Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W140 vead?
#1
Plaan siis oma 2003 omega maha müüa ja S350 osta. Mida vaadata auto juures? Olen aastakese sellist lehmakest omanud ja paari asja tean.
1. Turbo on nõrk koht
2. AT kastiga oli probleeme, kiirendamisel jättis käiguvahetusel tühja koha sisse.

Oskab keegi veel midagi soovitada, mida jälgima peaks?
Vasta
#2
Käiguvahetusel tekkiv tühikoht ei ole probleem, see on kõrvaldamata viga!
Vasta
#3
Siin foorumis nendest vigadest küllalt juttu olnud.Osta on üks asi,neid liigub suht soodsa hinnaga aga kas ka jõuab üleval pidada.

Vasta
#4
(31-03-2012, 08:17 PM)igiliikur Kirjutas: Plaan siis oma 2003 omega maha müüa ja S350 osta. Mida vaadata auto juures? Olen aastakese sellist lehmakest omanud ja paari asja tean.
1. Turbo on nõrk koht
2. AT kastiga oli probleeme, kiirendamisel jättis käiguvahetusel tühja koha sisse.

Oskab keegi veel midagi soovitada, mida jälgima peaks?

1) W140 turbo ei erine millegi poolest teistel autodel kasutatavatest - loll kasutaja tapab selle kiiresti. Mõistusega kasutades kestab mootoriremondini.

2) Tüüpiline hooldamata kast. Kui õlivahetustega viivitada, siis hakkab kõigepealt libistama ja lõpuks sureb üldse ära. Nagu ka teistel valmistajatel.

Küüraka suurimaks "veaks" on selle insenerlik läbimõeldus - tehnika mängib nii hästi kokku, et isegi panniks kulutatuna annab silmad ette paljudele uutele. Ning loomulikult kiidab iga müüja, kui kõva auto see on - ei mingit remonti ega hooldust - ainult kalla ja talla...Eusa_doh Eks järgmine siis remondib.Eusa_wall
Vasta
#5
(01-04-2012, 09:02 AM)nordrainbow Kirjutas: Siin foorumis nendest vigadest küllalt juttu olnud.Osta on üks asi,neid liigub suht soodsa hinnaga aga kas ka jõuab üleval pidada.

Omast arust nagu lugesin küll w140 teemasid, aga midagi nagu erilist silma ei hakanud.
Ülalpidamise pärast ma ei muretseks, mul on olnud mitmeid autosi, mille ülalpidamine on üle keskmise kallis. Loomulikult pole ma ka mingi miljoneer, aga sel põhjusel pole küll ühtegi autot ära müünud.Eusa_angel
Vasta
#6
Nagu ikka paneb hind asja paika. 3000.- auto pole 99% tõenäösusega nii korralik kui 7000.- isend.

Kuid S350 110kW diisli asemel oleks parem üldse S300 130kW diisel-uuem (oli vist ainult 1996-1998 faceliftil?), ökonoomsem ja samas võimsamThumbsup Tõsi-neid jälle vähem müügis kui vanemaid.
Vasta
#7
(01-04-2012, 10:04 AM)nostromo Kirjutas: Kuid S350 110kW diisli asemel oleks parem üldse S300 130kW diisel-uuem (oli vist ainult 1996-1998 faceliftil?), ökonoomsem ja samas võimsamThumbsup Tõsi-neid jälle vähem müügis kui vanemaid.
Seda 300 ja 350 asja tean, minu valikuks jääb ikkagi 350.
Vasta
#8
No see kalli hoolduse jutt jääb vast nii 10 aasta taha. Eks seal neid vähe kallimaid juppe ju on aga neid ei vaheta iga päev.
350 mootor on sellest kah hea et sinna sobib üsna palju 124 juppe.
Põhitähelepanu ikka roostele, kuna kerejupid ongi suht kallivõitu ja B varuosana vähe saada.

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W204 (või W205) ja W212 head ja vead KalevE 19 22,528 30-01-2020, 05:29 PM
Viimane postitus: 5iim
  W140 S500 Preda 14 7,871 26-01-2020, 11:24 AM
Viimane postitus: nostromo
  W246 / B-klassi head ja vead / diisel vs gaas vito111 3 2,977 21-08-2019, 08:20 PM
Viimane postitus: stihl
  MB w140 S600 andrjuha84 8 6,607 01-06-2018, 09:02 PM
Viimane postitus: Heinar
  W140 S320 Sel ktmduke 0 2,272 30-01-2018, 02:19 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W220 head ja vead? Egoolen 1 3,235 10-01-2018, 01:53 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  w164 head vead Helkur 0 3,115 03-01-2018, 05:40 PM
Viimane postitus: Helkur
  W 215 CL 600 Head ja vead siimruz 5 5,592 29-12-2017, 03:32 PM
Viimane postitus: nostromo
  w140 spetsialisti ja ostu abimeest bless011 6 5,670 12-09-2017, 02:37 PM
Viimane postitus: bless011
  2002a C220 tdi, mõned vead leidsin enne ostu Ahfrsk 4 4,818 18-11-2016, 10:06 PM
Viimane postitus: Ahfrsk



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne