Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
190E 1989 - Probleem soojalt käivitamisega
#1
Tere,

Autoks 190E W201 2.0 87kw 1989

Tekkis siis ca. nädal tagasi mu Mercedesele selline probleem ,et kui mootor on soe ja auto seisab ca. 20 minutit siis ei taha ültse käima minna ja peab pikalt starterit piinama.
Külmalt käivitub nii nagu üks Mercedes käivituma peab. Probleem on just siis kui mootor on soe ja auto seisab mingi 20 minutit.

http://www.benzworld.org/forums/w201-190...r-hot.html - Täpselt sama probleem, vahetasin juba FPR'i ära ja ikka sama jama. Pump lööb ilusti. Kontrollisin ka vaakum klappi põhja all pumba kõrval ja töötab.

Pole KE-Jetronicuga veel sõbraks saand ja õpin teda alles tundma. Kellelgi ideid?

EDIT: Uus probleem allpool
Vasta
#2
kui mootor soe kas pöörded kõīguvad??
Põhjus võib olla ka lõdvikutes- need ajajooksul pragunevad ning mootor enam töödata ei taha.
Vasta
#3
(27-05-2012, 07:06 PM)rasmus.kuusemets Kirjutas: kui mootor soe kas pöörded kõīguvad??
Põhjus võib olla ka lõdvikutes- need ajajooksul pragunevad ning mootor enam töödata ei taha.

Pöörded ei kõigu. Hetkel olen nii kaugele jõudnud ,et kahtlustan Fuel Accumulator'it.

https://mercedessource.com/node/6587
Vasta
#4
(27-05-2012, 03:25 PM)l3gion Kirjutas: ...
kui mootor on soe ja auto seisab ca. 20 minutit siis ei taha üldse käima minna ja peab pikalt starterit piinama.
...

Kas see on alati nii?

Kas ühtmoodi raskelt läheb nii kohe starteriasendisse keerates kui vahepeal (süüde sees) viis sekundit oodates?

Kuidas sooja mootori järel peale seiskamist kohe proovides käivitub?
Vasta
#5
(28-05-2012, 08:49 AM)v6sa Kirjutas:
(27-05-2012, 03:25 PM)l3gion Kirjutas: ...
kui mootor on soe ja auto seisab ca. 20 minutit siis ei taha üldse käima minna ja peab pikalt starterit piinama.
...

Kas see on alati nii?

Kas ühtmoodi raskelt läheb nii kohe starteriasendisse keerates kui vahepeal (süüde sees) viis sekundit oodates?

Kuidas sooja mootori järel peale seiskamist kohe proovides käivitub?

See viga tekkis umbes nädal-kaks tagasi. Üldiselt ma ootan alati ära kuni pump oma töö ära teeb ja käivitan siis.
Kui kohe peale seiskamist uuesti käivitada siis läheb nii nagu peab.
Kütus vajuks nagu tagasi, fuel accumulator peaks selle eest hoolitsema ,et surve süsteemi sisse jääks.
Vasta
#6
(28-05-2012, 02:17 PM)l3gion Kirjutas: ...
Kui kohe peale seiskamist uuesti käivitada siis läheb nii nagu peab.
Kütus vajuks nagu tagasi, fuel accumulator peaks selle eest hoolitsema ,et surve süsteemi sisse jääks.

Kütuse rõhupaak hoiab rõhku vaid mõne minuti (ehk uues süsteemis tunde)... Küll aga peab pump suutma lüüa rõhu üles - seda ma ka küsisin.

Kas auto käivitumisel on erinevust, kui:
A. keerata kohe starteriasendisse;
või
B. teha viiesekundiline paus "süüde sees" asendis (kuniks pump oma urisemise lõpetab) ja alles siis üritada käivitada?

Kas kehva käivitumise ajal on tunda kütuselõhna? Kust see tuleb?

Mina kontrolliks seisnud (eeldatavasti raskestikäivituval) masinal üle küünlad ja sisselaskekollektori. Sealt võiks kütust leida...
Vasta
#7
(28-05-2012, 02:30 PM)v6sa Kirjutas:
(28-05-2012, 02:17 PM)l3gion Kirjutas: ...
Kui kohe peale seiskamist uuesti käivitada siis läheb nii nagu peab.
Kütus vajuks nagu tagasi, fuel accumulator peaks selle eest hoolitsema ,et surve süsteemi sisse jääks.

Kütuse rõhupaak hoiab rõhku vaid mõne minuti (ehk uues süsteemis tunde)... Küll aga peab pump suutma lüüa rõhu üles - seda ma ka küsisin.

Kas auto käivitumisel on erinevust, kui:
A. keerata kohe starteriasendisse;
või
B. teha viiesekundiline paus "süüde sees" asendis (kuniks pump oma urisemise lõpetab) ja alles siis üritada käivitada?

Kas kehva käivitumise ajal on tunda kütuselõhna? Kust see tuleb?

Mina kontrolliks seisnud (eeldatavasti raskestikäivituval) masinal üle küünlad ja sisselaskekollektori. Sealt võiks kütust leida...

Hmm.. Pump peaks suutma lüüa rõhu ülesse ju kui ta seda külmalt käivitades teeb. Kütuse lõhna kuskilt tunda ei ole - kõik on tihe ja kuiv.
Proovin sinu A/B variante hiljem.


Vasta
#8
(28-05-2012, 02:38 PM)l3gion Kirjutas: ...
Hmm.. Pump peaks suutma lüüa rõhu ülesse ju kui ta seda külmalt käivitades teeb. Kütuse lõhna kuskilt tunda ei ole - kõik on tihe ja kuiv.
Proovin sinu A/B variante hiljem.

Just!

Mina otsiks kütuseleket sisselaskesse... Kas läbi kulunud dosaatori või mõne prao. Seisval mootoril ei tohi kütus pihustisse pääseda.
Vasta
#9
Käisin proovisin just käivitada ( Auto seisnud eile õhtust saati ) ja töötab nii nagu peab. Seisma jättes kostus umbes 10 sekundiks sealt filtri/pumba juurest põhja alt "vile". Ennem ei ole seda tähele pannud ja teeb seda igakord kui auto seisma jätta. Tegelikult peaks ju süsteemi päris pikaks ajaks rõhk sisse jääma? Ma ise hirmsasti tahaks teist accumulatorit proovida Smile Täpselt selline tunne nagu vana diisel millel kütus tagasi vajub Tongue
Vasta
#10
Vahetasin täna fuel accumulatori ära ja tundub ,et nüüd toimib. Tervitused Amblasse! Eusa_angel
Vasta
#11
Hea, et toimib. Samas natuke loogikavastane - kui anda pumbale mõned sekundid töötamiseks aega, peaks rõhk kenasti üles tulema...Confused
Vasta
#12
Nii, kuna korra ainult tundus ,et läks paremaks aga seda siiski ei juhtund on järgmine versioon asjast selline:
Pihustid lekivad bensiini silindrisse. Tundub loogiline ja pidavat olema ka levinud probleem.
Ostsin teised pihustid juba ära ja kui nüüd pihusti tihendid ka kohale jõuavad siis võtan pihustid välja ja kontrollin üle. Hoian kursis.
Vasta
#13
(06-07-2012, 07:17 PM)l3gion Kirjutas: Nii, kuna korra ainult tundus ,et läks paremaks aga seda siiski ei juhtund on järgmine versioon asjast selline:
Pihustid lekivad bensiini silindrisse. Tundub loogiline ja pidavat olema ka levinud probleem.
Ostsin teised pihustid juba ära ja kui nüüd pihusti tihendid ka kohale jõuavad siis võtan pihustid välja ja kontrollin üle. Hoian kursis.

Pihustid ei peagi kütust pidama - need on vaid düüsid kütuse pihustamiseks. Kütust hoiab kinni dosaatorpea. Otsi leket sealt...

Pihustite probleem ilmneb pigem mootori töö ebaühtluses...
Vasta
#14
(08-07-2012, 08:28 AM)v6sa Kirjutas:
(06-07-2012, 07:17 PM)l3gion Kirjutas: Nii, kuna korra ainult tundus ,et läks paremaks aga seda siiski ei juhtund on järgmine versioon asjast selline:
Pihustid lekivad bensiini silindrisse. Tundub loogiline ja pidavat olema ka levinud probleem.
Ostsin teised pihustid juba ära ja kui nüüd pihusti tihendid ka kohale jõuavad siis võtan pihustid välja ja kontrollin üle. Hoian kursis.

Pihustid ei peagi kütust pidama - need on vaid düüsid kütuse pihustamiseks. Kütust hoiab kinni dosaatorpea. Otsi leket sealt...

Pihustite probleem ilmneb pigem mootori töö ebaühtluses...

Nüüd Sa rikkusid küll mu tuju ära Big Grin See on mu esimene kokkupuude ke-jetronicuga aga kas tõesti pihustid ei pea kütust pidama? Need on ju mehaanilised pihustid ja töötavad kindla rõhu pealt. Ma täpset rõhku ei tea aga ütleme ,et selleks on 3bar ja kui mina nüüd mootori välja suretan ja rõhk jääb süsteemi näiteks 2bar siis ei tohi pihustid ju tilkuda silindrisse?

Vasta
#15
Tervist,

Vahetasin pihustid ära koos uute febi tihenditega ja tulemuseks ümmargune null. Otsustasin siis auto kanalile ajada ja kontrollida seda pumba küljes olevat check valvet ja see oli katki. Sealt seest oli vedru ja kuul puudu niiet võis vabalt sealt läbi puhuda. Panin teise korras check valve külge ja niipalju kui täna autot kasutasin siis tundub ,et töötab aga eks katsetan veel mõnipäev Smile

[Pilt: W01331627491BOS.JPG]
Vasta
#16
Töötab nii nagu peab Smile Ehk aitab see teema ka kedagi teist Rolleyes
Vasta
#17
(15-07-2012, 09:30 PM)l3gion Kirjutas: ...Sealt seest oli vedru ja kuul puudu...


Küttesüsteemist ikka leidsid kuuli ja vedru üles...?
Ega nad nädalaga bensu sees ise ära ei lahustu...Eusa_naughty


Vasta
#18
(18-07-2012, 08:07 AM)stihl Kirjutas:
(15-07-2012, 09:30 PM)l3gion Kirjutas: ...Sealt seest oli vedru ja kuul puudu...


Küttesüsteemist ikka leidsid kuuli ja vedru üles...?
Ega nad nädalaga bensu sees ise ära ei lahustu...Eusa_naughty

Vedru ja kuul olid kohe seal samas. Filtrisse ei lähe nii jäme toru ,et nad sealt läbi mahuks.
Vasta
#19
Tere,

Tekkis uus anomaalia. Nimelt külmalt käivitades (seisnud ca. 6 tundi vähemalt ja maha jahtunud.) kõigutab pöördeid ülesse-alla. nii 800-2000 rpm. Teeb nii kuni mootor soojeneb ja siis hakkab ilusti käima. Külmalt pole mootoril väga jõudu ka, peab gaasi ikka päris põhja vajutama ,et liikuma hakkaks. Soojalt töötab mootor ilusti.
Sai vahetatud süüteküünlad, kontrollitud jagajat, lambda pistiku vaatasin üle ja võtsin ka tühikäigu regulaatori korraks maha. Andes 12v sinna peale liikus klapp sees ilusti ja vedru tõmbas klapi algasendisse ilusti tagasi -puhastasin ära ja panin tagasi. Äkki on kellelgi veel ideid pakkuda ,et mida kontrollida, ennem kui siit ise edasi pusin. Järgmisena võtaks kahtluse alla temp. anduri?
Kütusekulus mingit muutust pole märkand. Teen homme lõunal väikese video ka kuidas külmalt käivitub.
Vasta
#20
Nonii..tegin väikese video. Kui tõenäoline on ,et SEE kulund võib olla?
Video siin.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  190E 2.0 87kw käivitus-mure EnricoN 2 55 23-11-2024, 09:10 AM
Viimane postitus: v6sa
  W203 2003a 2.2 cdi 105kw atm kasti probleem -Mattis- 7 1,793 02-11-2024, 03:32 PM
Viimane postitus: topdust
  w203 2003a 2.2 cdi 105kw ATM kasti probleem MercedesBenz 2 442 05-02-2024, 08:19 PM
Viimane postitus: MercedesBenz
  w203 200 CDI 2005a probleem ustega Karupoeg22 2 539 21-12-2022, 01:04 PM
Viimane postitus: Karupoeg22
  w203 2.0 120kw pöörde probleem merce 8 1,485 21-11-2022, 08:13 PM
Viimane postitus: jsv
  w204 c350cdi 170kw probleem. --Arx-- 6 2,176 24-05-2022, 10:36 AM
Viimane postitus: tomm75
  w204 c350cdi 170kw 4matic probleem --Arx-- 8 1,057 30-04-2022, 08:07 AM
Viimane postitus: --Arx--
  MERCEDES-BENZ w204, keskluku puldi probleem. erkitiik 3 1,152 03-09-2021, 09:46 AM
Viimane postitus: v6sa
  W201 190E 2.3 autom. -90 vaakumi jama? alambe 8 3,260 22-08-2020, 11:30 AM
Viimane postitus: alambe
  W204 elektriakna probleem mbw204 3 3,042 01-06-2020, 10:10 PM
Viimane postitus: mbw204



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne