Postitused: 172
Teemad: 13
Liitus: May 2011
Maine:
0
Tere, paluks abi.
Mis oleks kõige sobilikuma ülekandega reduktor panna alla W126-le, millele on vahele istutatud W123 R5 diisel (4-käiguline manuaalkast). Ei tea, kas sel on vahet, aga originaalis oli auto 420SE.
Samuti, kui kellegil on pakkuda seda juppi, olen pakkumistele avatud PS.
Tänud ette vastuste eest.
Postitused: 436
Teemad: 97
Liitus: Dec 2006
Maine:
4
Täpselt vastupidi!
Disladest ma ei tea, aga V8 mootoriga w126tel olen isiklikult näinud ülekandeid 2.47 ja 2.65 reduktoreid. 2.47 on aeglasem/ökom. - seda nägin 420SECi peal. 560SECil on all 2.65 differ (kui tegu euroopa mudeliga, USA turu mudelitel oli 2.47).
Ekstreemsematest näidetest tean, et on olemas difreid 2.24 ülekandest kuni 3.46 ülekandeni. Kuigi viimasega sõidab 100 km/h vist mingi 3000 pöördega
Postitused: 172
Teemad: 13
Liitus: May 2011
Maine:
0
Tere
Mul hetkel on juba vahel V8 differ. Tõenäoliselt 4,2 originaal. See oli ka 2,midagi. Aga otsiks just sellist, millega oleks veidi kiirendust ka rohkem, kui hetkel, ning samas ei jääks 4-käigulisest manuaalist suurematel kiirustel väheks. Oskab keegi taolist kompromissidiffrit soovitada?
Natuke uurisin ja originaalis oli W123-l selle mootoriga peal 3,69. Kui ma paneks sinna W126 diffri ülekandearvuga 3,46 (Selle ülekandega olid W126-l 260, 280 ja 300), mis oleks tulemus?
Postitused: 436
Teemad: 97
Liitus: Dec 2006
Maine:
4
Ot nüüd jooksis mul kuul kokku.
Sul on manuaalkast ju, lase siis esimese käiguga vähe pikemalt kui paremat minekut tahad. Mulle tundub aeglane differ manuaalkasti korral just hea valik, sest saad käike pikemalt kasutada.
Postitused: 172
Teemad: 13
Liitus: May 2011
Maine:
0
Jah, käike oskan õigel hetkel vahetada. Aga probleemiks hetkel just see kohaltminek. Kuna differ undab ja tuleb uus otsida, siis uuringi hetkel, et kas oleks mõne muu ülekandega differ selle kombinatsiooni puhul sobivam - et saaks kohaltvõttu natuke paremaks, aga samas et peale 100 km/h 4. käigust väheks ei jääks.
380-l leidsin, et oli ülekandearvuga 3,27 reduktor olemas. See peaks vist kiirendust veidi lihvima?
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
380 on 1. generatsiooni 126, 420 teise.
esimese differ ei sobi teisele.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 172
Teemad: 13
Liitus: May 2011
Maine:
0
14-04-2012, 12:45 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-04-2012, 01:06 AM ja muutjaks oli Iphica.)
Seda ei teadnudki, jälle targem.
Olen nüüd natuke rohkem süvitsi uurinud. W126-l 2. generatsioonil ongi vist üldse 4 erineva ülekandega diffrit: 3,46 (260, 280 ja 300 mootoritel), 2,47 (420 mootoritel ja mul hetkel ilmselt peal), 2,24 (500 mootoritel) ja 2,65 (560 mootoritel).
Samuti uurisin ka W123 diffreid ning 300D-l oli 2 tüüpi diffreid - kas 3,46 või 3,69 ülekandega.
Minu loogika ei saa nüüd küll siinkohal kuidagi aru, miks peaksin ma eelistama 3,46 diffrile mõnda aeglasemat? See oleks ju kõige lähem nö originaal seisundile ja mootori toimiks selle ülekandega kõige lähedamale originaalile. Või olen ma millestki valesti aru saanud?
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tere
Mul jäi 2 gen. kuuest üle 3,46 differ koos ASD-ga. Kuid jah see ikka ulgus ka oma jagu. Altvõtmisel muidugi selgus ,et käbi mutter oli ka lahti. Kui see kinni keerata ja alla toppida saaks võibolla veel enam vähem asja. Ja kui ei siis saaks katsetada omal käel remonti.
Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
14-04-2012, 11:22 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-04-2012, 11:25 AM ja muutjaks oli hents99.)
(14-04-2012, 09:16 AM)siimruz Kirjutas: Tere
Mul jäi 2 gen. kuuest üle 3,46 differ koos ASD-ga. Kuid jah see ikka ulgus ka oma jagu. Altvõtmisel muidugi selgus ,et käbi mutter oli ka lahti. Kui see kinni keerata ja alla toppida saaks võibolla veel enam vähem asja. Ja kui ei siis saaks katsetada omal käel remonti.
Siim
Siim, kui sul see differ üle ja soovid müüa, siis paku mulle.
500 mudelil on 2.24 ülekanne. Eile seadistasin ühte 500SEC`i ja 220km/h juures ei olnud pöörded veel üle poolegi vahemikust. Hiljem suutsime muidugi difri puruks sõita.
Postitused: 117
Teemad: 3
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
W123 on ka reduktor ülekandearvuga 3,07 Selle mootoriga päris hea sõita.
Postitused: 172
Teemad: 13
Liitus: May 2011
Maine:
0
@siimruz - jätan selle variandi meelde, kuigi mul üks ulguja juba on all
@V126 - minu teada W123 reduktorid ei sobi W126-le
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
W123 oma sobib 1-gen W126`le.
Postitused: 172
Teemad: 13
Liitus: May 2011
Maine:
0
15-04-2012, 08:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-04-2012, 08:54 PM ja muutjaks oli Iphica.)
(15-04-2012, 07:31 PM)hents99 Kirjutas: W123 oma sobib 1-gen W126`le.
Selge, aga minu jaoks ikka ei muuda see midagi - mul 2.gen...
Küsiks veel - Mis sellise reduktori väärtus olla võib? Mis siis väidetavalt ei ulu ja töötab korralikult?
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kuna minu autodel mõlemitel väga erilised ülekanded, siis mina sain peale pikka jahtimist oma jaod Rootsist ( mul seal hea sõber elab kes eesti vahet käib) 126 oma maksis 200.-(Rahuldavas seisukorras). SL-i oma eest käisin 300.- välja. ( see väga heas korras oli). Saksas on hinnad ka alates 250.- aga sealt on saatmine kallis. sõltuvalt piirkonnast õeldi mulle kõige odavam saate kulu 70.- eurot ja kõige kallim 150.- eurot. Eks see puhtalt loterii ole. Võid saada vaikse võid ka mitte. Väidavad nad kõik et korras on. Aga tõde selgub peale vahetust. Minul joppas.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 172
Teemad: 13
Liitus: May 2011
Maine:
0
(15-04-2012, 09:31 PM)siimruz Kirjutas: Kuna minu autodel mõlemitel väga erilised ülekanded, siis mina sain peale pikka jahtimist oma jaod Rootsist ( mul seal hea sõber elab kes eesti vahet käib) 126 oma maksis 200.-(Rahuldavas seisukorras). SL-i oma eest käisin 300.- välja. ( see väga heas korras oli). Saksas on hinnad ka alates 250.- aga sealt on saatmine kallis. sõltuvalt piirkonnast õeldi mulle kõige odavam saate kulu 70.- eurot ja kõige kallim 150.- eurot. Eks see puhtalt loterii ole. Võid saada vaikse võid ka mitte. Väidavad nad kõik et korras on. Aga tõde selgub peale vahetust. Minul joppas.
Tänud, siis tean umbes hinnaklassi, et üle kõrvade ei tõmmataks. Sain Eestist juba ühe pakkumise - 160€, mis juhul, kui asi rahuldav ei olegi kõige kallim.
|