Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
23-07-2012, 11:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-07-2012, 11:35 PM ja muutjaks oli 2015c.)
Mark: Mercedes-Benz 300D, E-klass
Väljalaskeaasta: 1987
Läbisõit: 460 000 km
Võimsus: 80 kW - u 106 hp
Mootori töömaht & valem: 3.0 R6
Käigukast: automaat, 4 käiku
Keretüüp: W124 (sedaan)
Esmane registreerimine: 22.05.1987 (Eestis alates 3/2006)
Pikkus: 4740mm
Täismass: 1910 kg
Veljed: Talv - 15 x 6,5" MB plekkveljed lamellrehvidega
Suvi - 16 x 7,5" AMG Monoblock Aero I (1989a) 205/55 R16 Brigestone Turanza ER300 suverehvidega
Lisavarustus: roolivõimendi, kesklukustus, ABS pidurid, katuseluuk (elektriline), elektriline välispeegel(1x), CD stereo, esimesed udutuled, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees, käetugi taga, veluurpolster, 2xpeeglid päikesesirmides, kõlarid 4x + subwoofer, tagaklaasi soojendus.
Esialgsed vead: Katuseluuk loobus koostööd tegemast sügisel ja armatuuris on siiani mingisugune juhtmeteema mis paneb kütuse ja temperatuuri seieri hüppama.
Plaanid: Peale uusi vedrusi natuke allapoole lasta, liiga kõrge. Kerel on mõningaid roostetäppe mis sooviks eemaldada.
Plussid:
Koopaääred, küljekarbid ja põhi on tugevad.
Tehtud tööd: Minu käes on auto olnud nüüdseks 1,5 aastat ja välja olen vahetanud esisillas kõik sarniirid, sisemised ja välimised rooliotsad, roolilati, uued esivedrud. Klapisääre tihendid - enam sinist ei pane ja õli ei söö nagu ennem, siis meenutas veidi 2-taktilist mootorit Tagasillas diffril uus õli, simmerid, veovõlli kummid 4tk ja 2 varrast. Peale seda sillastend. (Teised 2 varrast nüüd ka olemas, aga praegu jälgin kuidas rehvi sööb ja kui ikka mõjutab, tuleb ära vahetada.) Viimane tehtud töö oli geneka uuendamine(harjad, slip-rings ja laagrid). Veel meenub lamerihm, rullik, igasugused filtrid jne jne, ehk hulk kuluosasi.
Saamislugu on lihtne, pidin selle autoga tegema ühe 300km otsa ja selle ajaga hakkas meeldima ja nii ma selle auto omale ostsingi. Siiani ei kahetse, tegelikult on täiesti teistmoodi tunne sõita nii vana autoga, aga mis on mugav ja tehniliselt korras. Minu esimene diisel ja automaat. Meeldib ruumikus, need 'lebotoolid' mis seal on ja pehmelt vahetav kast, sina ainult kruiisi. Üldse mulle meeldivad vanad autod mis on korras ja puhtana hoitud, linna peal näeb vahet mõnda kobedat w124, w126, w140 ja mõned BMW haininad- klassikud.
Talvine seis
Hetkel on tagasi kollased suunad, US-stiilis
Ja kõige värskem pilt. Nagu näha on auto paras maastur.
Postitused: 146
Teemad: 13
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Igati kobe auto paistab olevat Ei ole küll sedaanide fänn kuid sellist täitsa lust vaadata
AMG veljega ikka nõuab madalamat vedru,oli vist originaalis "punased" vedrud siis mõjuks veljed eriti hästi
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Postitused: 193
Teemad: 27
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Jätka samas vaimus, auto on uhke ja kena
Bensiiniga võib pinsleid pesta Diislis on jõud!
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Aga nüüd on lood nii, et auto jääb umbes aastaks seisma, ma ise natuke rändama. Mõtlesin et auto kuuri seisma, aku pealt. On veel mingeid soovitusi? Lasen sõbral vahel soojaks ka sõita või parem istub seal niisama?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(07-08-2012, 04:13 PM)2015c Kirjutas: Aga nüüd on lood nii, et auto jääb umbes aastaks seisma, ma ise natuke rändama. Mõtlesin et auto kuuri seisma, aku pealt. On veel mingeid soovitusi? Lasen sõbral vahel soojaks ka sõita või parem istub seal niisama?
Kui kuur läbi ei saja, las seisab. Sõbral võib "juhtuda"...
Enne seismist pikem sõit ja sealt maha jahtumata kohe kuuri. Põhjalik pesu oleks kena...
Aku maha, vedelikud normi (või vastupidi, mahutid tühjaks), paak täis (tean-tean, meie kütuseks nimetatava piiratud säilivusajaga põlev???vedeliku puhul küsitav ja igal juhul kulukas soovitus), aknad irvakile, uksed esimesse asendisse ja nii ta peaks säilima küll. Kui võimalik, tõsta veidi keret (vedrud ja rehvid pinge alt ära) ja katta auto kattega.
Aga aastakese seisab tegelikult niisama ka ära.
Seisupidrit ei tasu peale panna.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Neid aastaid seisavad nad kõik autoplatsil.
Kuradi kabe kitsaliistuga neli on
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Tänan. Sõber kudus ise vedrutõmmitsa valmis, homme katsetame. Siis peaks veel kobedam olema.
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Pildipark vähendab vist kvaliteeti, aga see selleks. Lisan päeval tööde pilte ka. Tunda oli et jäi natuke jäigem ja päris palju madalam. Natuke veel seadmist ja peaks kõik OK olema. Auto jäi selline:
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
VÄGA uhke! Kiitus! Nüüd tuleb loota, et kui ajapikku vedrud vajuma hakkavad, rattad liiga koopasse ei vaju. Alguses teada tuntud asi, et uued vedrud viskavad Mercedes-Benz kõrgustesse.. Ajapikku vajuvad normaalseks.
E55 AMG
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(09-08-2012, 12:56 AM)2015c Kirjutas: Pildipark vähendab vist kvaliteeti...
Ei vähenda see midagi. Teeb ainult üle mõistuse suured pildid netis tarbimiseks kõlbulikuks.
Kas vedrustuse kõrvaldamise ja püksirihmade installi järel sõita ka ikka saab? Või peab hoolega aukude-kühmude vahel slaalomit sõitma, et hambaplomme välja ei peksaks?
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
(09-08-2012, 09:36 AM)v6sa Kirjutas: (09-08-2012, 12:56 AM)2015c Kirjutas: Pildipark vähendab vist kvaliteeti...
Ei vähenda see midagi. Teeb ainult üle mõistuse suured pildid netis tarbimiseks kõlbulikuks.
Kas vedrustuse kõrvaldamise ja püksirihmade installi järel sõita ka ikka saab? Või peab hoolega aukude-kühmude vahel slaalomit sõitma, et hambaplomme välja ei peksaks?
Võsa, miks nii negatiivne?
Vedrustus on täiesti alles, ning vot kui 205/55/r16 rehv on püksirihm siis ma olen sõnatu
972X648 pildist tegi pildipark selle 800x600 pildi- aga kvaliteet muutus.
To Lahekas: vedrud oli all eelmisest juunist, seega peaks nende 'kõrgaeg' möödas olema ja samas asendis püsima.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(09-08-2012, 10:30 AM)2015c Kirjutas: Võsa, miks nii negatiivne?
No ei jõua kohale see autode madaldamise maania... Aga ära pane mu virisemist tähele.
(09-08-2012, 10:30 AM)2015c Kirjutas: 972X648 pildist tegi pildipark selle 800x600 pildi- aga kvaliteet muutus.
Nüüd läks huvitavaks. Reeglina mõeldakse pildi kvaliteedi all vaid punktide arvu tollile. See ei muutunud oluliselt. Veidi küll muutus külgede suhe, kuid see on küll väga marginaalne muutus.
Ma ei tea, millega Sa pildistasid, kuid minu jaoks jääb pildi servades puudu välgu katvusest ja osa autost on üle valgustatud. Aga mitte drastiliselt, lihtsalt infoklõpsuks on tegelikult väga hea ning kompositsioon on huvitav - mulle väga meeldib.
Aga kuna kitsa liistuga neljasid on vähe järele jäänud, siis igal juhul edu auto elushoidmisel. Ning ära hakka seda valitseva arusaama järgi mustaks või halliks värvima, see sinine on tegelikult täitsa muhe
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Tean et pildi suuruse suhe muutus, aga detailid mida ma siin näen ja mida ma näen fotolt oma arvutis on erinevad ja ka pildi teravus. Selles oligi iva. Välku lasin ma suure kiiruga ja ei saanudki väga ühtlane, polnud aega sättida. Jätame selle ikka auto foorumiks, see mind palju aidanud.
Teiseks, madalam auto on minu arust(ja ma pole kindlasti ainuke) turskema väljanäegemisega ja kui auto tõsta näiteks tungrauaga üles siis need samad veljed seal mõjuvad kui 13 tollised. Võsa, kas oligi siis visuaalne efekt kui küsisid püksirihmade kohta? Kui jah siis mõistad- efekt on hea. Auto madalam, velg 'suurem', sama sõidumugavus.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(09-08-2012, 10:59 AM)2015c Kirjutas: ... sama sõidumugavus.
Ei ole sama, kui me mugavuse all mõistame vedrustuse toimimise sujuvust, pehmust ja märkamatust. Vedrustuse geomeetria muutmine pelga langetuse teel ei anna mingil juhul sama mugavust, kuna iga mügarik tuleb neelata lühema teepikkuse jooksul. Ning rehvi külgseina kõrguse vähenemine võimendab seda efekti veelgi.
Kui aga mugavuse all mõistetakse juhitavuse täpsust ja auto tundlikust teepinna suhtes, siis see tõepoolest paraneb. Kuigi, mugavusega pole siin midagi pistmist.
See on sama vaidlus, nagu korras vedruistmete ja tänapäevaste taburettide võrdlus. Igaühele oma...
Aga pane edasi, autot teed ju endale ja minusuguste virin ei pea Sind mitte takistama oma mõtteid ellu viimast!
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
09-08-2012, 11:35 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-08-2012, 09:51 PM ja muutjaks oli 2015c.)
Just!
Ühesõnaga, olid sellised tõmmitsad: Made by Karl
- 2
Siin oli tagumine parem pool üles tõstetuna, käis veel töö.
Postitused: 44
Teemad: 3
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Ilus aparaat, mulle meeldib. Liistud loovad sellist ajastule vastavat hõngu kuidagi. Madaldus on vast korralik, kuid mitte liiga madal. Mul on hetkel samasugune dziip nagu sul enne ja kohe väga riivab silma maja ees
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Sel juhul pole muud kui 1 keerd maha ja ka siis peaks teine lugu olema. Kätte võtmise asi
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
16-08-2012, 09:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-08-2012, 09:31 PM ja muutjaks oli 2015c.)
Täna näppisin self levelling suspensionit ja nüüd on asi korras, enne oli tagant liiga püsti, eelmine kord ei olnud kanalit kuhu sõita. Meele tegi rõõmsaks fakt, et süsteem töötab. Link üles- tõuseb ja link alla, auto tagaosa langeb.
Pildil istub vedrude peal ja link sai pandud suht null asendisse, seega peaks tagasi tõstma kui kraami peal. Lingi juures polt kus kõik regullitav.
Tolmune, aga infopilt ju.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tsipa madalamana on ikka palju ilusam auto. Ei meeldi mulle ka need kuradi pukid. Pean kuuel ka kunagi ikkagi tagavedrud uuesti ettevõtma. Ikka häirivalt kõrgel istub. SL aga praegu ideaalne saanud.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
|