Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124, 300D atm, 1987 - 2015c
#1
Mark: Mercedes-Benz 300D, E-klass
Väljalaskeaasta: 1987
Läbisõit: 460 000 km
Võimsus: 80 kW - u 106 hp
Mootori töömaht & valem: 3.0 R6
Käigukast: automaat, 4 käiku
Keretüüp: W124 (sedaan)
Esmane registreerimine: 22.05.1987 (Eestis alates 3/2006)
Pikkus: 4740mm
Täismass: 1910 kg
Veljed: Talv - 15 x 6,5" MB plekkveljed lamellrehvidega
Suvi - 16 x 7,5" AMG Monoblock Aero I (1989a) 205/55 R16 Brigestone Turanza ER300 suverehvidega

Lisavarustus: roolivõimendi, kesklukustus, ABS pidurid, katuseluuk (elektriline), elektriline välispeegel(1x), CD stereo, esimesed udutuled, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees, käetugi taga, veluurpolster, 2xpeeglid päikesesirmides, kõlarid 4x + subwoofer, tagaklaasi soojendus.

Esialgsed vead: Katuseluuk loobus koostööd tegemast sügisel ja armatuuris on siiani mingisugune juhtmeteema mis paneb kütuse ja temperatuuri seieri hüppama.

Plaanid: Peale uusi vedrusi natuke allapoole lasta, liiga kõrge. Kerel on mõningaid roostetäppe mis sooviks eemaldada.

Plussid:
Koopaääred, küljekarbid ja põhi on tugevad.

Tehtud tööd: Minu käes on auto olnud nüüdseks 1,5 aastat ja välja olen vahetanud esisillas kõik sarniirid, sisemised ja välimised rooliotsad, roolilati, uued esivedrud. Klapisääre tihendid - enam sinist ei pane ja õli ei söö nagu ennem, siis meenutas veidi 2-taktilist mootorit Smile Tagasillas diffril uus õli, simmerid, veovõlli kummid 4tk ja 2 varrast. Peale seda sillastend. (Teised 2 varrast nüüd ka olemas, aga praegu jälgin kuidas rehvi sööb ja kui ikka mõjutab, tuleb ära vahetada.) Viimane tehtud töö oli geneka uuendamine(harjad, slip-rings ja laagrid). Veel meenub lamerihm, rullik, igasugused filtrid jne jne, ehk hulk kuluosasi.

Saamislugu on lihtne, pidin selle autoga tegema ühe 300km otsa ja selle ajaga hakkas meeldima ja nii ma selle auto omale ostsingi. Siiani ei kahetse, tegelikult on täiesti teistmoodi tunne sõita nii vana autoga, aga mis on mugav ja tehniliselt korras. Minu esimene diisel ja automaat. Meeldib ruumikus, need 'lebotoolid' mis seal on ja pehmelt vahetav kast, sina ainult kruiisi. Üldse mulle meeldivad vanad autod mis on korras ja puhtana hoitud, linna peal näeb vahet mõnda kobedat w124, w126, w140 ja mõned BMW haininad- klassikud.

[Pilt: 83262-mb1.jpg]

[Pilt: 44285-mb2.jpg]

[Pilt: 92324-mb5.jpg]

Talvine seis

[Pilt: 54745-mb7.jpg]

Hetkel on tagasi kollased suunad, US-stiilis

[Pilt: 99485-mb4.jpg]

[Pilt: 37593-mb6.jpg]

Ja kõige värskem pilt. Nagu näha on auto paras maastur.

[Pilt: 66732-mb3.jpg]
Vasta
#2
Igati kobe auto paistab olevat Smile Ei ole küll sedaanide fänn kuid sellist täitsa lust vaadata Smile
AMG veljega ikka nõuab madalamat vedru,oli vist originaalis "punased" vedrud siis mõjuks veljed eriti hästi Smile
Vasta
#3
(24-07-2012, 01:47 AM)966mkr Kirjutas: Igati kobe auto paistab olevat Smile Ei ole küll sedaanide fänn kuid sellist täitsa lust vaadata Smile
AMG veljega ikka nõuab madalamat vedru,oli vist originaalis "punased" vedrud siis mõjuks veljed eriti hästi Smile

Uuel nädalal plaan madalamaks lasta.
Vasta
#4
Jätka samas vaimus, auto on uhke ja kena
Bensiiniga võib pinsleid pesta Diislis on jõud!
Vasta
#5
Aga nüüd on lood nii, et auto jääb umbes aastaks seisma, ma ise natuke rändama. Mõtlesin et auto kuuri seisma, aku pealt. On veel mingeid soovitusi? Lasen sõbral vahel soojaks ka sõita või parem istub seal niisama?
Vasta
#6
(07-08-2012, 04:13 PM)2015c Kirjutas: Aga nüüd on lood nii, et auto jääb umbes aastaks seisma, ma ise natuke rändama. Mõtlesin et auto kuuri seisma, aku pealt. On veel mingeid soovitusi? Lasen sõbral vahel soojaks ka sõita või parem istub seal niisama?

Kui kuur läbi ei saja, las seisab. Sõbral võib "juhtuda"...

Enne seismist pikem sõit ja sealt maha jahtumata kohe kuuri. Põhjalik pesu oleks kena...

Aku maha, vedelikud normi (või vastupidi, mahutid tühjaks), paak täis (tean-tean, meie kütuseks nimetatava piiratud säilivusajaga põlev???vedeliku puhul küsitav ja igal juhul kulukas soovitus), aknad irvakile, uksed esimesse asendisse ja nii ta peaks säilima küll. Kui võimalik, tõsta veidi keret (vedrud ja rehvid pinge alt ära) ja katta auto kattega.

Aga aastakese seisab tegelikult niisama ka ära.

Seisupidrit ei tasu peale panna.
Vasta
#7
Neid aastaid seisavad nad kõik autoplatsil.
Kuradi kabe kitsaliistuga neli on Nod
Vasta
#8
Tänan. Sõber kudus ise vedrutõmmitsa valmis, homme katsetame. Siis peaks veel kobedam olema.
Vasta
#9
Pildipark vähendab vist kvaliteeti, aga see selleks. Lisan päeval tööde pilte ka. Tunda oli et jäi natuke jäigem ja päris palju madalam. Natuke veel seadmist ja peaks kõik OK olema. Auto jäi selline:
[Pilt: 49265-low_s.jpg]

[Pilt: 96448-low_s2.jpg]
Vasta
#10
VÄGA uhke! Kiitus! Nüüd tuleb loota, et kui ajapikku vedrud vajuma hakkavad, rattad liiga koopasse ei vaju. Alguses teada tuntud asi, et uued vedrud viskavad Mercedes-Benz kõrgustesse.. Ajapikku vajuvad normaalseks.
E55 AMG
Vasta
#11
(09-08-2012, 12:56 AM)2015c Kirjutas: Pildipark vähendab vist kvaliteeti...

Ei vähenda see midagi. Teeb ainult üle mõistuse suured pildid netis tarbimiseks kõlbulikuks.

Kas vedrustuse kõrvaldamise ja püksirihmade installi järel sõita ka ikka saab? Või peab hoolega aukude-kühmude vahel slaalomit sõitma, et hambaplomme välja ei peksaks?
Vasta
#12
(09-08-2012, 09:36 AM)v6sa Kirjutas:
(09-08-2012, 12:56 AM)2015c Kirjutas: Pildipark vähendab vist kvaliteeti...

Ei vähenda see midagi. Teeb ainult üle mõistuse suured pildid netis tarbimiseks kõlbulikuks.

Kas vedrustuse kõrvaldamise ja püksirihmade installi järel sõita ka ikka saab? Või peab hoolega aukude-kühmude vahel slaalomit sõitma, et hambaplomme välja ei peksaks?

Võsa, miks nii negatiivne? Icon_smile
Vedrustus on täiesti alles, ning vot kui 205/55/r16 rehv on püksirihm siis ma olen sõnatuIcon_eek
972X648 pildist tegi pildipark selle 800x600 pildi- aga kvaliteet muutus.

To Lahekas: vedrud oli all eelmisest juunist, seega peaks nende 'kõrgaeg' möödas olema ja samas asendis püsima.
Vasta
#13
(09-08-2012, 10:30 AM)2015c Kirjutas: Võsa, miks nii negatiivne? Icon_smile

No ei jõua kohale see autode madaldamise maania... Aga ära pane mu virisemist tähele.Icon_idea

(09-08-2012, 10:30 AM)2015c Kirjutas: 972X648 pildist tegi pildipark selle 800x600 pildi- aga kvaliteet muutus.

Nüüd läks huvitavaks. Reeglina mõeldakse pildi kvaliteedi all vaid punktide arvu tollile. See ei muutunud oluliselt. Veidi küll muutus külgede suhe, kuid see on küll väga marginaalne muutus.

Ma ei tea, millega Sa pildistasid, kuid minu jaoks jääb pildi servades puudu välgu katvusest ja osa autost on üle valgustatud. Aga mitte drastiliselt, lihtsalt infoklõpsuks on tegelikult väga heaThumbsup ning kompositsioon on huvitav - mulle väga meeldib.

Aga kuna kitsa liistuga neljasid on vähe järele jäänud, siis igal juhul edu auto elushoidmisel. Ning ära hakka seda valitseva arusaama järgi mustaks või halliks värvima, see sinine on tegelikult täitsa muheEusa_angel
Vasta
#14
Tean et pildi suuruse suhe muutus, aga detailid mida ma siin näen ja mida ma näen fotolt oma arvutis on erinevad ja ka pildi teravus. Selles oligi iva. Välku lasin ma suure kiiruga ja ei saanudki väga ühtlane, polnud aega sättida. Jätame selle ikka auto foorumiks, see mind palju aidanud.

Teiseks, madalam auto on minu arust(ja ma pole kindlasti ainuke) turskema väljanäegemisega ja kui auto tõsta näiteks tungrauaga üles siis need samad veljed seal mõjuvad kui 13 tollised. Võsa, kas oligi siis visuaalne efekt kui küsisid püksirihmade kohta? Kui jah siis mõistad- efekt on hea. Auto madalam, velg 'suurem', sama sõidumugavus. Icon_smile
Vasta
#15
(09-08-2012, 10:59 AM)2015c Kirjutas: ... sama sõidumugavus. Icon_smile

Ei ole sama, kui me mugavuse all mõistame vedrustuse toimimise sujuvust, pehmust ja märkamatust. Vedrustuse geomeetria muutmine pelga langetuse teel ei anna mingil juhul sama mugavust, kuna iga mügarik tuleb neelata lühema teepikkuse jooksul. Ning rehvi külgseina kõrguse vähenemine võimendab seda efekti veelgi.

Kui aga mugavuse all mõistetakse juhitavuse täpsust ja auto tundlikust teepinna suhtes, siis see tõepoolest paraneb. Kuigi, mugavusega pole siin midagi pistmist.

See on sama vaidlus, nagu korras vedruistmete ja tänapäevaste taburettide võrdlus. Igaühele oma...Eusa_angel

Aga pane edasi, autot teed ju endale ja minusuguste virin ei pea Sind mitte takistama oma mõtteid ellu viimast!Ninja
Vasta
#16
Just! Unibrow
Ühesõnaga, olid sellised tõmmitsad: Made by Karl
[Pilt: 84265-IMG_0051.jpg]

[Pilt: 87535-IMG_0047.jpg]

- 2
[Pilt: 43267-IMG_0057.jpg]

Siin oli tagumine parem pool üles tõstetuna, käis veel töö.
[Pilt: 53262-IMG_0074.jpg]
Vasta
#17
Ilus aparaat, mulle meeldib. Liistud loovad sellist ajastule vastavat hõngu kuidagi. Madaldus on vast korralik, kuid mitte liiga madal. Mul on hetkel samasugune dziip nagu sul enne ja kohe väga riivab silma maja ees Retard
Vasta
#18
Sel juhul pole muud kui 1 keerd maha ja ka siis peaks teine lugu olema. Kätte võtmise asi Unibrow
Vasta
#19
Täna näppisin self levelling suspensionit ja nüüd on asi korras, enne oli tagant liiga püsti, eelmine kord ei olnud kanalit kuhu sõita. Meele tegi rõõmsaks fakt, et süsteem töötab. Link üles- tõuseb ja link alla, auto tagaosa langeb.Thumbsup
Pildil istub vedrude peal ja link sai pandud suht null asendisse, seega peaks tagasi tõstma kui kraami peal. Lingi juures polt kus kõik regullitav.
[Pilt: 26253-lo_mbf.jpg]

Tolmune, aga infopilt ju.
[Pilt: 27588-lo_mbf1.jpg]
Vasta
#20
Tsipa madalamana on ikka palju ilusam auto. Ei meeldi mulle ka need kuradi pukid. Pean kuuel ka kunagi ikkagi tagavedrud uuesti ettevõtma. Ikka häirivalt kõrgel istub. SL aga praegu ideaalne saanud.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 300SE 1987 W126 - ashton ashton 34 6,270 04-10-2024, 09:24 PM
Viimane postitus: Rolz
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,227 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,306 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,903 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,227 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 899 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 105,063 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  MB 240D(300D) w123 80. KertR 33 24,673 19-08-2021, 05:32 PM
Viimane postitus: w123fagon
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 40,578 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  W124, 280 E, 1993 - Even Even88 36 28,160 07-03-2020, 04:23 PM
Viimane postitus: nostromo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne