Postitused: 13
Teemad: 2
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
http://www.auto24.ee/used/1000293
Oskab keegi midagi kosta? Sain niipalju teada, et ls on üle 400k, istmelukustid ei tööta?? Mootor pidi nurruma, kerel mõni pisiviga jne. Ühesõnaga kas on hinda väärt ja kas tasub mõelda tema soetamisele? Pakkusin talle vahetuseks 98 passatit ja vist isegi läheks asjaks.
Postitused: 13
Teemad: 2
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
Ei oska keegi midagi öelda?
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Pildimälu järgi on ka siin foorumis-töenäoliselt müügirubriigis.
Postitused: 13
Teemad: 2
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
27-04-2012, 09:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-04-2012, 09:34 PM ja muutjaks oli Chris007.)
(27-04-2012, 08:15 PM)Topo Kirjutas: see kepikast rikub kogu lõbu ära
istmelukustus töötab siis kui mootor käib.
Ma sinu asemel ei võtaks kui just plaan automaati vahele panna pole.
Rikub jah, aga just automaati ma sinna tahakski. Kõik sõltub muidugi saadavusest ja hinnast. Istmelukustuse kohta, pidi katki ikka olema, et nupust istmed ette ei sõida ja taha vaid liiguvad niisama!?
(27-04-2012, 02:47 PM)nostromo Kirjutas: Pildimälu järgi on ka siin foorumis-töenäoliselt müügirubriigis.
Ma otsisin aga ei leidnud...
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
Manuaaliga saad palju vingema kohalt mineku, teisega startida tahtev automaat keerab algkiirenduse nahka nagunii. Sõita on muidugi automaadiga mugavam.
Aga eks see minek ja küttekulu oleneb ka sellest, mis bensiiniauto ta algselt oli, kas vahetati ümberehituse käigus ka reduktor jne.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 13
Teemad: 2
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
Ehk siis kõik diisel kupeed on tegelt algselt olnud bensukad? Kupeesid originaalis siis diisleid ei tehtudki? Sorri kui väga rumalad küsimused on. Aga mida peaks siis tolle auto juures vaatama/kuulama? Mis on normaalne ja mis mitte.
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
(28-04-2012, 10:06 AM)Chris007 Kirjutas: Ehk siis kõik diisel kupeed on tegelt algselt olnud bensukad? Kupeesid originaalis siis diisleid ei tehtudki? Sorri kui väga rumalad küsimused on. Aga mida peaks siis tolle auto juures vaatama/kuulama? Mis on normaalne ja mis mitte. Ümberehitustega on see teema, et seal võib olla ehitatud mida iganes ja pärast VIN koodi järgi osi tellida ka võimatu. Diislina kupeesid ei tehtud. Kui soov veel lisaks automaati vahele aretada, siis pigem otsida korras soovidele vastav auto ja mõnel pädeval inimesel/remondikohal enne ostu lasta üle vaadata, tuleb kokkuvõttes tunduvalt odavam.
Postitused: 13
Teemad: 2
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
Tänud! Kuid kuna e300 bensukas käiks üle jõu ja diislit on odavalt saada, siis oleks diisel igati sobiv, kuid raske leida mulle on mulje jäänud. Eriti just soovidele vastavat. Kellel on olemas 3.0 diisel ja atm kastiga, see ei müü. Kellel poolik asi, see müüb.
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
Diiselmootori ja automaadi kooslusena on ikka aegajalt kupeesid müügis olnud. Kuigi jah enamasti on need 2.5 ja 3.0 vabalthingavad diislid. Sinu huviobjekt on aga 3,0L turbodiisel! Manuaalina peaks see päris muhedalt liikuma.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
selles autos on 300 diisel 24 klapiline mootor sees , kes väidab et turbo mootor ! miks te kõik nii mõtlete ???
Postitused: 13
Teemad: 2
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
Krt ma nüüd ei teagi mida teha. A tegu vist ikka vabalthingavaga? Ja mida ikkagi peaks kuulama kui läheb asjaks? Mootoris mingeid kahtlaseid kolinaid-mölinaid? Mingeid asju vaatama kuskil sildades? Sõidul pöördeid-käiku?
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
(28-04-2012, 12:12 PM)arturmalcik Kirjutas: selles autos on 300 diisel 24 klapiline mootor sees , kes väidab et turbo mootor ! miks te kõik nii mõtlete ??? kW arvu järgi. Aga kui sulle tuttav auto võid ju ise veidi infot jagada.
kirjas ju et 105kw ja 3.0
w124 diiselmootorid
3.0 12V D I6 109 PS (80 kW; 108 hp) 185 N·m (136 lb·ft) 13.7 190 km/h (118 mph)
3.0 12V D I6 113 PS (83 kW; 111 hp) 191 N·m (141 lb·ft) 15.0-16.4 175–190 km/h 7.8 L/100 km (36 mpg-imp; 30 mpg-US)
3.0 24V D I6 136 PS (100 kW; 134 hp) 210 N·m (155 lb·ft) 12.8-13.8 187–200 km/h 7.4 L/100 km (38 mpg-imp; 32 mpg-US)
3.0 12V TD I6 143 PS (105 kW; 141 hp) 267 N·m (197 lb·ft) 10.9 202 km/h (126 mph)
3.0 12V TD I6 147 PS (108 kW; 145 hp) 273 N·m (201 lb·ft) 10.9-12.8 186–200 km/h 7.8 L/100 km (36 mpg-imp; 30 mpg-US)
w210 diiselmootorid
3.0 24V D I6 136 PS (100 kW; 134 hp) 210 N·m (155 lb·ft) OM606.912 10.0
3.0 24V TD I6 177 PS (130 kW; 175 hp) 330 N·m (243 lb·ft) OM606.962 8.4 - 7.6
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
28-04-2012, 01:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-04-2012, 01:18 PM ja muutjaks oli Priit.)
(28-04-2012, 12:12 PM)arturmalcik Kirjutas: selles autos on 300 diisel 24 klapiline mootor sees , kes väidab et turbo mootor ! miks te kõik nii mõtlete ???
Mercefreaken .com andmetel Sinu mainitud mootoril on võimu 100 kW. 105 kW peaks olema kuni 1989.a turbodiislil. Võib-olla on olemas mingeid X modifikatsioone, parandage, kes teab.
Ps 24 klapisel on 24 hüdrotõukurit, letihind suurusjärk 15 eur/ tk. Tasub kontrollida, kas tõukurid vaiksed.
Postitused: 13
Teemad: 2
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
Kui turbo siis peaks jälgima kas turbo ka ikka toimib? Tõukurid vigased siis kuuldav klõbin? Olen lugenud, et 3.0 diisel mootor on mersudel vastupidavuse etalon, tõsi? Ja alla selle pole ju nagu erilist mõtet, just eriti kupee kerega
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
(28-04-2012, 01:59 PM)Chris007 Kirjutas: Kui turbo siis peaks jälgima kas turbo ka ikka toimib? Tõukurid vigased siis kuuldav klõbin? Olen lugenud, et 3.0 diisel mootor on mersudel vastupidavuse etalon, tõsi? Ja alla selle pole ju nagu erilist mõtet, just eriti kupee kerega Jah, see mootor on töökindluse etalon, ainult et ka see mootor tahab hooldust ja kõik sõltub väga palju eelmistest omanikest.
Usu, ei ole mõtet siin foorumis hakata kirjeldama, mida kõike tasuks kontrollida. Kogu kontroll sõltub ikkagi kogemusest ja ka mõni suur viga võib lihtsalt 2 silma vahele jääda väga lihtsalt (isegi kui check-list olemas on). Samas mõni spetsialist ütleb autole pilku peale heites ja kuulates mõne minutiga, mis autol viga ja mida veel tasuks täpsemalt kontrollida.
Mina alustaks sellest, et antud auto asub Rakveres ja Rakvere Silberautos maksab kasutatud sõiduki üldkontroll 32 eurot (mis on olematu summa). Lisaks saaks seal lasta vaadata, mis ümberehituse käigus on tehtud võrreldes VIN koodist tuleneva infoga (st kas on ka differ vahetatud? jne).
Postitused: 13
Teemad: 2
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
Aga kas hind on õigustatud?
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(07-05-2012, 02:03 PM)Chris007 Kirjutas: Aga kas hind on õigustatud?
Kui autodest ise midagi ei tea ega tahagi teada, siis küll.
Minu arvates küsivad paljuvõitu, arvestades, et tulemus sõltub konkreetsest ülevaatajast - arvutiga seal midagi teha ei ole... Ikka silm, kõrv, mõõtevahendid.
Laiakaaneline mootor ei ole sama lolli- ja täöökindel, kui lahjem kitsakaaneline. Plokikaane soojuskoormus on päris mehine... Aga kui hooldada, peaks kestma küll.
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
osta parem seda autot
minu endine proektauto
ise ümbershitasin diisliks
http://www.auto24.ee/used/1012601
Postitused: 13
Teemad: 2
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
(07-05-2012, 05:07 PM)arturmalcik Kirjutas: osta parem seda autot
minu endine proektauto
ise ümbershitasin diisliks
http://www.auto24.ee/used/1012601
Ma ei osta teda ma vahetan passati vastu.
Üldiselt autodest jah suurt midagi ei tea, mis muidugi ei tähenda, et ma igast saasta olen nõus kokku ostma. Samas käed on otsas ja õli ei karda. Kergemad jupivahetused pole minujaoks probleem. Saan aru, et tuleb kuulata mis häält mootor teeb. Kui on mingi kahtlane kolin ja klõbin sees, siis seal midagi head pole, kui õline siis samuti kehvasti. Ja nagu aru saan, siis nende mootorivahetusega autodel ei pruugi olla kõik veo osa vastavalt vahetatud. Kas siis linnas tiiru tehes saab aru et a'la kui 4 käiguga 3000rpm juures on kiirus 50km/h siis ilmselgelt on differ vale vms?
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
vahetasin seal praktiliselt kõike asju !
|