24-10-2011, 11:37 AM
Mark: Mercedes-Benz 560 SEL
Väljalaskeaasta: 1991 aprill.
Läbisõit: 59 030
Võimsus: 205 KW
Mootori valem: 5.6 V8
Pikkus: 5160 mm
Täismass: 2290 kg
Lisavarustus:
Ees 2x elektrilised istmed mäludega.
Taga 1x elektriline tagapink.
4x istmesoojendused(taga ja ees)
Elektriline roolisammas
4x elektrilised akende tõstukid
Elektriline katuseluuk
Püsikiirusehoidja
Kliimaautomaatik
1x airbag
Muud:
Sisu siis tume veluur, mis on kulumata ja istmed mõnusalt tihked, puit igapool on uuevääriline ja mis mulle ka väga tähtis kõik 4 originaal võtit olemas!
Oli juba ammu päris mitu aastat olnud suur soov tuua Jaapanist endale auto, kuna olin kuulnud päris palju positiivset vastukaja, mis seisukorras autosid sealt saada võib. Sai siis see suvi viimased sendid kokku kraabitud ja auto oksjonilt ostetud. Kui auto oli arvelt maha võetud Jaapanis, transporditi ta sadamasse, kus siis jäi ootama laeva. Esmalt siis oli maršruut Jaapan-Saksamaa, siis Saksa-Eesti. Kogu protessi peale läks 2 kuud, sellest saadik kui ma auto oskjonilt võtsin. Üsna pikk aeg aga tulemusega olen igati rahul. Põrsast kotis ostes läks seekord õnneks.
Siis kui auto treilaga kodu ette veeres oli küll karp lahti, otseses mõttes, auto oli nii üles vuntsitud, nii seest kui väljast....tundus nagu uus olevat, eks ralak võib ka oma emotsioonidest pajatada. Emotsioon oli nii laes, et ei märkanudki proovisõidul, et taga paunad tümisevad hirmsal moel.
Mis vajab tegemist:
Sellel masinal siis taga nivooamordid, õnneks ees on tavalised. Paunad/rõhuakud on siis läbi omadega, vajavad vahetust. Amort tundub olevat korras.
Kõik mahlad vaja välja vahetada, jahutusvedeliku juba vahetasin, sest sees oli - 10 C ja meie käredale talvele võiks ikka kangem olla sees, missest et auto hakkab garaažis talvetuma.
Mootori õli, käigukasti õli + filtrid, need siis jätan kevadeks siis kui algab uus hooaeg.
Esimest korda ka juhtus selline asi, et kapoti tõstmise parempoolne vedru läks katki, pole kunagi varem juhtund, proovib kuskilt uue sebida.
Väljalaskeaasta: 1991 aprill.
Läbisõit: 59 030
Võimsus: 205 KW
Mootori valem: 5.6 V8
Pikkus: 5160 mm
Täismass: 2290 kg
Lisavarustus:
Ees 2x elektrilised istmed mäludega.
Taga 1x elektriline tagapink.
4x istmesoojendused(taga ja ees)
Elektriline roolisammas
4x elektrilised akende tõstukid
Elektriline katuseluuk
Püsikiirusehoidja
Kliimaautomaatik
1x airbag
Muud:
Sisu siis tume veluur, mis on kulumata ja istmed mõnusalt tihked, puit igapool on uuevääriline ja mis mulle ka väga tähtis kõik 4 originaal võtit olemas!
Oli juba ammu päris mitu aastat olnud suur soov tuua Jaapanist endale auto, kuna olin kuulnud päris palju positiivset vastukaja, mis seisukorras autosid sealt saada võib. Sai siis see suvi viimased sendid kokku kraabitud ja auto oksjonilt ostetud. Kui auto oli arvelt maha võetud Jaapanis, transporditi ta sadamasse, kus siis jäi ootama laeva. Esmalt siis oli maršruut Jaapan-Saksamaa, siis Saksa-Eesti. Kogu protessi peale läks 2 kuud, sellest saadik kui ma auto oskjonilt võtsin. Üsna pikk aeg aga tulemusega olen igati rahul. Põrsast kotis ostes läks seekord õnneks.
Siis kui auto treilaga kodu ette veeres oli küll karp lahti, otseses mõttes, auto oli nii üles vuntsitud, nii seest kui väljast....tundus nagu uus olevat, eks ralak võib ka oma emotsioonidest pajatada. Emotsioon oli nii laes, et ei märkanudki proovisõidul, et taga paunad tümisevad hirmsal moel.
Mis vajab tegemist:
Sellel masinal siis taga nivooamordid, õnneks ees on tavalised. Paunad/rõhuakud on siis läbi omadega, vajavad vahetust. Amort tundub olevat korras.
Kõik mahlad vaja välja vahetada, jahutusvedeliku juba vahetasin, sest sees oli - 10 C ja meie käredale talvele võiks ikka kangem olla sees, missest et auto hakkab garaažis talvetuma.
Mootori õli, käigukasti õli + filtrid, need siis jätan kevadeks siis kui algab uus hooaeg.
Esimest korda ka juhtus selline asi, et kapoti tõstmise parempoolne vedru läks katki, pole kunagi varem juhtund, proovib kuskilt uue sebida.