21-04-2012, 11:11 PM
MB 560SEL 1991 a. W126
|
23-04-2012, 10:02 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-04-2012, 10:04 AM ja muutjaks oli Priit.)
23-04-2012, 10:46 AM
Selles mõttes kui võrrelda esi koopaäärt ja taga oma siis jah, taga väiksem vahe. Varsti peaks tagumised rõhuakud vahetatud saama, siis võib vaadata.
23-04-2012, 08:13 PM
(23-04-2012, 10:46 AM)HotPapa Kirjutas: Selles mõttes kui võrrelda esi koopaäärt ja taga oma siis jah, taga väiksem vahe. Varsti peaks tagumised rõhuakud vahetatud saama, siis võib vaadata. Tegelikult mõtlesin, et teen suurest kadedusest lihtsalt muhedat nalja, kuna selle 126 pilt oli Hiinast, mis ei asu Jaapanist kaugel See vahe on Su autol olematu. Kui sellises seisus SEL nagu Sul tehases originaalis turbodiiseldatuna leiaks, ideaalis must 040 + hele sisu, võiks köhida päris palju eurosid välja ja kasutaks just igapäevaliikurina. 560 on muidugi elamus omaette, ainult kütusehinnad täna vähe valusad.
23-04-2012, 08:55 PM
(23-04-2012, 08:13 PM)Priit Kirjutas: Kui sellises seisus SEL nagu Sul tehases originaalis turbodiiseldatuna leiaks, ideaalis must 040 + hele sisu, võiks köhida päris palju eurosid väljaEurode eest ei saa, tuleb dollareid maksta, USA turule tehti 126 3,5 turbodiislit (23-04-2012, 08:13 PM)Priit Kirjutas: ja kasutaks just igapäevaliikurina. 560 on muidugi elamus omaette, ainult kütusehinnad täna vähe valusad. 126 5,6 pole kuigi mõistlik igapäevaliikur tõesti, küll aga väga hea hobikas
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
23-04-2012, 09:28 PM
Küttehinnad panevad jah kukalt kratsima, õnneks on ikka pühapäeva autona kasutuses, seega heajuhul paagitäis kuus kulub, mis ole nii tappev
24-04-2012, 11:08 AM
Ma just mõtlesin, et panen oma SEC`i suviseks igapäevaautoks liikuma, tavalise 5.6 mootoriga, ilma turbota. Korras V8 ei tarbi eriti palju rohkem kui 6-silindriline. Linnavahel liialt pedaalitades muidugi rüüpab mehiselt, samas on ka minekut. Kui rahulikult sõita, siis pole väga vahet, kas 3.2 või 5.6, viimast peab lihtsalt poole vähem piinama.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
24-04-2012, 12:36 PM
(24-04-2012, 11:08 AM)hents99 Kirjutas: Ma just mõtlesin, et panen oma SEC`i suviseks igapäevaautoks liikuma, tavalise 5.6 mootoriga, ilma turbota. Korras V8 ei tarbi eriti palju rohkem kui 6-silindriline. Linnavahel liialt pedaalitades muidugi rüüpab mehiselt, samas on ka minekut. Kui rahulikult sõita, siis pole väga vahet, kas 3.2 või 5.6, viimast peab lihtsalt poole vähem piinama. Sain omal ajal suvesoojadega 5,6 205kW keskmiseks kuluks 13,5 seejuures ega ei uimerdanud küll eriti.
setud sõitsid seciga
24-04-2012, 09:49 PM
(24-04-2012, 12:36 PM)ralak Kirjutas:(24-04-2012, 11:08 AM)hents99 Kirjutas: Ma just mõtlesin, et panen oma SEC`i suviseks igapäevaautoks liikuma, tavalise 5.6 mootoriga, ilma turbota. Korras V8 ei tarbi eriti palju rohkem kui 6-silindriline. Linnavahel liialt pedaalitades muidugi rüüpab mehiselt, samas on ka minekut. Kui rahulikult sõita, siis pole väga vahet, kas 3.2 või 5.6, viimast peab lihtsalt poole vähem piinama. ulme... aga sul vist maanteel kruisiga sōitmise osakaal suur ka ? hobiautona ei kujutakski ette mingit poolkōva mootoriga varianti igatahes väga ilus auto, ehk saab kunagi sees istudagi....
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
27-04-2012, 01:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-04-2012, 01:33 AM ja muutjaks oli nostromo.)
Väga ilus
BBS-id sobiksid küll kuid ainult ideaalkonditsioonis. Parempoolne gabariidivarras (Jaapanis vist üle 5m autodel kohustuslik kuna köik tulevad sellega, levinud lisad veel klaaside tuulesuunajad (koledad) ja istmetel valged kattelinikud mis ka veidi naljakad) ka äge-teadmatutele meenutab kindlasti lipuvarrast mis veelgi lahedam Oh lord-önnista mind palun (piisava) lotovöiduga enne kui sellised iludused maailmast otsa löppevad ja maa pärivad kiad
27-04-2012, 07:59 AM
Ega sa pole ainus kes lototvõitu ootab
27-04-2012, 05:15 PM
Täna said siis tutikad paunad alla keeratud. Koos paigaldusega läks 170 euri + pool purki hüdroõli. Järgmisena nimekirjas on käigukasti õli.
27-04-2012, 08:03 PM
Kas muutus ka midagi olulist nende vahetusest?
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
27-04-2012, 08:46 PM
Jah, enam seda kobinat pole ja masin ei uju enam maantee peal...tagumik on nüüd trimmis
27-04-2012, 09:23 PM
arvestades palju sealt autosi läbi käis, ei olnud MB kogus väga suur
aga see eest väga vinge. täpse koguse koos markidega leiab siit. http://www.imcdb.org/movie_86759-Miami-Vice.html (20-04-2012, 07:37 PM)marek Kirjutas:(20-04-2012, 10:15 AM)HotPapa Kirjutas:
28-04-2012, 10:04 AM
(24-04-2012, 09:49 PM)secman Kirjutas:(24-04-2012, 12:36 PM)ralak Kirjutas:(24-04-2012, 11:08 AM)hents99 Kirjutas: Ma just mõtlesin, et panen oma SEC`i suviseks igapäevaautoks liikuma, tavalise 5.6 mootoriga, ilma turbota. Korras V8 ei tarbi eriti palju rohkem kui 6-silindriline. Linnavahel liialt pedaalitades muidugi rüüpab mehiselt, samas on ka minekut. Kui rahulikult sõita, siis pole väga vahet, kas 3.2 või 5.6, viimast peab lihtsalt poole vähem piinama. Maanteel 9-10 ja linnas 16-17-18, täiesti reaalsed tulemused.
setud sõitsid seciga
01-05-2012, 01:40 AM
(28-04-2012, 10:04 AM)ralak Kirjutas:(24-04-2012, 09:49 PM)secman Kirjutas:(24-04-2012, 12:36 PM)ralak Kirjutas:(24-04-2012, 11:08 AM)hents99 Kirjutas: Ma just mõtlesin, et panen oma SEC`i suviseks igapäevaautoks liikuma, tavalise 5.6 mootoriga, ilma turbota. Korras V8 ei tarbi eriti palju rohkem kui 6-silindriline. Linnavahel liialt pedaalitades muidugi rüüpab mehiselt, samas on ka minekut. Kui rahulikult sõita, siis pole väga vahet, kas 3.2 või 5.6, viimast peab lihtsalt poole vähem piinama. Seda vaid korras mootori ja tehaserehviga 205-65 R15. Iga lisa cm paneb ca 200 gr küttekulu juurde. 225 vs.275pluss 1,5 liitrit. Edud. Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus. W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz 5 126 735
01-05-2012, 08:22 AM
Ärge võtke südamesse. Aga kust otsast peaks ma oma 3,2 liitrist poole reohkem piinama et eesti tava liikluse hätta jääks. Minu SL liigub oma 5 kasti ja ülekannetega ikka väga jõudsalt. Pole nagu pidanud küll pedaal vastu põrandat sõitma. Mida muidugi ei saa õelda 260 se kohta. Võibolla on siin vale võrrelda 5,6 ja 3,2 24 klapi mootorit. Peaks äkki ikka kõrvutama 5,6 ja 3,0 132 kw mootori seal on küll nii et ühte ikka piinad poole rohkem. Ja saad enam vähem samad kütuse kulu näitajad. Ja siis igem kohati isegi 5,6 kasuks , kuid mitte alati.
Aga edu poisid see lihtsalt minu kogemus erinevatest autodest mida omanud olen.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
01-05-2012, 09:34 AM
(01-05-2012, 01:40 AM)janek126 Kirjutas:(28-04-2012, 10:04 AM)ralak Kirjutas:(24-04-2012, 09:49 PM)secman Kirjutas:(24-04-2012, 12:36 PM)ralak Kirjutas:(24-04-2012, 11:08 AM)hents99 Kirjutas: Ma just mõtlesin, et panen oma SEC`i suviseks igapäevaautoks liikuma, tavalise 5.6 mootoriga, ilma turbota. Korras V8 ei tarbi eriti palju rohkem kui 6-silindriline. Linnavahel liialt pedaalitades muidugi rüüpab mehiselt, samas on ka minekut. Kui rahulikult sõita, siis pole väga vahet, kas 3.2 või 5.6, viimast peab lihtsalt poole vähem piinama. Rehv oli 225/55 vms 16 tolline, mootori pritsungiosa oli tõesti eeskujulik - külmkäivitused, tühikäik, pöördesse minek jms minu meelest ideaalilähedased. *OT, küttekulu üle vaidlemiseks on kusagil üks vanem teema, ärgem siin enam arutage nii pikalt.
setud sõitsid seciga
04-05-2012, 10:31 PM
Btw õlivahetus sai tehtud 59 750 km, praeguseks kella peal 59 916 km. Arvatavasti sel hooajal üle 4 000 km kella peale ei lisandu, kui sedagi.
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 20 külali(st)ne