Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Seda viimast rida on lausa heameel lugeda.
Proovi ikka talveperioodil mootoriga midagi ette võtta.
Jõudu ja edu!
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
22-11-2010, 09:18 PM
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
2011 aasta algas spidonäidult 340200km. Talvel midagi tehtud ei saanud kuna finantsijõed olid ojadeks kokku kuivanud. Nüüd on elu jälle ilus ja auto igapäevases kasutuses ning kulgeb kenasti. Nii kenasti, et plaan augustis Berliinis Mercedes-Benzüritust väisata. Hiljuti sai sai läbitud ka ülevaatus ja seda päris ametlikult kohe . Ainus mis muretsema pani, oli 4 aastat tagasi paigaldatud universaalkatalüsaatorite paar, kuid vaatamata sellele, et sealt on läbi käinud mitmeid liitreid põletatud õli, toimetavad need endiselt. Kui enne mõõtmist pööretega kuumaks ajada
Igatahes olid näidud nagu "uuel autol".
Ega nüüd suuri plaane autoga polegi kui et sõita kuni suve on.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
06-08-2012, 05:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-08-2012, 05:09 PM ja muutjaks oli secman.)
Aasta vaikselt jälle möödas...
Läbisõiduks kujunes 2011 aastal 5000km ja remondikuludeks 0 krooni.
2012 aasta on olud suht MB-vaba seoses muude hobidega, kuid auto kulgeb kenasti ja mingeid ootamatuid kulutusi nõudnud ei ole.
Selle aasta plaan konditsioneer garaazinurgast üles otsida, puhtaks kloppida ja peale panna sai täna täidetud ning nüüd võib vajadusel autos lisaks endale õlut jms. kraami jahutada, kui vaja peaks olema.
Veel on plaanis sebida ajastutruud laia randiga 16"-17" valuveljed, nii et kui kellegil on üle, võib julgelt pakkuda.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
Plaanis kolida sõidumugavuse huvides 18" velgedelt 16" peale, praegu pakkumisel sellised nagu pildil, nõuavad küll täielikku taastamist, kuid kahjuks ei liigu w126-le hästi sobivaid vanakooli velgi enam eriti.
Kui kellegil on midagi sellist pakkuda, siis korraliku velje eest korralik raha.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
Kevad käes ja ammu tegemist tahtnud töö ette võetud - mootori ülemise otsa remont. Tehtud saavad plokikaaned ja muu sinna juurde kuuluv + veepump. Esimene traumaatiline info ka juba käes, lisaks klapisääretihenditele lähevad vahetusse ka kõik klappide juhtpuksid. Rahakott ei rõõmusta , aga noh, eks see on ka selle moto viimane remont, läbisõit edaspidi lihtsalt nii väike.
Tegemise koht Lesven.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
On nendele mootoritele b-mootoriosasi ka liikumas?
Lahedad pildid, BMW foorimis on sellised kaapimise jäädvustused kuuldavasti maine parandamise eesmärgil tabu
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
26-03-2013, 11:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-03-2013, 11:04 PM ja muutjaks oli secman.)
(26-03-2013, 05:49 PM)hannes_s Kirjutas: On nendele mootoritele b-mootoriosasi ka liikumas?
Lahedad pildid, BMW foorimis on sellised kaapimise jäädvustused kuuldavasti maine parandamise eesmärgil tabu
B-osade kohta oskab ehk Joonas kosta, tema tellib osad.
Maine on mul siin foorumis niikui nii (0)
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Enam pole, klassivend!
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
(26-03-2013, 11:27 PM)Karl Kirjutas: Enam pole, klassivend!
Oo, kiitus Sulle, Karl
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(26-03-2013, 11:03 PM)secman Kirjutas: ...
Maine on mul siin foorumis niikui nii (0)
Mitte maine ei ole Sul null, vaid Sa oled langenud oma tagasihoidlikkuse ohvriks. Eks kiitust ja laitust teenivad enam ikka need, kes pidevalt esiritta trügivad. Tegelikult tööd ära tegevad (või foorumi kontekstis - oma reaalse auto kalla midagi ära tegevad ) jäävad tihti varju.
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
26-04-2013, 10:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-04-2013, 10:46 PM ja muutjaks oli secman.)
Mootor tehtud. On hea sõita küll, kui sumpsist sinist ei viska ja igat parkimiskohta õliloik ei tähista
Väike nimekiri anti ka kaasa mis veel vahetust vajaks, aga see on juba peenraha.
P.S.
Kuidas kommenteeritakse tootja KW varuosi ? ( jagaja kaas und rootor )
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Sa pesitsed lool?Eile sai vist nähtud su autot loo vahel?
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
(12-09-2013, 12:49 PM)berg Kirjutas: Sa pesitsed lool?Eile sai vist nähtud su autot loo vahel?
Lool jah.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
08-11-2013, 01:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-11-2013, 01:29 PM ja muutjaks oli secman.)
Selleks aastaks jälle auto garaazis.
Kuna tehtud sai palju, siis väike memo tuleviku tarbeks:
Konditsioneeri pump ja radiaator + täitmine Gvidis Autoklima
Plokikaante taastusremont + veepump ja ketitald Lesven
Jagaja kaas, rootor, küünlad, kõik BOSCH
Mootoripadjad Febi ( sellest tööst pold tolku )
Kardaani muhvid Febi
Sumbuti keskmine osa Silber
Katalüsaator 4,5/6,2L ja torud kuni viimase pütini Fenno
Sildade kontroll + lõtkuga detailide vahetus Lesven
Käigukasti lekete kõrvaldamine Lesven
Üldiselt hakkab juba vaikselt looma ja käiguosa seisukord on saamas heaks.
Sõidetud sai 2013 suvel ca.5000km ja selle aja jooksul õli juurde valada ei olnud vaja.
Peale käigukasti lekete kõrvaldamist on nii mootor kui kast alt täiesti kuivad, nagu uuel autol kohe.
Talvisteks töödeks 2013/2014 on velgede taastamine ja uued veovõllid.
P.S.
Mis veovõlle kasutada ? Kas ainult originaal või on ka häid B-osi ?
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(08-11-2013, 01:28 PM)secman Kirjutas: ...
Sõidetud sai 2013 suvel ca.5000km ...
...
Kadedaks teeb... Meite SEL suvitas katte all.
Mis veovõllidel viga? Originaalist paremat vist siiski ei ole.
Kas Janek mitte uusi enda SEllile eiu soetanud?
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Ma ehitan enda v8 samas kandis, kus sina pesitsed.
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
08-11-2013, 06:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-11-2013, 06:40 PM ja muutjaks oli secman.)
(08-11-2013, 01:51 PM)v6sa Kirjutas: (08-11-2013, 01:28 PM)secman Kirjutas: ...
Sõidetud sai 2013 suvel ca.5000km ...
...
Kadedaks teeb... Meite SEL suvitas katte all.
Mis veovõllidel viga? Originaalist paremat vist siiski ei ole.
Kas Janek mitte uusi enda SEllile eiu soetanud?
Suvel sai tõesti iga nädalavahetus kui vihma ei sadanud mõni väike tripp tehtud. Ja neid nädalavahetusi oli palju... Lisaks Läti kupeede kokkutulek.
Janekilt juba uurisin originaalide hinda. Nüüd vaja otsustada, kas loks on piisav antud väljamineku tegemiseks
(08-11-2013, 05:30 PM)berg Kirjutas: Ma ehitan enda v8 samas kandis, kus sina pesitsed.
Piltidelt tundus et ehitad kuskil suures garaazis,
aga ükspäev jooksuringilt tulles jäi kōrvalvahes
garaazibokside ees üks pooleliolev 124 silma küll
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
|