmid relee sisse murdunud.
Uurisin, et seda peab vahetama nii, et uus pistiku juhe ei oleks vanast lühem pigem olgu pikem muidu võib hakata vigast peksma.

Endal plaanis auto täielikult taastada- ise sain ta suhteliselt heas korras kätte- w126- 260SE 118kw- manuaal kast- kohe alguses tegin veermikud ja taga difri korda. mootor ja käigukast on ka tihke ja korralik. Sisu ka väga korralik- juhi ise natukene kulunud ära vajunud pole- rool on samuti suhteliselt korralik, pole täiesti siledaks kulunud- seega arvan et läbisõit on ka kerimata hetkel on 296000 km ees.
Mõned väiksed iluvead ka. need kroom liistud nagu ikka

varsti plaanin siia oma loo selle auto kohta kirjutada.

Pole tänu väärt.
Teema tee ikka - neid "tavalisi" ongi liiga vähe.Unibrow

Usumõõdikut ära usalda - seal paistev on vaid number... Kuid 126 peal esimesed pool miljonit pole tunda ja teised ei ole probleem.

Küll on Sul aga probleem, kui sa ei tea omale vajaliku karbi numbrit. Sest need võivad (kuid ei pruugi - ei tunne seda osa kuigi hästi) erineda modifikatsiooniti. Vale karbiga ei pruugi käia.

Pistiku riknemine on paha uudis - selle korrastamine on tülikas.

Loodetavasti oli vaid tihendileke liig kõrgest veetasemest. Kuid tõenäolisem on roosteauk(-gud) tulemüüris või lekkiv klaasitihend. Eks aeg (ja täpsem ülekuulamine) näitab. 126 on ka korrolooma lemmik.Crybaby

Mis aga laienemisse puutub - meil ei ole vaja mitte palju uusi liikmeid, vaid asiseid inimesi Thumbsup klubi/foorumi liikmeteks. Minu arvates oleme üsna tolerantsed, kuna persesaatmistEusa_shifty kohtab harva. Kuid tahtlikku lahmimist ja otsest pahatahtlikkust siin ei sallita... Eusa_snooty
Kui aga ise asine oled, võid paljude lugupidamise kiiresti ära teenida.Ninja
Vasta
#16
(31-12-2012, 02:43 PM)v6sa Kirjutas:
(31-12-2012, 02:29 PM)Dave88 Kirjutas: ...
Tänud tagasiside eest.

Saan täiesti aru et selline korduvate teemade jada võib tüütuks muutuda, kuid kui soovite, et mb klubi kasvaks siis tasuks uute tulijate vastu natukenegi sõbralikum olla, kohe alguses ei saa sotti siin nii lihtaslt kust ja kuidas mida otsida. vajab harjumist- sellise suhtumisega on raske liikmete hulka kasvata.

Ja mina MB-d ei kiru olen väga rahul ja väga meeldib mb- eriti just vanemad mudelid Smile

Ja aitäh Sulle, nüüd tean et see on tühikäigurelee. jälle natukene mb suunal targem.

Seda üritangi tuvastada, et kust see kahjustus sinna sai- ise arvan, et viga on äravoolukanalites- et vana omanik polnud neid puhastanud ja ise ostsin selle aasta alguses- ning ei teadnud suurt midagi mb kohta. nüüd tean et kuskilt jooksevad kanalid- need said nüüd läbi puhutud survega ja kontrollitud- peaksid toimima- varem oli parem poolne salongi põrand nii ees kui taga läbimärg- nüüd enam pole. ilmselt oligi viga selles- ma loodan. täna sulaga saab näha kas läheb märjaks veel. praegu juba otsingud käivad uue tühikäigurelee tarvis. Jama on see, et vana jäi ühte lammarisse mis kolis ja muutis asukohta- ning nad on selle ära kaotanud. Nüüd ei teagi mis sinna täpselt sobib.
Lisaks kõigele tuleb pistiku ots ka ära vahetada- sest sealt küljest on klemmid relee sisse murdunud.
Uurisin, et seda peab vahetama nii, et uus pistiku juhe ei oleks vanast lühem pigem olgu pikem muidu võib hakata vigast peksma.

Endal plaanis auto täielikult taastada- ise sain ta suhteliselt heas korras kätte- w126- 260SE 118kw- manuaal kast- kohe alguses tegin veermikud ja taga difri korda. mootor ja käigukast on ka tihke ja korralik. Sisu ka väga korralik- juhi ise natukene kulunud ära vajunud pole- rool on samuti suhteliselt korralik, pole täiesti siledaks kulunud- seega arvan et läbisõit on ka kerimata hetkel on 296000 km ees.
Mõned väiksed iluvead ka. need kroom liistud nagu ikka

varsti plaanin siia oma loo selle auto kohta kirjutada.

Pole tänu väärt.
Teema tee ikka - neid "tavalisi" ongi liiga vähe.Unibrow

Usumõõdikut ära usalda - seal paistev on vaid number... Kuid 126 peal esimesed pool miljonit pole tunda ja teised ei ole probleem.

Küll on Sul aga probleem, kui sa ei tea omale vajaliku karbi numbrit. Sest need võivad (kuid ei pruugi - ei tunne seda osa kuigi hästi) erineda modifikatsiooniti. Vale karbiga ei pruugi käia.

Pistiku riknemine on paha uudis - selle korrastamine on tülikas.

Loodetavasti oli vaid tihendileke liig kõrgest veetasemest. Kuid tõenäolisem on roosteauk(-gud) tulemüüris või lekkiv klaasitihend. Eks aeg (ja täpsem ülekuulamine) näitab. 126 on ka korrolooma lemmik.Crybaby

Mis aga laienemisse puutub - meil ei ole vaja mitte palju uusi liikmeid, vaid asiseid inimesi Thumbsup klubi/foorumi liikmeteks. Minu arvates oleme üsna tolerantsed, kuna persesaatmistEusa_shifty kohtab harva. Kuid tahtlikku lahmimist ja otsest pahatahtlikkust siin ei sallita... Eusa_snooty
Kui aga ise asine oled, võid paljude lugupidamise kiiresti ära teenida.Ninja

Otsingust b1 ei leidnud ühtegi teemat tühikäigurelee ja tulemüüri kohta.
Ei tea midagi selle tulemüüri kohta- kus see üldse asub ja kuidas selle korrasolekut kontrollida saab? kas peab väga palju lammutama või on mingi lihtsam võimalus?
Vasta
#17
Vaata kardaani leevenduspuksid kõik üle, käigukasti leevendi ja arvatavasti diffris lõtk sees, autol ka aastaid rõõmsalt antud ja seda pole nkn vahetatud.
Omast kogemusest võin öelda, et sealt tuleb suuremosa su probleeme.
Ma ei tea täpselt kas vanal rida viiel on gaasihoovastiku leevendust ka ? kui on siis see võib ka läbi olla.
Vasta
#18
Nagu ma aru saan on autol mootor OM617. sellest mootorist käib elekter suure kaarega mööda, pole tühikäigureleed pole isegi elktrilist suretusklappi, rääkimata ajust. Gaasihoovastiku amort on küll aga minu kogemuste põhjal ei tohiks selle puudumine nii hullu tõmblemist põhjustada. Küll aga võib seda põhjustada väga kulunud kõrgsurvepumba regulaator.
Vasta
#19
Diffri laagrit pole vist veel pakutud niiet see on minu pakkumine.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 415 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W126 pliidinuppude pirnid, temperatuurirullide kleepsud MeelisN 2 596 26-02-2023, 10:18 AM
Viimane postitus: Karl
  W126 SE madaldus/ koobaste rullimine Akohin 6 1,575 29-04-2022, 04:51 PM
Viimane postitus: MAV
  W126 280 SE AnarJaanus 0 624 12-01-2022, 07:27 PM
Viimane postitus: AnarJaanus
  W126 500 gen1 kJet lambdasond (hapnikuandur, lambda-andur) dinowalk 31 3,751 27-12-2021, 10:56 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W126 esitiivad brunosacco 2 1,148 20-08-2021, 01:02 PM
Viimane postitus: brunosacco
  W126 Juhipoolse ukse lukustussüsteemi eemaldamine helitehnik 1 730 06-07-2021, 11:56 AM
Viimane postitus: v6sa
  W126 kliima lisamine Akohin 7 2,864 03-02-2021, 10:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  w126 1990a katuseluuk ei tööta MasterEgO 9 6,758 06-06-2018, 10:56 PM
Viimane postitus: Rolz
  W126 1990 digitaalne kell MasterEgO 2 3,296 02-06-2018, 11:26 PM
Viimane postitus: MasterEgO



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne