Postitused: 197
Teemad: 34
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Tere!
Tegemist siis w124 300E m103 mootoriga aastast 1989 ja kast on 4 käiguline.
Mure siis selline, et ühel hetkel tekkis kastile mingi surisev/sirisev heli sõites. Ning edasi liikus jube vaevaliselt. Justkui hoiaks pidurit peal ja annaks gaasi. Kogu jama süvenes praktiliselt kilomeetri jooksul drastiliselt.
Koju jõudes kontrollisin kasti õlitaset ja see on natuke alla miinimumi. Ning seejärel avastasin ka et kast lekib natuke. Lahinal ei tule aga ilmselt see õli ajapikku välja voolanud.
Lisasin õli normini Aga oli juba hilja.
Nüüdseks siis lugu selline, et edasi liigub gaas põhjas väga vaevaliselt. Nii kui gaas lahti lasta on tagarattad blokeerunud. Tagurpidi pole mingeid probleeme. Käigukangi N asendis jääb kohati sisse kas R või D käik sõltuvalt kus käigult N asendisse kang viia. D käik tekitab kohati mingit vibratsiooni (justkui ei tahaks käik kohe sisse jääda)
Kas keegi kes on selle kasti hingeeluga kursis, oskab öelda mis seal võis juhtuda? Ja kas viga võib olla parandatav kasti alt võtmata?
Mis hinnaklassi jäävad selliste kasutatud kastide hinnad?
Ja kas on 1:1 võimalik külge panna ka uuemat 5 käigulist automaati?
Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
Mina sain antud kasti vist 1500 EEK eest omal ajal. Seega, isiklikult ma sinu asemel väga mures ei oleks. Sest kasti remont maksab rohkem.
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
Sümptomite paasil ennustades midagi kastis laiali pudenenud, mis omakorda hydraulika plokki ummistanud. Kindlasti 100€-ga kasti remonti ei tee. 100 € eest võib saada tada, mis viga on.
Postitused: 197
Teemad: 34
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Eks pean siis kasti alt võtma ja vaatama mis seal laiali on.
Kui kellegil muidugi 100€ töötav kast üle on, võib pakkuda.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Omadest kogemustest tean et kasutatud kasti ostmine on sama hea kui poest loterii pileti ostmine. Kõige õigem on olemas olev remontida. Saad garantii ja sõidad rahulikult edasi.
Kõike paremat Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
(17-06-2012, 06:30 PM)siimruz Kirjutas: Omadest kogemustest tean et kasutatud kasti ostmine on sama hea kui poest loterii pileti ostmine. Kõige õigem on olemas olev remontida. Saad garantii ja sõidad rahulikult edasi.
Kõike paremat Siim
Selles osas on muidugi Siimul õigus. Ma ei tea mis seisus mu kast tegelikult on, seega see on suhteliselt tähtis argument.
Postitused: 157
Teemad: 23
Liitus: Aug 2009
Maine:
1
mõni lammar annab ka garantii nt 3 kuud. kasti vahetad ju umbes 1 päevaga ära, kui kolme kuu jooksul midagi ei juhtu siis ok.
kui remontima hakkad.. siis kõigepealt see aeg ja raha mis läheb vea otsimiseks, siis millal tulevad uued jupid nt saksamaalt... (kui on üldse võimalik saada) ja kui kokku paned ja avastad, et ei tööta..
ses suthes, et ma ei õpeta aga olen ise käigukasti proovinud remontida (mul nii palju raha ei ole, et remonti viia) - oleks pidanud kohe foorumis targemate nõu kuulama ja lammarist järgmise kasti tooma.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Njaa.
Võtta võib nii ja naa seda asja. kellel millised kogemused. Kuid usun et kui pöördud pädevate remondi meeste poole saad korraliku ja kvaliteetse töö. Julgen soovitada Jürgenit rakveres, kes on väga hästi nende kastide hingeeluga kursis. Ja ka endal head kogemused Tartus asuva Transrem OÜ-ga. Nemad panid ka Heinla Mati 600 kasti veidi paremini toimetama. Märjamaal pidi ka seda tööd tehtama, kuid ei oska komenteerida kvaliteedis. Ma ei ütle et kasutatud kasti alla panemine vale on. Aga kui tahad omale autot jätta siis mõistlik lahendus on vana remontida.
Parimat soovides Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 197
Teemad: 34
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Sirvisin kasti remondijuhendi läbi. Otseselt midagi midagihirmkeerulist ei ole. Aega ja süvenemist tahab saada. Alustuseks muidugi peaks töörõhud ära mõõtma. Sealt saaks ehk aimu kuskohast võiks esimesena viga otsima hakata. Kui viga ainult juhtbloki vedrudes/klappides/kuulides siis, see käib eraldi alt ära ju. Seega pääseks lihtsamalt.
Samas saab umbkaudu 250€ eest kogu kapremondi komplekti. Sinna juurde veel filter ja õli. Pluss siis veel oma aeg, mida tänapäeval ju meil kellegil pole.
Aga kui nüüd ise mitte teha siis ilmselt tahab remondimees teine 250-300€ töö eest saada.
Selle kõige juures kõlab 100€-ne kast 3 kuu-se garantiiga päris hästi.
Aga eks ma kaalun kõik variandid läbi. Hetkel otseselt ilma autota elu veel seisma ei jää.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Mis asi on 250 € remontkomplekt? Kas hüdraulikaplokile? Töörõhkude mõõtmine annab infot siis kui tead mida otsid (modulaar, töö või kiirusrõhk). Hüdroplki lahti võtmisel on oht et asi ei saa enam selliselt kokku nagu peab lihtsalt kogenematusest ajad midagi sassi
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 143
Teemad: 25
Liitus: Dec 2008
Maine:
1
Kolm küsimust,
Kas keegi teab midagi sellistest kastide remondimeestest kes tegelevad Tallinnas Mustamäel tuuliku tee 12 ?
Ning kui palju siis maksab reaalse kvaliteediga remont komplekt 124 kastile(3.0, 92a. igaksjuhuks mainin et universaal)?
Nagu siin teemas mainitud on tegija Rakveres, seega küsin et mis oleks see ligikaudne töö hind?
Postitused: 197
Teemad: 34
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Remontkomplekti all pidasin sellist asja silmas.
http://europeantransmissionscom.x-shops....ctid=16173
Hüdroploki vedrude/klappide komplekt tuleb eraldi tellida.
Rõhkude all mõtlesin otsida diagnosika mõttes kõiki kolme. Kuigi modulaar rõhu mõõtmiseks vajalik 50km/h ja kiiruserõhu mõõtmiseks vajalikud kiirused arvestates kasti praegust olukorda on raskendatud. Siis ma ei ole kindel kas seda peaks tegema? Mis infot see mulle annaks? Vale kiiruserõhk viitab ilmselt mustale või vigasele Governor-ile (ei tea kuidas eesti k selle nimi on)korras töörõhk viitab regulaatorklapi korrasolekule. Kuna modulaarrõhk on seadistatav siis see ilmselt aluseks kasti korrapärasele tööle ning töö ja kiiruserõhu mõõtmisele?
R129 kui sul näpunäiteid siis kuulan heameelega.
Rõhutan, et mul kogu see plaan alles teooria tasandil. Ja hulgaliselt materjali veel läbi vaatamata. Siis enne kui selle asja endale selgeks pole saanud ma mutrivõtit kätte ei võta.
Ja loomulikult KUI asi jõuabki teostuseni siis ikka manuali, fotoka ja check-listi järgi kokku ja lahti.
Postitused: 157
Teemad: 23
Liitus: Aug 2009
Maine:
1
oled õlipanni alt ära võtnud? kui ei, siis tee seda ja vaata ega seal ei ole metalli tükke, või mustust.
isiklikult lammutasin ühte kasti mis oli sõnaotseses mõttes s***a täis. pannis oli umbes 2mm plöga ja ega ka edasisel lammutusel see vaatepilt ei paranenud. samuti oli seal õhukesi metallist laaste, mis pärinesid ketaste vahelt jne.
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Märjamaal tegeleb sellega firma Autodoktor. tel.4822557.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Ma saan aru, et sinu kastil kiilub midagi kinni. See tähendab, et mingi mehaaniline jama on juba kastis. See, et N,D peal on R või vastupidi viitab kinni kiilunud hüdroplokile nagu wdb240 juba kirjutas.
Rõhkude mõõtmist tasub teha siis kui kast töötab aga mitte korralikult. Madal kiiruse rõhk viitab kulunud kiirusregulaatorile. Vale modulaatorrõhk viitab valele seadistusele või leketele vaakumis.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 197
Teemad: 34
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Täna oli siis lõpuks natuke aega eutoga tegeleda.
Täpsustasin veel enne õli välja laskmist vead üle. Ning paranduseks mu esimesele postile. R-i pealt N-ile jääb ikka R sisse. D- pealt N ile minnes läheb kohe tagurpidi käik sisse. Mitte ei jää D- sisse nagu ennist mainisin. Ja et masin edaspidi liikuma hakkaks tuleb mootori RPM tõsta ca 1200-ni.
Lihtsalt täpsustuseks.
Edasi.....
Lasin õli välja ja võtsin õlipanni alt ära.
Päris ribadeks olevat kõik ei paistnud. Küll aga oli alles aasta tagasi vahetatud punane õli muutunud pruunikas-mustaks. Ja natuke oli kärsakat ka juures. Õlipanni põhja on aastaga kogunenud üsna palju Väga peenikest halli puru.
Panen pildid kah siis täpsem ülevaade.
Postitused: 197
Teemad: 34
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Peale otsakaane mahavõtmist selgus et kohe pumba taga oleva kolvi fiksaator on ära murdunud. Ja kuna ära murdunud tükk ei lase kolvil täielikult tagasi tõmbuda on kolb viltu. Millest võib selline asi põhjustatud olla?
Kas oskab keegi veel öelda kas turbiini sees olevad mõlemad veovõlli hambad, peavad seal see vabalt pöörlema või ainult ülemine(see on siis õlipumba poolne)?
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Mõlemad peavad pöörlema - üks kannab jõudu üle (alumine), teine on vabajooksusiduriga ühendatud turbiini sees ja toimib kordistajana.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 197
Teemad: 34
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Need õnneks ikka pöörlevad ilusti. Ma ei suutnud esimese hooga lihtsalt näpuga seda alumist ringi ajada.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Tubli töö - tavapärase halisemise asemel võtta kätte ja uurida, mis karul kõhus!
Jälgime huviga.
5-käiguline läheb alla küll (kardaane peab vist küll sobitama), kuid viienda nautimiseks peab elektritöid tegema - seda lülitab elektroonika...
|